Volkswagen atsakās no manuālās kārbas 90

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 27.augusts 2021 5:25

Pēc tam, kad ar šādu paziņojumu nāca klajā Daimler, arī Volkswagen izlēmis rīkoties līdzīgi atsakoties no manuālās pārnesumkārbas ar 2023.gadu.

Manuālā transmisija savu laiku ir izdzīvojusi, raksta vācu izdevums Auto-Motor-Und-Sport – elektroautomobiļiem to tik un tā nevajag, bet drīz bez tās nāksies iztikt arī automobiļiem ar benzīna un dīzeļa dzinējiem.

Volkswagen pārmaiņas šajā jomā sāks ar trešās paaudzes Tiguan, kas tirgū gaidāms 2023.gadā. Krosoveram sekos populārais vidējās klases modelis Passat.

Atsakoties no manuālās transmisijas, ražotājs ietaupa uz izmaksām, kas būtu saistītas ar šo agregātu tālāku attīstību, tādēļ Tiguan un Passat drīzumā pievienosies arī citi Volkswagen modeļi.

2020.gada nogalē par lēmumu atteikties no manuālās pārnesumkārbas savos modeļos paziņoja Mercedes-Benz, kas jau arī agrāk nevarēja lepoties ar diez cik lielu izvēli šajā jomā.

 
Visi komentāri
 
kasinsh79 27.augusts 2021 6:27
9 13 Atbildēt

Tikai loģisks lēmums. Drīz tam sekos arī citi ražotāji.

msh 27.augusts 2021 7:56
21 13 Atbildēt

Loģikas tur ir tikpat daudz cik vistas kājā gaļas.

JanJan 30.augusts 2021 8:54
2 0 Atbildēt

Loģiski skatoties no ražotāja puses. Cilvēkiem patīk automāti (vienalga vai tas ir divsajūgu veidojums, vai klasiskais, vai vēl kas cits), to noteikti arī parāda pieprasījums. Šitie divsajūgu automāti jau padarījuši to lietu pieejamāku un populārāku, nav vairs kā agrāk, kad automāta problēmas nozīmē braucienu uz vienu konkrēto servisu Valmierā.

Auto ražotājam ir pilnīgi vienalga, ko grib Janka no Mazpisāniem, jo Janka pērk 15 gadīgu auto par 1-3k eur. Auto ražotājam interesē, ko grib jaunu auto pircēji un kas notiek ar to auto kādus 6-7 gadus pēc tā pārdošanas, ne vairāk.

Kanibaals 27.augusts 2021 12:08
4 3 Atbildēt

Elektroauto tādas tāpat nebūs.

felix65 27.augusts 2021 19:38
16 11 Atbildēt

Nu un? Visi cenšas iztērējot mazāk nopelnīt vairāk. Tas arī viss. Ieguldīties tālākā attīstībā... Da pilnīgs bulšits. Ir 5-6 robu kārba un neko vairāk nevajag tur attīstīt. Vienkārši divsajūgu var dārgāk pārdot un vēl uzvārīties uz rezerves daļām (lasi jaunu kārbu tirdzniecību, jo ar to remontu īsti vairs nevien negruzījas). Es gribu braukt tā, kā gribu es, nevis to liek vw kārbā iešūtais softs. Man to automātu vajag ne vairāk kā kaut kādu pideru uzspiestu kovidpoti.

msh 27.augusts 2021 23:55
6 7 Atbildēt

Kā naglai uz galvas.

Qwert 29.augusts 2021 17:42
7 3 Atbildēt

Nu tagad skaidrs no kurienes šāda pārliecība

Pasveicini Aldi.

Jo 28.augusts 2021 2:34
1 1 Atbildēt

Gan jau sāks tiem ar likt DSG.

Ja jau Taycanā ir 2 robi, tad pamazām maisam gals vaļā.

GTD2 27.augusts 2021 8:13
11 0 Atbildēt

Nu ar dievu tautas auto

Krotow 27.augusts 2021 12:23
13 0 Atbildēt

"tautas auto" jau sen ir kļuvis par biezovāģi. Parastā tauta šeit ar saviem ienākumiem pat mazlietotu VW auto nevar atļauties.

imzz 27.augusts 2021 9:51
8 5 Atbildēt

Ir loģika. Jaunie autovadītāji aizvien vairāk Eiropā liek tiesības ar "automātu , tāpēc tādu arī pērk, ar manuālo nemaz braukt neprot, tāpat kā ASV. Līdz ar to, autoražotājam samazinās pieprasījums pēc manuālās transmisijas. Tāpēc ražotājs var atteikties no manuālās transmisijas pavisam, vienkāršojot ražošanas procesu.

felix65 27.augusts 2021 19:39
18 12 Atbildēt

Tāpēc ka jaunā paaudze ir izaudzināta tizla un bez pautiem.

Qwerty 29.augusts 2021 17:44
8 2 Atbildēt

Kāpēc tu ar zirgu nebrauc? Bez pautuem esi?

felix65 30.augusts 2021 6:54
0 3 Atbildēt

Un kāpēc Tu vairs nenēsā vīzes? Jeb nēsā?

Qwerty 30.augusts 2021 7:45
5 0 Atbildēt

Kam man vīzes? Es jau neesmu pret automātu. Man ir abi un abi ir lietojami atbilstoši situācijai. Es neiestājos par vienu vai otru kā labāku. 320zs + 8 robu automāts ar pārslēgiem pie stūes.

Visām GT3 sporta mašīnām šobrīd tādi stāv.

Jeb tie neskaitās automāti?

Tālavietis 28.augusts 2021 8:22
3 0 Atbildēt

Neaizmirsti, ka, noliekot tiesības ar AK, tu nedrīksi braukt ar MK!!!

megamixs 27.augusts 2021 9:55
11 40 Atbildēt

Jābūt mazohistam lai mūsdienās brauktu ar manuālo!

imzz 27.augusts 2021 10:37
18 2 Atbildēt

Jeb cilvēkam ar sportiskām tieksmēm. Būtībā gandrīz viss sports ir mazohisms, ja tā padomā. Maratons vien ir ko vērts, skriet 40 km mēli izkārušam, tur tak jābūt galīgi trakam, lai to darītu ;)

Qwery 30.augusts 2021 14:24
1 2 Atbildēt

Sportisti brauc ar GT3. Kas tur ir par kārbu? Sajūga tur točna nav.

Kanibaals 27.augusts 2021 12:11
4 13 Atbildēt

Kāds tur sportists. Jābūt mazogistam, lai ar automātu brauktu, lai cik ātri tas pārslēgtos sajūta ka tas jau ir par ilgu. Toties ar električku aiztures nav ne arī kickdiwn vai kāda cita raustīšanās.

iciks 27.augusts 2021 21:07
9 0 Atbildēt

Jābūt idiotam, lai par sievu izvēlētos blondīni, ja reiz ir brunetes. Tā ir, ne? Bet ko darīt, ja patīk blondīnes? Ko darīt, ja tā kārba vienkārši patīk?

Tālavietis 28.augusts 2021 8:25
1 9 Atbildēt

Takš preci bruneti un uzturi mīļāko blondīni, kas tev to liedz!? Vai arī prasi, lai sieva krāso matus pēc pieprasījuma...

GB12 28.augusts 2021 15:59
8 0 Atbildēt

Nu, tad pēc analoģijas pērc automātu un maini kārbu uz mehānisko.

sajūgs 27.augusts 2021 9:56
6 24 Atbildēt

šādu gājienu varētu saprast no Toyotas puses, kam ir normālas kārbas, bet DSG ir lēnas, neattapīgas un neloģiskas. Drīzāk būtu paziņojuši, ka no 2023. būs tikai manuāļi.

volkswagen 27.augusts 2021 10:07
19 8 Atbildēt

man 7DSG - nekad nebija ienācis prātā kaut kas tāds par ko tu raksti. Kas tev par nelaimi - modelis, kārba?

sajūgs 27.augusts 2021 10:42
13 13 Atbildēt

Šis ir reāli smieklīgi

Kaut kādi amatieri Moller pīāršiki šo iekomentējuši, nespējot nenodot sevi. + izskatās izsūtīts e-pasts visiem darbiniekiem saspiest Like šim komentāram, ka 1 minūtes laikā pēkšņi +6

Tas tāpat kārbu kvalitāti neuzlabos, vara spiest cik gribat

Kārba 27.augusts 2021 18:00
13 3 Atbildēt

Toyotao normālas kārbas? Tu dumš esi? Tam prastbrendam lielākpties ir tikai variātori, lexusam sporta modeļiem vel ir ok kārbas, kuras ražo aishen un arī tad tās ir ap 2015 gadu ok, priekš mūsdirnām jau lēnas.

Mersedesam jau no 9tniecēm or ok (7nieces flegmas), un bmw ar zf ražojumu ir labas, bet ne jau toyota, wtf...

sajūgs 27.augusts 2021 10:13
4 9 Atbildēt

Passat B8 (gan 1.4, gan 1.8 tsi), golf 8 1.5tsi, T-cross 1.0 TSI, visi flegmas. Varbūt vienīgi T-Roc 1.5 tsi normālāks, bet arī līdz galam kaut kas nav.

BMW 27.augusts 2021 10:28
13 2 Atbildēt

Varbūt nākamreiz kopā ar sajūgu nopērc arī motoru. Kā var gribēt no 1.0TSi lai tas nav flegma?

Paņem taču kārtīgu benzīna motoru ar vismaz 3 litru dareba tilpumu un 2 turbīnām, tur tev neviens automāts neko nespēs sabojāt!

sajūgs 27.augusts 2021 10:38
1 11 Atbildēt

Es neapstrīdu, ka 3 litrīgs ar 2 turbīnām būs labāks, bet nevajag fantazēt - cik lielu procentu no jauno auto iegādēm Latvijā vai Eiropā 2023.gadā sastādīs 3.0 litrīgi auto ar 2 turbīnām? Tāpat 1.0 - 2.0 litrīgi sastādīs 90% tirgu. Pat tavi BMW reti kur tagad liek vairāk par 2.0

Mazāka tilpuma motors nav atruna, lai taisītu sūdīgu kārbu, kam pedālis normāli nereaģē. Arī ar mazu citi panāk normālu darbību.

Pļurkt 27.augusts 2021 10:47
4 1 Atbildēt

Var būt tā nemaz nav kārbas vaina, bet motora vadības automātikas ieprogammētā "kaite" izdabājot zaļajiem!!

Uzsildi motoru, ieslēdz neitrālo un motoram darbojoties tukšgaitā uzsit pa gāzes pedāli lai tas atduras un saskaiti tās sekundes par cik motors uzņems maksimālos apgriezienus..... un to pašu nometot kāju no pedāļa, saskaiti cik sekundes vajadzēs līdz iestājas tukšgaitas apgriezieni!!

Lai samazinātu izmešus ir nācies izbaudīt šādu izteiktu gurdumu, jeb apgriezienu aizturi gan kāpjot, gan samazinot UZ MEHĀNISKĀS KĀRBAS.

BMW 27.augusts 2021 11:04
2 2 Atbildēt

Es ļoti ceru, ka kopā ar atteikšanos no manuālās kārbas VW atteiksies arī no motoriem, kas mazāki par 1,8. Ņemot vērā tendenci pāriet uz hibrīdiem un elektrovāģiem, manuālim pilnībā zūd jēga. Pat Toyota savos hibrīdos ir atteikusies no 1,5 litra mēslmotoriem un liek normālu 2,5 litru motoru, kas komplektā ar hibrīda iekārtu tērē mazāk kā 1-1,5 litru benzīnnieki.

boliks 27.augusts 2021 11:57
4 0 Atbildēt

Tu kaut ko jauc Toyota nav atteikusies no 1.5 litru motora hibrīdam. 1.5 litru motors tika uzstādīts Prius 1 un 2 paaudzei un jau kādu laiku tas tiek izmantos Yaris Hybrid versijā. Ņemot vērā tā ilgmūžību un izmantošanu tik ilgi sanācis maķenīt labs motors.

feciic 27.augusts 2021 11:21
11 8 Atbildēt

DSG kā jebkurš normāls automāts adaptējas braucēja profilam. Ja visu dienu sēņo un sapņo tad varbūt arī var likties ka vajadzīgajā brīdī kautkas nenotiek tik ātri kā gribētos. Pati ātrumu pārslēgšana ir par pāris kārtām ātrāka kā manuālim.

Vot Toyotas CVT gan ir īstā štelle

Kārba 27.augusts 2021 18:34
14 1 Atbildēt

Un Tev pašam tas škiet normāli?

Labai kārbai jabūt gatavībā jebkurā gadījumā, tas visas adoptācijas utt. ir pilnīgs sviests, zf kārbas kuras izmanto iekš bmw, pat pēc 5gadu sēņošanas un pēkšņas iemīšanas grīdā strādās tik pat ātri, kā ja ar to būtu braukt pa trasi.

Toyotai jā, tās kārbas galīgi nevar dēvēt par speedeemons.

iciks 27.augusts 2021 21:11
10 0 Atbildēt

Tas nav normāli. Ja visu dienu brauc mierīgi, jo nav dižas vajadzības skriet un pēkšņi gadās tā situācija, kad apdzenot mazliet pārrēķinies, ko tad? Es uzskatu, ka ja reiz cilvēks spiež pedāli grīdā, tad auto būtu jāsaprot, ka šobrīd patiešām vajag.

rupicii 27.augusts 2021 11:31
4 9 Atbildēt

iAuto pirmsākomos netrūka šāda tipa komentāru: ja man kādreiz būs savs auto, tad noteikti ar manuālo kārbu. manuālā kārba taču ir labāka par automatu!

Kopš 2004 braucu tikai ar tādirm auto, kuriem kārbas vispār nav. Reāli viņa jau sen nafig nav vajadzīga. Tas viss vēl saglabājies tikai tāpēc, ka var iepelnīt labu naudu pircējam iesmērējot jaunākās paaudzes megatroņikus un hipermaķikus, kas garantēs pieprasījumu uz rezerves daļām.

cits bembists 28.augusts 2021 23:52
5 0 Atbildēt

Pagapaga ,ja kārbas vispār nav nav tad sanāk ka ar vilcienu brauc.

Krotow 27.augusts 2021 12:25
5 0 Atbildēt

Var jau saprast. Pēdējā laikā panesusies tendence tiesības likt tikai ar automātisko kārbu. un Diess jau pateica, ka no iekšdedzes auto ražošanas VW drīz atteiksies. Elektriskajiem auto manuālā kārba arī nav nepieciešama.

cits bembists 28.augusts 2021 23:54
0 0 Atbildēt

Bet kā tad -pircējam vienmēr taisnība.Es vēlos ar manuālo.

Madars Vizbulis 29.augusts 2021 19:22
5 0 Atbildēt

Jāprecizē, ka pircējam kurš pērk jaunu auto salonā ir taisnība, nevis trešajam vai ceturtajam pircējam, kurš iepērkas rumbulā un neņem tomātu jo baid's no tiem dārg' remont.

HE 27.augusts 2021 12:35
0 1 Atbildēt

Līdz šim tautas vāģim bija diezgan bēdīgi ar automātiem ,par robotiem vispār negribās domāt , braucot pilsētā tas dsg pārkarst un sākās visādi gļuki, pē'dejās dq500 gan esot labākas, bet nu liela ticība kvalitātei nav.

Es 27.augusts 2021 12:37
4 10 Atbildēt

Man ir Seat ar DSG7, ātrāku kārbu neesmu redzējis.

Varbūt ar veciem arī bija problēmas, bet man auto 2020 gada un salīdzīnot ar citiem ražotājiem, tikai Volvo var konkurēt, citi tautas vāģi pat blakus nestāv.

Tev 27.augusts 2021 12:48
5 10 Atbildēt

toyotas hibridriem par tavu Seat un Volvo smiekls nak.

rupicii 27.augusts 2021 13:06
5 0 Atbildēt

drīzāk smejas par čiv-čiv-čiv starteri

Tev 27.augusts 2021 14:40
3 6 Atbildēt

tikai 8 mīnusi?

kur pārējie zviedru pensionāri ar saviem dīzeļiem, kas kūp vairak, ka nojātām BMW?

Pļurkt 27.augusts 2021 19:24
1 6 Atbildēt

Volvo kūp tikai tad kad visu gadu sēņoja un pēkšņi iekš TA sadomāja tam iemīt grīdā!!

Ja visu gadu brauc vidēji sportiski, tad nekāda kūpēšana nav un degvielas patēriņš praktiski nemainās!!!

rupicii 27.augusts 2021 20:58
7 0 Atbildēt

kūp tās vulvas uz ielām un ikdienā.

Kārba 27.augusts 2021 18:36
9 1 Atbildēt

Vecā labā zf8 to tavu dsg7 paņem priekšā bēdu nezinot!

Nepūt pīlītes Tu vienkārši ar citiem automātiem braucis neesi...

650 27.augusts 2021 19:49
11 0 Atbildēt

Piejaaties jau var pie jebkā, bet tā ZF8 kārba ir viens no labākajiem izgudrojumiem tieši ilgtermiņa lietošanai.Bezapkopes un bezproblēmu variants.Protams, ar nosacījumu, ka kāds "iepriekšējais" lietotājs nav tīšām to sabojājis.Ir daudzmaz skaidrs, ka Bmw gadījumā tā darbojas labāk, nekā Audi, bet nu tas ir vistiešākais ekolohu "nopelns".

Kraviniekiem 27.augusts 2021 20:19
2 0 Atbildēt

Daimler-Benz manuālās slēgšanas pārnesumkārbas ir atstājis smagos apstākļos strādājošiem automobiļiem,-baļķuvedējiem,pašizgāzējiem...pārējiem-robotizētās vadības kārbas

ALLISON automātiskā kārba-tikai atkritumu savācējmašīnām...

qws 27.augusts 2021 23:14
10 0 Atbildēt

Jaunā paaudze tuvojas lēnām pilngadībai. Ja dēls grib ar manuālo pamācīties, tad meita uzreiz pateica, ka liks tiesības uz automātu, jo nafig viņai manuālais. Pārliecība nostiprinājās, kad pieliku pie manuāļa stures. Loģiski, ka pirmajā reizē smadzenes uzkaras. Es pats ļoti esmu pieradis pie automātiem, nav problēmu pārsēsties, bet nekādu lielu prieku it īpaši, ja ir nīkulīgs motors manuālis nerada.

msh 28.augusts 2021 0:05
1 16 Atbildēt

Meita vienkārši ir muļķe - nu labi, patīk viņai braucot ar labo roku dročīt telefonu, bet vadītāja apliecību ta vismaz vajag normālu dabūt, lai nav tā ka vajag braukt ar mašīnu kurā ir mešalka, bet kategorijas nav...

Par to nīkulīgo motoru un prieku - saki, nīkulīgā motora rēcieni, braucot ar tomātu, prieku sagādā?

Visbeidzot, par to "pirmajā reizē smadzenes uzkaras" - tur jau laikam būs tava vaina. Es robus štepselēt iemācījos kādu 10 gadu vecumā - uz maza, paštaisīta traktoriņa, kurā esošais motorollera motors pakaļas tiltu grieza caur GAZ-24 kārbu - priekš manis apmācīšanas motorā esošajā kārbā bija ieslēgts zems robs, un tā nu man vēl bija jāspēj no otrā iemest trešajā, braucot vieglā slīpumā uz augšu, ar varbūt 5 kmph ātrumu, tā lai motoru nenoslāpētu - es vēl tagad, vairāk kā 20 gadus vēlāk, atceros kā es trenējos, sēžot uz noslāpēta traktora un čikājot kārbu, lai man sanāktu tas 2-3 pārslēdziens pietiekami ātri - un trenējos pats uz savu galvu, jo sapratu ka savādāk neiemācīšos...

rupicii 28.augusts 2021 4:18
10 1 Atbildēt

katram sava bērnības trauma. Es arī iemācijos 10 gadu vecumā nodračīt, tikai ne telefona ne traktora man nebija....

Kārba 28.augusts 2021 13:51
16 0 Atbildēt

Nu Tu jau te pārspīlē.

Katrs var izvēlēties ar ko pārvietoties.

Tu te visiem stāsti par saviem bērnības piedzīvojumiem un kāds tu malacis biji, bet reāli kuru tas interesē?

Kam tev ikdienas auto nepieciešama manuālā kārba? Jā ir slikti automāti, variatori un tml. sūdi, bet saukt kādu par muļķi tādēļ, ka nevēlas manuālo var tikai bezmadzeņu idiots....

GB12 28.augusts 2021 16:29
10 0 Atbildēt

Interesanti, kāds varētu būt tas pēkšņais un neatliekamais iemesls meitenei braukt ar manuālo kārbu? Nē, nu, var jau būt, ka "vajadzība" ir vecā busā glābt pasažierus no teroristiem, līdzīgi kā Sandra Buloka "Ātrumā", bet tur diez vai kādam būs svarīga tā kategorija. Turklāt pēc tavas loģikas meitenei vajadzētu dabūt arī A, C, D, E, traktora, kuģošanas līdzekļa un pārējās kategorijas, lai "nav tā, ka vajag braukt ar ..., bet kategorijas nav".

msh 29.augusts 2021 10:39
2 7 Atbildēt

Sapņu pasaulē droši vien nav iemesls braukt ar citām mašīnām - reālajā dzīvē, sevišķi meičai, iemeslu varētu būt pietiekami daudz - 1) kaut kāda iemesla dēļ jāaizņemas mašīna 2) kādas ballītes/dzerstiņa laikā, kad čaļi ir iekodušies, viņus ir jāved, iespējams, pat ar kādu busu - un tie ir tikai tie varianti kas uz ātro ienāca galvā, jo ir diezgan izplatīti.

Grinch 29.augusts 2021 11:29
7 1 Atbildēt

Tādi varianti ir izplatīti dziļos laukos, visi pārējie izmanto taxi..

P.s.

Bļa kā vispār viena no pirmajām domām kura tev ienāk prātā ir dzerstiņš, wtf?

Pļurkt 29.augusts 2021 14:10
1 4 Atbildēt

Kas ir lauki?????

Rīga un pārējie lauki - ja!!

Grinch 29.augusts 2021 14:50
3 0 Atbildēt

Tur kur nav publiski pieejams taxi, tie arū ir lauki...

Pļurkt 29.augusts 2021 16:22
0 5 Atbildēt

Jēziņ kāds glups!!!!!!

iciks 28.augusts 2021 22:26
0 0 Atbildēt

Ja iegūs papīru ar manuāli un uzreiz sēdīsies pie automāta, dižas jēgas no tāda papīra nebūs. Visdrīzāk tās īso kursu iemaņas ātri pazudīs. Ja kādu gadiņu pabrauks ar manuāli, iemaņas nostiprinās un tad pārsēdīsies uz automātu, visdrīzāk tas kaut kur prātā nosēdīsies un būs. Pārāk neticu, ka pēc ilgstošas automāta prakses pēkšņi spēs sēsties pie manuāļa un padsmit nodarbībās gūto reāli pielietot.

Vērotājs 28.augusts 2021 0:52
1 0 Atbildēt

Jautrības pēc no 2025.gada šādu risinājumu varētu ieviest F1

kasinsh79 28.augusts 2021 7:47
2 0 Atbildēt

Te gan viena nianse. Attieksies tas uz JAUNU auto pircējiem. Lietoto VW tirgus tomēr plašs un arī ar manuālajām karbām.

ū-ja 28.augusts 2021 13:28
2 0 Atbildēt

vait tad VW nemedīs visus aftermarket mūžīgos un ar varu neliks iekšā DSG?

Pļurkt 28.augusts 2021 15:25
1 14 Atbildēt

Automāts ir tikai priekš memmīšiem, dauņiem, mīkstajiem, bābām un zilajiem. Vienīgie no normālajiem ir taksisti, kas to lieto.

Dmb 28.augusts 2021 16:41
1 6 Atbildēt

Nu tad beidzot. Tieši par to šodien iedomājos, ka nesaprotu tos lietoto auto plaču īpašniekus, kas joprojām ieved un tirgo auto ar mehāniskajām kārbām. Vai tad viņi nemaz nesaprot, ka jāiet laikam līdz. Stereotipi par automātiem sen ir zuduši. Mehāniku vairs izvēlas tikai puišeļi bembjiem, kas grib padriftēt, vai vecāka gada gājuma cilvēki, kam vienkārši tā ir pierasts. Bet lielākais vairums nudien ir sapratuši kādu braukšanas baudu un vieglumu dod braukšana ar automātu. Kā man viens gudrs cilvēks reiz teica, kas es kāds muļķis, ka pašam vēl ātrumos jāliek. Es piekrītu. Mehānika, tā ir vēsture. Arī manās acīs, kas varu atļauties tikai lietotos auto.

msh 29.augusts 2021 10:47
1 8 Atbildēt

Braukšanas brauda un telefona spaidīšanas bauda ir divas dažādas lietas

Grinch 29.augusts 2021 11:40
6 0 Atbildēt

Ko Tu te pļūtī?

Ar manuālo kārbu braucot var viegli izmantot pat divus viedtālruņus pie stūres (esmu ta darijis), un tas pietam braucot pa Rīgu, pareizāk sakot nebija tāda reize kad es neizmantotu telefonu pie stūres, dažkārt pat aizdomājos, kā precīzi es braucu, jo neatcerējos ceļa posmus, tas gan bija kādreiz - tāds darbs.

Es protams ar to nelepojos, tikai gribēju pateikt, ka manuālis nav problēma, lai nevarētu izmantot kopā ar viedtālruni, tāpat visi izmanto.

Mans uzskats ikdienas braukšanai (svišķi ja ir pilsētas), labs automāts tomēr būs labāks. Manuālim vienkārši nav neviena plusa! Nemaz nerunājot, ka mūsdienu auto jau tā ir kļuvuši lielāki, kaut tas tavs ļoti mīlošais audi a6, nahuj tādam manuāli?

Pļurkt 29.augusts 2021 14:12
2 5 Atbildēt

Nu bļa i mūjābels!!!

Atradis ar ko lielīties!!

Vistipiskākā pepsikolas paaudze! Tups līdz bezjēdzībai un vēl lielās.

Grinch 29.augusts 2021 14:53
4 0 Atbildēt

Tu labāk pievaldi muti sapļak!

Ja esi tik akls tad izlasi vēlreiz, ea taču rakstiju, ka ar to nelepojos, tads bija mans darbs!!

Es tikai uzrakstīju to, ka tam nav nozīmes automāts, vai manuālis/telefonu izmantot varēs ar abiem, ko vel tu nesaprati??

Pļurkt 29.augusts 2021 16:26
1 2 Atbildēt

Tad pameklē labāku darbu, kur var atļauties nopirkt hend free sistēmu!!

Te jau vismaz DIVI reāli spļaki - kasīkļi nbo bērnudārza mani grasījās pārmācīt, bet kaut kur pazuda!! Tu laikam būsi trešais.

Tak vismaz apvienojieties, tad var gadīties ka kaut kas arī sanāks.

Grinch 29.augusts 2021 16:41
0 0 Atbildēt

Sen jau tur vairs nestrādāju, kur tas laiks, turklāt nejau es runāju pa ta telefonu, bet veicu pasūtījumus, rakstiju kurjeru čatā, plus navigācija utt., tāda bija daidzu kurjeru realitāte.

Ja vel nesaprati, tad es oponēju lietotaju "msh" ka automātiskajai kārbai ar telefona lietošanu nav nekāda sakara, to daudzi dara arī izmantojot manuālo pārnesumkārbu.

P.s.

Par ko tu šeit vispār runā?

Pļurkt 29.augusts 2021 19:37
0 4 Atbildēt

Šmurguļpaaudzei kaut ko mēģināt iestāstīt ir pilnīgi bezjēdzīgs pasāciens!!!

m.likumi.lv/doc.php?id=45467

25.pants. Transportlīdzekļu vadītāja pienākumi

(21) Transportlīdzekļa vadītājam ir aizliegts:

1) lietot tālruni, ja transportlīdzeklis atrodas kustībā, izņemot gadījumus, kad tālruņa aparāts tiek izmantots brīvroku režīmā;

Grinch 30.augusts 2021 11:53
2 0 Atbildēt

Tu laikam esi jau tik vecs, ka prāts galīgi izkūkots...

Es velreiz tev "īpašais cilvēk" atkārtoju, ka es zinu, ka tas nav atļaut! Ko tu te mal visu vienā katlā, kaut kada cemme tev uz paaudzēm, tad kāds tev apvaino, kāds grib pārmācīt un vel tur kas....

Pļurkt 30.augusts 2021 14:43
0 2 Atbildēt

Pļurkt

29.augusts 2021 14:12

Nu bļa i mūjābels!!!

Atradis ar ko lielīties!!

Vistipiskākā pepsikolas paaudze! Tups līdz bezjēdzībai un vēl lielās.

-------------------

Kamēr tu čato braukdams pie stūres, tikam tu apdrudi pilnīgi visus apkārt!

Lielībnieks un dirsējs. Par to prātiņu - es pa šiem gadiem esmu daudzkārt vairāk par tevi aizmirsis, kā tu jebkad esi zinājis! Kūkotājs ibio...

Grinch 31.augusts 2021 21:00
0 0 Atbildēt

Labi Tu uzvarēji, ja nespēj saprast, tad ej vismaz māju iztīrīt.

P.s.

Žēl, ka tev tās lielās zināšanas nepalīdz pienācīgi nopelnīt...

Grinch 1.septembris 2021 9:33
0 0 Atbildēt

?

Stulbs, kas stulbs...

msh 30.augusts 2021 12:50
1 2 Atbildēt

Un ko tu te pļūtī? Braucot ar mešalku varbūt kaut kā ar mokām izdodas spaidīt telefonu [braucot - nevis sēžot Rīgas korķos], bet braucot ar tomātu, labā roka braukšanas procesam ir pilnīgi lieka...

Mešalkai nav neviena plusa? Interesanti... Nē nu ja tehniskā uzticamība, uzturēšanas vienkāršums un tas ka mašīna dara to, ko grib vadītājs nav plusi, tad jā, plusu nav. Ja mērķis nav stumdīties pa dižās pilsētas sastrēgumiem [kur atkal jāprasa - tad nah mašīnu vispār vajag...], tad no tomāta jēga diezgan maza - ir 2021. gads, mešalkas ir labi atstrādātas un nostrādātas - tomāti, un pati tā ideja ka vadītājs robus varētu neslēgt, radās pirms 90 gadiem, kad vieglo mašīnu kārbām sinhronizatoru neesamība bija norma pat krutiem un dārgiem limuzīniem

Jaunam 28.augusts 2021 17:30
1 0 Atbildēt

protams automāts (ja tiešām ir lieki tie 1-3t €)

Bet lietotam, tikai un vienīgi manuālā. Un tirgotāji to labi saprot. Jo pircēji ļoti labi zin cik var izmaksāt no-āta automāta remonts.

aizejošais 28.augusts 2021 17:39
6 0 Atbildēt

nu i piespamojuši...

fofāgens vnk neieguldīs naudu manuāļu attīstībai - jo jēgas ta naff. Tur jau viss ir sen izgudrots. Ja kādam āfrikas tirgum vēl pēc 30. gada vajadzēs manuāļus, ražos tos pašus, ko līdz šim.

megamixs 28.augusts 2021 17:47
5 4 Atbildēt

Te jau parasti nolasās braucēji, kuriem uz ceļu visu laiku ekstrēmas situācijas. Te roķeni jāparauj, te jāpārmet zemākā robā, jo visi pārējie apkārt nemāk braukt un izraisa avārijas situācijas no kurām ar automātu neizglābtos. Kā arī otra daļa sportisko braucēju, kas visus līkumus ņem frēzē un uzskata, ka visi pārējie nemāk braukt un visu laiku izraisa avārijas situācijas.

martinslusis 29.augusts 2021 13:25
1 0 Atbildēt

Tad jau es braucu ar deficīta preci tagad.

Uga uga 29.augusts 2021 14:25
2 0 Atbildēt

Tarzāns braukt ar mehāniku!

7DSG 29.augusts 2021 16:18
1 1 Atbildēt

man LV jau 91 000 km, ja sasniegšu 100 tk, uzrakstīšu. Golf 6, 2012.gads, LV novembrī būs 4 gadi. No Vācijas atveda ar 175 000 km. Tiem, kas uzskata, ka AK līdz tādam skaitlim neaizvelk, nav taisnība, to redzu pēc sevis. Iepriekšējie auto: Golf 2 un Golf 4 arī ar AK, attiecīgi 100 un 150tk Latvijā

kasinsh79 29.augusts 2021 22:08
5 3 Atbildēt

Mehāniskai jēgu neredzu nekādu. Tāda auto man noteikti vairs nebūs. Esmu automātu fans. Meitai pēc 3 gadiem arī visticamāk ieteikšu kārtot B kategoriju tikai automātam. Patiešām. Pilnīgi nekādas vajadzības maisīt putras katlu

Es gudrs 29.augusts 2021 23:04
5 7 Atbildēt

Tu tak esi pilnīgs lohs

kasinsh79 30.augusts 2021 7:14
4 2 Atbildēt

Pilnīgi pajāt anonīmam viedoklim

msh 30.augusts 2021 12:56
0 6 Atbildēt

Kādus vēl kaitīgus vai vismaz bezjēdzīgus padomus tu bērniem dod? Vēl varētu saprast ieteikumu nelikt C1, ja vajadzība maza, jo tas saīsina vadītāja apliecības derīguma termiņu - bet speciāli likt invalīda B kategoriju, ja tāda nekādas priekšrocības nedod - nah? Tas apmēram kā ieteikt amputēt kādu pirkstu, tak nav nekādas vajadzības pēc tā pirksta...

automāts 31.augusts 2021 18:55
0 0 Atbildēt

Nav tik traki ar tiem siesišķiem,manējā brauc tikkai ar automatisko

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti