Vācijas autobūves uzņēmums izlēmis universāla Arteon Shooting Brake likteni, paziņojot par ražošanas beigām.
Arteon, kas 2017. gadā pievienojās modeļu piedāvājumam kā sedana modelis, bet 2020. gadā arī kā Shooting Brake universāls, nekad nav bijis īpaši veiksmīgs, neraugoties uz ekspertuprāt, visnotaļ izdevušos dizainu un praktiskajām īpašībām. Šo gadu laikā pārdoti kopā 190 000 eksemplāru, bet krītoties pieprasījumam, 2023. gadā no piedāvājuma tika izņemts sedans, kam šogad sekos arī universāls.
Iemesls ir tas pats – pārāk mazs pieprasījums, jo 2024. gadā Volkswagen izdevās pārdot vien nepilnus 5000 Arteon Shooting Brake, kamēr izmēros mazākais, taču pēc nozīmes līdzīgais Passat atrada aptuveni 10 reizes vairāk pircēju. Vēl vienu naglu Arteon “zārkā” iedzina elektriskais ID.7, kas ir vēl viens konkurents no pašu vidus, liekot Volkswagen pasludināt galīgo lēmumu pat ātrāk nekā tas bija plānots iepriekš.
Tikai loģisks iznākums. Grūti iedomāties citu auto ar sliktāku cenas/kvalitātes attiecību.
Konkrēti ,kas Arteon ar kvalitāti?, realitātē redzu ka šie tirgojās lielā skaitā ar 400-500tukst. nobraukumiem, ja būtu tik liela problēma ar kvaluitāti tad švaki vai tik daudz brauktu un pārdotu ātrāk. Pa lielam tas tehniskli ir tas pats passats b8 , kuram ja neskaita mazos nemotorus, tad var teikt,ka tas bezproblēmu auto.
Nu jau nu jau. Tas ka ir nobraukums 400k nenozīmē ka tur viss ir rožaini. Un kāpēc pirkt dārgu arteon, ja passat letāks?
Gadu atpakaļ skatijos VW. Prasības bija benzīns un automāts. Da viņiem tas DSG garantiju pat netur. Divus skatijos, abiem pa garantiju remontēta kārba. Plus vienam īpašnieks teica, pēc pusgada beidzas garantija, kaut kas nav ar sajūgu. Būs jābrauc pie dīlera, lai remontē. Vienam kārbas remonts bija pie 34k. Otram pie 60k un kad skatijos bija ap 100k un bija pirmās pazīmes ka atkal jāremontē. Da nu.
personīgi man passāts ir drusku par mazu un ir diezgan saspiesti. Ar kārbām bija problēmas pirmsākumos kad parādījās dsg sausās kārbas, bet tas bija 15gadus un vecākiem auto. Pēdējo gadu ļoti reti ir kārbas defekti, lai gan tas arī ir atkarīgs no ekspluatācijas un apkopēm , ja pastāvīgi vedīsi zirgu piekabē, tad pēc kādiem 300tūkst var arī būt problēmas. Man 250 tūkst nobraukti, dega chek engin par ūsensūkņa kautt kāda devējs ,kas tika ar mazām izmaksām atrisinātas, pārējais tik bremžu diski, kluči mainīti un pa lielam vairs nekas nav vajadzīgs darīt, protams vēl apkopes siksnas eļļas filtri u.t.t