Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Autogāzes cenu kāpums?

ZigiZ Reģ.: 09.10.2002

Pašlaik likt gāzes iekārtu vēl atmaksājas.

Bet vai kādam ir informācija, kāda būs autogāzes cena pēc Krievijas gāzes cenas celšanas šogad?

 
1 2 3 4 5 6 7 8 ..15
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja jau kompresijas dēļ nevar darboties ar gāzi, tad ar benzīnu ne tik...

kasinsh79 rakstīja: Bija jautājums par dzinējiem, kam neuzstāda gāzi.

It kā VW/AUDI saimē FSI dzinēji ar gāzi nedraudzējas, MITSUBISHI GDI tāpat u.c. (jāčeko individuāli), bet - pats savām acīm esmu redzējis Vācijā uzstādītu LPG iekārtu 1.4 Turbo FSi jaunajam Golf 7 Tam arī startējās ar gāzi, nevis benzīnu. Pie kam, arī ziemas salā

Nav tāds "nedraudzējas" - vienkārši nebija izstrādātas attiecīgas iekārtas. - nu un varbūt kādam ražotājam tur tā tiešās iesmidzes iekārta ir tik tizla ka kaut kas var izšķīst no gāzes. Priekš FSI jau kādu laiciņu atpakaļ izstrādāja iekārtas kas iesmidzina gāzi izmantojot esošo augstspiediena sūkni un sprauslas. Vēl, protams, eksistē tādas muhļāžas līmeņa iekārtas kā, piemēram, piedāvā AC - ar nelielu benzīna daudzumu padevi caur sprauslām lai tās neizbeigtos, bet savādāk parasta ceturtā paaudze.

Tiešā gāzes iesmidze vispār izklausās pēc kaut kā interesanta - tur varētu būt spēcīgs jaudas celšanas potenciāls turbiķiem - kā nekā gāze dzesē virzuļus...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

msh

Baigi velk uz demagoģiju, bet tur laikam tā lasītā literatūra vainīga. Speciāli iegāju kevroleta lapā un atvēru korvetes un suburbana lietotāja manuāļus - korvete, kurai tas bīdelis ir ar domu par iešanu taisīts, manuālī rakstīts "ne zemāku par 91", tātad ne zemāku par 95 RON

================

91 NAV 95, nevajag izgudrot savu "riteni! 91 ir viņu normālais "Regular", 95 jau ir "Premium".

un vēl aizmirsi pieminēt ka tur ir arī E85 opcija - vai tik tā augstā kompresijas pakāpe nebūs ar domu par "zemoktāna" E85...

=================

Varbūt būsi dzirdējis, ka E85 ciparam NAV NEKĀDA

sakara ar oktānskaitli, kurš šai spirta bāzes (85%) degvielai ir vidēji 94...96 RON.

Tiešā gāzes iesmidze vispār izklausās pēc kaut kā interesanta - tur varētu būt spēcīgs jaudas celšanas potenciāls turbiķiem - kā nekā gāze dzesē virzuļus...

==================

Vispār ir tieši otrādi, gāze dzesē virzuļus vājāk, nekā benzīns, pat , ja to (LPG) smidzina šķidrā veidā. CNG

iesmidzināšana šķidrā veidā vispār nav iespējama. MAZDA labu laiku ņēmās , lai tos SKYACTIV tiešās

iesmidzināšanas dzinējus "pieradinātu" pie CNG, tagad

Japānas tirgū jau ir pieejami šie dzinēji ar CNG, kādu

brīdi jau eksistē arī MAZDA akceptētas LPG iesmidzināšanas iekārtas, ko uzstāda dīlerfirmas...

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Crankshaft

Kāds būtu Tavs viedoklis , kāpēc tauta negribīgi liek gāzi ? Kapēc firmas saviem darba auto neliek gāzi .. Labi vismaz dažas( vai tikai viena ? ) takšu firmas liek . Kas varētu būt tāds ko gāzinieki nepasaka ( dzinēja ilgmūžība .. elektronikas remonti ..cits )

Pats savulaik ar apgāzētu A vetru 2,o 8v nobraucu ap 140 K , ar iekārtu un motoru vis ok .

Tagad dīzelis , bet tikai tāpēc ,ka vēl toreiz no salona ņemtus neļāva apgāzēt .

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Gan jau tāpēc ka gāzeru izpildījuma kvalitātes līmenis ir dažāds un ļoti bieži zems. Cik nav lasīts par visādiem anāliem vadu savilcieniem, ieplūdniekā atstātu urbja galu un citām huiņām... Bez tam, gāzeri piedāvā tikai uzmudrīt gāzi, bet ne panākt lai motors darbotos gāzei atbilstoši. Reku te ir viens retais piemērs kā būtu jānotiek gazifikācijaiprj-tuning.com/...

Crankshaft rakstīja:

91 NAV 95, nevajag izgudrot savu "riteni! 91 ir viņu normālais "Regular", 95 jau ir "Premium".

Kādās vienībās tu tagad runā? Wikipēdijā pie raksta par oktānskaitļiem ir smuka konvertēšanas tabuliņa, kā arī ir uzrakstīts ka ziemeļamerikā izmanto AKI vienības. Man ir pokuj kā kuru degvielu sauc - es paņēmu no manuāļa ciparu, kuram tātad jābūt AKI un pārkonvertēju to uz RON.

Crankshaft rakstīja:

Varbūt būsi dzirdējis, ka E85 ciparam NAV NEKĀDA

sakara ar oktānskaitli, kurš šai spirta bāzes (85%) degvielai ir vidēji 94...96 RON.

Jā, ciparam nav nekāda sakara ar oktānskaitli - pašai degvielai gan. Akej, pieņemsim ka wikipēdijā rakstelī par E85 sarakstītas muļķības, norādot ka ir virs 100 RON - bet vai vari izskaidrot kāpēc rietumeiropā un jo sevišķi skandināvijā ir daudz auto entuziastu, kas pārbūvē pārdesmit gadus vecus turbiķus priekš E85 ar domu par jaudas celšanu - teiksi ka pamuļķi kas nesaprot ka ar E98 varētu dabūt vairāk?

Crankshaft rakstīja:

Vispār ir tieši otrādi, gāze dzesē virzuļus vājāk, nekā benzīns, pat , ja to (LPG) smidzina šķidrā veidā. CNG

iesmidzināšana šķidrā veidā vispār nav iespējama. MAZDA labu laiku ņēmās , lai tos SKYACTIV tiešās

iesmidzināšanas dzinējus "pieradinātu" pie CNG, tagad

Japānas tirgū jau ir pieejami šie dzinēji ar CNG, kādu

brīdi jau eksistē arī MAZDA akceptētas LPG iesmidzināšanas iekārtas, ko uzstāda dīlerfirmas...

Pie kājas par CNG, pie mums viņa nav. Ja jau LPG nedzesē, kāpēc vialle savulaik tā ļoti pūlējās ar piektās paaudzes izlaišanu? Varēja palikt pie ceturtās.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

msh

Gan jau tāpēc ka gāzeru izpildījuma kvalitātes līmenis ir dažāds un ļoti bieži zems. Cik nav lasīts par visādiem anāliem vadu savilcieniem, ieplūdniekā atstātu urbja galu un citām huiņām... Bez tam, gāzeri piedāvā tikai uzmudrīt gāzi, bet ne panākt lai motors darbotos gāzei atbilstoši. Reku te ir viens retais piemērs kā būtu jānotiek gazifikācijaiprj-tuning.com/...

====================

Te tev var tikai piekrist. Bet ir vēl viena pozīcija, uzstādīšanas un pašas iekārtas izmaksas - pie mums tās

mēdz būt nenormāli sadārdzinātas.

Kādās vienībās tu tagad runā? Wikipēdijā pie raksta par oktānskaitļiem ir smuka konvertēšanas tabuliņa, kā arī ir uzrakstīts ka ziemeļamerikā izmanto AKI vienības. Man ir pokuj kā kuru degvielu sauc - es paņēmu no manuāļa ciparu, kuram tātad jābūt AKI un pārkonvertēju to uz RON.

==================

ASV pieņemtajās "pumpoctane" vienībās, tais pašās AKI, kaut lielāko tiesu norāda augstāko "research" metodes vienību. "Pumpoctane" ir R+M/2.

Jā, ciparam nav nekāda sakara ar oktānskaitli - pašai degvielai gan. Akej, pieņemsim ka wikipēdijā rakstelī par E85 sarakstītas muļķības, norādot ka ir virs 100 RON - bet vai vari izskaidrot kāpēc rietumeiropā un jo sevišķi skandināvijā ir daudz auto entuziastu, kas pārbūvē pārdesmit gadus vecus turbiķus priekš E85 ar domu par jaudas celšanu - teiksi ka pamuļķi kas nesaprot ka ar E98 varētu dabūt vairāk?

=================

Var būt virs 100 RON, tikai diez vai kāds to dara, resp. jauc spirtu ar augstvērtīgu benzīnu + antidetonatoriem, tāda degviela sanāks nevajadzīgi dārga.

Turbiķu pārbūvei pamatiemesls ir tas, ka degvielas ar augstu spirta saturu veic ļoti efektīvu dzinēja "iekšējo

dzesēšanu", atmini kaut pirmskara vācu "Sudraba bultas", bez oktānskaitļa celšanas tieši šī dzesēšana bija iemesls augstajam spirta saturam degvielā

Pie kājas par CNG, pie mums viņa nav. Ja jau LPG nedzesē, kāpēc vialle savulaik tā ļoti pūlējās ar piektās paaudzes izlaišanu? Varēja palikt pie ceturtās.

======================

V paaudze vispār ir LPG iesmidzināšana šķidrajā fāzē, principā tas nozīmē vēl precīzāku degvielas plūsmas mērīšanu un izmešu samazināšanu. Jā, jā, arī "gāziniekus" palēnām sāk "žmiegt" izplūdes gāzu sakarā. Un gan jau arī pie mums būs CNG, tādā Vācijā CNG uzpildes vietas izplatās kā meža ugunsgrēks

Kāpēc pie mums firmas un valsts kantori neaizraujas ar gāzi? Valsts kantoriem pa lielam ir pie kājas ekspluatācijas izmaksas, tīrs padomju mantojums domāšanas veidā. Kopumā pa lielam iemesls ir arī jebkādu bonusu trūkums, kādus saņem "gāzinieki" praktiski visur, kur izplatīti "gāzmobiļi", tāpat, kā elektroauto.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

rudens68

Kāds būtu Tavs viedoklis , kāpēc tauta negribīgi liek gāzi ? Kapēc firmas saviem darba auto neliek gāzi .. Labi vismaz dažas( vai tikai viena ? ) takšu firmas liek .

==================

Par to es jau iepriekš uzrakstīju ja kas, man Bavārijā

ir labs draugs, kurš ir viens no lielākajiem "bairīšu" riepu

tirgotājiem. Tiesa, specializācija ir lauksaimniecības un visādu industriālo tranportlīdzekļu riepas. Tad nu viņa saimniecībā ir vairāk par duci Mercedes Sprinteru, ar ko tās riepas vadāt pie klientiem vai no tiem uz centrālo darbnīcu remontam. Visi tie auto ir ar LPG iekārtām, un, kā stāstīja pats Hansītis, gadā uz degvielu vien viņš

ietaupa pieczīmju skaitli, kur pirmais cipars tālu nav ne

1 vai 2, pat ne 3 vai 4 ))))))

Kas varētu būt tāds ko gāzinieki nepasaka ( dzinēja ilgmūžība .. elektronikas remonti ..cits )

================

Kādi tur elektronikas remonti, III, IV un V paaudžu gāzes iekārtas izmanto to pašu "benzīna" ECU un devējus uz dzinēja. Dzinēja ilgmūžība varētu būt pat

lielāka par "benzīnmašīnām", jo gāze, atšķirībā no

benzīna, nemazgā nost no cilindra sieniņām eļļu. Vienīgais, kas jāievēro, jālieto adekvātas kvalitātes eļļa, jo vidējā cikla temperatūra gāzes degvielai ir augstāka. ne velti daudzas firmas uz savu eļļu etiķetēm norāda, ka eļļa piemērota "gāzes dzinējiem".

Pats savulaik ar apgāzētu A vetru 2,o 8v nobraucu ap 140 K , ar iekārtu un motoru vis ok .

Tagad dīzelis , bet tikai tāpēc ,ka vēl toreiz no salona ņemtus neļāva apgāzēt .

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

rudens68

Tagad dīzelis , bet tikai tāpēc ,ka vēl toreiz no salona ņemtus neļāva apgāzēt .

==================

Atvainojos, par ātru aizsūtīju iepriekšējo Kas attiecas uz "auto no salona", tad nu jau kādus gadus ir tendence gāzes iekārtu ražotājiem "oficializēties", resp. kopā ar autoražotājiem izmēģināt auto+gāzes iekārtu, un rezultātā saņemt autoražotāja akceptu gāzes iekārtas uzstādīšanai. Tādā gadījumā tās visbiežāk uzstāda dīlerfirmas vai arī autoservisi, kuri savukārt arī saņēmuši

autorizācijas kā no gāzes iekārtas, tā no auto ražotāja.

Nezinu, vai tas jau strādā arī pie mums.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Crankshaft

Kāds būtu Tavs viedoklis , kāpēc tauta negribīgi liek gāzi ? Kapēc firmas saviem darba auto neliek gāzi .. Labi vismaz dažas( vai tikai viena ? ) takšu firmas liek . Kas varētu būt tāds ko gāzinieki nepasaka ( dzinēja ilgmūžība .. elektronikas remonti ..cits )

Pats savulaik ar apgāzētu A vetru 2,o 8v nobraucu ap 140 K , ar iekārtu un motoru vis ok .

Tagad dīzelis , bet tikai tāpēc ,ka vēl toreiz no salona ņemtus neļāva apgāzēt .

Un ko darīt ar patēriņa normas un reālā patēriņa starpību auto uz gāzes? Iepūst RIMI maisiņā?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Kādus cimdus izmantojiet pildot gāzi ?

Mājās visi vecie ādas nosvīduši .

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

es cimdus tikai ziemā izmantoju, tos pašus kas tajā brīdī rokās. dīzeļu p1stoles ir daudz netīrākas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Citreiz, kad auto netīrāks, paņemu tos parastos auduma darba cimdus, ko vairumā lieto... citādi, ar plikām rokām. Ziemā droši vien ar parastajiem, kas nu man ir.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Pamatā jautāju , jo biju dzirdējis par iespējamu roku apsaldēšanu . Tātad it kā vajagot BIEZUS cimdus .

Bet re , te cilvēki mierīgi ar plikām rokām .

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Arī piederu pie tiem, kuri pilda gāzi plikām rokām

Tikai- ļoti uzmanīgi un precīzi!

Ja kas, nosapņoju, ka drīzumā gāzes cenas atkal kritīs.

Un man ir ļoti pamatoti sapņi

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Arī piederu pie tiem, kuri pilda gāzi plikām rokām

Tikai- ļoti uzmanīgi un precīzi!

Ja kas, nosapņoju, ka drīzumā gāzes cenas atkal kritīs.

Un man ir ļoti pamatoti sapņi

Krīt jau tagad... vakar staķikā pildījos par 0.613... bet tā vispār šoks bija. Dīzeļa cenas bija it kā stabilas, tad nopērku auto ar gāzi, cena 0.539 un tad mēneša laikā uzlec līdz 0.649...

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: es cimdus tikai ziemā izmantoju, tos pašus kas tajā brīdī rokās. dīzeļu p1stoles ir daudz netīrākas.

+!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nupat jau topiks var saukties "Autogāzes cenu kritums"

Jautājums - pie kādas cenas kritums apstāsies?

kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Nupat jau topiks var saukties "Autogāzes cenu kritums"

Jautājums - pie kādas cenas kritums apstāsies?

uzraksti tvnetam rakstu la nav tikai negatīvisms tur

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Kurās stacijās pildaties ?

Piemēram stoilā nemanu pildam gāzi ?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Protams STATOILĀ .

Vai pāreja vajadzīga , vaj kas cits ?

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Plānots gāzes uzpildes atveri novietot blakus benzīn uzpildes vietai .

Vai tomēr ir kādi pret argumenti ?

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Plānots gāzes uzpildes atveri novietot blakus benzīn uzpildes vietai .

Vai tomēr ir kādi pret argumenti ?

Ir novērots ka tie slēptās uzpildes ,uzskrūvējamie štuceri , bremzē uzpildi - kaut kā lēni uzpildās

Konkrēti brālim ir tāda lieta un esmu redzējis arī citus ilgi pildamies

P.S. man kaut kā pajāt -neko neslēpju/nekautrējos

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Plānots gāzes uzpildes atveri novietot blakus benzīn uzpildes vietai .

Vai tomēr ir kādi pret argumenti ?

Viens ir...

Es arī tādu lietu apsvēru, bet gāzinieks, kas man aprūpē visu to infrastruktūru, teica, ka labāk nevajag, jo tajā vietā tiek brutāli urbts caurums un pastāvīgi mitrums tiek klāt, attiecīgi, drīzumā tur var pamatīgs ruslans iemesties.

Protams, pastāv jau iespēja nopakot tā, ka rūsu aizkavē, bet tad jāskatās, cik vispār ir vietas.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

P.S. man kaut kā pajāt -neko neslēpju/nekautrējos

Es jau arī it kā nē. Komleksu nav, bet nu tomēr besī tas pampaks uz bufera... tizli izskatās...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: Kurās stacijās pildaties ?

Piemēram stoilā nemanu pildam gāzi ?

Es pārsvarā ekogāzē... tā ir pa ceļam gandrīz visos manos ikdienas maršrutos - uz Krastenes, Mūkusalas, Vienības gatves, Jūrmalas šosejas... šad tad arī lukoilā vai statoilā... nezinu, varbūt subjektīvi, bet man kaut kā liekas, ka ar statoil gāzi mazāk km sanāk... bet, kāreiz, viens čoms saka, ka viņam ar statoil sanākot vairāk.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Statoil bija ar vienu pildīšanos vairāk km, kad viņi tirgoja InterGaz. Tagad viņi tirgo LV Propāna gāzi, tikai pa dārgo un bez servisa (pašam jāuzpildās).

Pildāmies Eko gāze un Pro gāze.

Vēl patīk man InterGaz stacijas. Cita DUS Kurši, cita reģionos utt.

1 2 3 4 5 6 7 8 ..15
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti