Jau 42 – amerikānis pērk tikai Volkswagen 28

Foto: Ekrānbilde no newsroom.vw.com

iAuto | 6.septembris 2020 13:13

Amerikānis Teilors Braients tic tikai Volkswagen tehnikai – viņš pērk tikai šī ražotāja mašīnas un savas dzīves laikā iegādājies jau 42 Volkswagen.

Savu pieķeršanos Volkswagen markai Dienvidkarolīnas štata iedzīvotājs atklāja vēl sešus gadus pirms tam, kad viņš nopirka savu pirmo šī zīmola automašīnu - ikonisko 1961. gada vabolīti.

Būdams autoinženieris pēc izglītības, Braients 12 gadus nostrādāja par Volkswagen automašīnu remonta un tehniskās apkopes mehāniķi, šajā laikā nomainot vairākus Golf, Jetta un Passat eksemplārus.

Pašlaik viņam pieder divi 1999. un 2017.gadā ražoti Jetta sedani, kā arī 2004.gada Passat universāls, bet kopējais dzīves laikā nopirkto Volkswagen skaits iesniedzies piektajā desmitā.

Tas gan nenozīmē, ka visas vēlmes izpildītas – amerikānis cer iegādāties 1967.gada Karmann Ghia un pilnizmēra krosoveru Atlas (citur - Teramont), kas nodrošinās pietiekami daudz vietas viņa diviem bērniem un četriem suņiem. Sievai Braients piektajā kāzu gadadienā uzdāvināja Golf kabrioletu, bet dēlam, kā viņa pirmo automobili, izvēlējās Jetta sedanu.

"Volkswagen bija pirmā automašīna, ko nopirku, un, iespējams, tā būs arī pēdējā," rezumē viens no lielākajiem vācu markas entuziastiem pasaulē.

 
Visi komentāri
 
DALJNOBOJS 6.septembris 2020 14:48
3 0 Atbildēt

Rupji rēķinot 60 gadi un 42 Volkswagen, sanāk ka šie zem viņa dzīvu tikai ap pusotru gadu.

Bradypus 7.septembris 2020 9:05
4 6 Atbildēt

Jā, tik bieža auto maiņa noteikti ir attiecīgās markas kvalitātes rādītājs...

hmm 6.septembris 2020 17:23
2 0 Atbildēt

es zinu vienu cilvēku, kas pērk dažādas mašīnas, pārsvarā līdz kādiem 1000, varbūt drusku pāri, eiro. Nobrauc līdz pirmajām lielākajām problēmām, nekad nemaina eļļu, neremontē, ja kaut kas kaut drusku vairāk prasa, bet pēc tam vēl pamanās pārdot. 15 gadu laikā, kopš viņu pazīstu, ir nomainījis ap 15 autiņiem vismaz.

viencexperc 6.septembris 2020 18:23
12 13 Atbildēt

Visu izsaka fakts, ka šis komunists strādā VW servisā, un uzreiz var saremontēt savu sūdu. Un tas, ka ik pēc pusotra gada maina auto, arī neko labu tas neliecina, jo aiuto tiek mainīts tādēļ, ka sākas lielas tehniskas problēmas, vai, vienkārši auto neapmierina viņa vajadzības. Bet dīvaiņu pasaulē daudz. Man viens kaimiņš arī staigā un runā pats ar sevi, bet tāpēc jau nevajag par viņu rakstīt.

ex 6.septembris 2020 18:47
5 0 Atbildēt

ne komunistos un remonta iespējās "vaina" - lasi vienu komentu augstāk

Dakteris 6.septembris 2020 20:26
13 1 Atbildēt

Kamēr vēl uz brīvãm kājām sasmērē sviestmaizes, drīz busiņš atbrauks no Tvaika ielas, tad neatliks laika pat no mammītes atvadīties

galvenaisexperc 7.septembris 2020 8:38
8 1 Atbildēt

Nu nevajag vispārināt, ir vw, kas tiešām ir labi un uzticami.

Ne jau tāpēc Meksikāņi bija tik ļoti iecienījuši klasisko vaboli, ka tas bija slikts auto. Ražot pārstāja tikai tāpēc, ka neatbilda mūsdienu standartiem, nevis tāpēc ka nepatika. Arī vecie passāti bija nenokaujami auto. Tie jauni ar tiem mazlitrāžas motoriem tādi līzinga periodam paredzēti auto, bet tas pats jau arī ar GM ražojumiem!

viencexperc 7.septembris 2020 10:01
1 8 Atbildēt

1.meksikā vaboles ražoja

2. Vw daļa Meksikas auto tirgū (jaunie auto) nekad nepārsniedza 12%. Piemēram Nissan ir 20% Meksikas jauno auto tirgus, 18% ir GM.

3. Statistikā iekļauta ne tikai vabole. Tur ietilpst arī speciāli Latīņamerikai ražots auto VW GOL (Nevis golf).

4. Ja nebūtu Ķīnas, vw jau sen būtu nobankrotējis.

galvenaisexperc 7.septembris 2020 15:27
7 1 Atbildēt

Ja nebūtu ASV valdības atbalsta lielajiem ASV auto ražotājiem vismaz 14 miljardu dolāru apmērā 2008.gadā, viņi jau sen visi būtu aizgājuši pa skuju taku !

Arī dīzeļgeita bija veids kā ierobežot VW dominanci ASV tirgū!

Tos ASV mašīnu izstrādājumus nepērk pat Japānā, bet VW pērk uz urrā!Kāpēc tā? Arī ķīnā ASV drandāļiem nav pieprasījuma.

viencexperc 7.septembris 2020 17:10
2 5 Atbildēt

Tu salīdzini nesalīdzināmas lietas. Kapitālistisko uzņēmumu (gm) ar komunistisku (vw, kuram 11 % akciju pieder Lejassaksijas apgabalam, kura nodokļu maksātāji var palīdzēt nepieciešamības gadījumā. Un vismaz reizi palīdzēja komunistiskā (negodīgā) veidā, kad porshe nolēma nopirkt VW.

Ziemeļkorejā esošā Kima Čona elektrisko lokomotīvju rūpnīca arī ne reizi nav nobankrotējis, bet daudzas citas lokomotīvju rūpnīcas piedzīvoja bankrotu. Un tikai debils var pateikt, ka Kima Čona rūpnīcā tāpēc ir labākā.

Otrkārt. ASV dzīvo auto cienītāji tāpēc gm ražo savus auto dažādus, bet tāda ražošana ir dārgāka, nekā vācu, kuri ražo klonus, jo Eiropā nav auto entuziastu. Ja visi modeļi atšķiras tikai ar nosaukumu un aizmugures formu, un elementāras lietas, kuras citām auto kompānijām ir bāzes versijā, vācu sūdiem jāpērk atsevišķi, tad loģiski, ka tāda ražošana būs lētāka. To pierāda arī tesla, kura 20 gadus ražos klonus, un jau kapitalizācijā pārspēj vw, BMW un Mercedes kopā ņemtas.

Pat Fords to saprata, un Eiropā tirgo klonus ( tāpēc Eiropā Fords ir trešais pirktākais brends).

P.s

Japāņi gadā pērk 5.5 miljonus auto. "Labi piektos" VW gadā tur notirgo 88 000 (1.7%).

galvenaisexperc 8.septembris 2020 10:05
3 0 Atbildēt

Tu te nelīferē, bet pasaki, kāpēc citur nekur ārpus amerikas jeņķu klaburkastes neviens nepērk!? Varbūt tāpēc ka amerikāņu mašīnām benzīns tek ārā pa izpūtēju!?

Kad štatos benzīns maksās 2USD litrā, nevis galonā, apši amerikāņi nebraukls ar saviem mēsliem!

Tesla ir vienīgais jēdzīgais jeņķu braucamais.

Bradypus 8.septembris 2020 15:59
0 1 Atbildēt

Esi kādreiz padomājis - vai tiešām nepirkšanas iemesls ir degvielas patēriņš, jeb tomēr eirokomunistu uzliktie sodi par šo auto pirkšanu?

Hidra 7.septembris 2020 10:09
8 1 Atbildēt

Tu labāk paskaties uz GM, jo viss kam tie lohi pieskarās kļūst par nekvalitatīvu auto izstrādājumu, vai vispār bankrotē.

Parādi kaut vienu kvalitatīvu auto, kuru ražo GM!!

viencexperc 7.septembris 2020 12:32
1 6 Atbildēt

Buick lacrosse, regal, ševrolet cruze, impala...

Starp uzticamākajiem auto brendiem buick ( ševroleta prēmiums) ir viens no uzticamākajiem auto. Visos topos ir no 3. līdz 5.vietai. VW no 6. līdz 11.

galvenaisexperc 7.septembris 2020 15:40
5 1 Atbildēt

Čevrolets ir tiks labs auto, ka tā tirdzniecība LV ir pārtraukta!

GM opeli, SAABU, PONTIAC nolaida pa burbuli. Domāja, ka var ražot vienu mašīnu un mainīt nosaukumus! Skuju, Eiropieši un Amerikāņi nav muļķi!

Un kaut kā man tie ASV uztcamības testi neko neizsaka, tur tik daudz visādu modeļu, ko neviens nekad nav redzējis ārpus ASV. Redziet eiropiešu mēsliem amortizatori nobeidzas, bet ASV masīnām amīši nav jāmaina, jo viņiem ir lāgu atsperes un inžektori nenobeidzas, jo ir karburatoru motori... Johoho.....

imzz 7.septembris 2020 10:20
0 0 Atbildēt

Man viens kaimiņš arī staigā un runā pats ar sevi, --

Tagad tā daudzi dara. Vairums gan iesprauduši bluetooth ausis.

Pašnodarbinātais 7.septembris 2020 16:37
0 0 Atbildēt

Tavs kaimiņš gan jau pašnodarbinātais un viņam ir darbinieku sapulce!

Ui 7.septembris 2020 9:12
1 6 Atbildēt

Pēc loģikas sanāk, ka nevis labs, bet baigais mēsls, ja jau tik bieži jāmaina.

Gm 7.septembris 2020 10:07
6 0 Atbildēt

Nu Tu gribēji teikt tas ir pēc tavas nabaga loģikas, esi kaut vienu jaunu auto savā mūžā nopircis?

spurziks 7.septembris 2020 9:34
7 2 Atbildēt

VW praktiski nekas neplīst. Vismaz 2l dīzeļu versijās. Arī škodas ar VW agregātiem praktiski neplīst. Kādreiz braucu ar Audi A6, tas plīsa vairāk. Ja izvēlēšos citu marku, tad tika subjektīvu faktoru dēļ, meklējot kādas pārmaiņas. Tehniski VW ir perfekti un arī komplektējošās detaļas ir perfektas. Ko nevar teikt par frančiem un volvo.

Bradypus 7.septembris 2020 11:39
2 4 Atbildēt

VW ir vienīgais man zināmais auto, kuram braucot eļļa ir jāpielej tikpat bieži kā degviela. Visvairāk pārsteidz nevis tas, ka šādi motori tiek ražoti, bet gan tas, ka atrodas cilvēki, kas šādu risinājumu uzskata par perfektu.

golf 7.septembris 2020 13:07
6 3 Atbildēt

tad tev nav paveicies ar motoru - VW grupai ir kaut kāds benzīna motors, kam tā arī (spečuki zinās). Man ir 2012.gada Golf ar AK un 1.6 dīzeļdzinēju. LV esmu nobraucis 65 000 km no 2017.gada rudens. Eļļu neleju no maiņas līdz maiņai (10 000 tk). Esmu nomainījis termostatu, atjaunojis bremzes un vienu piekares sviru, mazliet nepatīk 7DSG kārba, bet ar tādu jau atnāca no Vācijas. Braucu pa dažādiem ceļiem - arī slikts asfalts un zemes ceļš un reizēm arī diezgan dinamiski. Golfiņu kritizēt negribas, manuprāt mašīna laba un priekš tādiem ceļiem kā pie mums, apbrīnojami izturīga

Perfekts 7.septembris 2020 15:42
3 0 Atbildēt

Ir tam visam arī gaišā puse, eļļa nekad nenoveco, jo visu laiku pielej jaunu!

Sups 8.septembris 2020 1:41
3 0 Atbildēt

Konkrētos auto un motorus nosauksi? Cik bija nobraukums un kurš gads auto?

Bradypus 8.septembris 2020 16:02
0 0 Atbildēt

Man nav paveicies? Iepazinu šo problēmu ar nomas Caravelli (~50000km nobraukums), kurai Austrijā nācās pirkt un liet kosmiski dārgu eļļu - gan auto saimnieks, gan daudzi citi auto zinoši cilvēki pēc tam apstiprināja, kas tas ir normāli. Cik man zināms, arī kolēģi, kas brauc ar VAG autiņiem bagažniekā tura eļļas kanniņu un pieliešanu uzskata par normu. Man pašam nekad nav bijis auto, kuram starp eļļas maiņām to vajadzētu pielit.

Sups 9.septembris 2020 9:34
0 0 Atbildēt

Patiesībā ļoti savādi mums autoparks sastāv no cady, golfiem un pasātiem, no eļļas maiņas līdz eļļas maiņai nekas netiek pieliets, vienīgie problematiskie ir cady, kurus atstāj pēc garantijas beigām, bet nu tur arī rabaķagas nenormāli čakarē tos auto, visādi brīnumi bijuši. Pasātiem un golfiem nekādu problēmu. Cik ziņu čomam (Strele Logistics) arī nekādu problēmu ar eļļas zušanu nav, viņiem arī autoparks sastāv no vw automašīnām. Māsai ir tiguans 2.0tdi, nu jau piekto gadu, nekad nav nekāda eļļa zudusi, ņem vērā ka ēļļu maina pēc 30k km, (māsa maina biežāk), savukārt uzņēmumu auto tas nav aktuāli, un tici man neviens tur tos auto nežēlo. Arī draugiem kuri pārvietojas ar vw neesmu dzirdējis, ka būtu jāpielej eļļa un kur nu vel jāvedā kaut kāda knniņa līdzi. Manuprāt tur tam caravelllim kaut kas nav bijis kārtībā, nu nav reāli ka uzņēmuma autoparkam eļļa nezūd, bet tu redz saki, ka visiem vw ir eļļas kanniņa jāvadā līdzi, varbūt tu nobrauci 50k kilometrus, nezinu neesmu nekad tik daudz bez eļļas maiņas braucis.

Passata b7 8.septembris 2020 15:58
1 0 Atbildēt

Slavenais 2l TDI. Eļļu ēda tā ka prieks . Pat jauns.

B8 šķiet ir tad pats. Bet ta visādi citādi ļoti auto. Nav ne vainas.

EA888 8.septembris 2020 21:23
0 0 Atbildēt
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kad tonnas neskaita (+ VIDEO) 1

Šoferi no Karību salu cementa rūpnīcas ļauj piekraut savus spēkratus līdz pēdējai iespējai, taču, šķiet, ka pirms 40 un 50 gadiem tapusī, pārsvarā amerikāņu ražojuma tehnika, varētu izturēt vēl vairāk. Lasīt vairāk

 

iAuto piedalās VASARAS testa braucienā ar pirmajiem 15 konkursa "Latvijas Gada auto 2023" dalībniekiem (+ VIDEO)

Latvijas Gada Auto 2023 dodas vasaras testos. Konkursa pirmā testa braucienam pieteikti 15 automobiļi, kas savas labākās īpašības centīsies pierādīt vienā no šīs vasaras karstākajām dienām. Lasīt vairāk

 

Ferrari paveicās (+ VIDEO) 4

Ferrari vadītājs brauc pilsētā ar ievērojami lielāku ātrumu kā atļauts. Ieraugot aiz līkuma policijas ekipāžu viņš bremzē un "izglābjas", jo likumsargi tobrīd aizņemti ar citu grēkāzi. Lasīt vairāk

 

“Aklās” zonas: ja neredzi šoferi, arī viņš var neredzēt tevi 8

"Aklās" zonas nereti ir viens no iemesliem ceļu satiksmes negadījumiem. Lai arī lielākā daļa satiksmes dalībnieku (71%) vienmēr ņem vērā citu autovadītāju "aklās" zonas, tomēr 3% respondentu tās ignorē un tikpat liels skaits satiksmes dalībnieku (3%) nemaz nezina, kas ir "aklās" zonas, liecina Latvijas Automoto biedrības (LAMB) veiktais pētījums. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti