Volvo publicējis savā vēsturē pirmā minivena tīzerus, daļēji atklājot Ķīnas tirgum paredzētā minivena izskatu.
Attēli, kuros redzama automašīnas priekšpuse un aizmugure, ļauj noprast, ka EM90 iegūs masīvu priekšpusi ar īsu degunu un zviedru markai raksturīgajiem Thor Hammer priekšējiem lukturiem, kā arī taisnu aizmuguri ar vertikāli un horizontāli izstieptiem lukturu stariem, savukārt trešā bilde ar aizkaru paslēpto siluetu liek domāt, ka Volvo markas vēsturē pirmais minivens nebūs tas mazākais izmēros.
Minivena tehniskās īpašības pagaidām tiek turētas noslēpumā. Pēc neoficiāliem datiem, auto tiks būvēts uz Ķīnas Geely SEA platformas. Tādu pašu šasiju izmanto arī zviedru ražotāja Ķīnas radinieks Zeekr (abi ar Volvo pieder Geely), kas uz tās izstrādājis savu minivenu Zeekr 009. Eksperti domā, ka Volvo EM90 dzinējspēks būs aizgūts no Zeekr, tātad tie būs divi elektromotori ar kopējo jaudu 544 ZS, bet gaitas rezerve var sniegties līdz 800 km un vairāk.
Volvo EM90 pirmizrāde nolikta uz 12.novembri. Agrāk tika ziņots, ka automašīna paredzēta Ķīnas tirgum, taču netiek izslēgts, ka redzēsim to arī citos tirgos.
Izlasīju virsrakstu un padomāju, ka feiks. Nevar būt, ka sviedru komunisti nezin ka eiropā vairāk par vienu bērnu ir tikai nēģeriem, un dvieļugalvām. Bet tiem nav naudas priekš dārgiem miniveniem.
Pēc tam izlasīju rakstu un sapratu. Viss pareizi. Tas ir ķīnas tirgum. Eiropai - paaugstināti hečbeki, ko tie lepni dēvē par "džipiem".
Varbūt tos izmantos lauku maršrutos cilvēku pārvadāšanai? - pēc novērojumiem, reisa galapunktā no parasti busa izkāpj 2-5 pasažieri, ne vairāk.
Volvo vnk tiem crospoveriem un SUV beidzot pieskrūvējuši praktiska izmēra riteņus. Un.... sanāca minivens.