Par 20% mazāks patēriņš – Opel Mokka tagad arī 48V hibrīdversijā 22

 

Foto: Opel

iAuto | 18.jūnijs 2024 4:25

Vācu krosovers turpmāk būs pieejams arī elektrificētā versijā, kas sola līdz 20 procentu mazāku degvielas patēriņu.

Opel piesaka krosovera Mokka hībrīdmodifikāciju, kas pateicoties 48V tehnoloģijai sola līdz pat 20% zemāku degvielas patēriņu un samazinātu CO2 daudzumu salīdzinājumā ar līdzīgi aprīkotu neelektrificētu modeli.

Opel Mokka Hybrid apvieno 1,2 litru benzīna turboagregātu ar 21 kW (28 Zs) elektromotoru un sešu pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu. Uz 100 kilometriem šāds modelis ar kopējo jaudu 136 Zs patērē 4,9 litrus un rada 110 g/km CO izmešu, kamēr modelis bez 48V tehnoloģijas – 6,1 litrus un 137 g/km.

Ražotājs norādījis, ka Mokka Hybrid 100 km/h sasniedz 9,1 sekundē, bet maksimālais ātrums ir 207 km/h. Nelielu atstatumu (līdz 1 km) automašīna var veikt arī pilnībā elektriskā režīmā.

Vācu mediji ziņo, ka Elegance komplektācijā Mokka Hybrid maksās nepilnus 32 000 eiro.

 

 
Visi komentāri
 
Ābols 18.jūnijs 2024 9:10
22 2 Atbildēt

Ko dod tas patēriņa kritums, ja no pargudrajām sistēmām par ~20% ātrak vajadzēs servisā atstāt čungurtu lai tās sistēmas salabotu? 

Vienā pozīcijā taupi, otra pozīcija laupa.... 😉 Jeb labi izveidota mūsdienu ilūzija par ''zaļīgumu'' kur galā patērētājs tik maksā

Sergejs 18.jūnijs 2024 15:11
1 2 Atbildēt

Izņemt to fufeli ārā un attiecīgi samazināt cenu - sanāks degvielai gadiem 5 un tērēs tikpat vai mazāk jo nav visa tā konstrukcija jāvadā un jālādē ar enerģijas zudumiem

Pie 18.jūnijs 2024 15:24
2 0 Atbildēt

tam tie 4.9 litri droši vien ir ideālais vidējais.  

~ 98.gadā Honda Civic , patērēja aptuveni tikpat 

Sergejs 18.jūnijs 2024 16:41
1 1 Atbildēt

Nu tak, nebija nekā īpaši lieka. Tik jāpiebilst ka zs bija mazāk un ne tik žiperīgs.

BMW 18.jūnijs 2024 9:16
6 0 Atbildēt

Tad jau labāk ņemt Toyota RAV4, kam ir 2,5 litru atmosfēriskais motors un patēriņš tāds pats.

Janka 18.jūnijs 2024 9:38
22 2 Atbildēt

Ja pasaules autobūve šādi turpinās iet, tad vēl pec gadiem 10..15 nezinu, ko lietoto auto tirgū varēs normālu nopirkt?

Būs vieni hibrīd vai EV nobraukti pussprāgušas kastes kuros jau startā vajadzēs ieguldīt daudz lai paceltu tās nolietotās pārgudrās sistēmas. 

Bet varbūt tāda arī ir doma no viņu puses - nogalināt šo 'lietoto' auto tirgu, kur 1 patērētājs startā iedod viņiem peļnu, pārejie entie samnieki jau 'viņiem' peļņu nedod, tadejādi viens auto ir uz ceļa 15..20 pat 25 gadus un peļņa viņiem iet gar degunu.

 Skatoties uz pēdējo gadu autobūvi un to kvalitāti, tā izskatās, ka shēmas virzienu ir nospraudiši- pārpačkāt autiņus ar pargudrām sistemām aizbildinoties ar zaļīgumu, kuras savus starta gadus darbosies, bet talāk?

 Pat ja autiņš nebūs nobraucis 200k pacelt būs nerentabli un cilvēki vienkārši griezīsies dīleru centros pērkot jaunus autinus, ja nevarēs atļauties tak paņems ''draudzīgo'' kredītu.... 😉

Gluži kā tagad ar ādbļū sistēmu, tā sistēma sāk gļukot un čakareties jau pat no 50k nobraukuma, salabot ar visu darbu ir štukas jo pa detaļām tur nekas nemainas, mainas visa sistēma, nezinu nevienu kurš to darītu.

 Izgriež, izkodē āra ar ādbļū delete, kas maksā dažus simtus un brauc mierīgi tālāk vairs nečakarējoties. 😂

GB12 18.jūnijs 2024 10:34
2 0 Atbildēt

Nu, autoražotāji ir mācījušies no telefonu, datoru, veļas mašīnu u.c. ražotājiem... 

Ad blue ir tikai dīzeļiem. Pērc benzīnu un atkritīs čupa ar bēdām (Ad blue, EGR), būs lētākas apkopes, bet patēriņā starpība diezgan minimāla...

Janka 18.jūnijs 2024 11:18
19 0 Atbildēt

IZKĀP NO SKAPJA! Vairs nav 00šie, ka dīzeli apkarināja ar filtriem, bet bendž rullēja!

 Ar bendž arī vairs nav tik vienkārši! Jaunakie modeļi jau gadus 3 vismaz lai palīstu zem jaunākās EURO 6 izmešu normas, arī ir jau izpl. gāzu recirkulācija jeb EGR un vēl visādi filtru brīnumi! (kas ja no.išas, servisā maksā dārgi)

 😉 Ar 2025 gadu lai ielīstu EURO 7 normā, būšot vēl trakāk...

 Tā kā šādi pribambasi vairs nav 'ekskluzīvi' dīzelim. Mūsdienu bendžai pārgudrās sistēmas ir pa pilno un ja aiziet pa peiskari, tur arī ir $$$!

 Nu ja vien negribi jau desmito reizi metināt sapuvušo B4/B5 pasātu, lai izietu skati...  😂

 Domāju, ka tas ir tikai laika jautājums, ka izdomās arī kādu papildus ad-blū sistēmu, kas jālej arī būs bendžai, lai ''labāk'' sadeg tās gāzes u.t.t.

Nja 18.jūnijs 2024 11:24
2 1 Atbildēt

EGR ir sens kā pasaule, bet tā kā benzīnam nav tādu kvēpu, tur nav problēma ar aizaugšanu.

Tas pats GPF (DPF analogs), neaizsērē, jo benzīns pats par sevi sadeg augstāku temperatūru un vieglāk veikt izdedzināšanu. Braucu ar tādu auto, zinu daudzus kam ir, nekādu problēmu. Ar DPF cits stāsts...

Tik 18.jūnijs 2024 14:15
3 1 Atbildēt

vienkārši ar to Gpf nemaz nav.  1.kārt ziemā tas neatīras! Vienā otrā dīler mājās lapā ir pat instrukcija,  kā jābrauc,  lai attīrītu Gpf  !  Tur viss ir trakāk kā dīzeļa Dpf  !  Otrkārt;  mega patēriņš pilsētā standarta attālumos,  jo kompis , lai Gpf sasniegtu darba temperatūra,  gāž benzīnu ne pa jokam  !!!

Nja 18.jūnijs 2024 16:17
3 0 Atbildēt

Nes, tādas problēmas nav novērots. Bet ko ziemā ar DD iesākt īsos gabalos? Ja jau pat benzīns nespēj uzsilt, tad kāds vēl DD... Un patēriņa starpība ziemā/vasrā 0.5l līdz 1l

Ir 18.jūnijs 2024 18:34
1 0 Atbildēt

konkrēta pieredze ar diviem gandrīz identiskiem,  vienas markas auto,  abi braukti no ~0km, abi turbo,  tikai viens dizelis otrs benzīns.  Abi gan pilsētā,  gan mūsu "šosejas " . Nu tad lūk,  dīzelim nekādu problēmu, nezinu kas tas dpf ir un vai vispār ir. Benzīnam,  kā ziema,  tā lampiņa deg un brauc uz jurmaleni un tīri gpf, pēc dīlera aprakstītās tehnoloģijas ....

Nja 18.jūnijs 2024 20:59
0 0 Atbildēt

Nu bet ir auto markas kas māk uztaisīt vienu vai otru motoru. Neesmu dzirdējis tādu kas spēj abus. Tas viss jāskata daudz savādāk. Ir mašīnas kuram benzīna motoru nekad mūžā nepirktu, jo nekad nav jēguši uztaisīt.

Un 18.jūnijs 2024 18:38
0 0 Atbildēt

par patēriņu salīdzinoši benzīniekam vispār labāk nerunāt....  Tas kas rakstīts grāmatā,  ir tikai ideālos apstākļos,  ar siltu motoru un pa vējam 

GB12 19.jūnijs 2024 10:02
0 0 Atbildēt

Ne jau tikai benzīnniekam... arī dīzelim un elektro.

ZZZZ 18.jūnijs 2024 11:03
2 0 Atbildēt

Jā Janka, tāpat kā apavi. Novalkā cik tur un pērk jaunus. Kam tev vecus krokšus?

Janka 18.jūnijs 2024 11:31
22 1 Atbildēt

Par krokšiem- ap 2005 gadu ārzemēs nopirku tolaik šo jauno un vēl ne tik populāro brendu gumijas čībiņas, jeb krokšus ar ko staigāt tā teikt pa dārzu utml.

 Tās nokalpoja līdz 2018 gada vasarai, caurums zolē un nebija vairs forši staigāt pa mitrumu.

2019 gadā nopirku šī paša zīmola 'krokšus' aizgāja 50€ banknote domāju, ka būs nākamajiem 10 gadiem.. AHA - 2021gada vasarā jūtu, ka kāja slapja, pētu tuvāk - pa 3 sezonām zole jau nostaigāta un ir caura.

😉 Tā kā jā.... Tagad katru vasaras sākumu pērku ķīniešus pa piečuku, kas kalpo vienu vasaru, metu ārā, nākamajā gadā pērku jaunus.

 Bet redz 'dīzeļi' esot vainīgi visā ekoloģijā!!!!! 😂

0pis 18.jūnijs 2024 12:32
3 0 Atbildēt

Jankas dod darbu veselai varzai ķīniešu vai indiešu, kas visu dienu to vien dara kā lej krokšus formiņā 😊

Janka 18.jūnijs 2024 14:13
5 1 Atbildēt

Tādi mēs VISI esam arī TU opi, jo esam patērētāji. 😉

 Lai tādi nebūtu ikkatram no mums jaatgriežas uz seno 'viensētu' principu, kur katrs pats sev visu ražoja un taisīja un ne vairāk!

 Bet mūsdienā esam pārāk slinki - ērtāk ir aiziet un nopirkt vietējā lielveikalā 'made in china' lietas cik uziet, radot pārprodukciju, miskasti, co2 un visu pārejo, viss dēļ sava komforta!

0pis 18.jūnijs 2024 18:35
0 0 Atbildēt

Es pirktu arī EU ražotas lietas, kas protams būtu dārgākas - ja tās būtu taisītas lai kalpotu ilgāk nekā sūds saulē izkalst.

Sergejs 18.jūnijs 2024 14:51
6 0 Atbildēt

2005 gadā tu biji jauns un skrēji plekdamies, tāpēc kontakts ar zemi papēžiem bija minimāls. Bet 2019g spēki vairs nav tie un lēnām šļūkā kājas gar zemi - zoles dilst x10😉

par visu padomaats 18.jūnijs 2024 15:56
1 0 Atbildēt

Kreps, peks, feks,,,, Agraak vai veelaak degs! Ilgspeeleejoshas preces nav rentabli razjot.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto izmēģina jauno Volkswagen Tiguan (+ foto)

Tiguan ir šobrīd pārdotākais Volkswagen modelis un nu ir pieejama tā jaunākā - trešā paaudze. Uzlaboti dzinēji un jaunas tehnoloģijas, saglabājot raksturīgas gaitas īpašības. Lasīt vairāk

 

Mercedes miniveni tagad arī pagarinātajās versijās 4

Mercedes-Benz miniveni EQT un e-Citan Tourer turpmāk būs pieejami arī pagarinātajās versijās ar lielāku bagāžas nodalījumu un iespēju pārvadāt līdz pat septiņiem braucējiem. Lasīt vairāk

 

Aicina padomāt par drošību, braucot ar elektroskrejriteni (+ VIDEO) 2

“Galva mums ir viena, un galvā ir šis tas iekšā. Tā nav domāta tikai tāpēc, lai cepuri būtu kur uzlikt.” Tā par pārvietošanos ar elektroskrejriteni saka bērnu ķirurgs. Kā pasargāt sevi un savus bērnus no traumām, kas tiek gūtas, braucot ar elektroskrejriteņiem? Lasīt vairāk

 

4 miljoni eiro, 300 km/h 10 sekundēs - Bugatti pastāsta par jauno modeli Tourbillon 3

Francijas hiperauto ražotājs Bugatti atklājis attēlus un informāciju par jauno modeli Tourbillon, kas nomaina Chiron. Molsheimā bāzētais uzņēmums plāno 250 eksemplārus, kas jau ir izpirkti. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti