Aizdegušos Tesla Semi dzēš 16 stundas un izlieto 190 tonnas ūdens 22

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 21.septembris 2024 5:10

Ir zināms, ka aizdegušos elektroautomobili ir ļoti grūti apdzēst, taču, kas notiks tad, ja sarkanais gailis apciemos elektrisko kravas auto? Nesen notikusī avārija ASV liek noprast, ka nepatikšanas tad būs daudzkārt lielākas.

ASV mediji atklājuši jaunus faktus par Tesla Semi avāriju, kas augustā notika aptuveni 100 kilometrus no Kalifornijas, elektriskajam vilcējam ar puspiekabi nobraucot no ceļa un ietriecoties kokā.

Vadītājs necieta, taču kravinieka litija jonu akumulators aizdegās. Sekas bija postošas: automaģistrāle I-80 tika slēgta 16 stundas, ugunsdzēsējiem bija nepieciešami 190 000 litru ūdens, lai likvidētu ugunsgrēku, mazinātu karstumu un novērstu atkārtotu aizdegšanos, turklāt pastāvēja risks, ka liesmas no degošā Semi pārmetīsies uz apkārtējo mežu.

Pēc tam, kad eksperti atzina, ka sadegušā Semi atliekas ir droši pārvietot, tās pārveda uz atklātu laukumu, kur uzraudzīja vēl 24 stundas.

 
Visi komentāri
 
Onsis 21.septembris 2024 6:52
60 0 Atbildēt

Zaļš auto

ZZZZ 21.septembris 2024 8:07
1 0 Atbildēt

Jā elektrība ir tumša lieta, kas gaiši spīd. Ar kodolreaktoru vēl trakāk. Ja pat nodzēš, sekas ir paliekošas. Dēļ tiem reaktoru kurināmajiem izceļās kari un aiziet bojā daudz cilvēku. Tas jums nav Jankas saules panelīši pie šķūnīša.

raimondsm 21.septembris 2024 8:31
5 6 Atbildēt

lifepo atrisina problēmu

Piz-da-bolt 21.septembris 2024 9:07
5 5 Atbildēt

Pats nezini par ko runā šķiet. Litija jonu akumulatori ir 3-6reizes vieglāki par tavu minēto LiFePo, kurš gan ir 3x vieglāks par svina baterijām

msh 21.septembris 2024 11:06
3 0 Atbildēt

Tu pārspīlē, tā starpība nav TIK liela...

msh 21.septembris 2024 11:06
13 0 Atbildēt

Nerisina, tikai mazina.

imzz 21.septembris 2024 12:15
21 2 Atbildēt

"Problēmu nevar atrisināt principā, jo jebkurā lielas jaudas baterijā oksidētājs un reducētājs ir blakus, un īslēgums vai mehāniskls bojājums var izraisīt "termisko ķēdes reakciju.

Kanibaals 22.septembris 2024 12:45
0 0 Atbildēt

Vajag litijs-gaiss, tad oksidētājs nebūs jāvadā līdzi.

janka 21.septembris 2024 9:17
7 0 Atbildēt

nevarēja pārvilkt pāri te nesen reklamēto sedziņu?

ZZZZ 21.septembris 2024 9:46
0 0 Atbildēt

Šis ir daudz nopietnāk

ZZZZ 21.septembris 2024 9:46
0 0 Atbildēt
anonimikis 21.septembris 2024 10:27
3 11 Atbildēt

Jebkuras koka mājas Jūrmalā dzēšanā aizies vēl vairāk ūdens.

z 22.septembris 2024 22:10
9 1 Atbildēt

skolā gāji? kautko iemācījies? stādies mazliet priekšā, kas ir baseins ar ietilpību 190 kubikmetri? zini, kāda temperatīra rodas degot tiem "ekoloģiski zaļajiem" mēsliem? vai zini pie kādas temperatūras ūdens sadalās skābeklī un ūdeņradī?  un pagoglē eksperimentus, kur automašīnas akumulatoru vienkārši iemet ūdens baseinā un cauršaj, lai ierosinātu reakciju, varbūt tad sapratīsi, kāpēc tās 190 tonnas ūdens tika izlaistītas apkārt tam degošajam auto...

650 21.septembris 2024 13:55
0 0 Atbildēt

Diez šhitie vai aizdegties arī vairāki uzreiz (vien laicīgi) ?

Teslists 22.septembris 2024 10:51
3 8 Atbildēt

Iauto vajadzētu publicēt nevis tikai negācijas, bet kaut ko pozitīvu. Piemeram ka nodeg kāds 10gadīgs dīzeļšrots.

Freijers 23.septembris 2024 9:07
7 0 Atbildēt

nu dizeļšrotu krietni vieglāk ir apdzēst....

WALA 23.septembris 2024 9:27
7 0 Atbildēt

Tur jau nebūs par ko rakstīt, ja ugunsdzēsēji puslīdz laicīgi atbrauc, tad 10 minūtēs ir nodzēsts ... Ja ugunsdzēsēji tādi lēnāki vai tālāk jābrauc tad droši savas 30 min. vajadzēs ...

Gunārs 22.septembris 2024 11:22
6 1 Atbildēt

Superlīga ekaloģija

Bijušais Mežinieks 22.septembris 2024 17:43
11 0 Atbildēt

Un kas notiks kautkas elektroautobusam ar kuru bērnus vedā uz skolu? Īssavienojuma dēļ durvis varēs atvērt?

pedolācis 22.septembris 2024 21:54
1 0 Atbildēt

es būšu arī tajā elektroautobusā?

BMW 23.septembris 2024 8:46
1 0 Atbildēt

We don't need no water, let the motherf--ker burn.

as 23.septembris 2024 12:17
12 0 Atbildēt

Zaudējumi no šādiem elektroauto ir krietni lielāki, nekā, ja degtu auto ar iekšdedzes dzinējum. Elektroauto degot ar šādu intensitāti sabojā it visu sev apkārt, t.sk. asfaltu, ceļa norobežojošās barjeras utt. Pluss, resurss, kas tika iztērēts dzēšot šādu elektroauto neatsver nekādu "zaļu" ieguvumu, jo pārsniedz dažos gados saražoto elektromiskastu kopējo ieguvumu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto piedalās 24 stundu izturības sacensībās. Kā mums gāja? (+ foto) 2

20. un 21. septembrī Lietuvā, Panevežā tika aizvadītas “Enefit” 24 stundu auto sacīkstes elektriskajiem automobiļiem. Tajās piedalījās arī Latvijas auto žurnālistu komanda. Lasīt vairāk

 

Kad beidzot sāks labot Vanšu tiltu? (+ VIDEO) 4

Arvien pieaugošais bedru apjoms uz Vanšu tilta ietvēm pēdējā laikā atkal uzjundījis iedzīvotāju neapmierinātību. Viņuprāt, tilts ir kritiskā stāvoklī. Rīgas domē gan mierina, ka tilts ir drošs – gan autobraucējiem, gan kājāmgājējiem. Lasīt vairāk

 

6000 eiro – un Mercedes brauks pats ar ātrumu līdz 95 km/h (+ VIDEO) 22

Mercedes – Benz uzlabojis savu Level 3 pakāpes Drive Pilot, kas pēc visu atļauju saņemšanas un sertifikāta iegūšanas 2025. gada sākumā varētu kļūt pieejams Mercedes automobiļos. Lasīt vairāk

 

Nepilni 28 000 eiro - MG uzsāk krosovera HS pārdošanu Vācijas tirgū (+ FOTO)

Vācu pircējiem no pagājušās nedēļas ir pieejams Ķīnas SAIC paspārnē strādājošā MG Motors krosovers MG HS – viens no diviem saimes modeļiem, kas vēl pieejams ar iekšdedzes motoriem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti