Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Trakie tramvaji! :D

joop Reģ.: 21.04.2006

Katru dienu braucot pie stūres esmu redzējis daudz un dažādus satiksmes negadījumus,bet šī rīta cirks uz Maskavas ielas kad divi tramvaji nesadala ,nevis ceļu,bet sliedes...INDIJA

 
Miezis_69 Reģ.: 01.12.2012
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Kam interesē: aprīļa beigās būs satiksmes izmaiņas Hanzas x P.Brieža krustojumā.

kreisais no Hanzas uz P.Brieža tiks liegts.

Izmaiņas saistītas ar 24.autobusa maršrutu, kurš turpmāk abos virzienos braucot uz/no Mangaļsalas kursēs pa P. Brieža - Hanzas - Skanstes - Duntes ielām.

kakogo huja Skanstenē ko darīt ir sranam RS busam? Kas tur ar to brauks? Vai RS ir veikusi pētijumus? Vai Skanstes iedzīvotāji ir RS nomētājuši ar lūgumvēstulēm?

Kāpēc ir jāaizliedz kreisais pagrieziens no ielas, kur ir 4 joslas??? Mļaķ!

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

pagrauz fenheli

Miezis_69 Reģ.: 01.12.2012
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Rīgā vajag tikai 2 vas tramvaja līnijas Lidosta - Spice un Jugla - VEF vairā nevajag

Da naxuj nevajag Rīgā ne tramvaju ne trolli. Pietiek ar busuem. Kurus ir jānodod privāto rokās! Tad redzēsiet, ka tie neprasīs dotāciju un strādās pat ar peļņu!

RS taču ir vistīrākais Rīgas maka parazīts! Katru gadu tam iepumpē 50!!! ļimakus dotācijās! Kur tā nauda paliek??? Pa 50 ļimakiem var uzbliezt jaunu tiltu pār Daugavu vai pārasfaltēt visas Rīgas ielas!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Miezis_69 rakstīja:

HIPPY rakstīja: Rīgā vajag tikai 2 vas tramvaja līnijas Lidosta - Spice un Jugla - VEF vairā nevajag

Da naxuj nevajag Rīgā ne tramvaju ne trolli. Pietiek ar busuem. Kurus ir jānodod privāto rokās! Tad redzēsiet, ka tie neprasīs dotāciju un strādās pat ar peļņu!

RS taču ir vistīrākais Rīgas maka parazīts! Katru gadu tam iepumpē 50!!! ļimakus dotācijās! Kur tā nauda paliek??? Pa 50 ļimakiem var uzbliezt jaunu tiltu pār Daugavu vai pārasfaltēt visas Rīgas ielas!

Nuja - tad būš busi tikai rentablos maršrutos, skolēniem penšiem un invalīdiem brīvbiļešu nebūš

Braukšanas kartiņā būs tikai katram konkrētam maršrutam un tā nedos tiesības braukt ar citas firmas autobusu maršruta pārklāšanās ietvaros utt...

Umņiks!

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

...un biļete arī maksās ne lētāk par 2 ls. Un busi arī būs tādā pašā līmenī, kā pašlaik privātfirmu mikriņi.....Nē nē, tas mums nav vajadzīgs. Lai tik Ušakovs turpina sponsorēt to RS kantori, un visi būs apmierināti.

Miezis_69 Reģ.: 01.12.2012
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: ...un biļete arī maksās ne lētāk par 2 ls. Un busi arī būs tādā pašā līmenī, kā pašlaik privātfirmu mikriņi.....Nē nē, tas mums nav vajadzīgs. Lai tik Ušakovs turpina sponsorēt to RS kantori, un visi būs apmierināti.

Ā, tātad tu arī gribi turpināt braukt pa bezceļu ielām un turpināt smirdēt korķos, jo visu naudu jauna tilta celtniecībai aprij RS. Nu forši te ļautiņi novākušiem. Domāju- autobraucēji. Izrādās- trolejbusu benķu ostītāji

Miezis_69 Reģ.: 01.12.2012
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Miezis_69 rakstīja:

HIPPY rakstīja: Rīgā vajag tikai 2 vas tramvaja līnijas Lidosta - Spice un Jugla - VEF vairā nevajag

Da naxuj nevajag Rīgā ne tramvaju ne trolli. Pietiek ar busuem. Kurus ir jānodod privāto rokās! Tad redzēsiet, ka tie neprasīs dotāciju un strādās pat ar peļņu!

RS taču ir vistīrākais Rīgas maka parazīts! Katru gadu tam iepumpē 50!!! ļimakus dotācijās! Kur tā nauda paliek??? Pa 50 ļimakiem var uzbliezt jaunu tiltu pār Daugavu vai pārasfaltēt visas Rīgas ielas!

Nuja - tad būš busi tikai rentablos maršrutos, skolēniem penšiem un invalīdiem brīvbiļešu nebūš

Braukšanas kartiņā būs tikai katram konkrētam maršrutam un tā nedos tiesības braukt ar citas firmas autobusu maršruta pārklāšanās ietvaros utt...

Umņiks!

Tev nav pie kājas? Tu daudz brauc ar to sabiedrisko ateju?

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

reizēm es braucu

un Tici man - ne vienu reizi vien Trolejbuss ir bijis sakoptāks un drošāks pārvietošanās līdzeklis par milzīgu daļu mikriņu un pat par dažu labu taksi.

Man auto nav pie pakaļas pieaudzis...

Un par to subsīdīju RS uztur SABIEDRISKO, nevis maksas transportu. Tam transportam ir nevis peļņas bet arī daļēji sociāla funkcija. Lai vai kā Tev tas nepatiktu.

Un par ieekonomēto naudu nekam dižam ceļu remontā/būvē tāpat nesanāktu. Vienkārši padarītu dārgākas tāmes nemainot apjomu. Un jā - par ceļu būvētāju "šedevriem" nenobrīnīties, atskaitot patiešām dažus pozitīvus piemērus.

Miezis_69 Reģ.: 01.12.2012
0 0 Atbildēt

Bamam: Vot pasaki, kakogo hera pa Brīvībeni mauc vesela kaudze troleju un busu maršrutu? Vai RS nespēj optimizēt tos tā, ka Teikā visādi Purčika, Juglas un xujnokurienesvēl atbraukuši mīzēji visi sakāpj vienā busā un tad tas velk pa centru?? Čakenē notiek tas pats! Kaudze ar trolejiem, kuri visi mauc no Stacijas uz Purčiku, bet pa dažādām ielām, vai Purčikam ir kādas privilēģijas??? Penčiem tiek nodrošinātas bezmaksas exkursijas??? Nax ir vajadzīgs tāds 18 un 23 trolis, ja no stacijas iet 14/17??? Davai tad vēl kādu troli uz Purčiku caur Baroneni! Stulbums.

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Miezis_69 rakstīja: Bamam: Vot pasaki, kakogo hera pa Brīvībeni mauc vesela kaudze troleju un busu maršrutu? Vai RS nespēj optimizēt tos tā, ka Teikā visādi Purčika, Juglas un xujnokurienesvēl atbraukuši mīzēji visi sakāpj vienā busā un tad tas velk pa centru?? Čakenē notiek tas pats! Kaudze ar trolejiem, kuri visi mauc no Stacijas uz Purčiku, bet pa dažādām ielām, vai Purčikam ir kādas privilēģijas??? Penčiem tiek nodrošinātas bezmaksas exkursijas??? Nax ir vajadzīgs tāds 18 un 23 trolis, ja no stacijas iet 14/17??? Davai tad vēl kādu troli uz Purčiku caur Baroneni! Stulbums.

Piemēram, Ir autobuss, kas brauc no Juglas uz Imantu...

Pa kurieni tam braukt, kamēr Rīgā ir tik Daugavas šķērsojumu, cik ir...?

Agrāk tādu maršrutu varēja izbraukt ar vienu pārsēšanos, tagad bez nevienas, bet Tu piedāvā ar vismaz divām trim...

Afigena ērti. Pats lietotu tik dumju sistēmu?

Ts nav metro, kur ir salīdzinoši salāgoti pieiešanas un atiešanas laiki. Varbūtība, ka nokavēsi visās pārsēšanās vietās vēlamo transporta līdzekli ir visai liela...

Rxx Reģ.: 13.01.2008
0 0 Atbildēt

Pa radio kaut ko dzirdēju, ka šovasar Daugavpilī varētu jaunie tramvaji parādīties. No vienas puses, protams, škrobīgi, ka tie būs tie Belkamunmaš mēsli (mums Rīgā ir daži pretīgi viņu trolejbusi), bet no otras puses, te LV (un gan jau Daugavpils nav izņēmums, drīzāk otrādi) ir gana daudz sociālisma fanu, kuri to vien grib, kā kaut kādus baltkrievu hlamus. Nu re, tad dabūs arī.

Un vēl - kāds var pastāstīt, kāpēc, piemēram, Tallinā tramvaja sliedes ļoti daudz kur ir asfaltā un pa tām var normāli braukt, bet Rīgā ārkārtīgi daudz kur 2013. gadā tās ir klātas ar 15. gadsimta izgudrojumu - bruģi?

Imho tas ir stulbums augstākajā mērā.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

tas ir ashitektūras piemineklis

un savulaik par to ir dārgi samaksāts

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Rxx rakstīja: Un vēl - kāds var pastāstīt, kāpēc, piemēram, Tallinā tramvaja sliedes ļoti daudz kur ir asfaltā un pa tām var normāli braukt, bet Rīgā ārkārtīgi daudz kur 2013. gadā tās ir klātas ar 15. gadsimta izgudrojumu - bruģi?

Imho tas ir stulbums augstākajā mērā.

Domāju, ka daudzreiz lētākas uzturēšanas dēļ un varbūt labi, ka tā - paskaties, kā izskatās "ielāpi" tranšeju rakšanas vietās asfaltā.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Rxx rakstīja:

Imho tas ir stulbums augstākajā mērā.

Stulbums esi tu,kas bruģim vainas?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja:

Rxx rakstīja:

Imho tas ir stulbums augstākajā mērā.

Stulbums esi tu,kas bruģim vainas?

Kāpēc tad nau platformas jaunajiem tramvajiem?

tad varbūt bija jāsūta čehiem uzreiz čimbuli kurš pieturā apstājoties pieplok pie zemes lai var iekāpt?

Miezis_69 Reģ.: 01.12.2012
0 0 Atbildēt

day after tomorrow

Uupi, kur tu esi?

transphoto.ru/...

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

pēdējā laikā gan teju visur (arī Krievijā) TOPOs ir sliežu likšana zālājos. vairākās rietumu pilsētās tramvaja sliežu krustojumi atrodas baseinos ar strūklakām....Vienā krievzemes pilsētā (redzēju bildi),tramvaja stacijā ceļš atrodas tieši paralēli dzelzceļa sliežu ceļam - perona otrā pusē. Kāmo vilcienā ārā - tieši tramvajā iekšā....

Rxx Reģ.: 13.01.2008
0 0 Atbildēt

Es kaut kā visai blāvi no deviņdesmito gadu bērnības atceros, ka 2. tramvajs gāja gar Uzvaras pieminekli, pa Bāriņu ielas zālāja vidu.

Tā bija?

Kāpēc to pārcēla uz esošajām sliedēm gar A. Grīna bulvāri?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

kāpēc neatceros. bet tā bija. kad zeļļu kojās dzīvoju, tad sākumā vēl braucām gar zvaigznēm ar džimbuli..

Rxx Reģ.: 13.01.2008
0 0 Atbildēt

Viens variants varētu būt tāds, ka gribēja atvieglot krustojumu ar Uzvaras bulvāri, lai tur nav divi lieli krustojumi ar tramvaju pa vidu pēc kārtas.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Cik es atceros, problēma bija tā, ka tramvajs tur radīja skaļu troksni, kas traucēja veterāniem iegrimt klusās atmiņās. Tad jau kursēja vēl arī vecie RVR tramvaji. Īpaši jau pa 8.maršrutu brauca tādi šroti, kurus varēja dzirdēt braucam jau kilometru iepriekš...Manuprāt, to tramvaju līniju pārcēla vēl rubiklaikos.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

izskatās, ka ar tevi jau pavisam bēdīgi ir

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Manuprāt, to tramvaju līniju pārcēla vēl rubiklaikos.

1995.g.

Rxx rakstīja: Es kaut kā visai blāvi no deviņdesmito gadu bērnības atceros, ka 2. tramvajs gāja gar Uzvaras pieminekli, pa Bāriņu ielas zālāja vidu.

Tā bija?

Bija.

Kāpēc to pārcēla uz esošajām sliedēm gar A. Grīna bulvāri?

Bija jāveic sliežu kapitālremonts. Bet kāds izdomāja, ka nafig tur remontēt, jābūvē jauns ceļš, lai 2. piļītu gar Grīna bulv. mājām, ķipa labākai rajona satiksmei ar Zasulauku.

Nu tagad gan visos plānos ir paredzēts atkal sliedes gar uzvaras fallu atjaunot.

IkdienasViesis Reģ.: 24.02.2003
0 0 Atbildēt

Atceros no bērnības, ka uz tā vecā tramvaja ceļa Bāreņu ielā tramvaju vadītāji parasti centās izspiest maximālo ātrumu - pasažieriem tā bija izklaide: daudzi nebija pārliecināti, vai līdz krustojumam izdosies veiksmīgi apstāties ...?

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis rakstīja: Atceros no bērnības, ka uz tā vecā tramvaja ceļa Bāreņu ielā tramvaju vadītāji parasti centās izspiest maximālo ātrumu - pasažieriem tā bija izklaide: daudzi nebija pārliecināti, vai līdz krustojumam izdosies veiksmīgi apstāties ...?

No daudz tuvākas pagātnes atceros tramvaju, kurš ar līdzīgu motivāciju Ganību dambī nepaspēja apstāties pirms krustojuma ar Sāremas ielu - auto, kura vadītājs protams formāli bija vainīgs, jo nedeva ceļu tramvajam, tika aizsviests zālājam, virsū bērnu ratiņiem uz gājēju celiņa, kas atrodas visnotaļ tālu no krustojuma. Tā ar tām izklaidēm...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti