Visi komentāri - Volkswagen pārtrauks Arteon Shooting Brake ražošanu

Volkswagen pārtrauks Arteon Shooting Brake ražošanu 10

 

Foto: Volkswagen

iAuto | 13.janvāris 2025 8:23

Vācijas autobūves uzņēmums izlēmis universāla Arteon Shooting Brake likteni, paziņojot par ražošanas beigām.

Arteon, kas 2017. gadā pievienojās modeļu piedāvājumam kā sedana modelis, bet 2020. gadā arī kā Shooting Brake universāls, nekad nav bijis īpaši veiksmīgs, neraugoties uz ekspertuprāt, visnotaļ izdevušos dizainu un praktiskajām īpašībām. Šo gadu laikā pārdoti kopā 190 000 eksemplāru, bet krītoties pieprasījumam, 2023. gadā no piedāvājuma tika izņemts sedans, kam šogad sekos arī universāls.

Iemesls ir tas pats – pārāk mazs pieprasījums, jo 2024. gadā Volkswagen izdevās pārdot vien nepilnus 5000 Arteon Shooting Brake, kamēr izmēros mazākais, taču pēc nozīmes līdzīgais Passat atrada aptuveni 10 reizes vairāk pircēju. Vēl vienu naglu Arteon “zārkā” iedzina elektriskais ID.7, kas ir vēl viens konkurents no pašu vidus, liekot Volkswagen pasludināt galīgo lēmumu pat ātrāk nekā tas bija plānots iepriekš.

 

 
Visi komentāri
 
VP 13.janvāris 2025 12:37
1 0 Atbildēt

Tikai loģisks iznākums. Grūti iedomāties citu auto ar sliktāku cenas/kvalitātes attiecību.

GTD2 13.janvāris 2025 13:12
1 1 Atbildēt

Konkrēti ,kas Arteon ar kvalitāti?, realitātē redzu ka šie tirgojās lielā skaitā ar 400-500tukst. nobraukumiem, ja būtu tik liela problēma ar kvaluitāti tad švaki vai tik daudz brauktu  un pārdotu ātrāk. Pa lielam tas tehniskli ir tas pats passats b8 , kuram ja neskaita mazos nemotorus, tad var teikt,ka tas bezproblēmu auto.

Nja 13.janvāris 2025 20:40
3 0 Atbildēt

Nu jau nu jau. Tas ka ir nobraukums 400k nenozīmē ka tur viss ir rožaini. Un kāpēc pirkt dārgu arteon, ja passat letāks?

Gadu atpakaļ skatijos VW. Prasības bija benzīns un automāts. Da viņiem tas DSG garantiju pat netur. Divus skatijos, abiem pa garantiju remontēta kārba. Plus vienam īpašnieks teica, pēc pusgada beidzas garantija, kaut kas nav ar sajūgu. Būs jābrauc pie dīlera, lai remontē. Vienam kārbas remonts bija pie 34k. Otram pie 60k un kad skatijos bija ap 100k un bija pirmās pazīmes ka atkal jāremontē. Da nu.

GTD2 14.janvāris 2025 9:26
0 0 Atbildēt

personīgi man passāts ir drusku par mazu un ir diezgan saspiesti. Ar kārbām bija problēmas pirmsākumos kad parādījās dsg sausās kārbas, bet tas bija 15gadus  un vecākiem auto. Pēdējo gadu ļoti reti ir kārbas defekti, lai gan tas arī ir atkarīgs no ekspluatācijas un apkopēm , ja pastāvīgi vedīsi zirgu piekabē, tad pēc kādiem 300tūkst var arī būt problēmas. Man 250 tūkst nobraukti, dega chek engin par ūsensūkņa kautt kāda devējs ,kas tika ar mazām izmaksām atrisinātas, pārējais tik bremžu diski, kluči mainīti un pa lielam vairs nekas nav vajadzīgs darīt, protams vēl apkopes siksnas eļļas filtri u.t.t

Krampitis 13.janvāris 2025 13:13
3 1 Atbildēt

aizmugurē jau praktiski tik saplacinātā bagāžniekā nevar neko daudz ielikt - Passat ar savu bagāžnieku uzvar

Špingaļets 13.janvāris 2025 14:25
1 0 Atbildēt

prasi iAuto Mārim - pirms pāris gadiem šis brīnums bija iedots apskatīt. Nez vai, kāds Rīgā nopirka ar?

0pis 13.janvāris 2025 16:07
1 1 Atbildēt

Arteons jau nav laucinieku auto, kurā vadāt daudz mantu. Tam ir Pasāts. Un nekādas negatīvās konotācijas, pls. Laucinieks ir cilvēks, kas nedzīvo pislētā.

Kanibaals 13.janvāris 2025 15:04
1 0 Atbildēt

Kurš tad grib "iejādes šāvēju" modeli.

W12 13.janvāris 2025 20:46
4 1 Atbildēt

Pieļauju, ka šim galvenais konkurents bija Audi A6 Avant. Pircēju segmentam, kam bija adresēts šis auto, būtiskāks šķita prestižs. Nedaudz piemaksā un brauc ar Audi. Līdzīgi kā, ja būtu jāizdara izvēle starp VW Passat vai Škoda Superb…

Onsis 14.janvāris 2025 8:12
0 0 Atbildēt

MB arī bija Shooting Brake uz CLS , un tika atzīts kā nederīgs, nezinu kapēc VW to uz sava golfa bāzes gribēja veidot?????

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

57 000 -75 000 eiro: Renault flagmanis DS Nr`8 pieejams pasūtīšanai

Renault atvēris pasūtījumu grāmatu jaunajam elektrisko modeļu flagmanim DS Nr`8. Cenas sākas no atzīmes 57 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Sēru vēsts - mūžībā devies Jānis Ozols, "Forum Auto" vadītājs

Forum auto publicēja paziņojumu: "Ar smagu sirdi un dziļām skumjām paziņojam, ka mūsu draugs, kolēģis un piemērs Jānis Ozols ir devies mūža ceļā… Lasīt vairāk

 

ReTV: Igauņi sāk vilciena testa braucienus starp Valgu un Rīgu (+ VIDEO) 8

Šodien pirmajā izmēģinājuma braucienā Latvijā devās Igaunijas pasažieru vilcienu operatora dīzeļvilciens. Šis brauciens ir pirmais solis, lai šovasar sāktu tiešo satiksmi starp Tartu un Rīgu. Pārbaudes laikā Igaunijas kolēģi apzināja, kā strādā Latvijas dzelceļa infrastruktūras drošības sistēmas, kā arī radio sakari. Uz īsu brīdi vilciens piestāja arī Cēsīs. Lasīt vairāk

 

Nopirka par 51,1 miljonu eiro – Mercedes kļūst par otro dārgāko auto pasaulē (+ VIDEO) 3

Aizvadītās nedēļas nogale ieies vēsturē ar to, ka izsolē pārdotais sacīkšu Mercedes-Benz W 196 R kļuvis par otru dārgāko auto pasaulē šajā jomā zaudējot vien kādam citam Mercedes. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti