Visatļautība

VWfans Reģ.: 21.02.2004

Uz šosejām valda visatļautība. Vakar ap plkst.17 braucu pa Ventspils šoseju uz Rīgas pusi, sākot no Talsu pagrieziena stipri palielinājās satiksmes intensitāte. Kā vēlāk sapratu, tas bija dulno rallija apmeklētāju dēļ - uz Rīgas pusi praktiski mašīnas gāja vienā kolonnā. Lielais vairums (ap 80% vadītāju) turēja ap 95 km/h (protams, arī tas ir pārkāpums, tomēr tas ir neliels) tomēr no Talsu pagrieziena līdz Tukuma pagriezienam pusstundas laikā atradās vairāk kā desmit kretīnu un deģenerātu, kuri plūsmu, kas jau gāja uz 95 km/h, ņēmās apdzīt. Piemēram, tādi kretīni brauca ar jauno Toyota-Landcruiser, iepriekšējās paaudzes Honda-CR-V, 90.gadu beigu Audi-A4, ceturto Golfu, Audi-100 cigāru, iepriekšējās paaudzes Mercedes S klasi, Subaru-Impreza, trešo Golfu, BMW 3.sēriju.

Un lai tie skrējēji tagad nepārmet, ka vainīgi ,,sēnes,, , kas lēni brauc un viņiem traucē. Braucot ar 95 km/h, vakar nepanācu nevienu lēnāk braucošu. Manā skatījumā tā šķendēšanās par ,,sēnēm,, ir stipri pārspīlēta.

 
1.. 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ..43
kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

jaaanis rakstīja:

deksters rakstīja:

Pirmdienis rakstīja: bet visumā tā gan ir- ko līdz ātruma 100% ievērošana, ja citās situācijās nejēdz izlemt un rīkoties ?

varbūt ir jēga DRASTISKI sabardzināt autovadītāju sagatavošanu ? Vai nav pārāk viegli (un arī lēti) iegūt tiesības pie mums ?

varbūt problēmai jāpievēršas cēlonī nevis saknē ?

Brīžiem izskatās, ka pēdējos 5 gados tiesības saņēmušos autovadītājus vajadzētu sūtīt uz atkārtotiem autovadīšanas kursiem.

Es uzskatu, ka tad kad tiesībām beidzas termiņš visiem vadītājiem būtu jāpārliek gan terija gan arī braukšana, it sevišķi tiem kam pāri 50.gadiem. Bieži esmu saskāries ar vecāka gada gājuma vadītājiem, kuri no noteikumiem atceras labi ja 10% (tapēc arī velkas kā sēnas ar domu, lai tik nesvārītu kādas ziepes).

Novēlu, lai Tu pats arī 70 gadu vecumā spētu braukt kā jaunībā!

Tad doši vien būs jābrauc ar mistiskiem hibrīdauto....

Siksparnis Reģ.: 17.02.2005
0 0 Atbildēt

Siksparnis rakstīja:

Agrāk pilsētā bija 60, kad pārlika uz 50 avāriju skaits pilsētās būtiski samazinājās?

Mana atbilde ir nē, kāda ir tava?

Tikai bez izdomājumiem.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

kolumbs rakstīja: Novēlu, lai Tu pats arī 70 gadu vecumā spētu braukt kā jaunībā!

Tad doši vien būs jābrauc ar mistiskiem hibrīdauto....

Ja cilvēks nav mācējis iebraukt krustojumā tad bez CP vai CSDD palīdzības viņš to neiemācīsies. Un ja 70 gadīgs opifācijs gaidot kreiso pagriezienu domā ka iebraukt krustojumā ir tas pats kas šķērsot stoplīniju tikai ar priekšējiem ratiem, tad tā arī viņš ir braucis savos 20 gados.

Un tas kurš savos 22 gados iebraucot krustojumā nostājas pretī tai jaoslai kurā domā iegriezties tas arī 70 gados tā brauks krustojumā.

vilhelms_tills Reģ.: 21.05.2007
0 0 Atbildēt

Siksparnis rakstīja:

Siksparnis rakstīja:

Agrāk pilsētā bija 60, kad pārlika uz 50 avāriju skaits pilsētās būtiski samazinājās?

Mana atbilde ir nē, kāda ir tava?

Tikai bez izdomājumiem.

Pats pajautāja, pats sev atbildējāt. Pareizi, vai nepareizi, nav būtiski. Priekš kam tad jautājāt, ja atbilde apriori neinteresē?

vilhelms_tills Reģ.: 21.05.2007
0 0 Atbildēt

Ek, kaut kas te ir sajucis. Bet par avāriju skaitu attiecībā pret transportlīdzekļu skaitu ir jāpēta statistika, tāpat vien nosaukt kaut ko ir tukša gaisa kustināšana.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Ir meli - Ir lieli meli - Ir ļoti lieli meli - Un ir statistika

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

kas ir statistika ?

sviestc.....

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

kolumbs rakstīja: Novēlu, lai Tu pats arī 70 gadu vecumā spētu braukt kā jaunībā!

Tad doši vien būs jābrauc ar mistiskiem hibrīdauto....

Ja cilvēks nav mācējis iebraukt krustojumā tad bez CP vai CSDD palīdzības viņš to neiemācīsies. Un ja 70 gadīgs opifācijs gaidot kreiso pagriezienu domā ka iebraukt krustojumā ir tas pats kas šķērsot stoplīniju tikai ar priekšējiem ratiem, tad tā arī viņš ir braucis savos 20 gados.

Un tas kurš savos 22 gados iebraucot krustojumā nostājas pretī tai jaoslai kurā domā iegriezties tas arī 70 gados tā brauks krustojumā.

Tur jau tā lieta- kas nemācēja, tas turpina nemācēt arī 70 gados. Bet tas nav pamats teikt, ka visi pensija vecuma cilvēki ir jānovāc no ceļa.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Ir meli - Ir lieli meli - Ir ļoti lieli meli - Un ir statistika

vilhelms_tills Reģ.: 21.05.2007
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Ir meli - Ir lieli meli - Ir ļoti lieli meli - Un ir statistika

CP / CSDD uzkrāj datus par reģistrēto avāriju skaitu. Arī apdrošinātāji. Ja Jums ir zināmas kādas labākas metodes, lai uzzinātu avāriju skatu noteiktā laika periodā, lūdzu neslēpiet sveci zem pūra.

Siksparnis Reģ.: 17.02.2005
0 0 Atbildēt

vilhelms_tills rakstīja:

Siksparnis rakstīja:

Siksparnis rakstīja:

Agrāk pilsētā bija 60, kad pārlika uz 50 avāriju skaits pilsētās būtiski samazinājās?

Mana atbilde ir nē, kāda ir tava?

Tikai bez izdomājumiem.

Pats pajautāja, pats sev atbildējāt. Pareizi, vai nepareizi, nav būtiski. Priekš kam tad jautājāt, ja atbilde apriori neinteresē?

Ja atmiņa mani neviļ, tad pat tā laika avīzēs parādijās secinājumi, ka avāriju skaitu pilsētas šis ierobežojums nesamazināja.

Mani interesē Jūsu atbilde.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

kolumbs rakstīja: Tur jau tā lieta- kas nemācēja, tas turpina nemācēt arī 70 gados. Bet tas nav pamats teikt, ka visi pensija vecuma cilvēki ir jānovāc no ceļa.

Es jau domāju ka Lukstiņa kungs drīz nāks klajā ar ideju par vadītāju teorētisko un praktisko zināšanu pārbaudi pie tiesību maiņas. Un pasniegs to kā savējo ilgi loloto ideju līdz kurai viņš vienīgais varēja dadomāties.

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

es neredzu jēgu šai diskusijai....

neredzu jēgu tērēt savu laiku, rakstot acīmredzamas lietas....

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

vilhelms_tills rakstīja:

uupis rakstīja: Ir meli - Ir lieli meli - Ir ļoti lieli meli - Un ir statistika

CP / CSDD uzkrāj datus par reģistrēto avāriju skaitu. Arī apdrošinātāji. Ja Jums ir zināmas kādas labākas metodes, lai uzzinātu avāriju skatu noteiktā laika periodā, lūdzu neslēpiet sveci zem pūra.

Statistikas dati nekad nav pilnīgi. Tie ir interpretējami pēc sirds patikas. Statistika ir tikai officiāla ciparu virtene.

Starpcitu pēc tās pašas statistikas pašnāvību skaits ir divreiz lielāks kā autoavārijās bojāgājušo skaits. Tikai nez kāpēc nevienu neinteresē šī statistika. Visi kliedz ka uz ceļiem ir dramatiska situācija, jo tiko pieķersies pašnāvībām tā būs skaidra motivācija un iemesli, bet kurš tad grib atzīt ka ir slikts saimnieks.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Pirmdienis rakstīja: es neredzu jēgu šai diskusijai....

neredzu jēgu tērēt savu laiku, rakstot acīmredzamas lietas....

Pieredzes apmaiņa - tikai bez polša un stiklu plēšanas.

vilhelms_tills Reģ.: 21.05.2007
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

vilhelms_tills rakstīja:

uupis rakstīja: Ir meli - Ir lieli meli - Ir ļoti lieli meli - Un ir statistika

CP / CSDD uzkrāj datus par reģistrēto avāriju skaitu. Arī apdrošinātāji. Ja Jums ir zināmas kādas labākas metodes, lai uzzinātu avāriju skatu noteiktā laika periodā, lūdzu neslēpiet sveci zem pūra.

Statistikas dati nekad nav pilnīgi. Tie ir interpretējami pēc sirds patikas. Statistika ir tikai officiāla ciparu virtene.

Pieņemsim, ka Jums taisnība. Nu un ko tagad darīt? Es sliecos uzskatīt, ka CP/CSDD ir pieejama samērā precīza informācija par notikušajiem negadījumiem, to skaitu.

Starpcitu pēc tās pašas statistikas pašnāvību skaits ir divreiz lielāks kā autoavārijās bojāgājušo skaits. Tikai nez kāpēc nevienu neinteresē šī statistika. Visi kliedz ka uz ceļiem ir dramatiska situācija, jo tiko pieķersies pašnāvībām tā būs skaidra motivācija un iemesli, bet kurš tad grib atzīt ka ir slikts saimnieks.

Pašnāvību skaits ir ārpus sarunas konteksta. Jūs mēģināt novirzīt diskusiju citā gultnē ar demagoģiskām metodēm. Ja nu vienīgi par pašnāvniekiem-slepkavām uzskatām tos, kas tīšuprāt pārniedz atļauto maksimālo braukšanas ātrumu.

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

vilhelms_tills rakstīja: Jūs mēģināt novirzīt diskusiju citā gultnē ar demagoģiskām metodēm. Ja nu vienīgi par pašnāvniekiem-slepkavām uzskatām tos, kas tīšuprāt pārniedz atļauto maksimālo braukšanas ātrumu.

nevajag runāt kā politiķim, ne šajā portālā......

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

vilhelms_tills rakstīja: Jūs mēģināt novirzīt diskusiju citā gultnē ar demagoģiskām metodēm.

Nē nemēģinu - es jūs informēju ka statistiku izmanto kā vajaga un tā nav pietiekoši objektīva.

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

un vispār, pirms bārstīties ar jēdzienu Statistika, derētu uzzināt, vai tā ir objektīva.....

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Pirmdienis rakstīja: un vispār, pirms bārstīties ar jēdzienu Statistika, derētu uzzināt, vai tā ir objektīva.....

Vot vot

Pec statistikas avārijās visvairāk iekļūst VW.

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Es pievienojos tai frontei, kas atbalsta braukšanu, iekļaujoties kopējā satiksmes plūsmā. No rītiem pa Salu tltu zem 85km/h nemaz nesanāk braukt, pretējā gadījumā jābrauc pa labo joslu, kura nemitīgi bremzē.

Pa Salenieku lielākoties brauc tā: 1. josla - 60-75km/h; 2. josla: 75-90km/h; 3. josla: 90-110 km/h, nu, citreiz arī ātrāk, bet reti (pāris paziņas dažreiz uzrāvās uz radaru pie 140-150 km/h)

vilhelms_tills Reģ.: 21.05.2007
0 0 Atbildēt

Diskusijas dalībnieks vēlājās uzzināt, vai avāriju skaits pilsētās ir samazinājies salīdzinājumā ar periodu, kad maksimālais atļautais ātrums pilsētās bija 60 km/h.

To mēs varētu uzzināt, sarēķinot pēc formulas reģistrētais-avāriju-skaits-apdzīvotās-vietās / kopējais-satiksmē-piedalošos-transpotlīdzekļu-skaits

noteiktos laika periodos. Protams, ja kāds no šiem mainīgajiem ir neprecīzs, tad arī rezultāts būs neprecīzs.

Savukārt, vērtējumi a la "a man liekas ka avāriju nekļuva mazāk" (jāņem vērā kaut vai tas, ka transportlīdzekļu skats strauji pieaug) ir subjektīvi un nevar tikt uztverti nopietni.

Pirmdienis Reģ.: 30.12.2005
0 0 Atbildēt

ai...ko tur daudz......

ka nav, ta nav

rt Reģ.: 23.08.2004
0 0 Atbildēt

Pirmdienis rakstīja: ai...ko tur daudz......

ka nav, ta nav

kas nav? tas tur?!

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Es esmu pluusma ( vienmeer pilseetaa braucu uz 30 un esmu pluusmas saakumaa)

1.. 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ..43
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti