Starp citu - 80 litri gāzes sver tikpat, cik ~50 litri dīzeļa Tas tiem, kas par svaru satraucas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Starp citu - 80 litri gāzes sver tikpat, cik ~50 litri dīzeļa Tas tiem, kas par svaru satraucas.
Es būt priecīgs, ja manā CR-V būtu vieta 80 l balonam. šobrī ir 45 l (laikam), reāli iepildīt var max 41-42 litrus. lielākais attālums, ko esmu nobraucis, ir 360 km. Būtu 80 litri (pofig par svaru), varētu nobraukt ap 700 km. Būtu retāk jāpildās
Vietas tur ir cik uziet.
neatņemot vietu bagāžas nodalījumam, nav! Runa ir par rezerves ritenim paredzēto vietu, kurā ievietots gāzes balons.
Piemēram ja manam sedanam pacelta grīda nekādu mīnusu nedotu , tieši otrādi , jo būtu mazāks nelīdzenums starp nolocītiem sēdekļiem
Nu bet par to arī runa - liec kauč pasažiera vietā, uz jumta bagāžnieka vai vadā 2 m3 piekabē...
Gribētos redzēt, kā tu ar balonu uz pasažiera beņķa apskati iziesi...
Nu bet ne jau uz beņķa, bet tā vietā, pie grīdas pieskrūvētu.
Daudzi paceļ bagāžnieka grīdu balona dēļ. Es arī tā būtu darījis, ja ne minivens, kur 3 sēdekļu rinda kā reiz tur figurē...
Kārtējā netēma . Nu drusku saistīta . Proti iekrājušās statoil akcijas uzlīmes . Vaij ir kas vērtīgs . Padomā mazais salona putekļu sūcējs . Akulumators ? Cits ? Ko sakat ?
Blenderis 3reiz tika paņemts , visām ''mājām'' prazapasā . Cena /jauda + zīmols = laba izvēle
Kārtējā netēma . Nu drusku saistīta . Proti iekrājušās statoil akcijas uzlīmes . Vaij ir kas vērtīgs . Padomā mazais salona putekļu sūcējs . Akulumators ? Cits ? Ko sakat ?
malik
var salīmēt uz bagažnieka vāka tās uzlīmes.
ja tev uz savējā vairs nav vietas, tad var arī uz mana. klāt gan nebraukšu.
Nu, tad nu tā... Slavēju savu bezproblēmu auto, kam LPG lieliski strādājusi 80tkm, līdz vienā "jaukā" dienā iekārta sāka streikot.
Izskatās tas viss sekojoši.
Braucu kā ierasti līdz gāzes beigām. Pirms tam vairākas reizes tā kā noraustījās (kā beigtos gāze). Izpildījos, sākās joki.
1. Nepārslēdzas uz gāzi.
2. No jauna auto piestartējot, aiziet arī gāze. Ļoti lēnīgs auto kļuvis.
"Strauji paātrinoties", noskan signāls, ka gāze beigusies (pārslēdzies uz benzīnu), gāzi vairs neieslēdz, arī manuāli mēģinot
3. Ik pa brīdim panelī iedegas "check engine"
4. Nomainīju Hana sprauslas, jo kompī servisā uzrādīja, ka viena ir beigta. Tas pats.
5. Nomainīju filtrus reduktorā un padevei uz sprauslām. Nekāda progresa.
Auto perfekts, neviena defekta.
Kamēr servisa veči buras, nolēmu pacelt topiku šeit.
Ja nu kādam kāda zelta doma? ;)
pamēģini pārinstalēt kompi, lai veči izdzēš veco gāzes vadību un uzinstalē jaunu. man palīdzēja, biju praktiski pusi gāzes iekārtas nomainījis, līdz nonācām pie atrisinājuma!!
Tu šeit nerakstīji . Bet kā auto iet tikkai uz benzīnu ?
Kapēc izbrauc balonu tukšu . Man sākumā tā ieteica lai gāzes atlikuma sensors pieregulētos ( protams nepieregulējās ) . Gan lai saprastu cik km var nobraukt ar bāku , cik iet tukšā . Ir tanki kur ieiet 45 litri ir kur 48 .
Uz benzīna - ideāli.
Uz gāzes (kad tā strādā) - "nīkulis kvadrātā".
Stulbākais ir tas, ka svētdien gatavojāmies braukt uz Berlīni, tagad stress, lai asap dabonam kārtībā..
šovakar braukšu uz NL , pateikt Berlīnei ka Tu nebūsi ?
Vecīt LPG balōnu , da arī benz.bāku , izbraukt tukšu ira pilnīgs neprāts un piedevām regulari !!!!????
Te nupat mazais takšu Muižnieks raudāja par mūsu slikto , negulsnēm bagāto ,LPG kas fietirš visu zistēmu un nokauj SPRAUSLAS .
Tevis aprakstītā situācija atbilst aiztirsta LPG filtra pazīmēm ,bet ja arī viņa nomaiņa nau līdzējusi , tad var būt dimbā sprauslas....
P.S. pirmo reizi pa ilgiem gadiem braukšu ar gāzmobīli tālāk par Waršavu :O , kas tur uz tā poļu A2 ir kāda LPG tankštelle ?? vai jāciešās līdz ģermānijai . Tas dumjais 350km LPG režīms ............
Gan jau, ka tomēr braucu! Nesaki Berlīnei neko pagaidām
Vai nu ar M-power vai LPG power, bet braucu gan.
Iespējams, ka minētā iemesla dēļ viena HANA sprausla arī tika nokauta, jau nomainītas visas četras.
P.S. Visa Polija pilna ar LPG tankiem, uz jaunā gan nebija, bet griez nost jebkurā apdzīvotā vietā, pans ar pistoli jau stāvēs un tevi gaidīs :P
Tikko izbraucu pa A2. Brīnos, cik ātri poļi visu uztaisījuši.
Vel pirms pusgada nebija īsti ne ēstuvju, ne arī DUS, tagad jau supermoderna autobāņa infrastruktūra un pilnīgi nekas netrūkst
Lieki piebilst, Polijā LPG ir visur!
Drusku mans jautājums /novērojums ... vaij tajā gadījumā kad max iespied gāzi arī noņemot pistoli lielāks atsitiens ( gāzes pūtiens gar pistoles malām ) .
Es te iepriekš apjautājos par cimdiem . Tad vienīgais mirklis kad varētu dabūt piesalt ir noņemšanas mirklis .Vēl nēsmu izstrādājis tādu unversālu noņemšanas paņēmienu , vismaz statoil pistolēm , jo tur tā poga no sāna jāspiež .Šķiet citiem tankiem tā atbloķēšana kā benzīn pistolei , bet īsti neatceros jo vienreiz citur pildījos
. Un vakar pat sajutu vēsu pūtienu( sitienu ) pie uzacs . Tad jau drīzāk briles ...
Man iepriekšējam dampim līdzīgi simptomi bija kad reduktors bija nosprādzis. Nomainīja reduktoru un viss kārtībā. Kolēgam ar līdzīgi, bet šim pietika ar reduktora tīrīšanu.
reduktors jātīra. gan jau ka pilns ar tādu eļļainu substanci. ar laiku tā tur uzkrājas. es parasti izpūšu ar karburatoru klīneri, bet nu pareizāk ir noņemt nost un izmazgāt. reizi pa kādiem 5 gadiem vai 100k arī membrānas der nomainīt.
Pastāstīsu, kad būs viss gerai
Pagaidām skaidrs, ka sprauslas jau pilnīgi jaunas (110 eur), filtri jauni (30 eur), reduktors arī OK, gāzes servisa veči vēl auto testēs, pieslēdzot pie kompja braucot (pastāv varbūtība arī uz visai uz primitīvu iemeslu, vienas aizdedzes sveces kirdik - ceru, ka tā). Jo arī patērēja auto pēdējo tvertni kosmiski daudz, ap 17 litriem/100 km ierasto 12 litru vietā.
Nu tā, jautri
Muižnieks šeit pat iauto.............Mūsu gadījumā sabojāja arī motorus. Tagad esam atraduši risinājumu, kā aizsargāties ar speciāliem gāzes nosēdfiltriem. Ik pēc 10 000 kilometru eļļa no filtra tiek nolieta.
Būs amservā jāpaprasa par šo .
Un diez kāda bija ( vaij bija ?) pieredze ar tojotas motoriem . Vaij tā tikai moderno ford motoru problēma . ?
Par Muižnieka teikto varu pastāstīt daudz precīzāk.
Jau iepriekš biju rakstījis, ka mans sencis strādā RTP. Arī viņš bija viens no "laimīgajiem", kurš pirms pāris gadiem no dīzeļS-Max tika pārsēdināts LPG S-Max.
2 gadu laikā senča S-Max tika nomainīti 4 (!!!) katalizatori. Pa garantiju, protams. Un tas nebija tikai viņa mašīnai, bet gandrīz visām.
Iespējams, ka pie vainas bija arī tas, ka konkrētie S-Max (atškirībā no Baltic Taxi rīcībā esošajiem) ir ar E85 benzīnu darbināmi. Tam komplektā nāca Autonams uzliktās gāzes iekārtas. Tā kā Autonams pamatbizness nekad nav bijis LPG iekārtu uzstādīšana, tad LPG iekārtu uzstādīšanas kvalitāte un iekārtu apkalpošana to arī pierādīja, ka nevar āzi likt par dārznieku. Autonams nevienā brīdī negrasījās (negribēja? nemācēja?) noskaidrot iemeslus, kāpēc katalizatoriem bija kirdik ik pa 30-40 t.km.
Problēma, manuprāt, nevis pašā gāzes kvalitātē (ar tādu pašu gāzi braukā vai pusLatvija), bet gan iekārtas regulēšanā. Ir "jāapmāna" kompis ar citu sadegšanas temperatūru, piemēram.
Tagad sencis atkal pārgāja uz jaunu dīzeļS-Max un atkal ir laimīgs
Kā dīzeļ S-Max ir ar kvēpu filtriem? Vai tie neiet ciet?
Par Muižnieka teikto varu pastāstīt daudz precīzāk.
Jau iepriekš biju rakstījis, ka mans sencis strādā RTP. Arī viņš bija viens no "laimīgajiem", kurš pirms pāris gadiem no dīzeļS-Max tika pārsēdināts LPG S-Max.
2 gadu laikā senča S-Max tika nomainīti 4 (!!!) katalizatori. Pa garantiju, protams. Un tas nebija tikai viņa mašīnai, bet gandrīz visām.
Iespējams, ka pie vainas bija arī tas, ka konkrētie S-Max (atškirībā no Baltic Taxi rīcībā esošajiem) ir ar E85 benzīnu darbināmi. Tam komplektā nāca Autonams uzliktās gāzes iekārtas. Tā kā Autonams pamatbizness nekad nav bijis LPG iekārtu uzstādīšana, tad LPG iekārtu uzstādīšanas kvalitāte un iekārtu apkalpošana to arī pierādīja, ka nevar āzi likt par dārznieku. Autonams nevienā brīdī negrasījās (negribēja? nemācēja?) noskaidrot iemeslus, kāpēc katalizatoriem bija kirdik ik pa 30-40 t.km.
Problēma, manuprāt, nevis pašā gāzes kvalitātē (ar tādu pašu gāzi braukā vai pusLatvija), bet gan iekārtas regulēšanā. Ir "jāapmāna" kompis ar citu sadegšanas temperatūru, piemēram.
Tagad sencis atkal pārgāja uz jaunu dīzeļS-Max un atkal ir laimīgs
kāda Autonamam daļa kāpēc kirdiks ir katalizatoriem? Gāzes iekārta darbojas ? Darbojas! Kā tu iedomājies mašīnas kompī regulēt sadegšanas temperatūru? Tas tak nav gāzes apkures katls.
Runāju ar speciālistiem, teica, ka ir iespējami dažādi risinājumi atkarībā no katra dzinēja īpatnībām. Viena no iespējām ir arī uzstādīt papildus kaut kādu figņu, kas palīdz apmānīt vadības bloku. Neesmu tehnisks cilvēks, tāpēc par tehniskām niansēm nevaru runāt.
Par mierinājumu daudziem var atzīmēt kaut vai faktu, ka japāņu auto pat ļoti draudzējas ar LPG Katrā ziņā, mazāk kaprīzi noteikti.
kasinsh79
Tev tāds nedraudzīgs tas japānis , redzēs kā mans avensis sadraudzēsies ar LPG . Vismaz patēriņš pagaidām šķiet pieņemams ap /zem 8 . Tavs 12hmm. Varbūt smags pilsētas režīms . Jo man daudz trase .
Man arī japānis (CR-V, 2.0 l). Ar LPG draudzējas labi,bet patērē 12-13 l uz 100 km. Citreiz ir bijis 15 l. Norakstu uz LPG kvalitāti.Tàpat sanāk lētāk kā braukt ar benzīnu. Tàpēc baigi nepārdzīvoju
GB12
Un nav ne vainas tam visam pasākumam, tikai... ar dīzeli ir jābrauc, nevis jāsēņo, kā tu to darīji.
....
Uz cik apgriezieniem jātur tas dīzelis . ?? Man uz 90 km/h bija ap1600- 1700
Brauc mierīgi , taupīgi ( sēņo ) . Nokauj kvēpu filtru un vēl ko tur .. vaij patiesi tā ir , vismaz tauta nerimstoši forumos to skandina . Brauksi dinamiski , atkal patēriņš ( eiro ) pieaugs . Vismaz mans ex ravs strauji audzēja patērinu virs 90 -100 km/h , labi viņam airodinamika pilnīgi čau . Nu kur ta ekonomika ? Tik atgādināšu , ka mana apsimniekošanā ( no TIDIOTS aizņēmos vārdiņu ) ir bijis 10 gadīgs dīzels , naudas kapsēta. Un ravs pirkts jauns no kura laikam laicīgi tiku vaļā . Nekad nesaki nekad , bet paslaik skandinu .. gāzi vai benzīnu .
Nav jau visu laiku jāgāž. Tā, protams, nekāda ekonomija nesanāks. Kā man servisa džeki ieteica - ceļā uz darbu, kādu reizi krustojumā uzgriezt līdz galam. Līdzīgi uz šosejām - kādas pāris reizes uz apdzīšanu itrešajā robā un pedāli līdz galam un būs OK...
Par reduktoru tīrību var spriets tikai izjaucot! Pietiek pāris reizes iepildīt sliktu gāzi, un reduktorā iekšā būs smalkiem kvēpiem līdzīga masa, kas to nosprosto. Pirms reduktora esošais filtrs palīdz tikai daļēji, jo aiztur tikai rupjākās daļiņas.
Autogāzes cenu kāpums?
Pašlaik likt gāzes iekārtu vēl atmaksājas.
Bet vai kādam ir informācija, kāda būs autogāzes cena pēc Krievijas gāzes cenas celšanas šogad?