100% spirts principā nav iegūstams, kur nu vēl nosargājams.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
100% spirts principā nav iegūstams, kur nu vēl nosargājams.
varu iedomāties, ko par tiem min 2% ūdens domās tiešās iesmidzināšanas dzinēju filtri.
vai buutu iespeejams, ka te firmu paarstaavji konkreeti pasaka- shitam modelim bio nevar, shitam var, shitam atjauktu %
Norādīts, kuriem auto var brīvi gāzt un kuriem nē un kas jāizdara, lai varētu. Bet mūsu galā tiek liets arī tiem, kuriem it kā nevar gāzt.
Tā kā katram vajag novērtēt sava auto iespējas.
vai pienaaks Latvijaa tie laiki, kad te arii buus skaidrs- tiem modeljiem var, tiem ne , kval prasiibas ir taadas, laboratorijas ir shitaadas utt
raimondsm rakstīja:vai pienaaks Latvijaa tie laiki, kad te arii buus skaidrs- tiem modeljiem var, tiem ne , kval prasiibas ir taadas, laboratorijas ir shitaadas utt
Atvainojiet, bet tā nav valsts problēma. Pircējam par to ir jādomā.
he he. dažs ir analfabēts.
Valsts lieta ir patērētāju aizsardzība, otrkārt akcīzes preču uzraudzība. Par energoresursu rezervi nemaz nerunājot.
Esat aizdomājušies, kādēļ degvielas tirgotājiem jāuzkrāj degviela 100 dienām?
Jau otro nedēļu braucu ar BioD. Cena ok - 45.9 OVI bedzīntankā.
Motors ir kļuvis klusāks. Ja jaudas zudumi ir, tad just tos nevar. Par patēriņa izmaiņām neko nevaru teikt - anyway pieaugumu nejūtu.
Kad pirmo reizi lej BioD, vajadzētu šķaidīt 50/50 ar parasto D, savādāk filtrs var aizsērēt, jo BioD atmiekšķē bākā sakrātos s.ūdus.
Auto ir 1.9 pasāc. Bez tiešās iešprices un turbīnas.
Master_D rakstīja:Jau otro nedēļu braucu ar BioD. Cena ok - 45.9 OVI bedzīntankā.
Motors ir kļuvis klusāks. Ja jaudas zudumi ir, tad just tos nevar. Par patēriņa izmaiņām neko nevaru teikt - anyway pieaugumu nejūtu.
Kad pirmo reizi lej BioD, vajadzētu šķaidīt 50/50 ar parasto D, savādāk filtrs var aizsērēt, jo BioD atmiekšķē bākā sakrātos s.ūdus.
Auto ir 1.9 pasāc. Bez tiešās iešprices un turbīnas.
Kurš gan nezin tavu pasātu ?
www.vegiepower.co.uk/
www.biodieselworks.com/
www.elsbett.com/engl/index.htm
www.journeytoforever.org/biodiesel/_make.html vai_svo.html
taisam pashi
sorry biodiesel_ un taa taalak, ne biodiesel/_
vēl viens pierādījums, ka biodizels der veciem tankiem.
Ir kāds lējis TDI dzinējos??? kādas atsauksmes??
Nu, vispaar jau ar spirtu benziinaa un uudeni nekaadu probleemu nav. Spirts, piejaukts benziinam, speej piesaistiit ieveerojamu dalju uudens un ar to kopaa bez probleemaam sadegt. Tieshi uz to jau balstiitas "uudens aizvaaceejas" piedevas.
Latols pamataa bija benziina un spirta maisiijums - taa kaa spirts ir speeciigs antidetonators, tad bez Teevzemes spirta izmantoshanas idejas bij noshauts veel viens zakjis - Latola razhoshanai vareeja izmantot zemaakas kvalitaates/oktaanskaitlja benziinu, kursh bija jaaimportee. Jaapieziimee, ka benziinu oktaanskaitlji tai laikaa svaarstiijaas no 50-70, aviaacijas augstoktaana benziinam tolaik bij 65-70 vieniibas Ja benziinam piekjauc aplam lielu daudzumu spirta (vai taa radiniekus MTBE vai ETBE), tad ir probleemas ziemaa (gruutaak iedarbinaat) un vasaraa (iespeejama degvielas vaariishanaas cauruljvados, karburatoros utt.).
Kas atttiecas uz spirta izmantoshanu lieljaudas "high output" dzineejos ar augstu kompresijas pakaapi - tas tiek dariits izsenis: motospiidvejs (tiirs metanols), dazhas uudensmotosporta klases (degvielas uz metanola baazes), modelju dzineeji (tas pats). Kaa nekaa, veel saliidzinoshi nesen visaadi Indycar arii brauca ar metanolu.
ja ja. visiem tevis minētajiem motoriem resurss ir dažas minūtes vai stundas.
ja nemaldos Dienvidamerikā, precīzāk Brazīlijā uz spirtu brauc...
www.planetark.com/dailynewsstory.cfm/newsid/27916/story.htm
www.kenan-flagler.unc.edu/assets/documents/uploads_Flex_Fuels_Brazil.pdf
Tieshi taa, Braziilijaa brauc gan ar tiiru spirtu, gan ar dazhaadas koncentraacijas maisiijumiem ar benziinu - atkariigs no regjiona. USA taapat - "home grown fuel" tas pats benziina maisiijums ar spirtu vien ir.
vzini: ar tiiru spirtu vai taa maisiijumiem ar benziinu proporcijaas virs 20:80 masveidaa nebrauc taapeec, ka graujoshi pieaug degvielas pateerinjsh. Braziilji to var atljauties, jo vinjiem ir milziigs daudzums biomasas, no kuras spirtu razhot, bez tam silts klimats ir pateiciigs shaadas degvielas (leetas) lietoshanai augu gadu. Taa ka minuutes vai stundas te nav no svara, resursaa shaados (attieciigi) rezhiimos nebuutu svariigi, kaada degviela sadeg.
imits rakstīja:Ir kāds lējis TDI dzinējos??? kādas atsauksmes??
VW Passat 1.6 TDI, '88. Pašu ražojums, bez problēmām.
Par jaunākiem lasīt lietotāja rokasgrāmatā.
Jurxs rakstīja:
imits rakstīja:Ir kāds lējis TDI dzinējos??? kādas atsauksmes??
VW Passat 1.6 TDI, '88. Pašu ražojums, bez problēmām.
Par jaunākiem lasīt lietotāja rokasgrāmatā.
Tas nav nekāds TDI, tas ir TDi, pavisam cits variants, neputrojies.
deksters ir ... skaties iepriekš
Jurxs, tur skaidri un gaiši teikts - praktiski visiem jaunajiem TDI ,HDI utt biosux izraisa virkni problēmu - biežāku visu filtru maiņu utt. Tātad tas nav lēti, bet ļoti dārgi.
Un ja kāds vēl nesaprata, tad biosux ir tikai un vienīgi valsts energonetakarības risinājums izmantojot vietējos resursus. Papildus cēnšoties lēnāk samazināt atlikušos naftas krājumus. Par lētumu neviens šās biosux koncepcijas sakarā nedomā, nerunā un nesapņo.
Vakar atgriezos no Lieldienu izbrauciena. Nobraucu vairāk kā 1K ar iBio. Nekādu problēmu. Tikai džeki no rītā klusībā runāja, ka šitias laikam ar gāzi brauc... (pēc smakas) .
auto BMW 524td.
BIODĪZELIS
Biju uztankoties iemīļotajā Tālavas autobusu parka tankštellē un pamanīju, ka jamie par tīri draudzīgu cenu lej arī biodīzeli (kaut kādi 45s litrā).
Sabaidīts par šā izstrādājuma kaitīgumu gumijas detaļām (kaut kur tepat pa forumu viens baumoja), neielēju, tomēr paņēmu informatīvu lapiņu.
( foto.inbox.lv/citroen/BIODIESEL/biodizelis.gif )
Nekādi draudi tajā dīzeļpasāta dzinēja gumijām tajā lapelē izteikti netika, vienīgi pie tanka pielīmēts ieteikums sākumā, ja nav jauns filtrs, tankoties 50/50 ar parasto dīzeli.
Varbūt kādam ir pieredze ar zaļo zupu?