Vācijā uz B192 šosejas sadedzis gluži jauns Volkswagen Multivan eHybrid. Automašīna bija tikai 10 dienas veca.
Drīz pēc tam, kad mediji pastāstīja par parkošanās vietā aizdegušos Volkswagen ID.4 un Nīderlandē uzlādes laikā nodegušu ID.3, parādījusies jauna informācija par vēl vienu elektrificēto šīs markas modeli, kam gadījusies līdzīga liksta, raksta vācu izdevums Focus.de.
Nelaime notikusi uz autoceļa B192 netālu no Vārenes pie Mīricas – vadītājs pamanījis liesmas motortelpā, uzreiz apstājies ceļa malā un izsaucis ugunsdzēsējus. Neraugoties uz to, ka dzēst ugunsgrēku ieradās 39 ugunsdzēsēji ar sešām automašīnām, hibrīdautomobili izglābt neizdevās un tas nodega pilnībā.
Ugunsnelaimes izcelšanās iemesli nav zināmi, taču tiek vēstīts, ka automobilis tika piereģistrēts 25.novembrī, tātad bija tikai 10 dienas vecs.
Volkswagen Multivan eHybrid ir komplektēts ar hibrīdiekārtu, ko izmanto arī Arteon PHEV. Tā apvieno 150 Zs jaudīgu benzīna motoru un 115 Zs elektromotoru, kas rada kopējo jaudu 218 Zs.
VW deg vislabāk.
Tādai būtu jābūt treklāmai!
Atgriezušies pie saknēm. Kad 1970-jos toreiz vēl pa īstam tautasvāģis uztaisīja 1. golfu, nebija pamanījuši ka dažās zemēs kā Skandināvijas valstis un Kanāda mēdz būt arī ļoti aukstas ziemas. Kur aborigēni pirms braukšanas pusstundu atstāj savus vāģus ar iedarbinātu motoru tukšgaitā lai iesilst. Aukstumā šādā režīmā motors sāka laist garām eļļu un ārprātīgi kūpēt. Tikuši pat saukti ugunsdzēsēji uz it kā aizdegušos auto. Kanādā šāds kāzuss notika pie Toronto VW dīleru centra tieši dienā, kad bija paredzēts demonstrēt jauno vāģi publikai. Vakarā centrālajā avīzē redzamā vietā parādījās ziņa: "Mazs sarkans ārzemju auto deg pie savas pārdotavas" un foto ar baltos dūmu mutuļos ietītu golfu. Tā ka nekā jauna - vnk beidzot iemācījušies kārtīgi aizdedzināt.
Bavariešu Mau*u Wāģis vel labāk deg, dievinu to skatu