Opel uzsāk modernizētās Insignia ražošanu (+ FOTO) 18

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 14.septembris 2020 14:56

Opel galvenajā rūpnīcā, Vācijas pilsētā Riselsheimā, uzsākta modernizētā vidējās klases modeļa Insignia ražošana.

2021.modeļu gadā Insignia dodas ar dāsnāku aprīkojuma klāstu un ekonomiskākiem motoriem. Tagad arī bāzes modelis, kas Vācijā maksā nepilnus 30 tūkstošus eiro, pie pircējiem dosies ar diožu lukturiem un 122 Zs jaudīgu 1,5 litru turbo dīzeļdzinēju, kas uz 100 km patērēs 3,8 līdz 4,4 litrus degvielas.

Savukārt vislabāk aprīkotais Business Edition savus pircējus lutinās ar komforta sēdekļiem, septiņu collu multimediju-navigācijas sistēmu, automātisko klimatkontroli un ērtu viedtālruņa savienojumu. Elektronisko palīgu skaitā arī automātiskās bremzes ar gājēju atpazīšanas funkciju un joslas uzturēšanas palīgsistēma.

Opel Insignia Grand Sport Vācijas tirgū maksās 29 965 eiro, universāls Sports Tourer ir 1000 eiro dārgāks.

APSKATI: Pārdod: lietotu Opel sludinājumi

 

 

 
Visi komentāri
 
Ak vai 14.septembris 2020 15:28
4 8 Atbildēt

Žēl man opeļa - laikos, kad pat ķīniešu mazauto multimediju ekrānam atvēl televizoru, opel vēl niekojas ar 7 collām savam flagmanim!!!!

darklight 14.septembris 2020 16:25
10 2 Atbildēt

Varētu domāt, ka visiem tos televizorus baigi vajag. Pieļauju, ka šajā auto būs tāda ekstra kā fiziskas pogas, un tas ir tikai pluss.

Ak vai 14.septembris 2020 16:53
4 5 Atbildēt

bet 7 collas tomēr ir d**sas caurums pēc šodienas mērogiem, navigācijai, piemēram, lielāks ekrāns nebūt neskādē

Rr19 14.septembris 2020 17:41
10 2 Atbildēt

Tev jābrauc un uz ceļa jāskatās, caurumā var mājās skatīties.

GB12 14.septembris 2020 17:04
7 5 Atbildēt

Es, godīgi sakot, vispār nesaprotu, kādu vietu zem saules PSA koncerns Opelim ir paredzējis... Parasts, neinteresants auto par augstu cenu, ar milzīgu vērtības kritumu, ar tām pašām Peugeot iekšām un pēc koncepta visai līdzīgiem modeļiem. Pašam Peugeot vismaz dizains ir interesants...

msh 14.septembris 2020 18:34
4 0 Atbildēt

Nu re, domu tu jau esi pareizi pateicis, tik neesi sapratis, atslēgas vārdi ir pēdējais teikums - opelis nu ir prēmiuma zvēru karalis tiem, kas vēlas mašīnu kas izskatās piezemēti, nevis pēc kosmiska kropļa - gan jau ka tāpēc arī zvēru karalis tagad tā izpildās ar saviem dizainiem.

GB12 14.septembris 2020 22:52
0 3 Atbildēt

Tam nemaz nebūtu bijis vajadzības - dizaina eksperimentiem ir Citroen. Un kāds tur premium? Vai opelim ir modernākas kādas tehnoloģijas? Augstvērtīgāki apdares materiāli? Kas ir tas, kas opeli kaut teorētiski padara par premiumu? Ne jau "piezemēts dizains" veido premium zīmolu. VW nepavisam nav pieskaitāms premiumam, toties Lexus ar visu savu diezgan kosmisko dizainu gan ir...

msh 14.septembris 2020 23:57
1 0 Atbildēt

PSA pozicionē opeli savā augšgalā, un punkts - kā viņi to dara, nav ne jausmas un neinteresē. Un kā jau tu redzi - dizaina eksperimenti nu notiek arī ar zvēru karali.

Lexijs 15.septembris 2020 14:17
3 1 Atbildēt

Kā to saprast vw nav pieskaitām premiumam? Tuaregs ir kvalitatīvāks pat tavu veco f10 miskasti

GB12 16.septembris 2020 9:21
0 1 Atbildēt

Pirmkārt, F07, nevis F10. Otrkārt, vai to pašu gadu Tuaregs tiešām ir kvalitatīvāks? Bet, nu, labi, Touareg (un arī Phaeton) varētu par izņēmumu uzskatīt...

viencexperc 16.septembris 2020 8:02
0 1 Atbildēt

Pežo paši sevi prezentē kā prēmiumu. Bet citramona prēmiums is DS.

LMT 14.septembris 2020 17:16
1 8 Atbildēt

Rūsai šamais patiks!

650 14.septembris 2020 18:51
2 0 Atbildēt

Kas diez lika to uztaisīt tik uzkrītoši zemu, ka skatoties virsū īsti nevar saprast un liekas jocīgas proporcijas? Tas ir domāts, lai vizuāli atgādinātu tikpat jocīgo P-508, kāds tipa "sports",vai ko? Riteņi plāni/maziņi,kkur tur arkās iekrituši.Tā vien liekas, ka pie pirmā nelīdzenuma tūliņ uz vēdera uzkārsies.

ZZZZ 15.septembris 2020 10:28
3 0 Atbildēt

Vēl tracina tā cilvēku čakarēšana ar visādām tur opc LINE versijām . Agrāk bija OPC un viss skaidrs, cits auto, cita ražotne, citi dzelži, attiecīgi brauc. Tad tagad pieliek tikai plastmasas sūdiņus un še tev, OPC Line gatavs

ZZ Top 15.septembris 2020 10:57
0 0 Atbildēt

Tagad sporta versija saucas Insignia Gsi

650 15.septembris 2020 12:10
1 0 Atbildēt

ō, ta jau varēs ritīg Gasīt !

-tam lohOpc apkārumam ir labs noiets pa ziemu,var piehaltūrēt kaimiņiem izvadceļus izšķūrēt

msh 15.septembris 2020 12:17
1 0 Atbildēt

Nu bet elementāri - paskatījās ka audīwāgens, fofāgens, bmw un hvz kas vēl tā var [s-line, r-line, M-paka], un izdomāja ka paši arī tā var.

gunbox 15.septembris 2020 17:46
0 0 Atbildēt

Kad Opel beidzot novāks to tizlo strīpu no priekšas restes?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti