Īpašais modelis izlaists par godu Fiat 125 gadu jubilejai un paredzēts Vācijas tirgum.
Fiat 600 Hybrid 125 Jahre Edition darbina 100 ZS benzīna dzinējs, ko atbalsta 21 kW (29 ZS) elektromotors. Uz 100 kilometriem šāds automobilis patērē vidēji 4,9 litrus degvielas, noteiktās situācijās, piemēram, parkojoties vai Stop&Go režīmā pieļaujot pārvietošanos tikai ar elektrību.
Salīdzinājumā ar standarta modeli, jubilejas sērijas automobiļi ir labāk aprīkoti, tādēļ jau pamata versijā tas savu pircēju iepriecinās ar tālo gaismu asistentu, adaptīvo kruīzkontroli, parkošanās sensoriem, sastrēgumu palīgu un elektrisko stāvbremzi.
Komplektā arī ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēma, navigācija un daži mazāki, taču noderīgi papildinājumi, kas uzlabo funkcionalitāti. To skaitā USB-C pieslēgvieta aizmugurē, paliktnis viedtālruņu bezvadu uzlādei, centrālais roku balsts priekšā un sīklietu nodalījums centrālajā konsolē. Tam jāpieskaita septiņu collu TFT vadītāja mērinstrumentu panelis un 10,25 collu multivides iekārta ar Android Auto un Apple Carplay atbalstu.
Vācijas tirgū jubilejas modelis tiek piedāvāts komplektā ar izdevīgākiem līzinga nosacījumiem.
Kad būs reportāža/Par! šonedēļ novērojamo abssolūto bardaku Ūlmaņa/Vienības krustojumā, kuru tur ir noorganaizējuši izrakumus(remontdarbus) veicošie LOhi ?
Vai lielrīgas lohpilsētas varasiestādes vispār kaut kādā mērā seko tur notiekošajam? Vai remontdarbu veicēji (tie acīmredzamie Lohi) tur ir pienācīgā mērā nodrošinājuši autovadītājiem pietiekoši saprotamu informāciju? Kāpēc centra virzienā netika laicīgi aizkrāsots hor.marķējums, kurš (lohiem) jauc galvu un norāda ka "no labās joslas tikai pa labi"?
Varbūt tā dēvētā poliPoli Cija šajā stratēģiski svarīgajā (jau tā pārslogotajā) krustojumā veic kādu papild uzraudzību? Jebvai (jebtvaj..) ir norīkoti kādi slepenie āģenti, kuri no visas sirds cenšas palīdzēt tiem sprukās nokļuvušajiem autovadītājiem (lohiem/parastajiem) ?
Ja autovadītājs(lohs) no Jelgavass virziena steidzas pa V-gatvi "uz lidostu"- kur (kādā attālumā no Epicentra) viņš tiek "informēts", ka kreisā pagrieziena uz U-gatvi "šodien nav"? Ko nozīmē pašā krustojumā pakarinātā bezpersoniskā zīme "apbraucamais ceļš pa labi"? Kur tam "apbraucošajam" loham tagad ir jābrauc- varbūt ka caur (ap/gar) pašu Centru?