Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Uz Salu tilta starp diviem smagajiem saspiež vieglo (+ FOTO) 42

 

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

iAuto.lv | 21.februāris 2024 22:41

Valsts policijas pārstāve informēja iAuto redakciju:

"Šodien ap pulksten 18.30 Rīgā, uz Salu tilta notika sadursme starp divām kravas automašīnām un vieglo automašīnu. Ceļu satiksmes negadījumā cieta viena persona, kura ar gūtajām traumām nogādāta medicīnas iestādē. Valsta policija skaidro negadījuma apstākļus."

 

 

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

Foto: iAuto.lv aculiecinieks

 
Visi komentāri
 
0pis 21.februāris 2024 22:44
6 3 Atbildēt

Fotoradari vainīgi! Tie rada stressu un re, kāds tam ir rezultāts! Neticat? Pavaicājiet iauto expertiem. Nudien.

Nja 22.februāris 2024 6:47
6 0 Atbildēt

Vai šis vispār notika pie radariem? Nevis kāda jo tilta galiem kur novērojams korķis? Mazāk telefonus bakstīt vajag.

Vernons 22.februāris 2024 13:20
3 5 Atbildēt

Šis notika pie radara un tur visi iemanās no 3. un 2. joslas ielīst 1., kas pie intensīvas satiksmes ir Aizliegts! Notiek masveidīga Distances nozagšana visiem! Ar sekām!

Spararats 21.februāris 2024 23:46
3 0 Atbildēt

Ceļazīmes vispār ikvienu no ierindas var izsist. Pavaicājiet ekspertiem.

650 22.februāris 2024 2:10
1 0 Atbildēt

Fenoabnomenoāls gadījums.Visdzīvākajā satiksmes vietā/stundā gada visslapjākajā vakarā NAV NE VIENA acu liecinātāja.Kā jau parasti.

Kā īsti notika šī itin zīmīgā avārija.Nevis uzreiz "kurš vainīgs" (to IESPĒJAMS kauč kad var būt noskaidros Poli Policija), bet nu vienkārši tā, aiz "cieņas" pret "pārējiem" (satiksmes) dalībniekiem.

Ko diez izdarīja (nodarīja) vieglās a/m vadītājs, ka nokļuva šādā situācijā? Izbraucis no Mūku apļa,līda rindā? Vai varbūt kāds kārtējais "avīzes lassītājs" kko netīšām nodarīja viņam? Varbūt ka vieglais jau "laicīgi" pārkārtojās, kilometru pirms zinātnieku (LOHU) jaun-izprojektētās nobrauktuves uz krAssta ielu? 

Konteinerfūresvedējam ir 24jā gadusimtenī (elektrokibernētikas laikmetā) būtu jābūt šādi "aprīkotam", lai vieglo šādi te varētu pilnībā iestumt/zem? 

Ko diez būtu jāievēro "citiem" vieglo a/m vadītājiem, kuri (iespējams, ar tā dēvētajiem Pasažieriem/salonā...) tur kādureiz izveiks līdzīgu manevru tā dēvātajā "nākotnē"? Nē?

aktuaalaa fizika 22.februāris 2024 8:21
5 1 Atbildēt

Massa + paatrinaajums - apledojums, un redzam rezultaatu, ka bremzeejot auto paarveershas ragavinjaas, kas nav vadaamas nekaadi! Jaacenshas nebraukt pa joslu, kur brauc smagais transports.

iAuto 22.februāris 2024 8:28
3 0 Atbildēt

Nebija tur avārijas brīdī apledojuma

OK 22.februāris 2024 8:40
1 3 Atbildēt

Es gan video redzu, ka celsh ir apledojis un asfalta virsma spiid:

www.youtube.com/watch?v=aelvowFCXo0

Ne velti pa radio autovadiitaajus briidina, ka tilti un celja paarvadi apledo pirmie, jo veejsh arii pazemina virsmas temperatuuru.

uupis 22.februāris 2024 9:14
7 0 Atbildēt

Es tur vakar braucu gan 5 min pirms sadursmes kad 2 stundas pēc! Nebija ledus! Bet pilna rīga bija ar vagoniņiem un dupsīšiem! Tas drīzāk velk uz mēnes fāzēm ka nemāk bremzēt, vai arī bremzes nav kārtībā!

nekaa personiiga 22.februāris 2024 9:28
0 5 Atbildēt

"Malnais ledus" ir ledus klasiskais, vai tikai virsmas apledojums? Tas veidojas jau pie +4 graadiem. Vai nav vienalga, kaa to sauc, sliid taapataas.... Un ja veel pa virsu uudentinjsh!

Personīgi 22.februāris 2024 18:10
3 0 Atbildēt

Es arī tur braucu max 20 minūtes pirms tās avārijas. Braucu kā parasti pie fotorada 80, pēc ap 100, nebija tir pilnīgi nekāda ne melna, ne rozā ledus, tur ar moci varēja mierīgi braukt.

Visticamāks kāds nolaida lažu, pats šoferi, vai kāds patraucēja utt., bet ledum ar to visu tur 100% nav nekāda sakara.

Janka 22.februāris 2024 9:39
36 2 Atbildēt

Dupsīši ir tāpēc, ka Latvijā autovadītajiem tāds termins, kā 'droša distance' pastāv tikai retajam!

 Visi stresaini skrien un brauc 1-2m attalumā no otra, nedomājot par to ka ceļš ziemā var apledot un slīdēt un tad kad priekšā gadās asāka bremzesana, tad neviens nespēj droši noreaģet un apstāties, bez avārijas. 

👎 Šo ik dienu jūtu, pilsetā ziemas apstākļos ikdienā es atstāju 5-6m distanci no priekšejā(ja ir kādi ekstremāli sniega-puteņa, apstākļi tad visus 10) bet gandrīz vienmēr aiz manis kaut ko stresaini raustās un pat pēc kāda laika apdzen mani, pielienot man priekšā... Raustoties nakamajam pakaļā.... UN JĒGA?!??? KUR TALĀK AIZSKRIEN????

 Satiksmes plūsma ir tāda kāda viņa ir! Jāceļas ir laicīgi no gultas, nevis jāguļ līdz pēdējam, tad mazāk būs jastreso uz ceļa! 😉

Sergejs 22.februāris 2024 9:43
3 0 Atbildēt

Opcionāli uz šosejas pie 100km/h sēž 3-5m no fūres bampera un izmisīgi cenšās saskatīt ir vai nav pretīm kāds, tik vien kā galvu vēl pa logu neizbāž, šie ir novērojumi no reālās dzīves.

Vernons 22.februāris 2024 10:34
1 3 Atbildēt

Fūrei ātruma ierobežotājs 90 km/h!

Sergejs 22.februāris 2024 11:02
2 1 Atbildēt

a) nu daži labi tomēr arī pamanās ap 100km/h braukt (pēc spidometra)

b) 100 vai 90 tas ko ļoti būtiski maina aprakstītā situācijā (no fizikas jā, kinētiskā enerģija=mv^2/2) ?

c) aprakstītā situācija kā tāda tev šķiet ir ok? (atbildi "jā" vai "nē", bez filozofijas un ūdens)

Vernons 22.februāris 2024 12:02
0 6 Atbildēt

Izlasi un iemācies no galvas Ceļu satiksmes Likuma 19. panta 1., 3. un 4. punktus! Tur Tev būs atbilde visai turpmākai dzīvei! Ir vai nu TĀ, vai NEKĀ!

Sergejs 22.februāris 2024 13:01
4 0 Atbildēt

A bez tūkšpļūtīšanas uz c) punktu atbildi var tomēr palūgt? "Jā" vai "Nē"?

Pieļauju ka pateikt "Jā" tomēr nesanāk jo piemīt zināmas prāta spējas un pašsaglabāšanās instinkts, bet savukārt "Nē" nevari pateikt jo ir ieradums turēties pie sava neraugoties ne uz ko, tāpēc arī sāc ar iemīļotiem pantiem atrunāties. Bet tas ir tikai mans pieņēmums kas var neatbilst realitātei😉

Rr19 22.februāris 2024 14:37
4 0 Atbildēt

Aizvakar arī uz Salinieka 1joslā sākās bremzēšana, jo dażi neredz, ka priekśā velkas ekskavātors, velk līdz pēdējam kamēr blakus josla jau aizņemta.

uupis 22.februāris 2024 8:29
2 3 Atbildēt

Kāds apledojums? Hallo! Vienkārši masturbēšana pie stūres!

Ir te viens sētas vīna konvencijas stāstniks, kurš stāsta ka pat skaidrā prātā nav iespējams pamanīt tādu šķērsli kā fūre!

Rr19 22.februāris 2024 11:32
5 1 Atbildēt

Smagie tagad iet pa visām joslām, ka tik vienam otru apjāt, daźi iedomājas, ka rullē ar x5.

uupis 22.februāris 2024 8:32
4 1 Atbildēt

Skaidrs ka aizmugurējais fūrists gulēja (skatijās seriālu, masturbēja, vai spēlēja Jevels telefonā) pie stūres!

Sergejs 22.februāris 2024 9:34
5 0 Atbildēt

99% ka kāda no tevis minētām darbībām tika veikta, jo ir divi varianti kā var nepamanīt fūri: 

 1.Lūrot filmu televizorā braukšanas laikā (ir pietiekāmi tādu eksemplāru, pats esmu redzējies kā braucot pa Ulmaņa gatvi lasa avīzi pie stūres un tas bija tad kad par autopilotu tikai domāja)

 2. Braukt atduroties ar degunu pret tās aizmuguri un neredzēt kad tā bremzē vai veic manevru

 Tāpēc braucot kopā ar fūrēm jābūt ļoti uzmanīgam un acs uz pakauša arī jātur vaļā, kā arī distanci līdz priekšā braucošai fūrei bik lielāku par 3m jāietur, lai ir vieta un laiks manevram/bremzēšanai

uupis 22.februāris 2024 8:34
9 2 Atbildēt

Vieglais noamortizēja smagā apstāšanos - citādāk šoferis būtu izsmērējies kečupā pa priekšējās fūres aizplombētajām durvīm!

Vernons 22.februāris 2024 8:37
6 7 Atbildēt

Es domāju, ka vainīgs Ūpis! Jo tas notika pie Zaķusalas uzbrauktuves. Tiltam daudz video kameru. Vainīgais aizbrauca, sekas palika! Katram auto video būtu obligāts!

uupis 22.februāris 2024 9:15
0 1 Atbildēt

😂😂😂

... 22.februāris 2024 9:07
22 3 Atbildēt

Nevaru zināt, kas tieši notika šajā gadījumā, bet smago auto vadītāju braukšanas stils mani reizēm patiešām pārsteidz. Vairākas reizes esmu bijis situācijā, kad fūre braucot aiz vieglā neievēro nekādu distanci. Braucot pa priekšu tādai fūrai, atliek vienīgi lūgt Dievu, lai nenāktos strauji bremzēt... Varbūt tā ir kāda īpaša fūristu izklaide? Jo kad cenšos atrauties, arī viņš palielina ātrumu, kad labi pārredzamā vietā paeju malā, lai palaistu garām, viņš garām nebrauc, bet turpina mani "stumt" uz priekšu...

Sergejs 22.februāris 2024 9:38
3 1 Atbildēt

Ir opcija uzzvanīt 112 un pateikt ka tāda un tāda fūre tur un tur uzvedas absolūti neadekvāti, izskatās pēc promilēm vai citām apreibinošām vielām. Uz to reaģēs ar 95% varbūtību un iespējams ka tā būs taisnība.

Sergejs 22.februāris 2024 9:39
1 0 Atbildēt

A, ir arī variants apstātie autobusa pieturā un palaist to garām, it īpaši ja brauc ar 90-96 uz spidometra noteikumu ietvaros un nekur nesteidzies

ZZZZ 22.februāris 2024 9:11
23 3 Atbildēt

Vainīga diZtance. Kur tur fārētāju zemē kravas šhitĀdus soda ka nava tāda ievērota. Bet nu te visi sastresojušies neieredz viens otru. Kravas profi uz vieglo pasažieru nemākuļiem, +20 uz 90 rāpotājiem, traktoristi pret elektriķiem utt. Tad nu spiež un griež katrs pēc savām un savu auto spējām vai nespējām. 😡

Llll 23.februāris 2024 0:14
0 1 Atbildēt

Aizmugurējais vadītājs neievēro distanci, noraušu roceni un uzspiedīšu bremzes. Tādi pidarasi brauc pa mūsu ceļiem.

Vernons 24.februāris 2024 9:30
1 1 Atbildēt

CSL 51.pants! 70-280 Eiro sods un 6 soda punkti! Agresīva braukšana, strauji bremzējot bez vajadzības!

Spararats 22.februāris 2024 10:49
2 1 Atbildēt

Kāpēc tiek izslēgta iespēja, ka vieglais pēkšņi iespraucās star diviem smagajiem?

Sergejs 22.februāris 2024 11:08
0 1 Atbildēt

Netiek izslēgta, ir arī tādi aktieri kas ielien fūrei zem deguna, nozog distanci pilnībā un uzreiz bremzē. Bet ja fūrists negulētu un uzreiz arī bremzētu būtu mazāk saplacināts.

 Nepretendēju uz absolūto patiesību, gan jau noskaidros kas un kā tur bija.

uupis 22.februāris 2024 11:30
3 1 Atbildēt

Garām! Nebūtu vieglā būtu kečups no betonetājšofera!

Vernons 22.februāris 2024 12:04
1 0 Atbildēt

Paskaidro, kāpēc vainīgs pēdējais?

uupis 22.februāris 2024 12:57
7 2 Atbildēt

Tāpēc ka NESKATĪJĀS uz ceļu un NEVĒLĒJĀS redzēt ŠĶĒRSLI!

Iespējams ka bija tik noguris, ka CSL aizliedz stūrēt!

Palasi pats Likumu

28.pants. Transportlīdzekļu vadīšanas aizliegums

(1) Aizliegts vadīt transportlīdzekli:

3) esot tādā mērā nogurušam, ka tas var ietekmēt vadītāja darbspējas un ceļu satiksmes drošību;

Vernons 22.februāris 2024 13:15
3 5 Atbildēt

Es uzskatu, ka vainīgais bija fūrei priekšā, pat vairāki! Vai 1. fūrei STOPi dega? Kāds pārbaudīja? Smagajiem jau ātrumu fiksē tahogrāfs! Vai 2. Smagajam brezes pārbaudīja? Es to aizdzītu šodien uz atkārtotu apskati! 

To ko Tu te raksti ir muļķīga lirika!

Vernons 22.februāris 2024 13:08
2 3 Atbildēt

Atbilde ir Nē! Jo distance jāietur atkarībā no ātruma! 100 metri ir OK! Autobuss iet arī 100! Pietiek, lai redzētu, pietiek lai ieskrietos un aizietu garām, ja ir tāda iespēja un vajadzība!

Sergejs 22.februāris 2024 13:07
1 0 Atbildēt

Jā, ikdienā sanāk daudz ar fūru šoferiem saskarties, visādi eksemplāri redzēti, arī šādi. Bet nu tomēr vairāk ir normāli, paldies Dievam.

650 22.februāris 2024 15:07
9 0 Atbildēt

Kārtējoreiz brīnos par daļas komentētāju izcilo spēju sadrirst pilnīgi jebkuru "pilsonisko izmeklēšanu".Savukārt,tā dēvētā "žurnaālistiskā izmekēšana" kopš kovida laikiem mums ir iegājusi pilnīgā galīgā dsā,tas nu ir pilnīgi skaidrs. 

Kāds nafig ledus, jūs vispār braucāt vakar vakarā?? Kāds vispār ir ievērojis kādas sakarības,kad rīgā darbdienas vakarā ir lietaini slapjš un tumšs? Kā tur tie "braucēji" uzvedas?

Galēja necieņa pret sabiedrību, apzināta galvas jaukšana un maldināšana no "reportieru" puses.Cilvēkam nav (un NEbūs!) skaidrs, kādās situācijās un kados apsstākļos viņu var saspiest vai saraut.

Neviens muldošais "specaālists" nav izskatījis par vajadzīgu uzbilst kādu savu to glumo vārdu.Ne viens!

Cilvēkiem akūti vajadzīgs brīdinājums, PATIESA (kaut vai varbūtējo) cēloņu analīze, kaut vai kādu reālu "variantu" līmenī.Tādas nav, ne par šo ,ne par desmitiem citu tikpat kliedzošu gadījumu.Kā beidzās nesenā slepkavība pie Suņciema,kur ir cēloņu/apstākļu rezumēJums? Cik ilgi tur "izmeklēs" neiespējamo?

Vakarvakara avārija notika krietnu gabalu PĒC Zaķusalas uzbrauktuves un krietnu gabalu PIRMS Krasta ielas nobrauktuves! Nav nekur ne vārda par to! Aizbrauciet paskatīt, vakar ap pl.10pm tur vēl dažas atlūzas pa malu mētājās.Taisns līdzens gabals.Un te pavērojiet fūres "pozīciju"uz brauktuves"! Un padomājiet par DALBAēbu izkontruēto "orgānizāciju" tajā krastaielas nobrautuvē, par informācijas saprotamību un savlaicīgumu priekš Lohiem.Iespējams, pat priekš smagajiem profi-lohiem, kuri šobrīd izmisīgi spaida navigatorus un meklē variantus.

Skats uz otru pusi no notikuma vietas:

Merikurrats 23.februāris 2024 13:41
1 0 Atbildēt

Škoda ielīda brīdī,kad fūre sāka bremzēt, un nozaga mešalkai distanci.Kad izlīdīs no ģipša saitēm, varbūt sāks domāt.

650 23.februāris 2024 21:09
1 0 Atbildēt

Bet varbūt ja fūre ielīda pirms škodas? Vai škoda brauca aiz fūres un fūrei priekšā kāds (kurš mierīgi aizbrauca tālāk) ielīda un fūrei nācās strauji bremzēt? Ne?

KĀ tur tajā debili izprojektētajā nobrauktuvē var trāpīt vispār nelienot? No kurienes tur būtu vēlams jau Laicīgi ieņemt labējo joslu? Kā ar zīmēm,ka tūliņ būtu jau "jālien"?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Par 20 000 eiro lētāk - īpašais kolekcionāru Golf R 333 Limited Edition par super cenu

76 400 eiro vērtais un 333 vienībās izlaistais ierobežotā skaita Golf skaitījās izpirkts, taču tagad tas negaidot parādījies pārdošanā, turklāt ar ievērojamu atlaidi. Lasīt vairāk

 

Naudas trūkuma dēļ mazāk nozīmīgi ceļi var kļūt neizbraucami (+ VIDEO) 9

Reģionos liela daļa ir grants ceļi, un to uzturēšana prasa papildu izmaksas. Tuvojoties gada beigām, pašvaldības Vidzemē atzīst – naudas visu ceļu uzturēšanai labā kārtībā nav un nebūs arī nākamgad. Tagad vietvarās lielākā uzmanība veltīta sniega tīrīšanai, līdz ar to tā daļa ceļu, kas ir vismazāk noslogotie, sliktos laikapstākļos var palikt gandrīz neizbraucami. Lasīt vairāk

 

11 gadījumi, kad uz autobāņa "izbeidzas motors" (+ VIDEO) 8

AutoTopNL padalījies ar video no sava 10 gados krātā materiāla, kurā no vairāk kā 1000 izmēģinātiem automobiļiem, ir 11 epizodes, kad ātruma testu uz autobāņa neiztur automašīnas motors. Lasīt vairāk

 
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti