Par vācu dižpārdokli turpmāk nāksies maksāt vairāk, turklāt ar papildu izmaksām jārēķinās visos gadījumos – sākot ar bāzes modeli u beidzot ar augstas veiktspējas R modeli.
Autobild.de uzskata, ka cenu paaugstinājums ir būtisks, norādot, ka zem 30 000 eiro atzīmes paliek vien bāzes modelis, bet par jaudīgo Golf R turpmāk būs vajadzīgi gandrīz 55 000 eiro.
Pats vienkāršākais golfiņš ar 116 Zs benzīna motoru līdz šim maksāja 27 180 eiro, taču tagad pircējam jāgatavo 28 330 eiro, savukārt tiem, kas vēlas universālu jārēķinās ar 29 430 eiro agrāko 28 230 eiro vietā.
Cenu ziņā izdevīgākā dīzeļversija ar 116 Zs tagad maksās 31 930 eiro, uzlādējamais hibrīds – 44 390 eiro, sportiskais GTI – 45 655 eiro, vēl niknākais Clubsport – 49 225 eiro, bet visjaudīgākā kompaktā hečbeka modifikācija Golf R – 54 945 eiro.
Līdz ar to visi Volkswagen Golf modeļi Vācijā maksā par 1150 eiro vairāk nekā līdz šim.
Nu, visi tak zin ka Golf ir kvalitatīvi auto no respektabla vācu ražotāja, protams, ka pirks arī pēc cenas palielināšanas 😊
Golf BIJA vienkārši un lēti remontā modeļi. Ta teikt parastās tautas vāģis, jo varēja atlauties jebkurš, ekspluatācijā ejošās detaļas maksāja faktiski kilogramos...
Bet paņem tagad kādu piem 8 Golfu, kurs nu jau ir passat izmērā un grūti ar tādu lielo pilsetu centros izgrozīties vai šaurajās vietiņās ieparkoties... (kā to var izadrīt ar 3..4 vai 5 golfu)
Kā arī uztaisi tādam modernajam parastu apkopīti- visu šķidrumu un bremžu apkopi.
Bez četrciparu skaitļa neieraskstīsies, jo dēļ pārgudrajām sistēmām arī vairs pats pie mājas tā īsti neko neizdarīsi... Visu pārgudro sistēmu apkope būs iespējama tik normālos servisos kam ir 'kompis' un tas viss maksās....😉
JĀ, Pat bremžu klučus vairs pats nevari nomainīt, jo lai atlaistu suporta cilindru ir jāsaslēdzas ar auto datoru un cilindru programmā ir 'jaatlaiž' lai iespiestu iekšā, pēctam, jaiziet ir cauri kalibrācijas programmai, lai kompis saprot ka jauns klucis un kurā pozīcijā ir...
It kā jā, bet īsti tomēr nē... Lētākais oriģinālais VCDS kabelis, ar programmu kas darbojas ar trīs šasijas numuriem, maksā 200 dolārus - tā kā oriģinālais, tātad visjaunākā versija, un ja kaut kas nesaiet ar mašīnu mašīnas jaunuma dēļ, var prasīt atbalstu ross tech forumā. Abet par roceni - nezinu kā tas ir ar jaunākām mašīnām, 15 gadus vecām mašīnām var nākties roceņu motorus darbināt ar diviem vadiem no aķa pat tad, ja ir adekvāts VCDS pieejams, jo tas vadības bloks ir cimperlīgs...