Toyota noskrien 2 miljonus un ir pie labas veselības arī šodien 11

 

Foto: Ekrānbilde no mobile.twitter.com/tbs

iAuto | 24.marts 2022 15:53

Auto jaunumiem veltītie izdevumi raksta par kādu izturīgu Toyota Corolla, kas 29 gadu laikā noskrējis 2 miljonus kilometru un turpina uzticami kalpot savam īpašniekam arī šodien.

1993.gada Toyota Corolla universālis pieder avīžniekam Gremam Hebli no Jaunzēlandes, kurš darba pienākumu dēļ ik nedēļu veic aptuveni 5000 kilometrus sešas reizes nedēļā mērojot 350 km garo ceļu no Velingtonas uz Ņūplimutu un atpakaļ.

Universāls tika iegādāts 2000.gadā un jau tad automašīnas nobraukums bija 80 000 km. Divus desmitus gadu vēlāk tas sasniedzis 2 miljonus, tomēr lielas raizes savam īpašniekam Toyota nesagādā – gluži pretēji: visi galvenie mezgli, ieskaitot motoru un pārnesumkārbu kalpo joprojām, bez mainītas ir tikai detaļas, ko tehniskās apkopes laikā nomaina ikvienam automobilim pēc paredzētā nokalpošanas laika.

Servisā Grems Hebli ierodas regulāri – divas reizes mēnesī, apmeklējot vienu un to pašu uzņēmumu. Uz jautājumu, kā servisa darbinieki skaidro Toyota universāla ilgmūžību un tehnisko izturību, galvenais mehāniķis atbild, ka šajā gadījumā sakrituši trīs faktori: sākotnēji uzticams auto, savlaicīga apkalpošana un saudzīga ekspluatācija.

 
Visi komentāri
 
GTD2 24.marts 2022 16:28
4 13 Atbildēt

baigais avīžnieks katru rītu pavada gandrīz desmit stundas ceļā, noteikti aizved savu avīzi un brauc atpakaļ. Lai nobrauktu 5000 nedēļā viņam vēl ir kaut kur janobrauc kaut kur 800km. un tā divdesmit gadus, avižnieks ar koka pautiem, ,lai tādā kastē pavadītu gandrīz pusi sava mūža

hw34 24.marts 2022 18:37
13 5 Atbildēt

Baigais skaudīgais gnīda komentētājs.Bet, viņa pauti,ne tavi,ja tev tādi varētu būt.

1984 24.marts 2022 16:43
10 4 Atbildēt

Šodien tos Toyota inženierus, kuri projektēja un ražoja šo modeli, tiesātu par sabotāžu un kaitniecību. Patērētāju sabiedrībai nav nekāda labuma no lietas, kura kalpo 30 gadus. Nekāda IKP pieauguma...

WALA 24.marts 2022 17:17
0 0 Atbildēt

Atkal jau pilnīgas muļķības, Toyota joprojàm.uz pilnu klapi analizē miljonus nobraukušos auto, un veic uzlabojumus, kas tehniskā ziņā Toyota ļauj pieveikt lielus attàlumus bez būtiskiem remontiem. Problēma vairàk saistīta ar faktu, ka ekoloģijas normas arī japāņus pamazām ir iedzinušas "stūrī" ... un detaļu pieejamība, jo vairs netiek glabāts tāds lērums daļu kā 90tajos - 20XX gados, kad 10 gadus veciem auto bija iespējams uzlikt praktiski jebkuru rūpnīcas opciju no jaunām.detaļām ...

1984 24.marts 2022 17:27
4 1 Atbildēt

Nu nevajag, draugs, nevajag... Mana ikdienas dzīve, darbs un bizness ir saistīts ar auto pasauli, principā nekad neko citu tā īsti neesmu darījis. Viennozīmīgi - ilgizturība, resurss un kvalitāte krīt ar katru gadu. Neatkarīgi no brenda, modeļa un paša auto gabarītiem. Diemžēl....Iepriekšējā komentā bija pamatīga ironijas deva klāt, ja neuztvērās

WALA 24.marts 2022 17:34
0 0 Atbildēt

Es sapratu ka ironija, bet nevietā ... liela daļa "kloķu ļurkātāju" nejēdz ne braukt, ne auto uzturēt ....

Pie iespējas aizbraukšu savu FRV līdz motora beigām, lielākā nelaime ir "ekoloģijai un cilvju veselībai nekaitīgāks krāsojums" - nācās jau pārmetināt visu, kaut finansiāli no tā īsti jēgas nebija (nu.labi dēļ Kovid auto tirgus ir mazliet dīvains, un sanāk ka bija izdevīgi to darīt) ...

WALA 24.marts 2022 17:36
0 0 Atbildēt

P.S. FR-V ar zināmiem 330 tūkstošiem ... un jas viņu zin cik ir to nezināmo, auto no FR.

Hmm 24.marts 2022 16:43
3 1 Atbildēt

būtu jāsoda - paskat, cik benzīna izdedzinājis viens pats...

REXX 24.marts 2022 16:50
1 0 Atbildēt

Man arī bija šāds modelis. 1.6 benzīngāzes motors. Izturēja ap 650tk km. Rūsa apēda.

Mx5 24.marts 2022 20:54
0 0 Atbildēt

Toyota ir uzticams auto -ja gadas gadas kada kluda … bet maz

Bija vecs darba zirgs Hiace 93 g nokalpoja godam (benzins)

Auris hibrids kalpo nevainojami jau 7 gadus un domaju ka ta bus jo motors atmosferiskais un elektriba samazina vel 30% ne pa velti daudzi taxi EU ir Auris universals- analogs izturibai vecais E Mersis w124

Edmunds 25.marts 2022 5:55
0 0 Atbildēt

Toyota 2000 gada,personīgi paši nobraucām 200t.k.km ,pirkām 125 t.k. Nesaprotu,kādam jābūt metālam lai šajos gados pie latvijas ceļiem nebūtu jāmaina neviens lodbalsts,ne stūtes pirksts,wispār nekas,diemžēl eiropas variantā franču dzinējs sāka drusku pievilt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti