Vācu krosovers turpmāk būs pieejams arī elektrificētā versijā, kas sola līdz 20 procentu mazāku degvielas patēriņu.
Opel piesaka krosovera Mokka hībrīdmodifikāciju, kas pateicoties 48V tehnoloģijai sola līdz pat 20% zemāku degvielas patēriņu un samazinātu CO2 daudzumu salīdzinājumā ar līdzīgi aprīkotu neelektrificētu modeli.
Opel Mokka Hybrid apvieno 1,2 litru benzīna turboagregātu ar 21 kW (28 Zs) elektromotoru un sešu pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu. Uz 100 kilometriem šāds modelis ar kopējo jaudu 136 Zs patērē 4,9 litrus un rada 110 g/km CO izmešu, kamēr modelis bez 48V tehnoloģijas – 6,1 litrus un 137 g/km.
Ražotājs norādījis, ka Mokka Hybrid 100 km/h sasniedz 9,1 sekundē, bet maksimālais ātrums ir 207 km/h. Nelielu atstatumu (līdz 1 km) automašīna var veikt arī pilnībā elektriskā režīmā.
Vācu mediji ziņo, ka Elegance komplektācijā Mokka Hybrid maksās nepilnus 32 000 eiro.
Ko dod tas patēriņa kritums, ja no pargudrajām sistēmām par ~20% ātrak vajadzēs servisā atstāt čungurtu lai tās sistēmas salabotu?
Vienā pozīcijā taupi, otra pozīcija laupa.... 😉 Jeb labi izveidota mūsdienu ilūzija par ''zaļīgumu'' kur galā patērētājs tik maksā
Izņemt to fufeli ārā un attiecīgi samazināt cenu - sanāks degvielai gadiem 5 un tērēs tikpat vai mazāk jo nav visa tā konstrukcija jāvadā un jālādē ar enerģijas zudumiem
tam tie 4.9 litri droši vien ir ideālais vidējais.
~ 98.gadā Honda Civic , patērēja aptuveni tikpat
Nu tak, nebija nekā īpaši lieka. Tik jāpiebilst ka zs bija mazāk un ne tik žiperīgs.