Visi komentāri - 635 Zs par 180 000 eiro - BMW piesaka jaudīgāko M modeli savā vēsturē (+ FOTO)

635 Zs par 180 000 eiro - BMW piesaka jaudīgāko M modeli savā vēsturē (+ FOTO) 14

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 27.janvāris 2021 10:04

BMW iepazīstinājis ar jaudīgāko M modeli savā vēsturē. Tas ir četrvietīgais sedans M5 CS, kas Vācijas tirgū maksās 180 400 eiro.

BMW M5 CS aprīkots ar 4,4 litru V8 M TwinPower Turbo motoru, kas tam nodrošina 635 Zs. Komplektā ar astoņu pakāpju Steptronic automātisko pārnesumkārbu un M xDrive pilnpiedziņu automašīna 100 km/h sasniedz 3,0 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 305 km/h.

No nākamā jaudīgākā modeļa M5 Competition (625 Zs), kas 100 km/h sasniedz par 0,3 sekudēm vēlāk, M5 CS atšķiras ar 70 kg vieglāku konstrukciju, kas panākts izmantojot oglekļa šķiedras kompozītmateriālus (motora pārsegs, sēdekļu šāles). Kalti 20 collu riteņi ir jau standarta aprīkojuma daļa, tāpat kā oglekļa šķiedras keramikas bremžu sistēma, oglekļa šķiedras spliteris, aizmugures spoileris un M Sport izplūdes sistēma.

Vizuāli jaudīgākais modelis ar šķiras ar zeltītas krāsas akcentiem un sarkanām bremžu skavām, bet salonā būs M Alcantars sporta stūre ar pārslēgšanās svirām, CS logotipiem uz priekšējā paneļa un starp aizmugures sēdekļiem.

Vēl viena nianse ir dienas gaitas lukturi, kuru sekcijas spīd parastajā baltajā krāsā līdz brīdim, kad tiek ieslēgtas tuvās un tālās gaismas, nomainot krāsu uz dzeltenu.

Modelim rezervēti ekskluzīvi krāsu varianti ar nosaukumiem Brands Hatch  Gray un Deep Green.

Pieminot tehniskās nianses jāatzīmē M8 Gran Coupe līdzīgs šasijas regulējums, aktīvais aizmugurējās ass M diferenciālis un Road, Sport un Track  režīmi, ko aktivizē ar M Sport pogu.

Piebildīsim, ka M5 standarta modelis ar 600 Zs jaudu Vācijā maksā 120 900 eiro, kamēr par 625 Zs jaudīgo M5 Competition prasīs 129 900 eiro.

 
Visi komentāri
 
Ex 27.janvāris 2021 10:28
13 0 Atbildēt

viencexperc jau notestēja?

Motorolers 27.janvāris 2021 10:53
8 0 Atbildēt

Viedoklis viņam jau noteikti ir! Es domāju, visi to jau zin!

s 27.janvāris 2021 10:59
9 0 Atbildēt

Sen jau notestēja, viņš notestē auto pirms paši ražotāji vel nav sākuši domāt par jauna modeļa izgatavošanu

GB12 27.janvāris 2021 17:15
5 0 Atbildēt

Īpaši visus BMW, Audi un VW.

eidis 27.janvāris 2021 11:54
0 0 Atbildēt

A kur ta jaunās nāsis?

WALA 27.janvāris 2021 12:04
0 0 Atbildēt

Klientūra ir ļoti apvainojusies uz BMW par nejēdzībām iekš M3/M4 - nedod dievs vēl turpināt viņus kaitināt . ;)

eidis 27.janvāris 2021 15:48
0 0 Atbildēt

Vai šis nozīmētu, ka BMW jauno dizaina valodu atzinuši par neveiksmīgu?

WALA 27.janvāris 2021 16:55
0 0 Atbildēt

Padzīvosim redzēsim Bengla dizains arī krita visiem uz nerva (arī man), bet :

en.wikipedia.org/wiki/Chris_Bangle

un tagad ir līdzīga sajūta, kaut atsauce uz BMW vēsturi ir iebakstīta, bet tautai tāpat nepatīk (man arī ne) ...

Stāsts alegorijās:

GB12 27.janvāris 2021 17:16
0 0 Atbildēt

Šis jau feislifts.

eidis 27.janvāris 2021 17:46
0 0 Atbildēt

Tipa jaunais dizains sen jau ielās, bet mēs vēl feisliftojam iepriekšējo modeli?

Vienīgo reizi, kad tas atmaksājas ir Huawei ar P30pro - jaunākiem nevarēja google servisus iekšā dabūt.

BMW rīcībā jēgu nesaskatu. Vienkārša jūsmiņu čakarēšana IMO

imzz 27.janvāris 2021 12:04
0 0 Atbildēt

Pie modeļa logo gandrīz Krievijas karogs, pirmajai krāsai jābūt gaišzilai :-/

GTD2 27.janvāris 2021 12:49
0 0 Atbildēt

nu ja Krievija karogu nošpikoja no M modeļa, jo zināja ka viņu elitei tas būs cieņā

imzz 27.janvāris 2021 19:39
0 0 Atbildēt

Faktiski krievu karogs nošpikots no Nīderlandes karoga. Ar Pētera I ukazu 1699.gadā. tikai samainot krāsas vietām.

"The flag he chose for merchant ships in 1699 reflected the Dutch red-white-blue tricolour: the Russian flag differed only in having the stripes arranged white-blue-red."

www.britannica.com/topic/flag-of-Russia

Ex 28.janvāris 2021 7:16
1 0 Atbildēt

Nu zini ir tieši pretēji!

Daudzi kāreiz ir starā par "vecajām nāsīm", turjlāt šo modeli prezentēja tikai nedaudz ātrāk par ar lielajām nāsīm apveltītajiem bračkām.

Turklāt tas ir m5, jūsmaņiem tur būs pie dirsas kaut kāda feisliprošana, jo nevienam nav noslēpums, ka jaunās nāsis (sevišķi eiropiešiem), tomēr daudziem nepatīk.

Vel iespējams tas ir pēdējais ar iekšdedzes dzinēju apveltītais m5 un benzūngalvu pasaulē, tas savus konkurentus tomēr uzvar.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 26

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti