3,99 m garais Grande Panda līdzinās Panda vectētiņam no tālajiem astoņdesmitajiem gadiem.
Fiat Grande Panda garumā sasniedz gandrīz četrus metrus krietni pārsniedzot 3,38 m garo pilsētas mazauto no Panda pirmās paaudzes. Tagad tas ir piecdurvju krosovers ar taisnu priekšpusi, taisnstūra formas radiatora resti un četrstūrainiem lukturiem, kas atsauc atmiņā pirmās paaudzes modeli.
Pateicoties klucīšu veida radiatora restei ar Fiat uzrakstu labajā pusē, kā arī zīmīgajiem šaha rakstā veidotajiem dienasgaismu segmentiem, Grande Panda izskats viegli paliek atmiņā. Šaha rakstiņš redzams arī aizmugures lukturos, bet H-veida dizains riteņu diskiem ir vēl viena norāde uz pirmās paaudzes modeli.
Zināms, ka Grande Panda izstrādāts uz vienas platformas ar Citroen C3 un pārņems no tā arī motorus. Elektriskajam modelim tas nozīmē 113 Zs, vieglā hibrīda modifikācijai – 136 Zs. Par 101 Zs benzīna versiju (Citroen C3 bāzes modelis) informācijas vēl nav. Kopumā šī platforma pieļauj iekšdedzes dzinēju, hibrīdiekārtu un gāzes iekārtu izmantošanu, nodrošinot modeļu plašu izmantošanu dažādos pasaules tirgos.
Pagaidām nav zināms, kad jaunais Fiat Grande Panda nonāks pārdošanā, tomēr pirmie reģioni, kas to saņems jau iezīmēti: Eiropa, Tuvie Austrumi un Āfrika.
Šādu pat Latvijā pirks.
viņš nekad tāpat, kā pārējie fiati nav bijuši pie mums populāri
Nepirks , jo mums FIAT atgadina komunismu un Ladas , Latvija cilvekiem patik greznas lietas , ko nevar atlauties , tapec seit ir pilns ar lidz navei nojatiem BMW , Audi un Mercedes , jo tas cilvekam dod statusu un mazina vina mazvertibas kompleksu un citu cilveku acis vins ir baigas dzives veiksminieks
Pie mums arī fiatu nevar atļauties, un ja pērk lietotu, tad noteikti nebūs izvēle par labu fiatam
GTD2 tu pēc sevis spried, bomzi?
Nē pēc vairums iedzīvotāju, Tavai zināšanai, bomzis nav tas kam nav mašīna, bet tas kam nav dzīvesvietas. Manā īpašumā ir trīs mājas dažādās pilsētās tā ,kā neirakstos tavam vērtējumam
Var atlauties , bet pie mums , tapat , ka Krievija un Afrika auto ir statusa lieta , tapec ar stagnejam jaunu auto iegade
Ja būtu statusa lieta tad , pie mumsa daudzi tiektos uz jauniem un spožiem auto, kāda var būt statusa lieta jas lielākai daļai 15-30 gadus apbružāti autiņi. Jaunie auto piedzīvojuši lielu sadārdzinājumu salīdzinājumā ar ekonomisko izaugsmi. Tagad pat golf klases auto sākās no 30 tūkst, mazās klases no 20tūkst, kas mūsu apstākļos nav populāri un nav arī daudz pielietojuma, tie domāti vairāk lielpilsētās, bet mums viena izmirstoša mazpilsēta , un pārējie lauki, Otra problēma jaunie auto nāk pārsvarā ar problemātiskajiem trīscilindru mazmotoriem, kuriem resurss mazāk ,kā mazlietotam kvalitatīvākam auto.