Elektromobilis visai ģimenei – tikai pāris auto saprātīgo cenu segmentā (+ FOTO) 36

 

Foto: Publicitātes attēls

Velocita | 9.oktobris 2020 13:14

Elektromobiļu piedāvājums tirgū strauji pieaug, tomēr potenciālie pircēji, kuri apsver šāda tipa auto iegādi, ir spiesti pieņemt kompromisus.

Eiropā, piemēram, joprojām dominē izmēros salīdzinoši nelieli automobiļi, kas ir piemēroti pilsētas satiksmei. Bet, ko darīt, ja nepieciešams kompakts, taču tai pašā laikā ietilpīgs automobilis visai ģimenei?

Vidēju gabarītu krosoveri milzu popularitāti ieguvuši ne tāpat vien. Tie ir cenas ziņā pieejami un praktiski automobiļi, kuri optimālā izmēra dēļ ir piemēroti gan braukšanai ikdienā, gan arī garākos ceļojumos. Tomēr šāda tipa automobiļu piedāvājums pagaidām ir diezgan ierobežots.

Moderns automobilis visai ģimenei

Šobrīd tirgū ir tikai divi elektromobiļi, kas pēc būtības atbilst iepriekšminētajiem parametriem – Kia e-Niro un Tesla Model Y. No tiem otrais pagaidām gan ir pieejams tikai ASV.

Šīs vasaras beigās Latvijas tirgū nonākušais Kia e-Niro ir aprīkots ar 150 kW (204 ZS) elektromotoru un ar pilnu akumulatora uzlādi var nobraukt līdz 455 kilometru distanci (saskaņā ar WLTP ciklu). Tā vidējais elektroenerģijas patēriņš ir 15,9 kWh uz 100 km, bet paātrinājums no vietas līdz 100 km/h aizņem 7,8 sekundes.

Automobiļa salonā ērti var iesēsties pieci pasažieri, savukārt bagāžas nodalījumā ietilpība ir 451 litrs. Tas viss ir komplektā ar modernām drošības sistēmām un jaunāko multimediju aprīkojumu.

Arī Tesla Model Y modelis tiek pozicionēts kā auto jaunām ģimenēm un potenciālos pircējus piesaista ar iespaidīgiem tehniskajiem parametriem. Sportiskais amerikāņu elektromobilis aprīkots ar 258 kW (351 ZS) elektromotoru, kas nodrošina iespaidīgu dinamiku, un 72,5 kWh akumulatoru, kas ļauj ar pilnu uzlādi nobraukt līdz 505 kilometru distanci (WLTP ciklā).

Elektriskie krosoveri vēl ir jāgaida

Tesla Model Y Eiropas tirgum tiks ražots rūpnīcā, kas tiks uzbūvēta tikai nākamā gada vasarā. Līdz ar to Kia e-Niro vēl kādu laiku būs vienīgais šī segmenta modelis mūsu tirgū. No otras puses: pat topošā rūpnīca Eiropā neatrisina galveno problēmu – Latvijā nav Tesla dīlercentra. Šī iemesla dēļ Tesla automašīnas izskatās mazāk pievilcīgas patērētāju acīs nekā jau pazīstamo autoražotāju elektromobiļi.

Tuvākajā nākotnē Volkswagen ID.4 un Nissan Ariya arī konkurēs vidējā izmēra krosoveru segmentā, bet šo modeļu pircējiem ir jāgaida vismaz līdz 2021. gadam. Ap to pašu laiku debitēs arī jaunās paaudzes BMW X3, tomēr šāds elektromobilis, visticamāk, maksās dārgāk pat par Tesla Model Y.

No visiem šobrīd tirgū pieejamajiem elektriskajiem vidējā izmēra krosoveriem vēl ir pieejams Jaguar I-Pace. Tomēr šis modelis ietilpst premium segmentā un līdz ar to cenas ziņā nekonkurē ar Kia, Volkswagen un citiem vismaz par 30 procentiem lētākiem modeļiem.

Vēl praktiskāks ir tikai mikroautobuss

Vidēja izmēra krosoveri tirgū aizvien ir ļoti pieprasīti ar benzīna un dīzeļa dzinējiem, tādēļ vairums autoražotāju pagaidām nesteidzas izgatavot to elektriskās versijas. Taču tās neapšaubāmi sekos.

Tāds automobilis kā Kia e-Niro ir praktiskuma zelta vidusceļš. Tas ir ekonomisks un ar vienu uzlādes reizi var nobraukt pietiekami lielu distanci. Ja nepārkāpj atļauto braukšanas ātrumu, e-Niro viegli veic 400 kilometrus, un tas ir daudz.

Tesla Model Y tehnoloģiski ir daudz sarežģītāks un attīstītāks nekā dienvidkorejiešu kompaktais krosovers, taču tas ir pašsaprotami. Tehnoloģiju, tas ir elektromotora un akumulatora efektivitātes, kā arī autonomās braukšanas sistēmu ziņā Tesla ir priekšā konkurentiem visās klasēs un cenu segmentos.

Ģimenēm ar bēriem, kuras vēlas iegādāties kādu elektromobili, Kia e-Niro ir viena no retajām izvēles iespējām. Otrs racionāls variants būtu lietots Tesla Model S, kas maksā līdzīgi vai pat nedaudz mazāk, bet no jauniem elektromobiļiem – tikai Nissan e-NV200 mikroautobuss, tomēr tam nobraucamā distance ar vienu uzlādi ir divkārt mazāka nekā iepriekšminētajiem modeļiem.

Ne vienmēr pircēja vēlmes var piepildīties

Šovasar prezentētais elektromobilis Nissan Ariya izskatās daudzsološi. Pateicoties modernajam dizainam un visu riteņu piedziņai, šis pilsētas satiksmei paredzētais krosovers varētu piesaistīt daudz klientu.

Tomēr pagaidām nav zināms, kāda būs šīs mašīnas cena, ja pircējs nevēlēsies standarta komplektāciju. Tāpat ir svarīgi zināt, vai autoražotājs spēs piegādāt šos elektromobiļus katram, kurš to vēlas iegādāties. Var veidoties situācija, ka šim modelim ražošanas sākuma periodā tiek noteikti strikti ierobežojumi piegādēm, un to vispirms iegūs lielākie tirgi. Piemēram, Norvēģija, kam daudzi autoražotāji piešķir prioritāti, jo tā ir pasaules lielākais elektromobiļu tirgus, rēķinot elektromobiļu skaitu uz miljons iedzīvotājiem.

 
Visi komentāri
 
Nja 9.oktobris 2020 14:11
19 0 Atbildēt

Raksts it kā par auto cenām, bet beigās izlasi, ka cena nav zināma. Ko bļe?

Dinārs 9.oktobris 2020 14:38
2 3 Atbildēt

Hyndai kona ir gandrīz tas pats, kas e-Niro. Un tirgū pieejams jau kādu laiku.

Krotow 9.oktobris 2020 16:55
2 0 Atbildēt

Jebkurā gadījumā minētajai ģimenei ar vairākiem bērniem jābūt diezgan turīgai. Atbilsoša izmēra elektriskie SUV maksā pāri 40 tūkstošiem. Vojādžera un šarāna elektriskais analogs nebūs lētāks. Vairums Latvijas daudzbērnu ģimeņu šāda auto iegādei nekvalificējas jo ienākumi pārāk mazi.

mērķis 9.oktobris 2020 17:01
0 0 Atbildēt

taču ir samazināt CO2, kāz zināms....ja brauks mazāk, tad arī CO2 būs mazāk...tiesa, to varēja ieviešot jaunus lielus nodokļus esošajiem auto, nebija obligāti jāmaina autoparks.

Krotow 9.oktobris 2020 17:10
5 0 Atbildēt

Mhm ... reiz jau bijām spiesti dzīvot valstī, kur pat draņķīgs auto bija ekskluzīva lieta. Tā turpinot, var arī kādu revolūciju sagaidīt.

Pļurkt 9.oktobris 2020 17:17
2 2 Atbildēt

Tā vien šķiet ka esi audzis mucā!!!

Ienākumi nepalielinās palielinoties bērnu skaitam!!

Grūti saprast, jeb matemātikas stundās dročīji zem galda?

msh 9.oktobris 2020 19:17
6 1 Atbildēt

Samazināt oglekļa dioksīda izmešus nav mērķis - tas ir attaisnojums nodokļu skrūvēšanai un spiedienam pirkt jaunas automašīnas. Bet kad elektriskajām kastēm vajadzēs ierubīt ceļa un akcīzes nodokļus, tad atruna būs vecā labā - par ceļa lietošanu jāmaksā...

Krotow 9.oktobris 2020 22:14
1 0 Atbildēt

Īsti tā nav. Taču kā iemesls meslu ievācējiem gan. Jo ekoloģijas problēmas ar siltumnīcas efektu ir reālas. Taču bezkauņām tas ļauj kļūt pārāk aktīviem un prasīt nodokli par elpošamu un piršanu. Jo tas taču arī izdala CO2 un CH4. Un neceriet ka elektriskajiem auto nebūs ceļa nodokļa

Pļurkt 10.oktobris 2020 9:00
1 1 Atbildēt

Siltumnīcas efektu elektrotransports nesamazina!!!!!

Viss tas elektrotransports ir pamatīga starptautiska afēra, kur reāla atdeve būs tikai tad kad elektrību iegūs no zila gaisa un neierobežotā daudzumā!

Pašlaik kad cilvēce ir sabijusis no AES avārijām un masveidā tās slēdz, elektrības ražošanai AES vietā tiek celtas TES uz oglēm vai Krievijas dabasgāzi!! Šis aspekts šo elektrību ar katru gadu padara netīrāku!! Ja vēl jāceļ papildus TESi uz oglēm, lai nodrošinātu pieaugošo patērīnu elektrotransportam, tad ieguvuma ne tikai nav, bet ir pamatīgs kaitējums dabai!

Jo iegūt 1 kW elektrības TESā ir jāpatērē vairāk ogļūdeņražu kā tos pat ogļūdeņražus sadedzinot modernā iekšdedzes dzinējā iegūstot to pašu 1 kW jaudas!! Līdz ar to TESi saražo vairāk CO2 uz 1 kW, nekā modernie iekšdedzes dzinēji!

Asaris 10.oktobris 2020 10:46
2 1 Atbildēt

Tu kādreiz pirms murgo arī papēti kādu informāciju?

Elektroenerģija saražota ar oglēm samazinās katru gadu.

Dunduks

msh 11.oktobris 2020 0:09
0 1 Atbildēt

Kurās valstīs tad šī samazinās? Kaut kur bik samazinās, nenoliedzami, bet pamatā, visdrīzāk, labākajā gadījumā nemainās, jo citur būvē jaunus. Viens piemērs - vācija - kur atrodas ES jaunākais ogļu TECs. Otrs piemērs - ķīna - kur reģionos būvē ogļu TECus, bet valdība izliekas ka šie to nevar ietekmēt, to tie reģioni uz savu galvu - bļin, komunistiskā režīmā, kur sji dziņ pinam atliktu tikai pavicināt pirkstu un visi tie TECu būvētāji salidotu cietumos, valdība neko nevarot ietekmēt...

Pļurkt 10.oktobris 2020 14:28
3 0 Atbildēt

Kāda starpība ar ko aizvieto AES??? Ar oglēm vai Krievijas dabasgāzi!! Tā pat jebkura TES kas dedzina ogļūdeņražus atmosfērā izmet ievērojami vairāk CO2 uz katru kW, salīdzinot ar modernu iekšdedzes dzinēja katru kW patērētās jaudas!

p.s. ūdens tvaiki ir vēl liekās siltumnīcas efektu radītājs kā CO2!!!

Gēbelsam un Staļinam ar savām propagandām pat sapņos nerādījās ka šitā var sapist neskaitāmu tautu prātus, kā zaļie ir izdarījuši ar elektrotransportu!

msh 10.oktobris 2020 9:44
1 1 Atbildēt

Protams, visspēcīgais cilvēks viens pats, un tieši ar oglekļa dioksīdu, sapisis klimatu... Ne vulkāni, ne polu pārbīde, ne dažādi hidrotehniski projekti [kas izmaina ūdens apriti dabā] neko nespēj izdarīt - tikai oglekļa dioksīds. Nu pilnīgi jābrīnās ka mēs vēl nedzirdam risinājumu klimata pārmaiņām - aicinājumu izdarīt masveida pašnāvības...

Oglekļa dioksīds kaut ko visā tajā pasācienā izdara, bet visdrīzāk nelielu daļu - bet pētīts savādā kārtā tiek tieši tas - ā nu jā, polus un vulkānus ar nodokļiem aplikt nevar, un HESus un citus dambjus neviens nost negraus...

Asaris 13.oktobris 2020 14:00
1 0 Atbildēt

Nākamās baumas popularizē. Vulkāni saražo tikai 1% no tā ko cilvēki (vulkāni ~200 miljoni tonnas, transports un industrija ~24 miljardi tonnas)

650 9.oktobris 2020 16:57
9 5 Atbildēt

Ģimene noteikti būs stāvus gaisā reālā sajūsmā par

šo draņķi.Ja valdība vēl (kādreiz/varbūt) atļaus aizbraukt līdz Polijai, sajūsma būs divkārša,jo pa ceļam pāris h būs iespēja uzkavēties piemiiztā leišu elektrouzlādes ptā.Ja tur būs rinda- sajūsma 3-kāršosies.Un 4-kāršosies priekš aizmugurējā sedekļa okkupantiem -(lohiem), priekš kuriem vienīgā extraizklaide ir kaut kāds Caurums vidus kancelē.Jā.

Ok 10.oktobris 2020 12:24
0 1 Atbildēt

Nonpieredzes vai fantāzija dara savu?

Drīzāk 30-45min,

Otrkārt, uzlādes staciju punkti, kā LV tā LT ir ļoti civilizēti, piekam LT var lādēt bezmaksas valstij piederošajās stacijās. Pilns akumalators ir ekvivalents nedaudz ilgākai kafijas pauzei, kas vēljoprojām ir lētāka kā benzīna cena, kas būtu nodedzināta, lai tiktu tur

650 10.oktobris 2020 15:08
2 1 Atbildēt

Pilnīga demagōģija, pie tam ar "aprēķinu" uz to, ka tur tajā punktā un tajā laikā nebūs ieradisēis vēl kād 3-4 tamlīdzīgi uzlādes/izklaides kārotāji.

Kā ari ,pilnīgs fufelis par "kafijas pauzes garumu" šam te jaukajam procesam.Dezinformācija, demagoģija un APZINĀTA faktu noklusēšana ik uz soļa, ieskaitot pārgudru atbildēšanu uz jautājumiem tīši piekasīgā formā un tā arī īsti neko "par lietu" nepsakot.

Iemet labāk "savu" pieredzi un pastāsti ar kādu auto Tu īstenībā savu Ģimeni pārvadā un cik reizes esi šķērsojis Lietuvu vai Poliju.Vai tev ir gadījies tur pabūt naktī/tumsā/auksumā/lietū/sniegā un cik tev liels "iekāriens" ir bijis tur tādos apstākļos kaut/ko meklēt un kombinēt un gaidīt un kafijpauzēt un visādi citādi o- un e- nanoēt tur pie katra stabā tās "45min".Jā.

msh 9.oktobris 2020 19:18
1 1 Atbildēt

Man patīk tas kā ir pasniegts šajā rakstā - ģimenes mašīna, kā izrādās, ir piecvietīgs pseidodžips...

eidis 9.oktobris 2020 19:20
2 0 Atbildēt

Kā gan krosovers var būt optimāls tirgū, kur katrs papildus kW enerģijas uzglabājiens maksā milzu naudu? Tādā tirgū optimāls Zoe, ne krosvers un vēl jo vairāk buss.

Upss 9.oktobris 2020 20:19
3 0 Atbildēt

iAuto! Un cenas?

Sk 9.oktobris 2020 20:29
1 0 Atbildēt

Bet kāpēc Skoda Enyaq vai kā tur to sauc, nav pieminēts. Viņam šķiet jau var pieteikties.

650 9.oktobris 2020 22:00
3 1 Atbildēt

Neuzbāzīgi atkārtošu jautājumu- vai un kā Ģimene ar šo auto brauks ekskurcijā uz Poliju? Un uz Ittāliju? Cik diennaktis tas suuda brauciens viņiem aizņems un KO viņi darīs pa ceļam uzlādes p-tos? Gulēs ? Stāvēs? ēdīs,drirsīs,e-nanoēs, uttt? kā tas viss būs Ziemā, kad -18 ? un kā vasarā pie +34 ?? Cik reizes uz 5kkm to suudu nāksies lādēt un cik ilgu laiku summāri tas prasīs??

Pasaulē ir tāda īpaša divkājaino lohradījumu suga- viņi tikai truli maļ savu iestudēto un pat i negrasās atbildēt uz kāda cita uzdoto lohjautājumu.

Asaris 10.oktobris 2020 10:50
0 5 Atbildēt

Pareizi, tev ir ģeniāla domāšana. Dēļ kārtējā izbrauciena uz Poliju reizi 2 vai 3 gados labāk visu atlikušās 1080 dienas 3 gados kratīsies ar dīzeli. Dzelzs loģika

650 10.oktobris 2020 15:20
3 0 Atbildēt

Mana loģika būtu uzdot jautājumu un sagaidīt daudzmaz cienīgu atbildi.Nevis tukšu dri'sššanu par neparko.Tev nav jāvērtē pēc sevis,kurš ko un cik un kurp "taisās" izbraukt.Ģeniāla domāšana- ok,jo šodien ir jāturpina uzsāktais kurss uz LOHU kultivāciju,- kuri nav bijuši ne kilometru tālāk par savu ikdienas/piemājas maršrutu.

Kuriem NAV nedz vaļasprieku, nedz izklaižu nedz vispār kādu priekšstatu par braukšanu ārpusē.Ļoti labi- lai LOHI mazāk zinātu,- kādi citur ceļi, kāda braukšana un kādi tur likumi, ātrumi un braucēju savstarpējās attiecības.Lai viņi p/sās tepat vietējajājā aizgaldā un klausās "atbildīgo" tranzītPersonu ikdienas nesakarīgajā kakKāšanā.Nav ko bāzties pa pasauli- masku uz ģīmja un sēdi būdā.

Maksimums izklaides regulārajam LV Loham- nopirkt biļeti uz raianoairu, galā paņemt smirdīgu fiatu ar 2 finiera sēdvietām, salādēt tajā "Ģimeni" starp somām un piederumiem un tad ar vasaras riepām ar to miskasti stresā un bezjēgā kaut/kur uzbraukt kalnā un lejābraucot vel iepsist grāvī vai bezdibenī.Jā, tas ir LvLoha īstais sapnis 1080p un tuvākajos 3x3 gados.Jā.

Asaris 13.oktobris 2020 14:11
0 0 Atbildēt

Tieši tā, pilns ar lohiem un tu vienīgais normāls.

Un visi 99% no cilvekiem, kas izrādās ir lohi ikdienā braukā +/- pa līzīgu maršrutu varbūt 10 vai 15km pieķer hobijam vai kam citam. Nu pilnīgi stulbi. Normāli ir pēc darba iesēsties mašīnā un aizraut līdz Polijai.

Te nedaudz izklausās, ka tev prasās pēc sarunas ar terapeitu vai ko līdzīgu.

NuNu 15.oktobris 2020 0:36
0 0 Atbildēt

Un ko darīt tiem kam ikdienā tepat pa Latviju darba darīšanās nākas skaldīt pa 500-700km gandrīz vai ik dienas? Tas ka jā, kādi 60-70%, tiešām nav ikdienā neko vairāk par savas pilsētas 4 sienām redzējuši, tas ir fakts, to jau pēc absolūti neadekvātā braukšanas stila var redzēt (kā tu tur teici - lohi?). Es, piemēram, Lietuvu, Igauniju, Krievijas šo galu, Polijas šo galu gandrīz no galvas zinu, katrā ziņā ne sliktāk kā Latviju, jo tur viss ir krustām šķērsām izbraukāt, un ne jau kā tev max 1x gadā, atvaļinājumā (ja šefs visžēlīgi tādu iedod), bet diezgan regulāri - ta pa darba lietām, ta vienkārši tāpat, uz kādu koncertu, vai iepirkties. Tīri piemēram - cik ilgi nāktos ar e-auto braukt komandējumā uz Velsu (UK), ja ar vienu uzlādi var nobraukt vidēji 400km, un jālādējas vidēji 10st? Ar dīzeli man sanāca nepilnas divas diennaktis, pildot ies ik pa 700km un vienu reizi guļot 10 st. Ar e-auto ož pēc nedēļas...

Latvietis 9.oktobris 2020 23:22
0 1 Atbildēt

Jaunais Elektro Mersis ir vienīgais kurš pagaidām kaut necik man izrāda interesi par elektro auto, jo vienīgajam ir 1200km ar vienu uzlādi... Pārējie pagaidām ir tikai mēsli...

Krotow 10.oktobris 2020 0:46
2 0 Atbildēt

Tas mersis vēl tikai top. Un kad būs gatavs, te to varēs atļauties tikai Kargins.

Vecais WMB 10.oktobris 2020 8:34
0 2 Atbildēt

gribetos atgadinat ka 40% elektibu razo oglu elektrostacijas ,kas loti kaitigas videi un veselibai ,parejo gazes ,mazuta un degakmena , Taiskata Vacija 40% , Polija 80% ... ta ka ja tiem durikiem izdodas tikt lidz Polijai tu totali piesarno man gaisu ar to miskasti

Asaris 10.oktobris 2020 11:04
1 0 Atbildēt

Vispār 2018.g bija 25% un 2019.g bija 22%, dabasgāze 29%, Mazuts 2%, Atom. 18%, 4% kurinot atkritumus, pārējais hidro, saule un vējš.

Kanibaals 10.oktobris 2020 22:37
0 0 Atbildēt

Cik Latvijā ir ogļu teci?

Pļurkt 11.oktobris 2020 12:25
0 0 Atbildēt

Liepājas ogļu TECa projekts ir tikai atlikts!

Tā ka nesatraucies - nav jautājums vai būs, bet tikai KAD būs!

Kanibaals 11.oktobris 2020 13:47
0 0 Atbildēt

Nebūs

Ib 10.oktobris 2020 8:54
16 0 Atbildēt

47900 eur par e-Niro ir saprātīga cena? Autoram vairs neliet.

Soso 11.oktobris 2020 0:26
0 0 Atbildēt

A kaa ar škoda jaunpienācēju, tas liekas 4x saprātīgas par visiem pieminētajiem?

NuNu 15.oktobris 2020 0:09
0 0 Atbildēt

Kāmēr nebūs pieejams Rivian E-džips, es par e-auto vispār pat nedomāju. E-auto tas ir parasta auto čakars kāpināts kādā 10-tajā pakāpē! Jā nav parastam autiņam mūžīgi lūztošo/plīstošo/tekošo detaļu, toties pēkšņi cilvēkam nākas kļūt par akumulatoru tehnoloģiju speciālistu, stikgri sekot uzlādes un izlādes raksturlīknēm, saprast kāpēc tas draņķis kārtējo reizi ir pilnībā atslēdzies/nobloķējies, un nekust ne no vietas, un kādas "lietus dejas" un ar kādiem rīkiem (parasti uz datora un pa lielu blatu dabūtiem) ir jāizveic, lai viņu atkal atdzīvinātu. Un tad vēl ja ņem vērā ka uzpilde nenotiek 10 minūtēs, bet drīzāk 10 stundās, un ar to parasti īsti nobraukt ierastos 700km nevar, un reizi 5-10 gados ieguldījumu puses no mašīnas vērtībā par jaunu akumulatoru (tas ir tā, it kā parastai mašīnai ik pa 5-6 gadiem būtu viss motors jānomaina). Un pie tā visa arī paša jaunā e-auto iegādes cena absolūti neadekvāta. Nu tad kam tādu draņķi vajag?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

800 Zs mustangs - Shelby izlaiž Mustang Super Snake (+ FOTO) 2

Shelby American parādījis savu pirmo projektu, kas radīts uz jaunās S650 Mustang platformas. Lasīt vairāk

 

Gaidāmā sniegputeņa dēļ Rīgā ievieš "sniega biļetes" un bezmaksas sabiedrisko transportu autovadītājiem 9

Gaidot sniegputeni, Rīgā pirmdien tiek ieviestas "sniega biļetes" un autovadītāji varēs izmantot sabiedrisko transportu bez maksas, aģentūru LETA informēja Rīgas dome. Lasīt vairāk

 

Latvijas elektrisko automašīnu tirgū ienāk Ķīna; vai rietumu ražotājiem ir ko likt pretī? (+ VIDEO) 7

Pasaulē lielākā elektrisko automašīnu ražotāja Ķīna pagaidām gan mazā apmērā, bet sāk startēt arī Latvijā. Pasaulē otras lielākās ekonomikas pārstāvniecība ar šāda tipa transporta līdzekļiem pagaidām nav sevišķi liela, taču tuvāko gadu laikā tas varētu mainīties. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti