Volvo paziņojis cenas un atklājis pieteikšanos savam jaunākajam un markas vēsturē ātrākajam modelim, krosoveram EX 30.
Volvo EX 30 ir 4,23 m garš un apveltīts ar 2,65 m riteņu bāzi, kas to padara par zviedru markas kompaktāko modeli. Vienlaicīgi tas ir visātrākais modelis, jo jaudīgākā modifikācija (428 Zs) ar diviem e-motoriem un pilnpiedziņu 100 km/h sasniedz 3,6 sekundēs. Automašīnas maksimālais ātrums ir 180 km/h – robeža, kuru Volvo uzskata par nepārkāpjamu. Vēl viens parametrs, ko ražotājs atklājis, ir bagāžnieka ietiepība – 320 litri.
EX 30 arī bāzes versijā ir gana dinamisks – aizmugurē iebūvētais elektromotors attīsta 272 Zs, kas ir pietiekami, lai 100 km/h sasniegtu 5,7 sekundēs. Ražotāja dati liecina, ka ar pilnībā uzlādētu 51 kWh litija-dzelzs-fosfāta bateriju EX 30 veic līdz pat 344 km, taču, izvēloties 69 kWh niķeļa-kobalta-mangāna akumulatoru, gaitas rezerve pieaug līdz 480 km.
Interesanti, ka automašīnas sniedzamība mainās atkarīgā no katrā valstī ieviestās metodikas. Tā vadoties pēc ASV EPA standartiem Volvo EX 30 var nobraukt 442 km, Eiropas WLTP uzrāda 480 km, bet Ķīnas CLTC ir vislabvēlīgākais, solot gaitas rezervi līdz pat 590 km.
Veidojot EX 30, ražotājs centies turēties pie zaļās domāšanas, tādēļ konstrukcijā izmantoti 25 procenti pārstrādāta alumīnija, 17 procenti pārstrādāta tērauda un tikpat daudz plastmasas. Tas pats attiecas uz interjeru. Piemēram, grīdas segums ir izgatavots no pārstrādāta polietilēntereftalāta (pārsvarā PET pudeles), priekšējā paneļa elementi ir no otrreiz pārstrādātas plastmasas, bet dekoratīvie ieliktņu izcelsme ir lietots džinsu audums.
Volvo EX 30 jau pieejams pasūtīšanai. Cena – no 36 890 eiro.
Ja arī LV šis modelis būs pieejams par cenu no 36 890 EUR, paredzu, ka šis varētu būt diezgan pieprasīts auto elektrouto saimē.
37 k€ vairumam mūsu braucēju ir nesasniedzams premium gals
Es runāju par tiem, kas iegādājas jaunus eletroauto - Nissan Leaf, Opel Mokka e, Peugeot t-2008, Hyundai Kona, u.c. tie visi ir līdzīgā cenas līmenī. Norādītā cena ir zemāka kā šobrīd LV ļoti populārajiem VW ID.3 un Cupra Born, nemaz nerunajot par Škoda Enyaq vai VW ID.4.
Tas jā, taču cik mums tādu ir. Vai maz atmaksājas tirgot.
Atmaksājas un kā vēl atmaksājas.
Cenas kritas un vel kritisies , pateicotie MG4 , kas savu e-auto modeli rietumeiropa piedava sakot no 20tk euro , MG Zs ir top5nieka Francija un Spanija , Anglija uz 2024 gadu gatavo specialu nodokli e-auto par nobrauktajiem km
MG5 EV universālis Eiropas rietumu galā un visvairāk Anglijā, tiešām esot viens no populārākajiem jaunajiem auto. No malas izskatās pēc VW pasāta, līdzīga salona ietilpība, 400 km nobraukums no 1 uzlādes, fiziskās pogas vadītājam un cena starp 25-30 k€. Vienīgais, pie kā var piesieties - kvalitāte ilgākā lietošanā. Jo auto ķīniešu un ražots Ķīnā. Ja šos sāktu tirgot pie mums, es arī padomātu.
Tas ir jau mits par to zemo kvalitati , man kaimins jau otro gadu brauka ar LYNK&CO , tas ir Mercedes tikai daudz letaks , bet tada pasa kvalitate
tādas cenas nav. ja ir, pierādījumus studijā
Oficalaja MG lapa sobrid sakumcena ir 19 480 euro
Te nevienam gasterbeiteru sapņi neinteresē! 530 bembis joprojām ir topā!
Atvaino , bet seit nevienam neinterese tavs 23 gadus vecais lidz navei nojatais 530 bembis ar kuru tu lielies , idiot es nekaunos , ka esmu treneris un stradaju arzemes , bet tu sedi neizremonteta dzivokli , brauc ar vecu luzni , netiec lidz menea beigam un vel esi apvainojies uz mani , ka es varu nest Latvijas vardu pasaules sporta
Izskatās, ka Tu atkal esi sācis palaist muti.
Kādu laiku atpakaļ es Tev komentāros rakstiju par to, ka brauc ar līzingotu nu jau vecu mazo jeepi.
Gan toreiz, gan tagad es tev velreiz uzdodu jautājumu. Kāds auto skaitas jauns? Un vai tas, ka es braucu ar 2019 gada 5to sēriju, kura joprojām maksā vairāk nekā, tāds pats jauns Tavs jeepis padara mani par slikto? Kad man tas auto jaizmet miskaste ko? Pēc trīs gadu lietošanas? Kad šis elektro volvo būs 3-4 gadus vecs arī teiksi, ka tas auto ir cilvēkam kurš dzīvo neizremontētā dzīvoklī? No kurienes visie šie murgi?
Ja nespēj sagremot to, ka citi var nopelnīt vairāk un grib braukt ar citas klases auto, tad varbūt nekomentē sviestus…
Tikai nesaki, ka viņš vēl ar gāzi brauc!
srt nav verts nomainit niku un rakstit vienu un to pasu , ja sevi uzskati pa mulki , tad citus par tadu nevajag uzskatit , es knekaunos par sevi un nikus nemainu , tapat es nekaunos ka man ir Jeep Compass , es nekaunos ka esmu peldesanas treneris un fiziskas sagatavosanas specialists un ka man nakas stradat arpus Latvijas robezam un pelnit naudu , ka to dara praktiski visi Latvijas sportisti un treneri , tapat es nenoliedzu , ka Latvija ir cilveki , kas pelna lielu naudu , tapat es nenoliedzu , ka hokeja , basketbola un tenisa pelna lielakas naudas neka peldesana , tev laikam nepatik , ka kadam tomert iet labi dzive
Es neesmu nekāds “srt”!
Es esmu cilvēks kurš Tev vairākas reize ir pasijis ko Tu ar to savu jeepi pēc tam darī un kad nodosi karotēs!
Tad Tu klusām atbildi, ka pārdosi, vaiatdosi atpakaļ līzinga kantorim, tad jautājums, vai Tev nav kauns to savu nelikvīdu nodot otreizējā tirgū, jo tas taču esot slikti, vajag visiem jaunus auto, un vai tu būtu gatavs par to savu jēpi maksāt 1000+ euro mēnesī, ja to pēc tam neviens nepirktu?
Un man galīgi neinteresē kur Tu esi un ko dari, man vienkārši besī tādi idioti, kā Tu, kuri sevi uzskata par pareizajiem bagātniekiem, jo redz pirkt pa 30k+ jaunu jēpi ir pareizi, bet pirkt lietotu bmw par 40k+ ir nepareizi!
Ne jau es aizsāku visu šo sviestu par jauniem auto, bet gan Tu, cilvēks kurš nopircis jaunu mazauto sajuties, kā oligarhs. Man piemeram ir pilnīgi vienalga ar ko kurš brauc, ja vien tas neapdraud citus satiksmes dalibniekus.
Tu sevi publiski pataisi par idiotu! Latvijā izdzīvot nespēj, bet plātīties par dzīvi citur māki! Stipri šaubos vai spēsi sakasīt vieniniekam Vīnē, Berlīnē vai Londonā. Kad varēsi, dod ziņu, diskutēsim. Savādāk, vari iet tur, kur krievu karakuģis!
Viņš taču dzīvo kojās un brauc ar Dacia. Neņem galvā!
www.mgmotor.eu/es-ES/model/m...BoClycQAvD_BwE
es.motor1.com/news/633279/c...rar-precio-mg/
Ir ir tāda cena Latvijas Volvo lapā arī norādīta.
Potenciāli ļoti daudzsološs modelis. Noteikti izvēlētos šo, nevis VW ID.3 vai Cupra Born (kam vispār tagad cenas ir galīgi kosmosā – noliktavas izpārdošana par 48k ir vienkārši smieklīgi, ja VW ID.3 facelift cenas sākas no mazāk kā 40k).