Visi komentāri - Tūkstošiem jauno Ford Bronco gaida pusvadītājus

Tūkstošiem jauno Ford Bronco gaida pusvadītājus 10

 
iAuto | 22.februāris 2022 5:41

Tūkstošiem jauno Ford Bronco apvidus auto krājas laukumos pie rūpnīcas Mičiganā, ASV. Automašīnas nevar piegādāt pircējiem, jo tām trūkst detaļu.

Vairāki auto jaunumu portāli publicējuši attēlus, kuros redzamas apsnigušas automašīnas laukumā pie Ford rūpnīcas netālu no Detroitas. Tie ir dažādu versiju pilnīgi jauni Ford Bronco, kas gaida nosūtīšanu markas dīlercentriem. Laiku pa laikam pie tām pieiet rūpnīcas darbinieki, kas kaut ko dara zem motora pārsega, kamēr citi automobiļi iebrauc pa rūpnīcas vārtiem, acīmredzot, nopietnākam remontam.

Dīleri, un vēlāk arī Ford apstiprinājis, ka automašīnām trūkst dažu elektronisko komponenšu, kas netiek piegādātas laikā.

Lielākā daļa pircēju ar sapratni izturas pret situāciju, ko ražotājs nevar ietekmēt, taču viņi brīnās, kāpēc pastāv tik lielas atšķirības piegādes nosacījumos – tā daži saņem savus Bronco jau pēc dažiem mēnešiem, kamēr citiem ir jāgaida gadi.

Oficiālā paziņojumā Ford pārstāvji norādīja, ka uzņēmums dara visu iespējamo, lai palielinātu ražošanas apjomus un "ievērotu kvalitātes standartus". Kas attiecas uz simtiem nepabeigto Bronco, tad Ford plāno ar tiem tikt galā nākamo 90 dienu laikā – ja vien situācija ar mikročipiem nepasliktināsies.

Šajā ziņā gan labu ziņu nav, jo pēc ekspertu domām, krīze turpināsies vismaz līdz 2022. gada otrajai pusei.

 
Visi komentāri
 
WALA 22.februāris 2022 8:07
5 2 Atbildēt

Ja auto pats ir izbraucis pa rūpnīcas vārtiem, un arī var iebraukt atpakaļ, tad tas kas trūkst ir vai nu "eko loriņi", vai kas cits absolūti nevajadzīgs tajos auto ...

Tātad svarigi tas varbūt ir tiem kas grib pilnībā nopakotus, bet tiem kas taisas braukt bezceļos, liela daļa tāpat visu pa savam pārtaisīs ...

imzz 22.februāris 2022 11:26
0 1 Atbildēt

Lasīju viena ASV autoinženiera intervijā, ka čipu lētuma dēļ tos sākuši bāzt visur, piem. auto logu mehānismos. Šāda tipa čipus to lētuma dēļ ražotājiem neesot īpaši izdevīgi ražot. Kovid sakarā čipu ražotāji vairāk pievērsušies dārgajiem čipiem, kādus izmanto telefoniem, planšetēm, datoriem, spēlu konsolēm un neesot ieinteresēti atkal pārorientēties.

msh 22.februāris 2022 12:16
0 0 Atbildēt

Pff, logu mehānismos... Logu motoriņi dublē funkcijas kā attiecīgās durves vadības bloks jau ceturtajā golfā...

WALA 23.februāris 2022 6:30
3 1 Atbildēt

Tie sūda čipi nu jau ir visur, un attiecīgi pa CAN bus muld gan durvju rokturis, gan logu pacelājs, gan lukturi, un pat "inteliģentā" drošekļu kaste ... Jautājums tikai kuram tas stulbums vajadzīgs. Tip nu baigi vajag, ka katra durve spēj sarunāties ar tavu auto atslēgas čipu, tāpat kontrole iet caur citu bloku ...

Slinkais 22.februāris 2022 13:35
0 0 Atbildēt

bez instrumentu paneļa ņemsi mašīnu? a bez klimata? ko vel būsi gatavs upurēt?

WALA 22.februāris 2022 14:33
0 0 Atbildēt

Liela daļa gadījumu, kad auto liek piemēram turbo vai kompresoru, vai maina motoru uz jaudigaku, jamaina vadibas bloks, un tad visi šo orģinalo paneli un visus citus elektroniskos štruntus ir jamet ārā vai jāpārprogrammē, un uz šo brīdi vel neviens orģinalos elektronikas štruntus nemak savienot ar "svešiem" vadibas blokiem. Ta ka faktiski 10% šo verķu mierigi visus tos loriņus var nemaz nelikt.

Vel būs daļa kas brauc ar stock elektroniku, taču visas durvis bus pastavīgi nost utt. Tā ka pofig. Un man vēl vairāk pofig, jo šādu verķi ja ņemtu tad maksimāli pliku ar manuālo kārbu ...

WALA 22.februāris 2022 16:59
0 0 Atbildēt

Eiropa pie tā jau strādā.

raimondsm 22.februāris 2022 14:42
1 0 Atbildēt

Nu tak būtu vienreiz laiks pasaules ražošanai kaut kā sadalīt elektronikas ražošanu un vismaz pusi ražot Eiropā un ASV.

imzz 22.februāris 2022 17:13
2 0 Atbildēt

Varbūt leiši ražos. Kā nekā Taivāna pateicībā par labo attieksmi investēs Lietuvā, un lielākais čipu ražotājs pasaulē ir tieši Taivānas uzņēmums TSMC, Taiwan Semiconductor Manufacturing Company. Liela iespēja, ka Taivānas investīcija Lietuvā attieksies tieši uz pusvadītāju ražošanu.

WALA 22.februāris 2022 17:37
1 0 Atbildēt

tfu safisos, šeit bija jabut tam komentam - Eiropa pie tā jau strādā !

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti