raimondsm rakstīja:nav jau prasiibu no evropas lai ar bio brauc 100%
nez vai 20 % bio dīzeļa bākā izraisa da jebkādas problēmas
atbilde uz Tavu jautājumu ir augstāk minētajā linkā.
raimondsm rakstīja:nav jau prasiibu no evropas lai ar bio brauc 100%
nez vai 20 % bio dīzeļa bākā izraisa da jebkādas problēmas
atbilde uz Tavu jautājumu ir augstāk minētajā linkā.
kas ir pamēģinajis ar 10-20-30-40 % bio skaidītu ar parasto.
raimondsm rakstīja:kas ir pamēģinajis ar 10-20-30-40 % bio skaidītu ar parasto.
Nav vērts mēģināt, jo pētījums rāda - 5% nejūt, 10% jau rada problēmas. Attiecīgi - ja Tev iesit 1x tad sāp, ja 2x sāp vairāk. Nav cerību, ka 3x saņemot sitienu tas sāpēs mazāk.
Ko ņematies - notestējiet un miers. Tad kad glaunais tdi nobirs, pieprasiet BioD ražotājam zaudējumu atlīdzināšanu - lai pēr kjaunu filtru. To nosaka patērētāju aizsardzības likums. Tad pie visiem BioD tankiem karāsies saraksts, kav var liet, kam nevar!
Mani BioD pilnībā apmierina.
tā gluži nav - auto rokasgrāmatā ir norādīts ko var liet bākā. Protams ja ir luste vazāties pa tiesām ...
uzdosim veco labo jautājumu- kam tas ir izdevīgi--
neskaidrības par modeļiem, kam var, kam nevar, jēdzigu, saprotamu standartu trūkums, vienoti kritēriji utt
atbilde- tiem, kas tirgo fosilo degvielu ( kas radusies no miljons gadu vecām papardēm un dinozauriem)
stabilitāte kvalitātes rādītājos, maz patērētāju sūdzību utt - tas laikam ir izdevīgi auto ražotājiem
Atgāzes - EURo 6 normas cik zinu nekāds biodīzelis izturēt nevar, tātad LV politiķu pūles ir idiotisms, kas beigsies 2015. gadā.
DB arhīvs šobrīd. Attiecīgi info bija pieejama DB lapās.
Autobūves eksperti prognozē, ka dīzeļdzinēju bums, ko šobrīd piedzīvo Eiropa, vēlākais pēc 10 gadiem varētu sākt atkāpšanās ceļu.
Dīzeļdzinēju sarežģīto tehnoloģiju izstrādes dārdzība, nežēlīgie Eiropas Savienības atgāzu normatīvi, kā arī niecīgā dīzeļdegvielas un benzīna cenu atšķirība ir galvenie ļaunie vēstneši, kas, pēc autoekspertu domām, virzīs dīzeļdzinēju ēru uz pakāpenisku norietu.
2015. gadā paredz lejupslīdi
Šobrīd Eiropā no kopējā pārdoto vieglo jauno automobiļu skaita aptuveni 50 % automobiļu tiek darbināti ar dīzeļdzinēju. Pēc pašreizējām prognozēm līdz 2010. gadam dīzeļdzinēju īpatsvars varētu pieaugt līdz 65 %, taču jau 2015. gadā ar dīzeļdegvielu darbināmo spēkratu īpatsvars varētu samazināties līdz 40 %. Pēc pazīstamā Fiat inženiera Rinaldo Rinolfi domām, pirmo apdraudējumu dīzeļdzinējiem radīs 2010. gads, kad stāsies spēkā Euro 5 atgāzu normatīvi, savukārt 2015. gads un gaidāmie Euro 6 normatīvi dīzeļdzinējiem varētu būt iznīcinoši. Starp citu, Rinaldo Rinolfi ir slavenais inženieris, kura vadībā 1998. gadā dienasgaismu ieraudzīja pirmais tiešās iesmidzināšanas common rail dīzeļdzinējs.
Viņaprāt, dīzeļdzinēju izstrādes dārdzība, kā arī apkalpošanas un remonta izmaksas varētu kļūt neadekvāti augstas salīdzinājumā ar tām, kas tiek prasītas par automobiļiem ar benzīndzinēju.
"Šobrīd pircēji ir pieraduši, ka modelis ar dīzeļdzinēju vidēji maksās par 1500 eiro dārgāk nekā līdzīga tilpuma benzīndzinējs. Nākotnē šī cenu atšķirība varētu palielināties vidēji vismaz vēl par 1000 eiro," tā uzskata R. Rinolfi.
Dīzeļu popularitāte Latvijā aug
Pēc vietējo autotirgotāju novērojumiem pašmāju pircēji ļoti labprāt priekšroku dod modeļiem, kuri aprīkoti ar dīzeļdzinējiem. Tiesa, ņemot vērā, ka pēdējos mēnešos vairākās degvielas uzpildes stacijās bieži varam ieraudzīt, ka cena par vienu litru dīzeļdegvielas ir uz mata tikpat, cik par vienu litru benzīna, uzmanīgāki ir kļuvuši arī pircēji. CSDD statistikas dati liecina, ka 2005. gadā no kopējā vieglo automobiļu skaita dīzeļdzinēju īpatsvars sasniedza 16 %. Salīdzinājumam var minēt, ka 1997. gadā ar dīzeļdzinēju aprīkoto vieglo automašīnu skaits aizņēma tikai niecīgus 3 %.
P.S. Atvainojos autoram.
kamēr būs lētais dīzelis pieejams, tikmēr braukim ar to vairāk.Un pieejams būs vienmēr kamēr brauks fūres no krieviem uz europu
pat Lamborgini galardo taisaas gatavot biodiizelja braucamo
mamma.com- starp citu
biodiizelis ir visvienkaarshaakaaa un droshaakaa biodegviela
ir sisteemas, kas ar akji rapsha ellju uzslida pirms iesmidzinaashanas cilindros un brauc 12v laikam 40A sisteema
Vzini ir tādas lietas kā piedāvājums/pieprasījums. Palielielinoties dīzeļmašīnu skaitam palielinās ddegvielas patēriņš, kas savukārt veicina ddegvielas cenu celšanos. Ar jaunu izplūdes normatīvu izstrādāšanu, tiek ierobežota nekvalitatīvāko dīzeļmašinu ražošana, kas samazina dīzeļmašīnu ražošanu un skaitu, kā rezultātā pieprasījums pēc ddegvilas samazinās samazinoties arī ddegvielas cenām.
Biodīzelis sadegot nemaz tik nekaitīgs nav. Eļļa saulespuķu, rapša utt, nepilnīgi sadegot veido kancerogēnas vielas, kas izraisa vēzi.
Autoražotāji jau sen strādā pie 24V barošanas sistēmas vieglajām automašīnām, lai ietaupītu uz vadu šķersgriezumu. Iespējams, ka būs vēl vairāk kā 24V.
Lamborgini utt - modes tendence. Pāries.
ezis666 rakstīja:kamēr būs lētais dīzelis pieejams, tikmēr braukim ar to vairāk.Un pieejams būs vienmēr kamēr brauks fūres no krieviem uz europu
Krievijā drīz degvielas cenas būs 1:1 ar Eiropas cenām.
Siksparnis rakstīja:Vzini ir tādas lietas kā piedāvājums/pieprasījums. Palielielinoties dīzeļmašīnu skaitam palielinās ddegvielas patēriņš, kas savukārt veicina ddegvielas cenu celšanos. Ar jaunu izplūdes normatīvu izstrādāšanu, tiek ierobežota nekvalitatīvāko dīzeļmašinu ražošana, kas samazina dīzeļmašīnu ražošanu un skaitu, kā rezultātā pieprasījums pēc ddegvilas samazinās samazinoties arī ddegvielas cenām.
Pats izlasi ko uzrakstīji.
Vzini Izlasīju. Un kas Tev nepatika?
1. Tu operē ar grāmatu teoriju. Praksē cena gandrīz nekad nesamazinās. Sevišķi tas attiecinams uz energoresursiem.
2. Degvielas ražošana un cenas ir privātkompāniju kontrolē.
3. Valstis ar normatīviem ietekmē tikai jaunu auto ražošanu.
4. Katrā valstī vislielākais dizeļa patērētāju sektors ir traktori un smagie auto.
5. ddegvielas LKW īpastvaram nākotnē samazināšanās ir neizbēgama, jo pasaule iet uz priekšu un daudzi lietos līdz šim par alternatīvajiem sauktos produktus.
vzinis rakstīja:1. Tu operē ar grāmatu teoriju. Praksē cena gandrīz nekad nesamazinās. Sevišķi tas attiecinams uz energoresursiem.
Tas, ka pie mums ddegvielu uzlika augstāk par 95 nenozīmē, ka tā būs arī Eiropā. Kuras energoresursu cenas augs ātrāk mēs nezinām. Piekrītu energoresursu cenas gandrīz nekad nesamazinās, bet vienai degv. cenas paliek gandrīz uz vietas, kamēr citai aug, tas bija domāts ar cenu samazināšanos.
2. Degvielas ražošana un cenas ir privātkompāniju kontrolē.
piekrītu
3. Valstis ar normatīviem ietekmē tikai jaunu auto ražošanu.
Tas nozīmē, ja dīzeļu normatīvi tiks pieņemti 2015g. tad tas reāli uz dīzeļmašinu popularitāti sāks atsaukties tikai pēc kādiem 5 gadiem
4. Katrā valstī vislielākais dizeļa patērētāju sektors ir traktori un smagie auto.
5. ddegvielas LKW īpastvaram nākotnē samazināšanās ir neizbēgama, jo pasaule iet uz priekšu un daudzi lietos līdz šim par alternatīvajiem sauktos produktus.
Protams, ka lieto alternatīvos prod, kā piem gāzi, kurai es uzskatu ir lielāka perspektīva un tavai domai par gāzes iekārtas izmešanu nav nekāda pamata.
Labi. Peace.
Ta jau manīs, bet sūdi būs, ja zinātnieki neko jaunu neizgudros. Man ir doma pārcelties uz Inčukalna apkārtni un ieurbties zemē. Visu mūžu varēs droši zagt.
Strīdiņā par to ir vai nav bioD nākotne evajag aizmirst pēdējos notikumus naftas tirgū - naftas cenas kāpumu. Ja pieprasījums pēc naftas pārsniedz piedāvājumu (ir naftas deficīts), EU nav savu naftas avotu, tad lai izvairītos no naftas deficīta radītas ekonomiskas krīzes, EU būs spiesta meklēt un vairot alternatīvus degvielas avotus.
Un bioD šobrīd izskatās cerīgākais - tā ka domāju ka bioD būs nākotne.
Kā jau lasījāt valdības lēmumā, tad bio degviela varēs pastāvēt tikai tad, ja tai tiks piemērotas visādas atlaižu shēmas. Pretējā gadījumā tās cena ir daudz lielāka par fosilo. Diemžēl lauku apart, sēt un miglot un vākt ar vajag degvielu.
ES nākotne diemžēl ir tikai un vienīgi atomenerģija. Ar tās saražoto enerģiju (elektrību) var uzkačāt bāku ar gaisu un rulēt. Cik zināms jau kādu laiku ir radīts dzinējs, kurš rulē uz saspiesta gaisa.
Te ir raksts par BioD
Un tas ir bullšits, ka jauni auto nav paredzēti BioD - skatīt šeit
www.volkswagen.lv/lv/showroom/Multivan/models/basic/frame.php
BIODĪZELIS
Biju uztankoties iemīļotajā Tālavas autobusu parka tankštellē un pamanīju, ka jamie par tīri draudzīgu cenu lej arī biodīzeli (kaut kādi 45s litrā).
Sabaidīts par šā izstrādājuma kaitīgumu gumijas detaļām (kaut kur tepat pa forumu viens baumoja), neielēju, tomēr paņēmu informatīvu lapiņu.
( foto.inbox.lv/citroen/BIODIESEL/biodizelis.gif )
Nekādi draudi tajā dīzeļpasāta dzinēja gumijām tajā lapelē izteikti netika, vienīgi pie tanka pielīmēts ieteikums sākumā, ja nav jauns filtrs, tankoties 50/50 ar parasto dīzeli.
Varbūt kādam ir pieredze ar zaļo zupu?