Ilgstošā snigšana atklājusi pilsētas krosoveru trūkumus 70

 

Foto: Publicitātes attēls

Velocita | 12.februāris 2021 10:32

Pēc ilgstošās snigšanas pamatīgā sniega kārta šogad kļuvusi par nopietnu pārbaudījumu satiksmes dalībniekiem un dažādiem pilsētas ceļu uzturēšanas dienestiem. Sarežģīti satiksmes apstākļi ātri kliedējuši ilūziju, ka krosovers ar augstāku virsbūvi ļauj izbraukt visur, un autovadītājiem nācās atskārst, ka braukšana pa slidenu ceļa virsmu nav viegla

Daudzi autovadītāji šajā laika periodā ir pārliecinājušies par apvidus automobiļu praktiskumu un drošību, ko sniedz to modernie elektroniskie asistenti.

Daudziem autovadītājiem bija jāpārliecinās, ka tikai pastāvīga pilnpiedziņa, liels virsbūves klīrenss, pašbloķējošais diferenciālis un kvalitatīvas ziemas riepas nodrošina labu saķeri. Ja braucat ar patiesu apvidus automobili, jums nerūp, vai ceļš uz mājām būs atbrīvots no sniega.

Tā kā līdzšinējās ziemas vairāk līdzinājās rudenim vai pavasarim, autovadītāji piemirsa savas prasmes braukšanai pa slidenu ceļa segumu, bet jaunākajiem autovadītājiem šādas iemaņas apgūt nemaz nebija iespēju. Vienīgais glābiņš ir modernie, ar elektroniskajiem asistentiem aprīkotie automobiļi, kas palīdz autovadītājiem izvairīties no kļūdām vai mazināt to riskus.

Liels ne vienmēr ir labs

Rallijreida sacensību braucējs Antans Juknevičs, kurš rallijā “Dakara 2021” izcīnīja 23. vietu, ikdienā bauda apvidus automobiļa priekšrocības. Viņam ir māja netālu no Lietuvas galvaspilsētas Viļņas, un, lai arī ceļš uz to parasti ir netīrīts, pat pusmetra sniega kārta labam apvidniekam nav šķērslis. Viņš pat pārbrauc pāri stāvam pakalnam pie mājas bez problēmām, bet, ja viņam ir viesi, tiem tas ne vienmēr izdodas.

“Cilvēki ir pārsteigti, jo viņiem šķiet, ka viņu automašīna ir tāda pati kā manējā – abām ir visu riteņu piedziņa. Bet kur tad ir atšķirība?” viņš komentē.

Juknevičs ievērojis – augot pieprasījumam pēc lielākiem automobiļiem, kompānijas sākušas ražot pilsētas apvidniekus. Šiem auto parasti nav pastāvīgās pilnpiedziņas un ir tikai nedaudz palielināts virsbūves klīrenss, bet tas nenodrošina labu apvidus pārgājību.

“Sarežģītos braukšanas apstākļos ar šādiem automobiļiem kārtīgā ziemā nebūs iespējams nokļūt mājās, ar tādu var iestigt arī dubļos. Rezultātā tie, kuri saprot šo atšķirību, izvēlas patiesu apvidus automobili. Ar tādu modeli kā Defender var aizbraukt tālāk nekā ar jebkuru citu,” norāda bezceļu braukšanas entuziasts.

Tāpat viņš ir pārsteigts par dažu autovadītāju paradumu taupīt naudu uz riepu rēķina. Kā norāda bezceļu sacensību braucējs, pat vislabākais apvidus automobilis ar sliktām riepām nekur netiks. Un nav arī jāpērk visdārgākās riepas – pietiekami izvēlēties vidējās klases.

Iesaka strādāt ar lāpstu

Pēc Jukneviča teiktā, Lietuvā šogad vēl nav bijis tik daudz sniega, lai tāds automobilis kā Land Rover Defender nespētu kaut kur aizbraukt. Automobiļa pneimatiskā balstiekārta nodrošina komfortablu gaitu, un virsbūves klīrenss sarežģītos braukšanas apstākļos ir palielināms no 218 līdz 291 milimetram.

Lai būtu drošs, ka automobilis izkustēsies no vietas jebkurā situācijā, būtisks raksturlielumus ir griezes moments jeb vilkme. Land Rover, kas pazīstams kā apvidus automobiļu etalons, nodrošina augstu veiktspēju – ne tikai Defender, bet arī Evoque vai Velar.

Kā norāda rallijreida sacīkšu braucējs, tikai lāpsta palīdzēs izbraukt no stāvvietas, ja nav patiesa apvidus automobiļa.

“Automobilis var sākt buksēt vai pat iestigt, tiklīdz uzsākat kustību, un tad situācija kļūs tikai sarežģītāka – vairs nebūs brīvas vietas, un jums būs ar lāpstu jārok vēl vairāk. Tādēļ jau no paša sākuma jāvelta nedaudz vairāk laika, rokot virzienā, kurā plānojat braukt. Ja attīrīsiet vairāk ceļa un uzsāksiet braucienu ar “ieskrējienu”, tad, visticamāk, tiksiet laukā,” pieredzē dalās Juknevičs.

Defender spējas atzinīgi novērtējuši arī autožurnālisti Baltijas valstīs – gan Latvijas, gan Lietuvas konkursā tas kļuva par “Gada apvidus automobili”, bet Igaunijas Gada auto konkursā ieguva otro vietu absolūtajā vērtējumā.

Noderīgas palīgsistēmas

Dakaras rallijreida braucējam patīk jaunais Land Rover Defender. Šis modelis atbilst gan bezceļu braukšanas entuziastu, gan ikdienas braucēju prasībām. Bezceļu braucēji zina, kā pilnvērtīgi izmantot šādu spēkratu, bet visi pārējie autovadītāji izbaudīs šī modeļa modernās palīgsistēmas uz jebkura ceļa seguma.

“Tās ir ļoti viegli lietot – nospiediet ziemas režīma pogu, tiek palielināts virsbūves klīrenss, aktivizēts diferenciāļa bloķētājs un pretizslīdēšanas sistēmas, kas ļauj turpināt ceļu pilnīgā mierā. Šobrīd ikkatrs zina, kā lietot viedtālruni, līdz ar to nebūs nekādu problēmu arī ar šādu apvidus automobili,” joko Juknevičs.

Land Rover modeļi ir aprīkoti ar Terrain Response sistēmu. Tā ir patentēta tehnoloģija, kas ļauj autovadītājam izvēlēties braukšanas režīmu atbilstīgi ceļa segumam. Jaunās paaudzes Terrain Response 2 sistēma automātiski aktivizē būtiskākos parametrus, ņemot vērā braukšanas apstākļus.

Autovadītājs var izvēlēties noteiktu režīmu, un, kad ir aktivizēta, piemēram, sniega braukšanas programma, kalna nogāzes leņķis, saķeres koeficients, āra temperatūra un citi indikatori tiek ņemti vērā, lai automobiļa elektronika nodrošinātu optimālu saķeri pat uz visekstrēmākā ceļa seguma.

Dažādās situācijās Defender apvidniekam palīdz arī ClearSight Ground View tehnoloģija, kas centrālajā ekrānā parāda, kas atrodas priekšējos riteņu ceļā. Būtībā šī sistēma ļauj “redzēt” cauri motora pārsegam, līdz ar to bez izkāpšanas no automobiļa ir iespējams droši apbraukt šķēršļus vai bez bažām automobili novietot stāvvietā.

Katrs izvēlas savu ātrumu

Ceļiem nonākot zem sniega un ledus kārtas, autovadītājiem ir jākoriģē gan braukšanas temps, gans stils. Kā norāda Drošas braukšanas skolas (DBS) vadītājs un autošosejas meistars Jānis Vanks, zemas saķeres gadījumā buksēšanu, slīdēšanu un sagriešanos var izraisīt pārlieku straujš paātrinājums un citi asi manevri.

“Jācenšas paredzēt iespējamos pavērsienus un, piemēram, jāskatās tālāk uz priekšu nekā normālos apstākļos. Ja jau esat situācijā, kad jāizvairās no šķēršļa, darbībām jābūt mērenām – negrieziet stūri pārāk strauji vai pārlieku lielā leņķī un pārāk stipri nespiediet gāzes pedāli,” iesaka eksperts.

Pēc viņa vārdiem, uz slidena ceļa seguma jābrauc ar tādu ātrumu, kas pašam autovadītājam neizraisa stresu. Drošas braukšanas eksperts iesaka uzmanīgi sekot satiksmes situācijai, taču nepievērst pārlieku vērību apkārtējiem, kuri varbūt vēlētos braukt ātrāk, – viņu pašpārliecinātība ne vienmēr atbilst viņu patiesajām spējām.

“Braukšanas ātruma ierobežojuma zīmes norāda attiecīgajā ceļa posmā pieļaujamo maksimālo ātrumu, bet ne vienmēr tas var būt piemērotākais konkrētajai dienai un tās braukšanas apstākļiem. Šādā ziemā ir jāaizmirst ierastie paradumi, jo situācija ir pilnīgi citāda,” norāda J. Vanks.

Baltijas čempionam autošosejā ir pieredze ar visdažādākajiem automobiļiem, sākot no pavisam vienkāršiem braucamajiem bez elektroniskajiem palīgiem un beidzot ar lieljaudas spēkratiem, kuriem ir viss modernais drošības arsenāls.

“Elektronika palīdz, un es teiktu, ka bez tās moderno automobili savaldīt reizēm nebūtu vienkārši. Jo viedāks auto, jo vieglāka dzīve tā vadītājam, pat ja tas ir pieredzējis braucējs. Vienlaikus nevajag palīgsistēmas uzskatīt par absolūtu drošības garantu – atbildīgam autovadītājam ir jādomā arī par braukšanas prasmēm. Vislabāk tās regulāri atsvaidzināt un uzlabot – tam ir pieejamas gan drošas vietas, gan padomdevēji,” rezumē DBS speciālists.

 
Visi komentāri
 
imzz 12.februāris 2021 11:10
10 5 Atbildēt

Galvenais trūkums, ka vairums to krosoveru nav 4x4. Kā iebrauc kupenā un viens ritenis izbuksē, tā pietiek. Kāpēc jābrauc kupenā ? Vienkārši: brauc pa šauru nomales ielu, abās pusēs kupenas un pretim brauc smagais.

Artis 13.februāris 2021 11:39
5 4 Atbildēt

Man ir krosovers 4x4 , vasarā iegādājos , patreiz esmu sajūsmā ! Dzīvoju pierīgā , ciematiņā kur par izbraucamo ceļu pašiem jādomā ! Kad pirms pāris nedeļām sniga un kaimiņi škipelējās un organizēja traktora izsaukšanu , man bija vienalga! Kas tā tāda buksēšana, laukā līdz lielceļam netikšana- ar esošo krosoveru neko par tādu nezinu ! Pirms tam kad bija sedans, tad jau raizes ziemā bija pietiekoši lielā sniega periodā! Pirms tam biju skeptisks - ko ta krosovers spēs dziļā sniegā , bet esmu pārsteigts ! Protams apzinos ka tā pilnpiedziņas sistēma nav paredzēta smagai lietošanai, tapēc arī esmu atteicis kādu no grāvja izvilkt ! Braucot pa sniegu gan jāizslēdz vilkmes kontrole , un tas pat ir instrukcijas biezajā grāmatā rakstīts , ka dziļā sniegā vai smiltīs vilkmes kontrole jaizslēdz. Pagalmā speciāli esmu ielaidis dziļāk , vēders jau šļūc pa sniegu ar R17 riteņiem , bet tapat braši kustas uz priekšu !

msh 13.februāris 2021 13:02
6 5 Atbildēt

Pastāstīšu tev pāris jaunumus. Pirmkārt, tas tavs pseidodžips no sedana ar līdzvērtīgu klīrensu un pilnpiedziņu atšķiras tikai ar to ka apkārtējie var redzēt ka tev ir īss krāns un problēmas ar pašapziņu - nu un vēl citas neērtības, tādas kā nepieciešamība mašīnā ierāpties un kratīšanās. Otrkārt, sasmējos par "tā pilnpiedziņas sistēma nav paredzēta smagai lietošanai" - nav vajadzības tēlot lepno pimpi pseidodžipā, ja vien tāds neesi, attaisnojoties ar to ka lepnais pseidodžips ir pilnīgs sūds - smaga lietošana varētu būt pēc esošā nemotora jaudas pacelšanas par 100% uzsākšana uz asfalta ar četriem kūpošiem riteņiem, nevis citas mašīnas izvilkšana no grāvja.

P.N. Apraksts par to dižās pilsētas apkaimes mazpisānu piebraucamo ceļu uzskatāmi parāda kādai sugai pseidodžipi ir domāti - tā vietā lai kopā ar kamiņiem kopistiski kaut ko organizētu, nopērk pseidodžipu, jo, lūk, pāris mēnešus gadā 1% no nobraucamā attāluma mazliet problemātiski nobraukt, un pārvarēt lepnumu un runāt ar kaimiņiem vēl problemātiskāk... Apmēram šādas pašas proporcijas dēļ es braucu ar golfu bet kvatra stāv pusizjaukta - jo man nav grūti paprasīt kaimiņam lai tas atbrauc ar traktoru tur, kur ar golfu nevar iebraukt.

kaimiņš 13.februāris 2021 16:37
0 2 Atbildēt

un tu nāc prasīt tieši tad, kad es ar savējo mēģini atcerēties visas 16 kamasutras pozas...tak saliec beidzot to savu kvatru, ja vēl atceries kā))

MMX 13.februāris 2021 19:27
6 1 Atbildēt

Mazliet personisks uzbrauciens, bet šis ir tas gadījums kad ir kaut kas ir jāsaka. Arta domāšana ir izcils paraugs kāpēc visa Rīga un pierīga pamazām pārvēršas par sūnu ciemu - n***g kolektīvi ar kaimiņiem risināt kopēju problēmu, ja var vienkārši nopirkt lielāku džipu kā kaimiņam un ļaut domāt par ceļa tīrīšanu l0hiem ar zemākām mašīnām. Ko jūs mākslinieki darīsiet ziemā kad diennaktī piesnigs 1m? Katrs pirksiet pa belarusam lai tik paši varētu izbraukt?

anoagask 12.februāris 2021 11:34
2 1 Atbildēt

pietiktu kaut vai ar pietiekami gudru elektroniku, kas simulē bloķi ar bremzēm

WALA 12.februāris 2021 11:51
10 11 Atbildēt

Tas nestrādā, jo elektronika nespēj novērtēt apkārtējos apstākļus, attiecīgi tā ratu bremzēšana drausmīgi sūkā smiltīs un dziļā sniegā. Tas ko teiksim man vajadzētu ka es varu pateikt autiņam ja neko citu nevar, tad pateikt tieši kurus ratus gribu lai piebremzē, vai arī neaiztiek vispār un ļauj izmantot pilnu motora jaudu.

Es teiktu ka nevis AWD ir nespējīgāki, bet tas ka to palīdzība nereti traucē, un savukārt tie kuriem īsti nav saprašanas kā braukt tie nepalīdz.

Es te "kaut kur" tā saklausījos, ka Subaru ar AWD ļoti bieži piesmējis visus lepnos 4x4 auto testos.

Kanibaals 14.februāris 2021 16:50
1 3 Atbildēt

Cik tad ir īstu 4x4 pārsvarā reālos apstākļos tie ir vien 4x2 vai 4x2.5. Man ir priekšpiedziņa ar bloķi un tas jau ir bez maz kā vairums 4x4, katrā ziņā bremzējot gan visi auto ir 4x4.

Rexx 12.februāris 2021 12:50
3 2 Atbildēt

1. Visādi gudrinieki mums cenšas iegalvot, ka īstais auto esot minimaziņš bezmotornieks, kāds tur Defender, uzreiz nodokli aijaijai

2. Lielpilsētas daudzstāveņu iedzīvotājiem auto turēšanu savā īpašumā derētu apsvērt kā tādu- vai ir vērts?

3.Neviens bloķa simulators un vilkmes kontrole n e palīdzēs reālos sliktos ceļos.

Un 12.februāris 2021 18:32
1 1 Atbildēt

Un ko kārtējais gudrelis piedāvā darīt daudzstāveņu iedzīvotājiem?

1. Sēdēt mājās un nebāzt degunu ārpus sava kvartāla.

2. Braukt ar sab. transportu, it sevišķi ērti ārpus pilsētas un vēl ja otrā galā nav sab transports? Jebkurš izbrauciens aizņems vismaz pāris stundas pusstundas vietā. Nemaz nerunājot par pārējām sab. transporta "labajām" īpašībām.

3. Lietot takšus vai koplietošanas sūdiņus? Tad viens brauciens 50km no mājas izmaksās vairāk kā sava auto uzturēšana mēnesī.

Es jau saprotu, ka ties kas nedzīvo privātmājā pēc tavām domām ir 3 šķiras cilvēki...

Aha 13.februāris 2021 10:52
5 0 Atbildēt

Tie gnīdas grib turēt auto pie mājas durvīm, nepilda noteikumu notīrīt sniegu vietā, kur esi atstājis savu auto un ne sitami nav piedabūjami privatizēt zemes pleķi, lai paplašinātu stāvvietu skaitu pie mājas - dodiet par velti.

Beha 13.februāris 2021 11:47
1 5 Atbildēt

Sūda gnīda esi tu, pie tam vēl stulbs...

1. visa zeme ap daudzzīvokļu mājām jau sen ir privātīpašumā. Jautājums - vai pieder mājas īpašniekiem vai kādam izīrētājam un par to maksā mājas iedzīvotāji. Jebkurā gadījumā noprivatizēt 10kv.m. vienas automašīnas turēšanai nav iespējams. Jautājums - kā tiek izmantots šis zemes gabals. Lielāko daļu tāpat aizņem "zālāji", kas kas ir krustām šķērsām izbradāti un suņu piedirsti. Un ja kāds mēgina ieminēties ka kaut metru no zālāja varētu pārveidot lai paplašinātu stāvvietu, kaut vai lai var likt mašīnas paralēli, tad tādi gnīdas kā tu ir pirmie kas ir pret vienkārši tāpēc ka pašam nav mašinas...

Par sniega tīrīšanu - jā ir tādi Rīgas noteikumi, tikai ja Tu mācētu lasīt, tad zinātu, ka tie attiecas tikai uz tiem, kas mašīnu nekustina vismaz 3 diennaktis. Savādāk atrodas gudrīši, kas kaut ko dazirdējuši pa ausu galam un domā, ka autovadītājam sētnieka vietā jātīra visss pagalms...

Phh 13.februāris 2021 12:28
4 0 Atbildēt

1. Tur jau tā lieta, ka ar mājas kopzemi nepietiek perpendikulāras stāvvietas ierīkošanai, bet var atpirkt blakusesošo privāto zemi - un skuju, cilvēki nav gatavi maksāt, mocīsies, liks 5 tur kur vieta 3 auto, lai tikai nav jāmaksā.

Protams, pareizi būtu pie daudzstāvu ēkām atļaut tikai īstermiņa stāvēšanu, 15min lai var salikt/iznest mantas un nepārvērst pagalmu par stāvvietu.

2. Tak pilns ar sniegpulksteņiem, kas nedēļām ilgi nekustina auto, tie jau iesniguši zem kupenām. Tādus vajag ist ar karstu kurbuli, lai iemācītu ilgai stāvēšanai izmantot placi vai garāžu.

imzz 13.februāris 2021 16:02
4 0 Atbildēt

"bet var atpirkt blakusesošo privāto zemi"

Tas viss ir "ciemos fantāzijas zemē". Padomjlaiku daudzdzīvokļu māju kontingents pamatā ir nevadāms kolhozs. Bet atpirkt pašam privātu zemi, lai tas maksā ko maksādams, netālu no dzīvokļa auto turēšanai ? Tad jau labāk pašam mainīt dzīvokli pret tādu, pie kura turēt auto nav problēmu vai pret būdu kaut vai Inčukalnā. Tas noteikti būs mazāks marasms un iznāks lētāk.

13.februāris 2021 16:41
2 0 Atbildēt

tur ir gan domstarpības, gan pilnīga nesaderība, bet ir arī domubiedri, kas saprot savu izdevīgumu.

un ko tu piedāvā? stumt savus auto zālienā vai aizsprostot piebraucamo ceļu tā, ka ātrie netiek pie infarktnieka?

jā, cilvēkpūžņus ceļot, neviens neparedzēja ka 90% būs savs auto un noteikti nebija plānots pieslānīt brīvo vietu ap māju ar priv. auto.

un tas būtu tas pareizais risinājums - nedarīt neko un pieprasīt stāvvietas ielu malās, sašaurinot tās un padarot 2x ilgāk izbraucamas? ok, tas arī ir kolhozs.....

WALA 15.februāris 2021 13:16
0 0 Atbildēt

Pareizais risinājums būtu visas jauuzceltajās mājās pieprasīt būvnormatīvos pazemes vai daudzstāvu autostāvvietas, attiexcīgi uz ciematu var būt viena, un 1 stāvvieta jau ir dzīvokļa cenā iekļauta. Un stāvietas 50% no Rīgas namiem nemaz nebūtu tāda problēma, ja vien visādi sūdabrāļi netaisītu savu stāvvietu biznesu.

hm 15.februāris 2021 15:49
0 0 Atbildēt

Bet par jaunceļamo māju stāvvietām tā ir - ja nav savas, tad tie piedirš ielu malas ar saviem auto. Un tie ir cilvēki, kas nupat samaksājuši 80+ pakas par dzīvoklīti ar dīvānu virtuvē, bļeķ

hm 15.februāris 2021 15:46
1 0 Atbildēt

Kā tu iztēlojies stāvvietas ap 9stāvenēm? Zeme ta privāta, starp citu. Auto stāvvieta to īrē, asfaltē, uzliek gaismas, noliek veci ar suni pie vārtiem un plēš par vietas nomu. Kā tu redzi citu variantu - ka iedzīvotāji pa tiešo īrē pleķi no zemes īpašnieka? Viņam tak nav izdevīgi jāties ar miljons īrniekiem, vieglāk ir iznomāt vienam un uz 10-20-30 gadiem.

Jeb tu velc uz to, ka pašvaldībai būtu jāatpērk vai jānomā zeme un jāierīko tur bezmaksas stāvvieta? Interesanti, bet - pats saproti - nereāli. Un kāpēc privātmājas īpašniekam jāmaksā par saviem kvadrātiem, bet 9stāvenes keksiem iedotu par velti? Nu lūk kaut kā tā....privātais auto ir ne tikai pārvietošanās brīvība, bet arī zināmas izmaksas.

boliks 12.februāris 2021 12:56
6 1 Atbildēt

Sliktākais pie braukšanas ir tas, ka vir pieblietētā sniega ir izvedojies slānis ar nosacītu putru, kas līdzīgas bērniem piejemajām gudrajām smiltīm. Tās aplīp ap riepu un vispār neveido nekādu saķeri ar ceļu, kā rezultātā tev arī 4x4 nepalīdz, kur nu vēl tikai viens velkošais tilts.

Pļurkt 12.februāris 2021 13:39
4 3 Atbildēt

Te ir apburtais loks, kur šis loks jau IR noslēdzies!!

Mašīnas ražo ar daudzveidīgiem "palīgiem", lai visas blondīnes varētu sakarīgi pabraukt, bet ar katru šādu auto paaudzi cilvēki paliek arvien tupāki, jo nav jādomā līdzi.... un jo cilvēki tupāki, jo vairāk "palīgu" vajag!

Taču arī lai lietotu palīgus ir jābūt smadzenēm, jāizprot notiekošais gan zem riteņiem, gan auto smadzenēs.

Man personīgi nav vajadzīgi šie palīgi, jo man tie tikai traucē!!! Vienīgie izņēmumi ir pagrieziena izslēgšana pēc pagrieziena veikšanas un ABC - liels un trekns punkts!!

-----

Vēl kādi tie tiltu blokatori ir.... ja ir 3 diferenciāli un 1 vai 2 bloķi, tad 4 x 4 zaudē jēgu, jo auto pārvērš prastā viena tilta piedziņā ar bloķi!

Mums te darbā iepriekšējos gadus viens ar traktoru tīrīja sniegu, kam bija 3 diferenciāļi un starpasu bloķis - ļoti bieži redzēju ka 2 ripuki griežas pa tukšo, bet traktors stāv uz vietas!!

Freijers 12.februāris 2021 15:00
5 1 Atbildēt

Šiem krosoveriem lielākoties ir 2 trūkumi :

1. tie ir zemi, kur sākās galvenais trūkums - auto uzkarās un bez lāpstas (kaut paroc ar rokām), kamēr tas ir gaisā, ni ni

2. Nav 4x4, kaut vai nepastāvīgās, kas tādās rakšanās reizēs ļoti palīdz

AWD 12.februāris 2021 16:05
19 5 Atbildēt

Pirmkārt, šim rakstiņam doma ir viena: jābrauc tikai un vienīgi ar Landrover, un būs jūra līdz ceļiem

Otrkārt, vienmēr gadās kāds gudrinieks, kuram jebkādi elektroniskie palīgi ir sūc, kas tikai traucē meistaram dzīvot. Īstenībā viņi parasti uz ceļa vēl nav saskārušies ar to šauro robežu, kur nepaspēj acis samirkšķināt pirms lidojuma grāvī. Izņēmums varētu būt kāds Tomijs Makinens vai vismaz ļoooti labs drifta specs. Tas noteikti attiecas uz lielākiem ātrumiem. Mazākos, jā, elektronika var patraucēt, tāpēc vēlams, ja viņu var atslēgt.

Pļurkt 12.februāris 2021 17:24
2 8 Atbildēt

Jā jā jā.... Smadzenītes par īsām??

Ja manu auto ar klasisko piedziņu sāk mest, tad ar vadāmo sānslīdi es varu savākties, BET ar visiem tiem "palīgiem" tas NAV IESPĒJAMS!!

Ja sāk mest priekšpiedziņu, tad tur vispār nekas nav izdarāms ne ar, ne bez "palīgiem" = pa taisno grāvī vai kokā!

Ja man vajag pārbrqaukt dubļu vannu, tad iedodot pederi grīdā es to varu izdarīt, bet ja strādā "palīgs", tad tas piebremzēs riteņus un kā reiz lielās peļķes vidū arī paliksi!!

+++++

Neesi redzējis kārtīgus dubļus un izšķīdušu māla kalniņu vai kūdras bedri!! No klubkrēsla neatraujot savu trekno dirsu viegli spriedelēt par lietām no kurām neko nesajēdz!

AWD 12.februāris 2021 17:47
5 1 Atbildēt

Skaidrs, kārtējais emocionālais invalīds, kuru mamma nav iemācījusi uzvesties - lasi uzmanīgi: izteikties par citu ļaužu smadzeņu īsumu/garumu vai dirsu treknumu/liesumu nav pieklājīgi, sevišķi publiski.

Par tēmu: es tieši rakstīju, ka mazā ātrumā (piem., tevis minētā dubļu vanna) elektronika var patraucēt, tāpēc laba ir tāda, ka ir atslēdzama. Savukārt lielā ātrumā vairumā gadījumu viņa tevi ievilks tajā līkumā - vienalga priekša, pakaļa vai 4x4, un nebūs tur ne koks, ne grāvis.

Pļurkt 13.februāris 2021 8:52
0 5 Atbildēt

Pilnīgas muļķības!

Kanibaals 13.februāris 2021 15:01
0 3 Atbildēt

Pļurkt atkal iepļurkstēja, argumentu 0 tikai tukša bļaušana, visi nejēgas es viens tāds kruts.

Pļurkt pat ar priekšpiedziņu nejēdz braukt, mjā tas ir līmenis.

Pļurkt 14.februāris 2021 7:44
0 5 Atbildēt

Glupiņais atkal kaut ko sadomājis savā glupajā galviņā un tik smērē kur vien var iesmērēt!

Kanibaals 14.februāris 2021 16:43
1 3 Atbildēt

Nu tad paturi savas glupibas pie sevis neproti pat atškirt priekspiedziņu no pakaļpiedziņas(raksts iepriekš) ne arī māki savākt priekšpiedziņu. Protams ka nejēgām ar pakaļpiedziņu drusku vieglāk braukt, jo pēc saneses samīžoties un bailēs atlaižot gāzi situācija pat uzlabojas, bet priekšpiedziņai tā darot tik sliktāk sanāk. Nejēga ne braucējs, gluži ka msh ar savu golpu jau grāvī pabijis un ceļš šim vainīgs nevis tas ka panikā iekrampējas stūrē.

Ex 16.februāris 2021 17:08
3 0 Atbildēt

Nejēgām ar pakaļas piedzīnu drusku vieglāk braukt?

Iedotu Tev auto ar pakaļas piedziņu un palaistu pas sniegotu ceļu, vai veikt apdzīšanas manevru kad ir izveidojušās sniega rises, tad tu asti ieravis starp kājām bļautu mammu, mammu gribu pienu! Ko tu te pļūti? Priekšpiedziņas auto lašāriem un amatieriem ir daudz labāks variants nekā aizmugures piedziņas auto! Cik debīlam jābūt, lai apgalvotu pretējo?

Te uzreiz skaidrs, ka tu ar aizmugures piedziņas auto nemaz neesi braucis, vai arī esi rīstījies un čunčinājis lēnītēm.

Pļurkt 14.februāris 2021 17:49
0 1 Atbildēt

Paturi vien savas glupības pie sevis!!

Cik reizes tev aunam var teikt, ka nemurgo par lietām no kurām tu pats pilnīgi neko nejēdz!

Kā jau vienmēr nejēdz nedz izlasīt, nedz saprast izboksterēto.... es runāju par sanešanu līkumā!! Vadāmā sānslīde IR braucot līkumā!! Jebšu vispār nezini kas ir vadāmā sānslīde!!

Kanibaals 14.februāris 2021 19:31
1 4 Atbildēt

Braucu ar priekspiedziņu un varu savākt sānslīdi tā ka beidz pats murgot. Ja neproti tad tā arī saki nevis stāsti ka tas nav izdarāms. Grāvī ir tāpēc, ka bikses piemīž un mēģina taisnot kā pakaļpiedziņu. Līkumā priekšpiedziņai ir nepietiekama pagriežamība.

Kanibaals 14.februāris 2021 22:03
0 3 Atbildēt

Jo tu vairāk raksti, jo vairāk skaidrs, ka pļukš vien no tavām zināšanām vien ir. Ko tu piedomā un pēc tam apgāz to ko neesmu nemaz teicis, kur es glupiķi kaut ko minu par vadāmu sānslīdi ar priekšpiedziņu? Kur?

Ja samet priekšpiedziņu iztaisno un brauc tālāk nav jau tāpēc grāvī jābrauc.

Pļurkt 15.februāris 2021 9:39
0 0 Atbildēt

Jo vairāk tu te raksti, jo skaidrāk ir redzams, ka neesi izaudzis no šmurguļa domāšanas!

Pats ielīdi ar savām tukšā vietā izdomātajām glupībām un te vēl sprēgā.

Tiem kas nejēdz izlasīt....

+++

Pļurkt

12.februāris 2021 17:24

Ja manu auto ar klasisko piedziņu sāk mest, tad ar vadāmo sānslīdi es varu savākties, BET ar visiem tiem "palīgiem" tas NAV IESPĒJAMS!! ....l

+++

Kanibaals

13.februāris 2021 15:01

Pļurkt atkal iepļurkstēja, argumentu 0 tikai tukša bļaušana, visi nejēgas es viens tāds kruts.

Pļurkt pat ar priekšpiedziņu nejēdz braukt, mjā tas ir līmenis.

++++

Kanibaals

14.februāris 2021 16:43

Nu tad paturi savas glupibas pie sevis neproti pat atškirt priekspiedziņu no pakaļpiedziņas(raksts iepriekš) ne arī māki savākt priekšpiedziņu. Protams ka nejēgām ar pakaļpiedziņu drusku vieglāk braukt, jo pēc saneses samīžoties un bailēs atlaižot gāzi situācija pat uzlabojas, bet priekšpiedziņai tā darot tik sliktāk sanāk. Nejēga ne braucējs, gluži ka msh ar savu golpu jau grāvī pabijis un ceļš šim vainīgs nevis tas ka panikā iekrampējas stūrē.

++++

Vēl

Kanibaals

14.februāris 2021 19:31

Braucu ar priekspiedziņu un varu savākt sānslīdi tā ka beidz pats murgot. Ja neproti tad tā arī saki nevis stāsti ka tas nav izdarāms.

============

Kā jau parasti - es runāju par vadāmo sānslīdi, tu par slīdēšanu, kuru pats no kaut kurienes izrāvi!!

Taču sajēgt to kā vienmēr neesi spējīgs, jo LASĪT NEJĒDZ, UN NEJĒDZ SAPRAST IZLASĪTO, pat ja sanāca izboksterēt!

Kams 14.februāris 2021 20:14
5 2 Atbildēt

Jā, bet tu esi impotents

P.s.

Ja tev aizmugures piedziņas auto sagādā problēmas tad ar to nevajag plātīties, ir cilvēki kur draudzējas ar galvu un nekādu problēmu nav! Savukārt ir muļķu drošās priekšpiedziņas tādiem, kā tev, turklāt ja esi impotents, tad tam vienritenim ir vel bloķis....

Pļurkt 14.februāris 2021 19:42
0 1 Atbildēt

Jēziņ kāds glups!!! Es redzu, ka tu pat neesi spējīgs apjēgt cik tu esi glupiņš!!

Tu taču pilnīgi nesajēdz kas ir BRAUKT VADĀMĀ SĀNSLĪDĒ!!

AR PRIEKŠPIEDZIŅU NAV IESPĒJAMS BRAUKT VADĀMĀ SĀNSLĪDĒ!!

Iemācies beidzot lasīt un pats galvenais sajēgt to ko esi izlasījis!!

Kanibaals 14.februāris 2021 22:21
1 4 Atbildēt

Un Pļurkt/Kams beidz pats ar sevi sarunāties, piereģistrē vienreiz niku un pārtrauc māžoties.

Pļurkt 15.februāris 2021 8:06
0 0 Atbildēt

Jēziņ kāds glups!!!

Beidz vienreiz glupo tēlot!!

Kanibaals 16.februāris 2021 15:06
1 3 Atbildēt

Ja sāk mest priekšpiedziņu, tad tur vispār nekas nav izdarāms ne ar, ne bez "palīgiem" = pa taisno grāvī vai kokā!

======

Jēziņ kāds pajoliņš, kur tu te raksti par vadāmu sānslīdi?

Pie tam vadāma sānslīde nav "pēkšņi sāk mest".

seaman 12.februāris 2021 16:43
4 3 Atbildēt

Ha ha. Pietiek ar labām riepām un patstāvīgu pilnpiedziņu.

Ok.pazeminātie ir liels pluss

urea 13.februāris 2021 10:54
6 3 Atbildēt

pastāvīga piedziņa.

patstāvīgs tu esi, kad pats nopērc savu auto un pats maksā par tā apkopi un benžu.

650 12.februāris 2021 17:00
2 0 Atbildēt

Ja elektronika "var" patraucēt, lietotājam būtu jāzina KAD un KĀ tā "patraucēšana" var izpausties.Jāzina visupirms ir TEORĒTISKI- nevis kā puņķim jāraustās jau "pēc fakta".Bet nav cilvēcīga skaidrojuma.

Neviens pa 25g tā arī nav ticami noskaidrojis- uz 16 cm sniega pļuras ātrāk var apstāties ar vai bez ABS.Ar/abs mašīna savureiz nebremzējas vispār, bet vecs hlams bez/abs šļūcot sastumj kaudzi un apstājas.Hmm.

Cik būtu pieļaujamais riepu prot/dziļums? Kā to mērīt, kā noteikt? 4mm? un 4x16 hlamam ar 22cm klīrensu un 245/255 riepām cik,arī 4mm? Cik ir bremzēšanas ceļš no 110km/h uz sniegotas virsmas,kad asfalts vairs nav redzams? Piem, pēcpusdienas snigšanas gadījumā uz 3joslu u-gatves pie skaja?? Cik stabu garumā tas ir?

Pretbuksēšanas ierīce- savureiz aplauzties var jebkurš,kaut tur 4velkošie un visadvancētākais ESP,principi ir jāzin.Izbraucot no teritorijas,vēlies strauji iekļautoies plūsmā.Spied gāzi- bet kādureiz mašīna nebrauks.Ko darīt.Neko.Vnk nebūt par lohu un (vismaz Nākamoreiz!) novērtēt situāciju...

Klīrensam ir liela nozīme,bet arī par pilnpiedziņu ir visīstākā taisnība.Kaut arī tā būtu jebkāda vienas markas reklāma.Šajos apstākļos izbraukšanai no vietas un uzbraukšanai kalnā to salīdzināt ar puspiedziņu ir vienkārši smieklīgi.Lieciet kaut simts mīnusus.Demagogi, muldoņas un āksti to te visulaiku cenšas cilvēkiem ieārstēt.Cita lieta, protams,par kustību gaitā un ātrumā.Tur daļa izredžu tomēr izlīdzinās.

Noliki ielas malā stāvvietā,naktī -10, greideris nobrauca.No rīta tev pie bampera 40cm sasalušu ledusgabalu kaudze sastumta.Klīrensa ja nav- pūt dsā,lec gaisā.Ja ne šoreiz, tad nākamreiz vai nākamnedēļ/citur kko neievērosi.Apakšējās platmasas maksā naudu jebkuram hlamam, un lietotu vnk nav.Priekšas bamperī pajauniem auto mēdz būt elektronika tūkstošu vērtībā.

Tagad pat- reku, pilni ceļi no riteņu arkām izkritušiem sniega klučiem. Pēcpusdien izkrita- pofig.Bet naktī tāds var drīzvien izrādīties sasalis.Guļ tāds bruunais/laacis parasti risēm pa vidu- kur grūti to laicīgi pamanīt un kur pat bez tā viena daļa auto strīķē ar vēderu..

vvv 13.februāris 2021 10:57
2 0 Atbildēt

nav jau kā idiotam jālaužas cauri sniega/ledus apmalei - paņem lāpstu no bagāžnieka, attīri ceļu un normāli brauc.

protams, nejēgas kas vienmēr kavē un uz auto nāk ar kūpošu kafijas krūzi jo nepietika laika mājās izdzert, nav spējīgi uz tik necilvēcīgu piepūli, sak, brauks un tad jau manīs, tagad ir jāpagūst jo jau kavējas.

Kanibaals 13.februāris 2021 15:06
2 4 Atbildēt

Tu prasi no ABS funkcijas kuras tam nemaz nav paredzēts. ABS ir pretbloķēšanas sistēma, kas ļauj auto stūrēt bremzējot un nezaudēt vadāmību, viss. Jā pat to reti kurš izmanto braukšanā un ar visu ABS bremzē taisni līdz bums. Man ir vienreiz to sanācis pielietot pēc nolūka, kur citādi būtu 100% dibenā pļurkt.

Vnk 12.februāris 2021 18:25
4 0 Atbildēt

daži jauc bezceļu auto, ar parastu ielas auto. Būtībā pa mūsu, pat šīs ziemas, ceļiem mierīgi var izbraukt ar jebkuru vieglo a/m . Tā saucamo krosoveru vienīgais pluss ir augstākā sedpozīcija (augstāk sēdi, tālāk redzi un acīs nespiež citu gaismas) un tas, ka esi uz modes viļņa Lai izbraukt visur citur vajag kārtīgu bezcelnieku ar mehāniskajiem blokiem.

650 12.februāris 2021 18:46
4 3 Atbildēt

Tu ar parastu priekšpiedziņas auto "iebrauksi" precīzi visur tur, kur tavs iespējamais oponents ar parastu pilnpiedziņu? Itin nekādu limitu tev nav,vane? No vietas aridzan "uzsāksi" pilnīgā pofigā? Pats sevi pie stūres pārspēsi,ja diviem auto būs vienādas riepas un atšķirsies tikai piedziņa?Ja šaubīgā vietā būsi spējis ieripot,tur apstājies un laiciņu pastāvējis- arī tiksi ārā 1:1 kā ar pilnpiedziņu? Ja??

Neviens neapšauba, ka braucēji ir dažādi un Lohs iesēdīsies jebkur un kaut ar 6x6, bet nu tomēr atklātā textā fufeli sludināt jau nu gan nevajadzētu.

Nav 12.februāris 2021 22:34
3 0 Atbildēt

fufelis, ja ņem vērā, ka 90% krosoveru pie mums ir priekš piedziņas tikai

4x4 protams ir cits pasākums "no vietas"

kasinsh79 12.februāris 2021 21:49
5 1 Atbildēt

Šodien saskāros ar unikālu situāciju. Vecās apbūves ielas, lai arī nupat greiderētas, tomēr pašauras. Braucu es ar savu vieglo, pretī brauc viena caca ar jauno LC džipu. Ko jūs domājat? Viņa apstājās un nopietni gaidīja, lai es bīdos Bļāāāā, bet viņai taču ir nopietns džips, kam galīgi nav šķērslis pārbraukt pāri greidera sašķūrētajam valnim ielas malā. Ar milzu stresu viņa pēc vairākkārtējas šurpu turpu kustības tomēr nolīda sāņus, knapi izmainījāmies, man nekādi nepameta doma, kāda iksa pēc viņai džips, ja to ne prot, ne grib izmantot?

Pļurkt 13.februāris 2021 8:54
3 3 Atbildēt

... lai izrādītos cik naudas spēj sazagt!

un 13.februāris 2021 11:00
2 1 Atbildēt

kāpēc tu domā, ka katra būtne kas sēž suvā, māk ar to braukt?

baikeri arī nebūt ne visi māk braukt, to redz jau sezonas sākumā.

stils ir pāri visam, jopt!

imzz 13.februāris 2021 16:12
1 1 Atbildēt

kāda iksa pēc viņai džips, ja to ne prot, ne grib izmantot?

Dīvains jautājums. Kādu auto sponsors viņai nopērk, ar tādu brauc.

sponsors 13.februāris 2021 16:45
4 0 Atbildēt

vai kas, ir sievietes kas pelna vairāk par mani, bet ne par to ir stāsts.

ja cilvēks nemāk braukt un nezin par sava auto iespējām, tad vienalga vai tā ir sieviete džipā kas brauc kā ar golfu, vai jefiņš jaudīgā auto, kas to var novaldīt tikai uz sausa, taisna ceļa un pie pirmās avārijas situācijas to atrisina par labu avārijai.

650 12.februāris 2021 22:11
0 1 Atbildēt

Gadu gaitā Lohiem nav ticis atgādināts.Kā pieklājīgi un pareizi viņiem būs izmainīties uz sniegota trīssliežu ceļa.Kur nu ja uz divsliežu.Jo lielāks džыПs, jo mazāk Kauna.Gaidām drošības un paramenastrālās psihopatoloģijas koriFeju ieteikumus..cerams, līdz 37.april tie mūs vismaz attālināti apmeklēs.

Kanibaals 13.februāris 2021 15:09
3 4 Atbildēt

Trīssliežu ceļus iebrauc pāķi. Savos pāķos mēģinu to ieskaidrot saviem pāķu draugiem un vienalga turpina braukt pa ceļa vidu, skaidrot kā pret sienu. Tie paši pāķi arī vasarā granteni tā izbraukā.

msh 13.februāris 2021 15:15
0 1 Atbildēt

Nolaid savu, uz dižās pilsētas augstumiem notēmēto degunu zemāk un tavas acis saskatīs kāpēc viņi tā dara. Dēļ tā ka es šādi nebraucu, man mēnesi atpakaļ gadījās ar golfu ielikties grāvī - šis pats princips, domājams, strādā arī vasarā...

Rr19 13.februāris 2021 23:21
3 0 Atbildēt

Un līkumā jau stūrē pa pretējo pusi,droši paliek droši.

Kanibaals 14.februāris 2021 16:46
2 4 Atbildēt

Tā viņi dara, jo ir pāķi un pāķi vienmēr kaut kur steidzas, straujš dzīves temps. Ja nedaudz piesnidzis tad mauc jau pa vidu, jo gar maliņu nedaudz lenāk jābrauc. Bezcerīgi.

Lai gan pāķi arī dižpilsētā pārvākušies un pagalmos iedzen savas trīs sliedes un tad atkalas laikā braicot pretī viens otram netiek no tām ārā, es braucu gar malu un viens ritenis tik sliedē un nav problēmu palaist pāķi.

Pļurkt 14.februāris 2021 20:44
1 2 Atbildēt

Jēziņ kas par vīzdegunību!!!

Stulbs, vīzdegunīgs un vēl analfabēts...

Kā likums tādi ir tie kas dzimuši un uzauguši reāli pāķi, bet ne diez ko sen ir pārcēlušies uz Lielpicāniju!

Kanibaals 14.februāris 2021 22:09
0 2 Atbildēt

Gribēji iepļurkstēt un iepļurkstēji.

Arī esi vīzdegunīgs pāķis, kas brauc pa ceļa vidu un līkumus izņem pa pretējo braukšanas pusi un vēl ar sānslīdi? Nu kur tā jāsteidzas tajā mazpisānijā?

Pļurkt 15.februāris 2021 8:09
0 0 Atbildēt

Jāaa - patiešām tu tomēr esi glups!! A es te domāju, ka tikai mēģini izlikties!

Ilgi vēl savā dumajā galviņā sadomāsi visādas idiotiskas pasaciņas un par katru varu mēģināsi tās piedēt citiem.... uz kurām vēlāk pats mēģini kaut kādus savārstījumus te uzsmērēt?

Kanibaals 16.februāris 2021 15:09
1 2 Atbildēt

Pāķi cik precīzi sevi aprakstīji, pēkšņa vadāmā sānslīde līkumā nu gluži kā pēkšņi noguldīt moci, lai labāk bremzējas.

iciks 13.februāris 2021 7:52
3 3 Atbildēt

Par pēdējiem 2 komentāriem - tur nav pie vainas džips, bet gan cilvēka dzimums. Esmu šo lietu pavērojis un tā ir tāda tipiska sieviešu padarīšana, viņas tā brauc. Visticamāk tāpēc, ka neaizdomājas, ka vajadzētu pavākties.

Vienreiz ļoti spilgti palika atmiņā. Šaurs ceļš uz kādu izklaides objektu. Braucu atpakaļ un pretī padaudz mašīnu. Arī visāas dārgas Cayennes bīdījās godīgi malā, jo tur abiem vajadzēja ar 1 ratu pa nomali. Pretī brauc mazmašīna ar dāmīti pie stūres pa "savu joslu", bet es - kur tiec, tur brauc. Ģīmī pārliecība "es godīgi braucu pa savu joslu, ko jūs vēlaties no manis?" un izmainīties nebija viegli.

Kanibaals 13.februāris 2021 15:11
1 4 Atbildēt

Tā ir kategorija kura neprot izmainīties šaurā vietā, kur var tikt garām tikai abiem auto virzoties uz priekšu, tas manevrs viņām nav saprotams, kā var braukt, ja es vēl neesmu ceļu atbrīvojis, arī iet rokas pa gaisu.

Latvietis 13.februāris 2021 19:05
2 0 Atbildēt

Ne jau mašīna ir vainīga, Bet gan Pamuļķis, Kas nemākulīgi To vada. Respektīvi ja esi Lohs pie stūres nekādas jaunās Tehnaloģijas Tev nepalīdzēs...

A 13.februāris 2021 22:01
1 0 Atbildēt

Reklāmraksts. Fui!

HS 14.februāris 2021 9:16
1 0 Atbildēt

Kārtējā Jaunā defendera slavināšana. Interesanti , ka jaunais defenders nav manāms tālajos Austrumos, ne DA, kur tiešām ir vajadzīgs bezceļu auto. Tas pats Defenders ir palicis pa kārtīgu Pilsētas auto ar kārtīgu mārketinga budžetu.

Kaškajs 14.februāris 2021 11:48
1 2 Atbildēt

Pārsēdos no audi ar s-line piekari uz lēto kaškaju ar bezpiedziņu un sniegā bēdu nezinu. Iebraucu kur gribu nevis varu. Protams jādomā ar galvu arī drusku.

Nesaprotu, galvenais ir labas riepas. 14.februāris 2021 16:13
1 3 Atbildēt

Braucu ar minivenu, priekšpiedziņas auto ar Goodyear vissezonas riepām, dzīvoju Liepājā, centrā, nekad neesmu bijis iestrēdzis, nav bijis neviens bīstams atgadījums uz ceļa. Nesaprotu kāpēc vispār vajadzīgs krosovers, dzīvojot pilsētā.

skaidroju 15.februāris 2021 15:51
0 2 Atbildēt

krosovers - džipa ilūzija tiem, kam nevajag džipu

Jons 17.februāris 2021 13:47
0 0 Atbildēt

Piekrītu AWD, raksta autors atspoguļo tikai šauru redzesloku, abosolūti nav taisnība ka krosoveriem ir problēmas izbraukt ziemā. Jā, ir crosoveri, kam nav paaugstināta klīrena vai nav 4x4, bet tas nav aboslūtais vairākums. Daudz ko nosaka arī paša vadītāja meistarība. Lai nu kā, es ar savu 2015 gada 4x4 hondu CRV šoziem jūtos karaliski. Laukos pa netīrītiem ceļiem un uz māju braucu cepuri kuldams. Ne reizi neesmu kaut kur palicis iestidzis, bet nu jāsaprot arī krosoveri nav gluži 100% bezceļnieks, tas nu ir taisnība.

Kristaps 17.februāris 2021 23:41
0 0 Atbildēt

Mja... Interesanti, ka man parastam 2010gada sedana lietotājam ar pilnpiedziņu, pēdējā mēneša/sniega laikā nācās izvilkt 3 krutus un jaunus parketniekus (2 sievietes un viens džeks) jo šie augstie pilsētas "džipi" rada viltus drošības un pašpārliecinātības sajūtu..

Nekad neesmu saredzējis un joprojām neredzu praktisku pielietojumu šiem pilsētas džipiem tupi kā zābaki, servisa detaļas maksā 2x vairāk un ēd vairāk jo smagāks un ne airodinamisks, bet nu izskatās, ka cilvēkiem vienalga... galvenais sēdēt augstāk..

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti