Autogāzes cenu kāpums?

ZigiZ Reģ.: 09.10.2002

Pašlaik likt gāzes iekārtu vēl atmaksājas.

Bet vai kādam ir informācija, kāda būs autogāzes cena pēc Krievijas gāzes cenas celšanas šogad?

 
1.. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ..15
kalfonso Reģ.: 27.03.2002
0 0 Atbildēt

vajag čekus tev?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Sveiki!

Esmu piebiedrojies laimīgo autogāzes lietotāju pulkam. Nobraukti pirmie 11 km ar gāzi.

sirga Reģ.: 29.10.2002
0 0 Atbildēt

Fābijā?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Jā, 2013.gada Fabijā, kam tagad nobraukums ir 46 tūkst.km. Pusotra gada laikā līdz apmēram 90 tūkst.km nobraukuma sasniegšanai iekārtai būtu jāatpelnās, un tad līdz pat 200-250 tūkst.km nobraukumam būtu jābūt ekonomijai.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
1 0 Atbildēt

Tu tiešām brauksi taja kakumaisā 200-250kkm ????

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Varbūt Mārim tomēr ir iespēja mainīt topika nosaukumu uz "Viss par autogāzi" vai tml.?

Starp citu, Polijā ar LPG brauc pat pavisam mazi auto ar 1.0 - 1.2 motoriem - un brauc

Kāpēc lai FABIA neaprīkotu ar LPG?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Viss atkarīgs no tā, kas un kā to gāzi liek. Ja fana stilā ir meklēts lētāks variants, tad sū.. būs ar garantiju. Protams, daudz kas no pašas iekārtas atkarīgs un no tā, kā sadzīvo ar konkrēto dzinēju. Kopumā jau nav slikti, man saabam arī ir gāze.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Es savam jaunajam CR-V arī uzliku LPG - no 14.oktobra jau sāku ekonomēt. LPG iekārtas uzstādīšanas brīdī nobraukums bija 4 850 km. Izskatās, ka jaunais CR-V ir nedaudz ekonomiskāks par iepriekšējo. Pagaidām iekļaujos vidēji 11 litros LPG uz 100 km (iepriekš - 12-12,5 l/100km).

Prieks, ka LPG cena jau ilgstoši ir salīdzinoši zema (~ 0,46 eur/l).

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Jā, līdz 200-250 tūkst.km nobraukumam taisos braukt.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

GB12

Neizvēlējos lētāko iekārtu, bet izraudzījos ceturtās paaudzes iekārtu par 780 EUR tanī pašā firmā, kurā lika Nomiks.

Nomiks

Kur ir tik lēta autogāze? Parastā cena, ko redzu uz tablo, ir 0,525 EUR litrā.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Mūkusalas ielā pirms Bieķensalas ielas ir EKO gāze automāts. Tur cena 0,505 eur/l bez atlaides. Man ar atlaidi 0,043 eur/l sanāk 0,463 eur/l. Man tieši pa ceļam sanāk.

Dārzciema ielas automātā tāda pati cena.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Nomiks

Paldies! Un kā - vai gāze tur laba, kvalitatīva?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 0 Atbildēt

Tas ir vāks,fabijā likt gāzi,riktīgs feniņpisējs.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

ezis71

Es tā parēķināju - ja paliktu pie benzīna, tad pie tagadējām cenām 1000 kilometru degvielas izmaksas būtu 67 eiro, bet ar gāzes iekārtu sanāk 46 eiro. Pie 2500 km mēneša nobraukuma ekonomija 52,5 EUR mēnesī.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Gāzes balona tilpums manai iekārtai - 42 litri.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

VWfans

Pamatā tur tikai pildos pēdējos 3 gadus. Nav bijušas problēmas.

aansis Reģ.: 23.11.2012
1 0 Atbildēt

Manam auto 60 litru balons, ar ko pietiek 200-300 km, atkarībā no kājas smaguma... Tavus aprēķinus spēju uztvert vien kā baudu pašu cipariņu skaitīšanā Baudu braukt ar mikromašīnām - nekādi. Pilnīgi pietiek tādu "pabaudīt" pa nedēļai kā nomas auto ārzemēs. Var jau atvaļinājumā pieciest, ka pa Bulgārijas kalniem ar pedāli grīdā pa bāni jābrauc uz 70. Kā mazliet mazohistisku eksotiku... Bet kā to var darīt ikdienā, nestādos priekšā

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

aansis

Mana svēta pārliecība ir tāda, ka Latvijā, kur nav nozīmīgu kalnu, kuros rāpties augšā, kā arī nav ātrgaitas maģistrāļu, nav nepieciešami jaudīgi vieglie auto. Jebkuram auto modelim pilnībā pietiek ar vismazāk jaudīgajām versijām.

Bet atvaļinājuma laikā - kas liedz iznomāt lielāku un jaudīgāku auto, ja reiz ir ceļojums uz kalnainu apvidu?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Škoda-Fabia nav nekāds mikroauto. Tam pašmasa ir tuvu 1,1 tonnai, un salons nav mazāks kā kādreizējiem kompaktklases flagmaņiem - otrajam un trešajam Golfam.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Vispār auto nav nepieciešams. Ir taču sabiedriskais transports un takši. Un kādi vispār Latvijā attālumi...

Bet tā vispār... Kauns atzīt, bet aptvēru, ka man laikam ir auto ar vismazjaudīgāko dzinēju savam modelim

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Man jāatzīst, ka man pat nav mazjaudīgākais motors, jo Škodai-Fabijai ar 1,2 litru motoru ir gan 60, gan 70 zirgspēku varianti. Manam auto ir 70 zirgi.

zhuks Reģ.: 01.12.2005
1 0 Atbildēt

Katrā ziņā neiesaku uzpildīt gāzi SIA Gāze auto Mūkusalas ielā pie Salu tilta uzreiz aiz Statoil. Problēma tāda, ka filtra futrālī lielā daudzumā krājās eļļa un filtri pēc ~5000km gāja ciet. Nu jau kādi 50 000km pildos teju 99% tikai Statoilā- abus gāzes filtrus mainu kopā ar eļļas maiņu un gāzes filtriem teju nekādas pazīmes par aizsērēšanos.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Piekrītu Aansim. Maza auto vienīgais pluss ir tas, ka pilsētā var viegli izmanevrēt. Nu, protams, arī cena, ja pērc jaunu. DEgvielu tie bieži vien rij vairāk kā kompaktnieki. No visiem mazauto, ar kuriem ir sanācis pabraukt pēdējo kādu 2 gadu laikā (Clio, Punto, Polo, Fiesta, Micra, Corsa, Yaris, 2.Mazda, pat Audi A1) tikai vienā auto es jutos daudzmaz labi un, ja nu akurāt vajadzētu pāriet uz mazauto, tad skatītos - tas ir Ford Fiesta (pēdējās paaudzes). Sanāca te kādu brīdi atpakaļ, kamēr manējais remontējās pa KASKO, pabraukāt ar nomas FIestu 1.0 turbīnas motoru un automātu. Kopumā, labs auto bija - ērts, gāja labi, automāts forši slēdzās. Bet pārējiem - vai nu plastmasas grabuļi, vai nu neiet, audiosistēmas kaut kādas lētās, elkoņbalsti neērti utt.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

GB12

Pamēģini Honda Jazz. Būsi patīkami pārsteigts.

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Nomik, vai tiešām ir tik grūti saprast, ka ir cilvēki, kurus šādi auto nekādi nespēj patīkami pārsteigt? Man nomas Chevrolet Spark uzrādīja nedēļas laikā vidējo patēriņu ~13 litriem uz simtu. Nu pastāsti, kādēļ lai es vēl ar tādu auto gribētu braukt, ja to nav jādara paša auto nomas cenas un šauru ielu dēļ? Latvijā vietas pietiek arī tāda izmēra mašīnām, kurās ir ērti pašam un arī mantas var ielikt. Un degvielas patēriņs, ja brauc nesēņojot, ir mazāks! Gluži vienkāŗši tādēļ, ka nemotoru nākas mocīt neefektīvā slodzē.

Un nav jādomā, par cik litriem vēl pieaugs nemotora degvielas patēriņš, ieslēdzot kondicionieri. Lielajiem motoriem, kas lielāko daļu laika strādā bez nopietnas slodzes, kondicionieris nekādu manāmu papildus patēriņu nerada. Esmu eksperimentējis uz bāņa - ar nemainīgu kruīzkontroles ātrumu - 100km ar kondicionieri un 100km bez. Borta datora uzrādītā patēriņa starpība bija 0,1l/100km.

Ok, es savu iegribu dēļ braucu ar 4x4 degvielas kapsētu, kuras patēriņu nav jēga salīdzināt. Bet no sievas S80 ar D5 vairāk par 8 litriem nekādi nav izdevies panākt, ikdienā iztiekot ar 6-7 litriem. Toties pieejami ir 185Zs un 400Nm.

1.. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ..15
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti