Euro- 7 tuvojas – BMW menedžeris brīdina par miljoniem apdraudētu darbavietu 30

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 1.marts 2021 9:24

BMW ražošanas padomes priekšsēdētājs Manfreds Šohs brīdina, ka 2025.gadā, kad Euro-7 stāsies spēkā praktiski izslēdzot iekšdedzes motoru ražošanu, darbu zaudēs miljoniem cilvēki – un tas tikai Vācijā.

Uzstājoties Mobil in Deutschland forumā BMW menedžeris izteicies, ka Berlīnei un Briselei rūp tikai klimata jautājums, taču neviens nedomā par to, kas būs, kad miljoniem cilvēku Vācijā zaudēs darbu. Tas ir neizbēgami, jo Euro-7 normatīvi praktiski izslēdz benzīna un dīzeļa dzinējus. Iztrūkstot pieprasījumam, apstāsies arī ražošana, kurā iesaistīti miljoniem cilvēku.

Rūpes par klimatu ir svarīgas, taču uz šo mērķi virzās ignorējot apdraudējumu darbavietām, labklājībai un indivīdu mobilitātei.

Pēc aprēķiniem aptuveni pieci miljoni darbavietu ir tieši vai netieši saistītas ar autobūves nozari un, notiekot sliktākajam scenārijam „Mēs piedzīvosim tādu bezdarbu, kāds vēl nekad nav bijis.”

"Tas, ko es dzirdu Briselē, ir tikai aizliegt, aizliegt, aizliegt", turpinājis Šohs. Savukārt Ķīna īsteno rūpniecības politiku un daudz iegulda jaunajās tehnoloģijās.

 
Visi komentāri
 
anonimikis 1.marts 2021 9:35
4 32 Atbildēt

Muld kā suns. Autobūves nozare nekur nepazudīs. Tā pārkārtosies. Miljoni, kuri mirst no dīzeļu saindētā gaisa pilsētās gan šitam smerdelim nerūp.

WALA 1.marts 2021 9:41
16 1 Atbildēt

Ne jau autobūve pati pazudīs, pazudīs ļoti daudz no detaļu ražotājiem, kaut gan es teiktu ka šamiem jāmetas kopā un jālicencē no lielajām auto grupām labākos iespējamos dzinējus un jātirgo "aftermarket", domāju ka būs daudz "resto-mod" piekritēju līdz ar ICE izzušanu.

Mb 2.marts 2021 6:46
7 0 Atbildēt

Stulbais lauķi izlasi vispirms par ko rakstā ir runa!

nu, nu 1.marts 2021 9:39
20 0 Atbildēt

pareizi saka - nākošā lielā nelaime, kas sagaida pasauli, ir darbavietu zudums - nu nebūs tā, ka visi liekie cilvēki pārkvalificēsies "par robotu un botu treneriem, apmācītājiem un izstrādātājiem". Tas ir tāpat kā ar lauksaimniecību - ja agrāk tajā bija nodarbināti 80%, tad tagad pietiek ar 2-3%

Pareizi 1.marts 2021 12:47
6 0 Atbildēt

Drīz būs 10% strādājošo un pārējie blogeri, influnceri un citi āksti...

Krotow 1.marts 2021 17:02
0 1 Atbildēt

Nekā nebija. Lai veiksmīgi betonētu publiku, jābūt apķērīgam, bez lampu drudža un ar harizmātiskām spējām. Cik daudz tādu indivīdu ir? Un cik ir to, kas spējīgi izdomāt kādu netradicionālu uzņēmējdarbību, ko nevar robotizēt? Pēc parasto darbu robotizēšanas atlikušie 60-70% varēs sēdēt ar pabalstiem.

iciks 2.marts 2021 8:40
2 0 Atbildēt

Visiem tiem influenceriem vajag skatītājus un tie nepavisam nebūs citi tādi paši.

Kā jau Krotow saka, tie var būt ierobežotā skaitā un izdzīvot tikai tie izteiksmīgākie.

euro-9 1.marts 2021 10:06
6 0 Atbildēt

kas notiks ar autobūvi, kad izmešos ierēķinās riepu diluma produktus un nelīdzēs, ka tev ir EV?

Visdrīzāk, būs kilometru kvotas un tie, kas brauc maz, pārdos savus nenobrauktos km tiem, kam vajag vairāk.

WALA 1.marts 2021 10:11
1 0 Atbildēt

Tas pat varetu būt labs bizness tiem kas no mājas ārā nekust ;)

Chalenger 1.marts 2021 10:20
1 4 Atbildēt

bezdarbs nedraud - miljoni būs mājsēdē un pārdos nobraukuma kvotas tiem kas brauc

esam gatavi 1.marts 2021 11:51
4 0 Atbildēt

ES maksās par komentāriem Internetā,tikai nebrauciet.

Labs 1.marts 2021 11:54
6 2 Atbildēt

vecs dizelitis drīz būs zelta vērtē

tas gan 1.marts 2021 12:44
2 0 Atbildēt

ar zeltam līdzīgu cenu par degvielu, ko varēs nopirkt tikai aptiekā - kā senos laikos

imzz 1.marts 2021 12:53
15 2 Atbildēt

Diez vai. Lauksaimniecībā un kravas auto dīzeļi vēl paliks ļoti ilgi. Tātad, vismaz kreiso degvielu varēs dabūt. Un kur vēl kontrabanda.

Volx 1.marts 2021 14:24
2 4 Atbildēt

Lauksaimniecībā tak arī būs kvotas. Zin cik tie lopi saražo to Co?

650 1.marts 2021 22:49
0 0 Atbildēt

Lopi drīz krītīs kā mušas..Nupat tika ziņots, ka ar 3d printeri kkur tur esot izprintēts 1mais Steiks. Mņamm.ņamņammm

Mājražotājs 1.marts 2021 16:28
8 1 Atbildēt

Pagaidām eletroauto ir modes lieta un lielākoties neviens ražotājs nepelna ar to ražošanu (turklāt lielākā daļa autoražotāju baterijas pērk no korejiešiem), bet ražo to lai iekļautos šajā jaunajā elektroauto tirgus nišā, lai nezaudēt uzticamos pircējus, kas nu ir sagribējuši pamēģināt eletroauto.

Tādējādi, tradicionālo dzinēju ražošana uztur elektroauto biznesu, un par to arī ražotāji baidās, ka nevarēs vairs pelnīt milzu piķi, un nevar saprast kad lektroauto ražošana paliks rentabla.

Papildus vēl lielie autoražotāji ražo paši motorus un tos vēl tirgo citiem mazākiem ražotājiem, tā teikt pārdot autodetaļu ar lielu pievienoto vērtību.

Bet ar eletroauto tiem pašiem ir jāpērk baterijas, nevis ir iespēja tās tirgot citiem, līdz ar to arī šo biznesa daļu neviens negrib atdot.

Turklāt pērkot batarejas no korejiešiem parasti ir shortage/nepiegādes (ierakstiet gogglā audi vai BMW vai jaguar battery shartage) vienvārdsakot līdzīga situācija kā ar vakcīnām.

Ražotāji cerēja, ka kārtējo reizi izdosies izlobēt EURO normu samazinājumu, bet izskatās, ka šoreiz tas varbūt arī nesanāks un tad EU ražotāju vietā uzreiz stāsies ar tehnoloģijām gatavi - japāni, korejieši, ķīnieši un amerikāņi.

Turklāt neviens īpašnieks negrib savas dividentes laist uz kaut kādām jaunām izstrādēm.

Garš komentārs sanāca, tas nav zinātnisks pētijums, bet tikai pārdomas.

reku 2.marts 2021 13:19
0 0 Atbildēt

Nākotne slēpjas batarejā.Nākamos 100 gadus valdīs batareja,akumulators.2025g vairs neražos iekšdedzes dzinējus un cik ilgi pukšķēs saražotie .Jaunie dzinēji ilgi nepukšķēs,300 000km maksimums,viss ir aprēķināts.

Butareja 2.marts 2021 14:15
0 0 Atbildēt

Pēdējais laiks tev iemācīties, kā jāraksta paša augstāk minētais elements - ja vien tu nedomā ko citu, protams

Viedoklis 1.marts 2021 22:29
8 0 Atbildēt

Briseles un ES zaļie ekofašisti ir diezgan šauras pierītes. Es virkni pazīstu, tādēļ varu tikai teikt, ka tas ir īsts p..c. BMV šefs visu pareizi pateica. Viņiem tikai viens risinājums - aizliegt un uzlikt nodevu. ES sevi apraks, pārcenšoties ar vides aizsardzību. Pēc 10 gadiem viņi velosipēdus aizliegs, jo riepas dilst, velosipēdists pirž un sviedrējas. Pieminiet manu vārdus.

Asaris 1.marts 2021 23:28
1 5 Atbildēt

Un par miljoniem jaunu darba vietu, to veco vietā, nebrīdina?

Krotow 2.marts 2021 0:19
4 0 Atbildēt

Jaunās darba vietas prasa izglītību un pārkvalificēšanos. Ar 2 pamatīgām problēmām: 1) Apmēram puse no human sapiens populācijas ir stulbi vai alternatīvi apdāvināti. Ne par ko neies mācīties vai vnk nesapratīs ko no viņiem vēlas. 2) Daļai to, kuri var un grib mācīties, traucē objektīvi apstākļi.

Latvietis 2.marts 2021 6:46
1 1 Atbildēt

Galīgi pie vienas vietas. Eiro 7

ha-ha 2.marts 2021 8:45
2 1 Atbildēt

tāpat kā tavs viedoklis

Trādi 2.marts 2021 9:01
0 1 Atbildēt

Tāpēc jau ir vakcīna, lai liekos miljonus novāktu un saujiņa dzīvou zaļi.

Prokurors 2.marts 2021 9:04
2 2 Atbildēt

Cilvēki paši rada šķēršļus, likumus un ierobežojumus. Kāds viens to ero7 jau sasniedzis un citi viņam kādu brīdi nebūs konkurenti.

Taču Ķīnai viss po, dūmo, kopē un piepi.. visu pārējo pasauli, ka tik € juaņi kabatās.

nu 2.marts 2021 9:15
5 2 Atbildēt

Ķīnai drīz nebūs dīzeļmašīnu vispār, turklāt tajā valstī daudz kas ir labāks nekā citur pasaulē, ieskaitot cilvēkus, kas ir disciplinēti, tādēļ viņiem tāds covid bijis nebijis, kamēr mums ir visvarenie gaiļi, kas nekad neliks tās lupatas, nepārtrauks tusēties un nevakcionēsies, jo pretējā gadījumā aizies bojā Nu sekas mēs redzam un turpinām baudīt

msh 2.marts 2021 12:56
2 0 Atbildēt

Ķīnā dīzeļmašīnas nav arī tagad [smagos neskaitot] - Ķīna nav ES; autoparka dizelizācija bija ES vadības darbības sekas. Paskaties fofāgena ķīnas modeļu aprakstus un atrodi tajos kādu dīzeli - es šaubos vai izdosies...

WALA 3.marts 2021 7:20
3 0 Atbildēt

ko var drist, Ķīnā pat nacas piespiest cilvēkus atdot savus vecos lūžņus, lai gaisu dabūtu tīrāku, tur noteikti vēl tagad var kalnus ar tiem lūžņiem atrast, iespējams pat google maps Un msh - dīzeļu tur vairāk kā vajag, jā jaunu vairs nav (izņemot kravas) .

P.S. un nez kā ta apzinīgie ķīnieši tk biezā slānī ar CoV saslima, laikam jau no "lielas pretpasākumu ievērošanas" ( tūlīt pēc tam kad ar armiju sadzina "aplokos").

Moš pietiek Ķīnas sūda propagandu lūrēt, un pat skatoties to - palūri gar plecu muldētājam un tad jau bieži varēs ieraudzīt nebūt ne tik skaisto realitāti ...

Labāk neriskē 3.marts 2021 19:56
1 0 Atbildēt

Tikai saku, ka pēc c 1 pasaules kara daudzi vācieši arī bija bezdarbnieki

Un tas labi neizvērtās austrumu Eiropai

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti