Šodien ielēju savā diesel power BMW iBio dīzeli. pēc kāda laiciņa pastāstīšu kā klājas.
Sen jau gribēju iekš BMW to paprovēt un vēl pie tam cena tam ir 0.465Ls par litru... (Ezermalas ielā). Statoilā gandrīz 52 santīmi...
Šodien ielēju savā diesel power BMW iBio dīzeli. pēc kāda laiciņa pastāstīšu kā klājas.
Sen jau gribēju iekš BMW to paprovēt un vēl pie tam cena tam ir 0.465Ls par litru... (Ezermalas ielā). Statoilā gandrīz 52 santīmi...
JK rakstīja:Šodien ielēju savā diesel power BMW iBio dīzeli. pēc kāda laiciņa pastāstīšu kā klājas.
Sen jau gribēju iekš BMW to paprovēt un vēl pie tam cena tam ir 0.465Ls par litru... (Ezermalas ielā). Statoilā gandrīz 52 santīmi...
Imantā 0.529
Nafig to bio dīzeli!
Par filtru muļķības, nekas nenotiks, bet par gumijām, gan taisnība.
Sūds par šļaukām, bet manam fordelim, nosprāga membrāna, kura atrodas virs degvielas filtra un neļāuj degvielai aizplūst atpakaļ. Gumija vienkāºši izjuka.
raimondsm rakstījahodien Latvijas radio 12.30 kasds degv tirg teica, ka jaunajiem autinjiem naakot visas bliives izturiigas pret metilun etilesteri- biodegvielu.
Auto tirgotāji gan to pašu neapgalvo! Kam ticēt? Degvielas tirgotājam vai auto tirgotājam?
Un vēl jautājums - kāpēc vakareiropā biodīzeli vairumā valstu tirgo tikai LKW transportam? Pistoles ir tikai smagajiem derīgas (resnās)?
pastāstiet man lamerim - ir tikai biodīzelis vai ir arī biobenzīns?
Ja ir tad vairāk līdzīgs 95 vai 98?
Buusot arii biobenziins-Ulmanlaikos bija-saucaas latols.
spirta,rapsu ellas un veel hvz kokteilis.
IMHO veciem golpiem ar nojaatu kompresiju un karburatoru pasaa laikaa.
Jonkee rakstīja:Nafig to bio dīzeli!
Par filtru muļķības, nekas nenotiks, bet par gumijām, gan taisnība.
Sūds par šļaukām, bet manam fordelim, nosprāga membrāna, kura atrodas virs degvielas filtra un neļāuj degvielai aizplūst atpakaļ. Gumija vienkāºši izjuka.
varbut no vecuma klients atstiepās?
tetis rakstīja:
Jonkee rakstīja:Nafig to bio dīzeli!
Par filtru muļķības, nekas nenotiks, bet par gumijām, gan taisnība.
Sūds par šļaukām, bet manam fordelim, nosprāga membrāna, kura atrodas virs degvielas filtra un neļāuj degvielai aizplūst atpakaļ. Gumija vienkāºši izjuka.
varbut no vecuma klients atstiepās?
95 gada motorelis, nu nezinu vai! Un tas bija 2 gadu atpakal!
Zinu tikai TURBO DIZELI 9%!!!
Ziggy rakstīja:Zinu tikai TURBO DIZELI 9%!!!
Tagat arii vairaak!!! Kvalitaate garanteeta!
Labrīt!
Pirmie iespaidi ar BMW+iBioDiesel sekojoši:
Pirmās divas reizes, kad motors bija auksts uzreiz neiedarbojās visi podi. Šorīt kad no rīta -10C, viss bija čikiniekā un pat šķiet labāk, nekā ar parasto diesel.
Motors viennozīmīgi strādā maigāk. Nav tas asais dīzeļu takšķis..
Degvielas patēriņa ziņā šķiet, ka nekas nav mainījies... Bet to zināšu pateikt pēc kādas nedēļas divām.
biobenziins ir tas, kur parastam benzham lej klaat spirtu, parasti 5% vai 10%, taa kaa spirtam molekulaa ir skaabeklis, tad uzlabojas gaazu cipari( resp 90-95 proc parastais benzha ar spirtu)
biodiizelis ir rapshu elljas taukskaabju etil vai metil( kokspirta) esteris
parasti ATJAUC AR PARASTO FOSILO 30-70 vai 50-50
mazaak satur seerum labaaks pilseetai
Es taa nemaaceetu izstaatiit.Varbuut latviskaak to vareetu izskaidrot lai visi saprot???
C2H5OH- SPIRTS, TUR IR skaabeklis
Fosilais- kaut kad visas lielaas palmas, dinozauri, zaale utt sapreseejaas un ar bakteeriju paliiidziibu tuukstoshos gadu paarveertaas par akmenjogleem, bruunogleem, slaanekli, naftu un gaazi un tie ir fosilie kurinaamie
tos sadedzinot, atmosfeeraa nonaak co2 un uudens, kas bijis pasleepts zemee miljoniem gadu un nav piedaliijies apritee un tas chakaree siltumapmainju un rada siltumniicas efektu
biodiizelis izaug uz lauka 1 gadaa un nakamaaja taa degshanas produkti nonaak atpakalj atmosfeeraa, kur tos piesaista cits rapsha lauks un viss ir pa nullemm
C2H5OH sadegot veido CO2 un H2O. Rēķini kā gribi degšanas procesā lieks skābeklis nerodas, tas pat ir papildus nepieciešams. raimondsm, Tu slikti skolā mācījies!
un ja skābeklītis būs par maz, tad nāks laukā skaista tvana gāze - CO.
kas tur ekoloģisks, iznīcināt skābekļa krājumus?
shogad izaudzeejam rapsi un graudus, dabuujam spirtu un eeelju, ieguustam biodiizeli
sadedzinam motoraa, ieguustam co2 un uudeni
shito co2 un uudeni piesaista cits rapsha un graudu lauks apmeeram tikpat- cik ieguvi sadedzinoit, tik piesaista- nulees cikls
pirms 10 miljoniem gadu sapreseejam koki un zaale, rqadaas nafta- izpumpeejam sadedzinam un atmosfeeraa nonaak co2, kas tur nav bijis 10 miljonus gadu
nerunāju par biodīzeli, bet biobenzīnu, kuram klāt jaucot spirtu! Nejauc!
kaut kur lasiiju, ka tam spirta skaabeklim degvielai degot esot buutiska noziime tajaa, cik pilniigi sadeg degviela, jo shis atskjleelies ietekmee kopeejo procesu, kur sadeg fosilais benziins
paskaidrošu vēlreiz - spirts bez papildus skābekļa nedeg!
bet protams ka nee, kas tad to apshauba
vienkaarshi ja baakaa 10 % biospirta, tad tas skaitaas latols- biobenziins
latols skaitās proporcijās 5:95. Jēga no tāda maisījuma ir tikai viena - ražot 5% degvielas uz vietas valstī. Nekāda sadegšana neuzlabojas, tikai pasliktinās.
ja ir interese, tad izlasi mūsu zinātnieku mežonīgos sasniegumus šajā jomā - www.zz.lv/arhivs.php?lasit=16501
secinājumi - neviens joprojām nezin, kas ar šito maisījumu notiks augstspiediena tiešās iesmidzināšans dzinējos, jo tādi eksperimenti nav veikti, savukārt risināt vēsturē aizejošu dzinēju problēmas vienkārši nav vērts.
BIODĪZELIS
Biju uztankoties iemīļotajā Tālavas autobusu parka tankštellē un pamanīju, ka jamie par tīri draudzīgu cenu lej arī biodīzeli (kaut kādi 45s litrā).
Sabaidīts par šā izstrādājuma kaitīgumu gumijas detaļām (kaut kur tepat pa forumu viens baumoja), neielēju, tomēr paņēmu informatīvu lapiņu.
( foto.inbox.lv/citroen/BIODIESEL/biodizelis.gif )
Nekādi draudi tajā dīzeļpasāta dzinēja gumijām tajā lapelē izteikti netika, vienīgi pie tanka pielīmēts ieteikums sākumā, ja nav jauns filtrs, tankoties 50/50 ar parasto dīzeli.
Varbūt kādam ir pieredze ar zaļo zupu?