Renault sportiskā un dinamiskā apvidus auto kupeja ienāk Eiropas tirgū ar jaunām tehnoloģijām, ar E-TECH hibrīda versiju un jaunu R.S. Line apdari, kam piešķirts vēl izteiksmīgāks un dinamiskāks dizains.
Apvienojot plūstošās līnijas, izsmalcinātību un izturību, jaunais Renault Arkana izaicina Eiropas apvidus automobiļu tirgus tradicionālo pieeju ar dizainu, kas iepriekš tika izmantots tikai augstākās klases automobiļiem. Šis jaunais auto modelis, kas papildina Renault kompakto automobiļu klāstu (Mégane, Kadjar un Scénic), ir daļa no strauji augošā SUV tirgus visā pasaulē. Renault Arkana plašais un ietilpīgais salons padara šo mašīnu piemērotu ģimenēm. Tostarp, Renault Arkana ir aprīkots ar lielākajiem displejiem savā segmentā, nodrošinot augstu tehnoloģisko atbalstu vadītājam, tādējādi uzsverot kvalitātes un komforta nozīmību.
Jaunais Renault Arkana sniedz savā segmentā nebijušu hibrīda risinājumu piedāvājumu, kurā ietilpst E-TECH 140 ZS hibrīda dzinēji, kā arī1,3 TCe 140 un TCe 160 12V mikrohibrīda dzinēji. E-TECH hibrīdtehnoloģija, kas jau ir sastopama Clio, Captur un Mégane modeļos, ir Renault jaunievedums, kas ir aizsargāts ar vairāk nekā 150 patentiem. E-TECH tehnoloģijas pamatā ir “Groupe Renault” pieredze elektrisko transportlīdzekļu un “Formula 1” jomā.
Jaunais Renault Arkana Eiropā būs pieejams 2021. gada pirmajā pusē.
kā jauns modelis, tā paaugstināts hečbeks...cilvēki tiešām vairs nevar pabraukt ar normāliem auto?
Nu, pilsētā ir ērti ar tādu patiesībā. Pats no savas pieredzes ar Tiguanu saku. Vecāki, piemēram, dzīvo Miera ielas sākumā, kur ir nenormāli augstas apmales. Tur ar "normālo" auto ātri durvis uzsēžas, ja noparkojas pie malas.
Tāpat arī vietām parkojoties ir ļoti augstas apmales, kas traucē tad, ja ir sedans vai universālis, nevis krosovers.
Kremļa trollis
Saki paldies ražotājiem - par to ka viņi normālās mašīnas ir pataisījuši par wannabesport lowraideriem, vienlaicīgi, lai no muļķīšiem iekāstu naudu, piedāvājot uzpūstus un paceltus hečbekus, nosaucot tos par "krosoveriem" par papildus maksu - un iedomājies, pēc attiecīgas, spēcīgas PR speciālistu darbības, muļķīši tiešām uzķeras un arī pērk, un stāsta cik tie brīnumi esot ērti.
Es tev pilnīgi piekrītu ka normāls mašīnas augstums ir ērts - tas ir viens no iemesliem kāpēc es mašīnas jaunākas par astoņdesmitajiem gadiem neizskatu par variantu - jo iedomājies, es braucu kā ar tiguānu, bet sēžu kā golfā. Ak jā, tu te teici par pilsētas ērtībām - kā ir ar to uzpūsto tiguānu stumdīties pa daudzdzīvokļu māju pagalmiem? Pagājušogad sanāca diezgan bieži stumdīties pa vienu silciema ielas pagalmu - mans golfs tam bija kā radīts; atšķirībā no visādiem tugānveidīgajiem, es braucu tikai pa asfaltu - bet dziļi izbraukātā sliede zemē blakus asfaltam liecināja ka "ērtās pilsētas mašīnas" nav paredzētas tai sētai...
P.N. Ja man nāktos piespiedu kārtā pārsēsties uz kaut ko no šī gadsimta, es, dabiski, izdarītu to, ko ir tikai loģiski, un ko ražotāji nevēlas lai darītu - izvēlētajai mašīnai pieliktu iztrūkstošos 5 cm klīrensa lai ar to varētu braukt.