Mercedes atteiksies no manuālās pārnesumkārbas jau nākamgad 103

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 21.decembris 2020 8:33

Vācu izdevums Focus.de ziņo, ka Mercedes-Benz atteiksies no manuālās pārnesumkārbas un turpmāk ražos tikai automobiļus ar automātisko pārnesumkārbu.

Autobraucēji, kas priekšroku dod manuālajai transmisijai un Mercedes tehnikai, nonāk nepatīkamas izvēles priekšā – vai nu jāpieradina sevi pie domas par automātisko kārbu vai jāpērk kāds lietots automobilis, kas izgatavots līdz 2021.gadam.

Mercedes-Benz jau tagad nevar dižoties ar lielu MK izvēli, bet nākotnē tās nebūs vispār – no nākamā gada visi jaunie automobiļi tiks komplektēti vienīgi ar AK. Uzņēmums uzskata, ka atteikšanās no manuālās transmisijas ļaus samazināt izdevumus, turklāt automašīnas ar automātu kļūst arvien populārākas ne tikai ASV, kur tas tā bijis vienmēr, bet arī Eiropā un arī Vācijā, kur 2019.gadā katra trešā automašīna bija aprīkota ar automātisko pārnesumkārbu.

Palielinoties elektroautomobiļu skaitam šī tendence tikai pieaugs, jo elektriskā piedziņa un automātiskā kārba „iet roku rokā”.

Pieseko iAuto YouTube kanālam!

 
Visi komentāri
 
WALA 21.decembris 2020 8:50
5 3 Atbildēt

Par tiem EV un automātiskajām kārbām gan tukša diršana - dominējošais vairākums ir ar 1 pārnesumu ...

Pareizi dara 21.decembris 2020 9:45
14 9 Atbildēt

Neredzu nevienu iemeslu, kāpēc vajag manuālo kārbu.

Jau 15 gadus barucu ar automātiem bez problēmām. Jau esmu aizmirsis kas ir sajūga, izpiedējgultņa, vai spararata maiņa.

Tika mainu kārbā eļļlu ik pa 40k un kārba funkcionē perfekti.

BMW 21.decembris 2020 9:47
7 5 Atbildēt

Man tas pats, behai jau 500k uz tāfeles un tomāts iet zvērā. Nenokaujams aparāts.

aizejošais 21.decembris 2020 11:42
5 0 Atbildēt

Atslēgas vārds: automātiem, daudzskaitlis.

Cik mašīnas bijušas? Vai ar vienu automātu varētu nobraukt 15 gadus, un, teiksim, pusmiljonu?

jaaanis 21.decembris 2020 12:11
7 5 Atbildēt

Vai ar vienu manuālo var nobraukt 15 gadus nemainot sajūgu?

msh 21.decembris 2020 13:07
6 1 Atbildēt

Cik maksā sajūga komplekts un cik maksā kārbas remonts vai jauna kārba? Pirmajā gadījumā vēl piedevām spēcīgs laimes spēles moments.

Pļurkt 21.decembris 2020 13:19
2 0 Atbildēt

Vai ar vienu manuālo var nobraukt 15 gadus nemainot sajūgu?

===============

250 000 km mierīgi, bez jebkāda sasprindzinājuma (50 / 50 pilsētas režīmā)!

Nezinu par mazlitrāžas konservu bundžām - kaimiņš savai Kaļinai pie 80 t km 2 reizes sajūgu mainīja.

jaaanis 21.decembris 2020 15:24
0 0 Atbildēt

Arī automāts 250 000 km mierīgi izturēs (no personīgās pieredzes, Hyundai Santa Fe, 70 pilsēta /30 šoseja).

Pļurkt 21.decembris 2020 16:58
2 0 Atbildēt

Cik maksā saremontēt vai nomainīt automātu un cik maksā nomainīt sajūgu?

Sajūgs 21.decembris 2020 17:01
3 1 Atbildēt

Aizmirsi vēl divmasu spararatu!

WALA 21.decembris 2020 17:31
0 1 Atbildēt

Tev neviens nespiež pie nomaiņas likt dubultmasas, jēga no tā jau Nx100'000 km nobraukušam auto ir stipri maza ;)

s 21.decembris 2020 18:44
3 0 Atbildēt

Kļūdies, to kārbu bez divmasnieka ātri vien nobeigsi, atkarīgs protams no pašas kārbas, bet zinu, ka Gm ražojumiem divmasnieka vietā uzliekot parasto, kārbas guļtņi aiziet pa pieskari ļoti ātri!

msh 21.decembris 2020 18:47
3 2 Atbildēt

Ģenerālim motoram, acīmredzot, sūdīgi gultņi kārbās VAGmobīļiem diezgan izplatīts amputēt divmasniekus izmantojot saderīgus parastos spararatus, galvenās sūdzības - jā, tur kaut kādas vibrācijas ko slāpēja divmasnieks un kuras nu ir jūtamas. Vēl vairāk - vārgākiem motoriem [lasīt - tādiem kas nāca plikākās mašīnās] jau no fabrīķa mēdza nākt tas vienmasnieks.

s 21.decembris 2020 19:03
1 0 Atbildēt

Jā nu droši vien ir kārbas kuras tur labāk.

Bet es teiktu labāk piemaksāt un uzlikt jaunu divmasnieku, jo vibrācijas ir, un ja vel kāds kaut ko tur tupi nemākulīgi mēģinājis čipot, tad tas auto vispār par miskasti pārvērsts. Nemaz nerunājot par to, ka parasti čipo pēc filtru izgriežšanas, kad sprauslas jau visticamāks ir pussprāgušas.

WALA 21.decembris 2020 21:29
1 0 Atbildēt

Man ir viens auto ar zināmiem 310 K joprojām īpašumā bez pazīmēm par sajūga problēmām.

Tika reiz pardots Avensis ar kuru 160+K nobraukts ar sačakarētu sajūgu, kurš čīkstēja pie starta no vietas un mazliet meta + Norvēģijas kalnos ar pilnu mašīnu negribēja kāpt augšā -sajūgs smirdēja, uz pulksteņa pirms pārdot bija savi vismaz 350 Kkm. pēc zināmajiem datiem.

msh 21.decembris 2020 13:09
2 0 Atbildēt

Atslēgas vārdi "tikai mainu kārbā eļļu ik pa 40k". Regulāri jāmaina kaut kādā mezglā eļļa, un ne tā lētākā piedevām - beigās aizņem vairāk laika un patērē vairāk naudas, ja tos 40 štuku intervālus izkrāmē uz to periodu, cik ilgi iet sajūgs.

WALA 21.decembris 2020 13:45
3 1 Atbildēt

Automātu fanāti cita starpā nav informēti par tā uzbūvi, kā izskatas, visās kārbās izņemot mehāniskas un mehāniskas divsajūgu ir frikcionu diski, kas pēc butības tas pats sajūgs vien ir.

X3 21.decembris 2020 16:57
1 0 Atbildēt

Nu eļļa jāmaina ne tikai kārbā, bet arī razdatkā, bet tas jau tīrais sīkums. Esmu mainījis ne vienu vien sajūgu, tāpat kā divmasu spararatus un tur jau var nopirkt lietotu motoru un AT kārbu zborā. Teikšu kā ir, visuzticamākais auto man ir X3 sd, ar automātisko kārbu, kas uzticami kalpo jau kādus 8 gadus un uz odometra ir 520k. Izgriezti visi dīzeļa kankari, normāli sačipots uz ~800Nm un kārba visu to griezi mierīgi tur, neskatoties uz to, kas pus miljonu noskrējusi.

WALA 21.decembris 2020 17:40
1 0 Atbildēt

Cik bieži tos savus 800Nm izmanto ? Vai kārba tev jau ir ZF8HP un vai kārba jorpojām stock, nevis ZF8HP no lielāka aparāta, kam tie 800Nm ir "pupu mizas" ?

s 21.decembris 2020 18:47
0 0 Atbildēt

Domāju viņam tur 100% stock kārba tajā x3 sd šķiet nav vietas zf8hp, un būsim reāli, ja tur viss izgriests neviens tir neliks ZFnieci.

WALA 21.decembris 2020 21:00
0 0 Atbildēt

Es to vairāk kā jautājumu par to vai tur ir ZF8HP jau no sākuma, jo tā ir kārba kas daudz spēj turēt, tā tāda kā interese bij.

Jo arī izmeros tā bija kā 6 ātrumu vai dažreiz pat mazāka.

viencexperc 21.decembris 2020 9:51
4 14 Atbildēt

Komunisti arī jau ne ļoti grib braukt ar mehāniku.

Komunists 21.decembris 2020 16:59
7 0 Atbildēt

Kārtīgs amerikāņu mustangs nāk ar 3 robu tomātu. Visi tie 7-8 pakāpju automāti jau komunistu izgudrojums.

kasinsh79 21.decembris 2020 10:36
17 22 Atbildēt

Automātu nīdējiem gaidāmi grūti laiki. Jīīhāāāaa

iAuto 21.decembris 2020 10:57
3 6 Atbildēt

Tādu jau gandrīz vairs nav palikušu

kasinsh79 21.decembris 2020 11:01
15 16 Atbildēt

Ūja, tepat komentāros daudzi stāv un krīt par putras katla maisīšanu

WALA 21.decembris 2020 11:09
5 1 Atbildēt

Hmm, pagaidām eksistē tikai dažas automātikskās kārbas kas ir labāks par manuālajām, bet ja tu to nejūti, es tak tev nespiež braukt ar manuāli, jo lielākajai daļai vadītāju tas manuālis arī ir kā "piektais ritenis" ...

kasinsh79 21.decembris 2020 11:11
10 13 Atbildēt

No savas pieredzes (un tā ir gana plaša) varu apgalvot, ka ir burtiski vien daži pilnīgi nebaudāmi automāti. Absolūtais vairums ir pilnīgi ok. Vairāki pat izcili.

msh 21.decembris 2020 13:11
4 8 Atbildēt

Tu pats brauc ar draņķīgu pseido automātu, vismaz kvalitātes ziņā...

s 21.decembris 2020 12:05
2 0 Atbildēt

Tādu jau maz vairs ir. Bet merša lielākais mīnus ir tas, ka nav tradicionālā kloķa viduskonsolē, esi mēģinājis likt slīpi un pārslēgt ātrumus ar lāpstiņām aiz stūres? Labi, ka bmw vel atstāj šādu opciju.

P.s. vari uzskaitīt savu pieredzi lūdzu un kuri ir izcikie automāti?

kasinsh79 21.decembris 2020 14:02
0 4 Atbildēt

Visus neuzskaitīšu, taču vari painteresēties, kādi modeļi testēti Gadaauto.lv lielajos testos, un tā būs vien daļa no izmēģinātajiem automātiem (no kuriem lielākā daļa - teicami vai pat izcili).

s 21.decembris 2020 19:07
0 0 Atbildēt

Nosauc kaut pāris, negribās tur skatīties starp visādiem sūdiem, kādas tur kuram kārbas ir.

Cik daudz nobrauci ar tiem auto un pēc kā spried, ka izcilas?

WALA 21.decembris 2020 12:53
1 0 Atbildēt

Izcils automāts ir ZF8HP, vēl patika uz IS-F Lexus, bet tam dzīves ilgums nav sevišķi liels. (P.S. es pie automātiem neskaitu ne variatorus, ne arī divsajūgus nedz mehāniskos nedz hidrauliskos)

Laaciz 21.decembris 2020 11:18
7 0 Atbildēt

Cilvēki ir dažādi. Ir kam riebjas to katlu maisīt, ir kam vienalga kāda transmisija, ka tik uz priekšu kust un tādi, kam AT nav vajadzīga.

Bet MB gadījumā AT tāpat ir biežāk sastopama parādībā kā MT, tā kā šāds solis nav nekāds pārsteigums.

kasinsh79 21.decembris 2020 11:19
5 9 Atbildēt

100%, arī BMW būs TIKAI automātiskās ātrumkārbas piedāvājumā.

WALA 21.decembris 2020 11:47
4 0 Atbildēt

Nu BMW ir tāds automāts kādu es labprat yz jebkura auto liktu, taču ari manuāļi nebija zemē metami ;)

Sandis_UR 21.decembris 2020 11:09
6 1 Atbildēt

Īsteni automātu nīdēji brauc ar bezsinhronizatoru kārbām.

core 21.decembris 2020 23:54
7 4 Atbildēt

Baigais divkosis tu esi. Tad kad tas skar tevi tad tu bļauj ka jābūt izvēles brīvībai, te kad citi nevarēs izvēlēties, bet tevi šis variants apmierina, tā jīhā.

kasinsh79 22.decembris 2020 10:23
2 6 Atbildēt

Arī vari izvēlēties tādu ražotāju, kas joprojām mehāniku piedāvās. Diemžēl tie būs ražotāji, kas nav iekārojamāko skaitā

core 22.decembris 2020 11:51
6 0 Atbildēt

Man kārba nebūs noteicošais pie izvēles, pieļauju iespēju ka nākamais varētu būt arī automāts, bet tas nemaina faktu ka tu esi baigais divkosis.

kasinsh79 22.decembris 2020 12:21
3 5 Atbildēt

Nepiečakarējies man personīgi. Izlasi zemāk vienexperc viedokli, viņš taisnību pasaka.

core 22.decembris 2020 12:27
4 2 Atbildēt

Es nepiečakarējos, tu esi divkosis, bet eksperts vispār ir pamuļķis kura komentārus es pat bieži nelasu.

kasinsh79 22.decembris 2020 12:53
2 5 Atbildēt

Personīgi apvainojumi gan ir izcils piemērs kā argumentēt, bravo

core 22.decembris 2020 20:13
3 0 Atbildēt

Kuri apvainojumi? Divkosis vai pamuļķis? Divkosis nav apvainojums, tā ir fakta konstatācija, ja par pamuļķi, tad tu pats tādu vārdu arī mēdz lietot, un tā jau atkal ir divkosība.

core 22.decembris 2020 12:30
3 0 Atbildēt

Šoreiz pat izlasīju, kas ir tā taisnība? Ka vw ir nabagauto?

kasinsh79 22.decembris 2020 12:52
2 5 Atbildēt

Ka MB atsakās no mehānikas. Citiem vārdiem - MB pircējiem nuhaj tos katla maisītājus nevajag.

Karobka 22.decembris 2020 15:04
6 0 Atbildēt

Man šķiet "core" vairak runā par tavu attieksmi un tādēļ saka, ka esi divkosis.

Es strādāju nozarē kurā viss šis covid ir ļoti izdevīgi, man peļņa ir teju par 70% lielāka nekā tas bija pirms covida periodā. Tādēļ es saku "jiiihuuu".

A tas, ka tu nevari kaut kur aizbraukt, vai ka tavi bērni netiek uz skolu man ir pie vienas vietas, jo priekš manis viņi ir parasti nevērtīgi kustoņi.

Kas attiecas uz pārnesumkārbām, tad protams izvēlos automātu! Nafig pašam kaut ko tur kruķīt.

core 22.decembris 2020 12:58
2 0 Atbildēt

Bet vw ir nabagauto?

gunbox 22.decembris 2020 15:29
0 3 Atbildēt

Ko nozīmē nīdēji? Tie, kuri neapzinās, ka šodienas automāts ir 10x ātrāks un pareizi konfigurēts korektāk strādā par cilvēka roku?

msh 22.decembris 2020 19:37
3 0 Atbildēt

Nē, tie, kuri apzinās ka medaļai ir arī otra puse

Karobka 22.decembris 2020 19:40
4 0 Atbildēt

Kādēļ tu domā, ka tikai ātrumam ir nozīme?

Piemeram subaru ir sačakarēts dēļ sava "automāta" variatora!

Tā miskaste dēļ tā variatora iestrēgs it visur!

Visādi citādi mūsdienās ikdienas braukšanai sevišķi pilsētā protams automāts būs ērtāks, nav jaslēdzās ik pēc pāris sekundēm.

Bet nu variators ir reti pretīgs izgudrojums.

ha-ha 21.decembris 2020 11:24
2 0 Atbildēt

jā, kurš tad atceras veco labo old school gaziku un pārslēgšanu ar starpgāzi - tur arī īstam meistaram sajūga pedāli vajadzēja vien tad, kad jāizkustas no vietas

kluķis 21.decembris 2020 13:43
1 0 Atbildēt

armijā braucu ar paziku,tam arī smuki slēdzās bez sajūga

anoagask 21.decembris 2020 12:52
1 2 Atbildēt

Automātam vairāk pārnesumu, labāks co2. Ražotājiem tas ļoti svarīgi, lai vidējo co2 dabūtu uz leju savā flotē

WALA 21.decembris 2020 14:35
2 1 Atbildēt

Tā īsti nav taisnība, tā kā tas salīdzinajums tiek veikts "laboratoriskos apstākļos", ir daži kuriem ir CO2 ieguvums un ir diezgan daudz kuriem patiesībā nav nekāda ieguvuma vai ir sliktāk par manuālo kārbu pat ar mazāk pārnesumiem.

anoagask 21.decembris 2020 17:14
3 0 Atbildēt

Eiropa sodus liek pēc laboratorijas testu rezultātiem. Un jauns manuāls mersis...kaut kādā w123 vēl ok, bet mūsdienās es pieņemu viņiem neatmaksājas tērēties rokas kārbām, ja 95% ir automāti

WALA 21.decembris 2020 17:24
0 3 Atbildēt

Par to es absolūti nešaubos, un automāti ir kļuvuši reāli labāki, bet vai es gribu mersi ar automātu -atbilde "in gerenal" ir nē, Merši vēturiski ir pacentušies sarežģīt visu ko nevajadzētu sarežģīt dzenoties pēc degvielas ekonomijas, tas nekas ka paralēli šmaukušies ar izmešiem ...

kasinsh79 21.decembris 2020 14:11
5 8 Atbildēt

Un vēl. Agrāk smagajai tehnikai pašsaprotamas bija manuālās kārbas. Savulaik (bērns būdams) ar interesi vēroju pilsētas šofera ātrumu štepselēšanu autobusā Tagad kas tāds ir teju neiedomājams.

Kad tēvs deva braukt pie stūres SuperMaz, arī tad priecājos par mehānisko kārbu un dubultu sajūga iezpiešanu, katru reizi ātrumu pārslēdzot. Tomēr, izbraucot pie stūres modernam smagajam ar automātisko kārbu (un tam piekritīs vairums profu arī) mehānika var iet dziļi... bedrē

WALA 21.decembris 2020 14:39
6 2 Atbildēt

Automātu esamībai kravas auto ir daudz un dažādi iemesli, no kuriem pārsvarā visi ir praktiski ieguvumi, kurpretī vieglajam no tā visa vajadzīgs ir praktiski tieši nekas, tikai tas ka piemēram tev tas škiet un varbūt pat ir ērtāk, un ne par ko praktisku tur principā nav runas ;)

Man personīgi automāts nav ērtāks.

feciic 21.decembris 2020 15:04
3 2 Atbildēt

Pastāsti lūdzu par tām situācijām kad manuālis ir ērtāks.

Vienkārši interesanti jo lielākie ķērcieni pret parasti ir saistīti ar izmaksām un uzticamību.

WALA 21.decembris 2020 15:23
6 0 Atbildēt

Nespecificējot konkrētus braukšanas apstākļys, es bez domāšanas uz "aklo" jebkurā brīdī ielikšu tieši tajā pārnesumā kuru es vēlos, vai tas būs uz vietas stāvot, vai kādos citos apstākļos nav svarigi. Automāts tev pat neļaus atsevišķas izveles izdarīt.

Rr19 21.decembris 2020 15:59
4 3 Atbildēt

Bet tu nevari ar labo roku mobīlo spaidīt vai kafijas krūzi turēt.

WALA 21.decembris 2020 16:36
2 0 Atbildēt

Man nebija ienācis prātā ka man tas vadot auto būtu jādara ???

Vēl jo vairāk stāsta ka CP klātbūtnē tas esot papildus maksas pakalpojums.

Rr19 21.decembris 2020 17:24
3 0 Atbildēt

Par ekstrām ir jāmaksā.

feciic 21.decembris 2020 17:23
2 0 Atbildēt

Tieši tie specifiskie apstākļi vairāk interesēja, kādas ir tās situācijas ikdienas satiksmē.

Sakarīgs automāts pēc gāzes pedāļa spiediena nolasīs cik robus uz leju saslēgt, vienu, divus, trīs, vai neko neslēgt, ā un tāpat to izdarīs ātrāk par Tevi, ja vien stāsts nav par kulaceni.

msh 21.decembris 2020 18:14
0 5 Atbildēt

"Sakarīgs automāts pēc gāzes pedāļa spiediena nolasīs cik robus uz leju saslēgt, vienu, divus, trīs, vai neko neslēgt" - jā, un kārtējo reizi TU PIELĀGOJIES MAŠĪNAI, nevis mašīna tev.

Bez tam - mūsdienās nospiedošā vairākumā ir divsajūgu kārbas, kas pat sapņos uz ko tādu nav spējīgas.

feciic 21.decembris 2020 20:32
3 0 Atbildēt

Tieši divsajūgu kārbu tā var dancināt.

Kā izpaužas pielāgošanās mašīnai? Gribi teikt ka golfs var startēt no vietas ar piekto? Vai tad slēgšana pirmajā/itrajā pārnesumà kustību sākot un sajūga spiešana nav pielāgošanās dēļ tā ka mašīna savādāk nevar?

msh 22.decembris 2020 13:02
0 0 Atbildēt

"Tieši divsajūgu kārbu tā var dancināt."

Kādā veidā? Tā kārba tak min kādu robu vajadzēs nākamo, uz augšu vai leju, un neaktīvo pusi tā pārslēdz, un ja neuzmin, tad aizture kamēr reālā laikā pārslēdzas - es esmu kaut ko palaidis garām un nu jau ir, teiksim, sešsajūgu kārbas?

Kā izpaužas pielāgošanās mašīnai? Vieglāk pateikt kā tā neizpaužas - iedomājies, mana golfa kārba pārslēdzas tad un tā, kā es to gribu, nevis pie noteiktiem apgriezieniem, pedāļa spiediena dziļumiem, un varbūt ar noteiktiem ierobežojumiem, kādos x robs nevar ieslēgties vai pārslēgsies kad to nevajag. Ne jau pa velti te viens piemin tomātus kurus var kruķīt ar roku, diez kāpēc "automātiskajai kārbai" vajag rokas režīmu...

WALA 21.decembris 2020 17:27
2 0 Atbildēt

Ikdienas satiksmē man labs automāts netraucē braukt, bet jau ziemā pat pilsētā mani tas visticamāk jau kaitinās ar to ka brauks pēc sava algoritma ... jo esmu pieradis pie dīzeļa zemiem apgriezieniem, un automāts tajā diapazonā līdīs jau tur kur es to negribu.

arba 22.decembris 2020 12:23
1 1 Atbildēt

automātiem jau vismaz 15 gadus ir rokas vadības iespēja !

tā kā vari izvēlēties kādu gribu

msh 22.decembris 2020 13:03
1 0 Atbildēt

Brīdī kad tu sāc kruķīt savu tomātu ar roku tu apliecini ka tā kārba ir tāds sūds ka savu pamatfunkciju - slēgties automātiski - tā pilnvērtīgi pildīt nespēj

WALA 22.decembris 2020 12:42
0 0 Atbildēt

Automātiem kopš to dzimšanas teorētiski ir iespēja ielikt vai eirobežot slēgšanos uz augšu, uz leju gan tikai ļoti mazam skaitam automātu tu vari "palūgt" palikt augstākā robā līdz pat motora noslāpšanai.

Tā ka tas īsti nebūs viens un tas pats, bet kā jau te teicu, lielai daļai tas jox nahren nav svarīgs.

Nja 21.decembris 2020 15:18
3 1 Atbildēt

Arī labprāt dzirdētu, kas vainas ir automātam, tieši ar ērtumu!

Pļurkt 21.decembris 2020 17:03
1 4 Atbildēt

Aha - un pilnīgi visi fūru šoferi kam nākas stumdīties atpakaļgaitā atkalas laikā braucot pie mums pēc preces, lamā no panskām ārā automātus!

WALA 21.decembris 2020 17:46
1 0 Atbildēt

Patiesībā tas viss nebūtu tik traki, ja vien šoferi varētu visus elektroniskos utml. asistentus saslēgt ( un atslēgt) tieši tā kā paši vēlas, nevis paļauties uz to kā kāds sensors un vadības bloks reaģēs. Kaut kur bija pat vesela teorija, kā darīt lai pat sniegotos kalnos būtu vieglāk uzbraukt bez ķēdēm utml.

Kamēr jau nav tādu īpašu apstākļu parsvarā visi tie modernie štrunti palīdz, bet tikko kā ir tas viens gadījums no 1000, kas kravas vadītājiem uz viņu nobraukumu pat gadās pietiekoši bieži, tā uz ilgu laiku paliek atmiņā ...

msh 21.decembris 2020 18:22
1 2 Atbildēt

Kas neiedomājams - mešalkas štepselēšana autobusā? Lielie autobusi, iespējams, nav nopērkami ar mešalkām, bet par kaut ko mazāku būsi pārsteigts - firmas kas tos pērk mēdz arī rēķināt iegādes un ekspluatācijas izdevumus un "mūsdienās modē ka vadītājs braucot var raut kulakā" nav arguments - LAP sprinteriem toč ir mešalkas, par Isuzu vidējajiem neatceros, bet domāju ka arī. Agrākos laikos gan piepilsētas autobusos lielākoties bija tomāti, bet nu tas tāpēc ka autobusi bija zviedru humpalu autobusi; lietotai tehnikai, kā jau saproti, nevarēja izvēlēties ar kādu kārbu nokomplektēt

Rr19 21.decembris 2020 20:09
1 0 Atbildēt

Lielie būsi ir vairāk kā vajag ar mešalkām, ja pērk jaunu(ja var atļauties), var izvēlēties, ja humpalu, tad izvēle maza.

msh 23.decembris 2020 0:14
3 0 Atbildēt

Vēl par to filosofiju par mešalku izzušanu - mešalkas izzūd tur, kur tehnikas īpašniekam un/vai operatoram pohuj par ilgtermiņa izmaksām. Mašīnu gadījumā pārāk daudz tādu, kas mašīnas pērk uz pieciem gadiem, piedevām par bankas naudu, vai kā tu, kas vispār brauc ar darba mašīnām - ja bankas pārstātu dot kredītus mašīnām, mešalku procents noteikti stipri ietu uz augšu. Šis faktors, manuprāt, ir arī pamatā tai dabas parādībai par fūru kārbām - kur tu atsaucies uz eiropu, kur fūrists pamatā ir darba ņēmējs, kuram pie dirsas cik darba devējs, kam pieder mašīna, maksā par tās uzturēšanu - tikmēr ASV, tomātkārbu valstī, fūru ar mešalkām ir nesalīdzināmi vairāk, jo - fūrists bieži vien ir pats sev darba devējs un mašīnas īpašnieks, dēļ kā viņam mehāniskā uzticamība un zemākas izmaksas ir svarīgākas par iespēju kasīt kuli ar labo roku.

Rr19 21.decembris 2020 14:44
2 4 Atbildēt

Tāpēc jāpērk elektroauto, nekādu problēmu nebūs.

msh 21.decembris 2020 18:16
1 1 Atbildēt

Kad kāds uzražos puslīdz jēdzīgu elektrisko kasti, tai vai nu būs kādi trīs robi, vai arī motori riteņos...

15 gadiņu 21.decembris 2020 18:18
0 0 Atbildēt

Ticību karš Ziemsvētkos.Varēs paplosīties.Zaudētājus sadedzināt.Pats-201 tūkst. AK.

msh 21.decembris 2020 18:24
2 0 Atbildēt

Kad tā labi padomā ko tas MB ražo, liekas pēc čuguna liešanas - tiešām visi sprinteri būs tikai ar tomātiem?

Mehānika 21.decembris 2020 18:42
5 0 Atbildēt

Ar manuālo pirms līkuma var nodzēsties 2x īsākā distancē, iemest 2vus robus zemāk un līkumā ieiet ar jaudu. Nevis pļurinoties ar automātu, pus līkumu vēl piebremzējot. Arī atlaižot gāzi 6cilimdru motors ar mehāniku .lieliski bremzē . Pa to laiku tomātu mīlētāji bremzi jau padročījuši 10x

feciic 21.decembris 2020 20:34
0 0 Atbildēt

Kāds apļa laiks Biķerniekos?

arba 22.decembris 2020 13:09
0 0 Atbildēt

Un kapec nevar ar atomatu ?

3 x nospiezam lapstinu stures kreisaja pusē !

dubis 21.decembris 2020 22:08
1 5 Atbildēt

Kad bremžu kluči beigušies, ir patīkamāk bremzēt ar ātrumiem nekā ar pedāli. Ja labi piešaujas, tad pat mērenā pilsētas satiksmē var īpaši neizcelties un ausis, dvēsele necieš no tās riebigās metāla skaņas.

Slinkais 21.decembris 2020 23:22
9 0 Atbildēt

parasta evolūcija. benzīngalvu izmiršana. sētā ir gan tomāts gan mešalkas. baudāmi ir abi. ir riktīgi forši piedalīties auto notiekošajos procesos.

core 22.decembris 2020 0:11
7 0 Atbildēt

Jā, škiet ka paliek aizvien mazāk braucēju, kas bauda braukšanas procesu. Daudziem auto ir tikai pārvietošanās līdzeklis un daudziem pat nepatīk braukt, bet dara to kaut kādu apstākļu dēļ. Tādiem, protams, ka visu vajag tik pēc iespējas vienkāršāk, un tādi ir par automātiem sajūsmā. Ar mehāniku tu esi vairāk tajā procesā iekšā, vienotāks ar mašīnu.

Bet piekrītu, ka automāti ir kļuvuši daudz labāki, ātrāki kā kādreiz, nesen sanāca izbraukt ar 90to gadu automātu, nu tas ir murgs.

aigi 22.decembris 2020 9:23
3 1 Atbildēt

Domāju, ka tā pat kā dīzeļi arī manuālās kārbas jaunos auto izzudīs tuvāko 10-15 gadu. To jau var redzēt pēc piedāvājuma, lielākā daļa ir ar automātisko kārbu. Pēdējie 2 gadi ar automātisko kārbu ir īsta bauda. Īsi neredzu vairs jēgu pāriet uz manuālo, nav tur nekāda kaifa veikt daudz lieku kustību un darbību. Kam tas vajadzīgs?

Laaciz 22.decembris 2020 10:58
6 0 Atbildēt

Cilvēki ir dažādi, kā te minēju augstāk. Es atkal neredzu jēgu pāriet uz automātu. AT priekšrocība - stūķa laiks. Bet no tiem es maksimāli izvairos līdz ar to man personīgi nebūtu nekāda ieguvuma maksāt vairāk par AT pie jauna auto iegādes.

viencexperc 22.decembris 2020 10:00
3 8 Atbildēt

Pēc komentāru skaita redzams, cik ļoti nabagi pārdzīvo. Tikai aizmirsa aplūkot auto brendu.

No zīlīšu kārbām atsakās MB nevis VW, Reno, Dacia. Ar jūsu nabagauto nekas slikts nebūs. Varēsiet pirkt un raustīt cik tīk.

imzz 22.decembris 2020 12:15
1 1 Atbildēt

Ar jūsu nabagauto nekas slikts nebūs.

Aha, un tie, kurie pērk nojātos premium, ir tie krutie, jo pērk "bagāto ļaužu" auto pa lēto ;)

Pļurkt 22.decembris 2020 15:32
0 0 Atbildēt

MB vairs nav tas pat kas bija 70, 80-tajos gados!

No prēmium brenda tas jau sen ir pārvērties Reno un Dačias mēslu līmenī, tā ka droši vari savu garo lūpu sarullēt atpakaļ!

WALA 22.decembris 2020 12:34
5 0 Atbildēt

Labi gan tādam nezinītim dzīvot

msh 22.decembris 2020 13:06
5 0 Atbildēt

Zilīšu kārba - tu par tām ko var atrast lielākajā daļā amerikāņu jaudīgo mašīnu? Ā, bet pareizi, tev tak etalons ir vojāžeris...

arba 22.decembris 2020 21:31
0 0 Atbildēt

pēdējās 10 gades automāts reaģē ātrāk kā tu paspēj sajūgu līdz pusei nospiest !

automātam ir viens mīnuss - starts ! nečakerējot kārbu iesākt ātri braukt nevar

esot gan automātiskas kārbas ar sausiem sajūgiem , kam ir start funkcija ar diviem pedāļim (nejaukt ar divsajūdu robotiem) tās pašas slavētās zf8 ar tādiem arī esot, neesmu lietojis, neesmu braucis, pat nezinu īsti kam tādas ir

WALA 22.decembris 2020 15:16
2 0 Atbildēt

Phe, izrādas ka tas viss ir tikai lai MB varētu palielināt peļņu -

www.autocar.co.uk/car-news/indu...ce-powertrains

Rihards 24.decembris 2020 6:56
0 0 Atbildēt

Sen jau visi auto ražotāji pāriet uz automātisko kārbu, jo tas samazina degvielas patēriņu un spēj automātiski nomainīt ātrumus kad ir vajadzīgs braukt stāvā kalnā un ar no kalna ka arī pie apdzīšanas šoferim vairs nav jaiedzilinas kad pārslēgt ātrumu vis ir automātiski. Problēmas ir tikai ar veciem automātiem kuri neparsledza robus ja ir nospiests gāzes pedālis.

Nav problēmu braukt ar automātu. Bet priekšroku dodu manuāli karbai

Patisons 22.decembris 2020 15:24
5 0 Atbildēt

Braucu ar 2 sajūgu automātu pusotru gadu un gribu atpakaļ manuālo. Viss it kā ir labi, bet automāts nespēj paredzēt situācijas attīstību. Tās gan ir situācijas ar niansēm, kas 95% braucējiem nebūs aktuāli. Daļējs risinājums ir sporta režīms, varbūt ātrumu lāpstiņas līdzētu risināt. Varbūt 15 gadu pieradums nezūd.

gunbox 22.decembris 2020 15:36
1 7 Atbildēt

Baigais gonkotājs, ka jāparedz kaut kādas situācijas uz sabiedriskā ceļa un vēl jāslēdz sporta režīms. Vai arī tavs tomāts ir bijis nodots šrotā un 2x jau pārlikts uz citām miskastēm.

msh 22.decembris 2020 19:54
3 0 Atbildēt

Gonkotājs? Kopš kura laika cilvēks kurš uz šosejas sēž vilcieniņā un vēlas apdzīt tik ātri, cik viņa mašīna spēj, ir gonkotājs? Es varu pilnīgi saderēt ka tā ir viena no situācijām, kur cilvēkam ir pretenzijas pret to invalīdu kārbu.

Iedomāsimies ka tu esi tāda sūdomāta vadības bloks - mašīna pēc braukšanas uz 95 sāk braukt ilgstoši uz 85 - tu izdomā ka vadītājs ir sēne, un turi ieslēgtu sesto robu, un otru kārbu turi piektajā, ja nu gadās kāds kalniņš. Te, piepeši, hujaks, "sēņotājs" iemin grīdā, un tev ir pārsteigums, jo kārba numurs divi ir piektajā robā, bet tev vajag ceturto, kuru tu ar steigu meties pārslēgt, mašīnai turpinot braukt sestajā, līdz izdevies iemest to ceturto un notiek pārslēgšanās - stipri ilgākā laikā un neprognozējamāk kā pārspraust mešalku.

Lai kaut kāds tomāts slēgtos adekvāti un pieņemami, tas reāli būtu jāsapāro ar mākslīgo intelektu, kamerām kas atpazīst situāciju uz ceļa, GPS un vēl miljons figņām - tikai lai spētu prognozēt vai pēc sestā vajadzēs ceturto, vai tomēr piekto, vai varbūt septīto...

Kanibaals 22.decembris 2020 21:28
6 0 Atbildēt

Pārslegties var kaut zibenīgi, bet tā aizture jebkurā gadījumā liekas kā vesela mūžība. Ar manuālo tas ir organiskāk, iemet robā un gāzē, nevis uzgāzē un gaidi kad būs rāviens. Minūtes ilgums atkarīgs no tā kurā pusē tualetes durvīm atrodies.

arba 24.decembris 2020 22:00
0 0 Atbildēt

Tici man , vins to izdaris atrak !

Objektivi ! Subjektivi varbut tev bus sajuta, ka izdari visu labak un pareizak un atrak

Skiet, ka tava pedeja pieredze bijusi ar 95 gada 3 pakapju automatu

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 7

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 5

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 2

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti