Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

velo un gājēju pārejas - kuram taisnība

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
 
LorDRameX Reģ.: 19.05.2004
0 0 Atbildēt

par zvnaiishanu i nevajaga Wala

taja paša Zviedrija zvana vinji ka apdolbijushies, nevis sauc mistiskas puese, un visi cilveeki smuki sper soil pa labi lai pa kreso pusi velopedists tiek garam, un ta ir uz parastam ietveem nevis uz speciaaljaiem velocelinjiem, tur vispaar gajeeju neredzeesi - via jaredzeesi tad uz reiz jau zini ka nav vieteejais

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

WALA rakstīja: ...Zvanīt no aizmugures - uz ietves kā ir reizi ir absolūts kultūras un takts trūkums (!!!)- normālās valstīs cilvēki pabļauj ka apbrauks pa vienu vai pa citu pusi (zvans cilvēkus nobiedē jo īpaši ja piebrauc \"pie dibena\" un zvana) !!!

Tu taču ar auto pirms apdzīšanas rādi pagriezienu nevis notaurē to kuru apdzen !!!

Var jau būt... tik \"nekulturāli\" man ir zvanījuši gan pašu mājās, gan DE, gan Skandināvijā, kaut kā nesanāca nobīties... un zvanīja visai laicīgi, nevis \"pie dibena\"...

Pats taču kaut kur par Persiju vandījies, kādā valodā viņiem bļāvi?

Un kā tūrists uztvers kaut kāda vietējā bļaustīšanos sev aiz muguras?

Spriežot pēc WALA tekstiem sanāk ka zvaniņš uz velo ir obligātais nekulturālības un lecības aprīkojums...

Ļoti bieži gājēji pat skaidrā slāj pa trotuāru neprognozējami. Tāpēc zvaniņš mobilizē kātotāju un ABI var izvairīties no bezjēdzīgas un nevajadzīgas sadursmes.

Šī statistika laikam ir no zila gaisa, vai ne? la.lv/... :velosipdisti-visbiek-gst-traumas-sadursm-ar-gjjiem&Itemid=123

Vai arī Pēc sadursmes ar auto velopisēdists ātri mūk, kad tiek piedāvāts pagaidī miličus...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Loģiski – ka velobraucējiem vajag matjugaļņikus.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Yetti rakstīja:

WALA rakstīja: ...Zvanīt no aizmugures - uz ietves kā ir reizi ir absolūts kultūras un takts trūkums (!!!)- normālās valstīs cilvēki pabļauj ka apbrauks pa vienu vai pa citu pusi (zvans cilvēkus nobiedē jo īpaši ja piebrauc "pie dibena" un zvana) !!!

Tu taču ar auto pirms apdzīšanas rādi pagriezienu nevis notaurē to kuru apdzen !!!

Var jau būt... tik "nekulturāli" man ir zvanījuši gan pašu mājās, gan DE, gan Skandināvijā, kaut kā nesanāca nobīties... un zvanīja visai laicīgi, nevis "pie dibena"...

Pats taču kaut kur par Persiju vandījies, kādā valodā viņiem bļāvi?

Un kā tūrists uztvers kaut kāda vietējā bļaustīšanos sev aiz muguras?

Spriežot pēc WALA tekstiem sanāk ka zvaniņš uz velo ir obligātais nekulturālības un lecības aprīkojums...

Ļoti bieži gājēji pat skaidrā slāj pa trotuāru neprognozējami. Tāpēc zvaniņš mobilizē kātotāju un ABI var izvairīties no bezjēdzīgas un nevajadzīgas sadursmes.

Šī statistika laikam ir no zila gaisa, vai ne? la.lv/... :velosipdisti-visbiek-gst-traumas-sadursm-ar-gjjiem&Itemid=123

Vai arī Pēc sadursmes ar auto velopisēdists ātri mūk, kad tiek piedāvāts pagaidī miličus...

Jā - tieši nekulturālības un lecības apliecinājums. Velosipēdisti ir iedomājušies, ka viņi ir pasaules centrs, aizmirstot, ka gājējam ir priekšroka un uz ietves NAV jādomā, kā izvairīties no velobraucēja. Tieši tāpat, kā aizmirst par saviem pienākumiem vietās, kur jādala brauktuve ar auto.

Protams, nevar vainot vienpersoniski velobraucējus. Pie vainas visvairāk ir sistēma, kas pieļauj CSN nezināšanu pat autobraucēju vidū. Par tādām ekstrām, kā gājēju un velosipēdistu CSN zināšanas varam vispār nesapņot. Ja VISI zinātu CSN un kaut nedaudz citu satiksmes dalībnieku īpatnības, problēmu būtu daudz mazāk.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

TO Palaidniex

Ļoti bieži gājēji pat skaidrā slāj pa trotuāru neprognozējami. Tāpēc zvaniņš mobilizē kātotāju un ABI var izvairīties no bezjēdzīgas un nevajadzīgas sadursmes.

======================================

Manam velo aizmugurējā bremze čīkst . Tad to arī izmantoju . Lai gan ir arī zvaniņš ,kuru "histēriski "izmantoju lai pakaitinātu kādu paziņu ,kuru taisos apdzīt . Kautkā psiholoģiski jūties komfortablāk , jo redz nevis ar zvadu nodzen to gājēju . Bet šamais pats nomūk dzirdot " ekstrēmu" bremzēšanu .

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: TO Palaidniex

Ļoti bieži gājēji pat skaidrā slāj pa trotuāru neprognozējami. Tāpēc zvaniņš mobilizē kātotāju un ABI var izvairīties no bezjēdzīgas un nevajadzīgas sadursmes.

======================================

Manam velo aizmugurējā bremze čīkst . Tad to arī izmantoju . Lai gan ir arī zvaniņš ,kuru "histēriski "izmantoju lai pakaitinātu kādu paziņu ,kuru taisos apdzīt . Kautkā psiholoģiski jūties komfortablāk , jo redz nevis ar zvadu nodzen to gājēju . Bet šamais pats nomūk dzirdot " ekstrēmu" bremzēšanu .

Man viens šāds kadrs pārvērtēja spējas un uztriecās ar riteni kājai - rezultātā gulēja ar diezgan sāpīgiem nobrāzumiem uz ielas. Automātiskā reakcija bija ne tikai palēkt malā, bet arī atgrūst apdraudošo objektu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Var jau būt... tik "nekulturāli" man ir zvanījuši gan pašu mājās, gan DE, gan Skandināvijā, kaut kā nesanāca nobīties... un zvanīja visai laicīgi, nevis "pie dibena"...

Pats taču kaut kur par Persiju vandījies, kādā valodā viņiem bļāvi?

Un kā tūrists uztvers kaut kāda vietējā bļaustīšanos sev aiz muguras?

Zināma taisnība tev varbūt arī ir, taču tajā pašā Dānijā es netiku redzējis ka uz ietvēm zvanītu, taču uz velo ceļiem zvana gan kā traki, ja tu vazājies. Principā lielākā pieredze man pašam ir ar USA. Un tur pat uz velo ceļiem, lai arī nav pārāk apmierināti velobraucēji (tipa ar diezgan lielu karošanu savulaik izkarojuši bija veloceļus bijušo dzelzceļa atzarojumu vietā) tomēr mēģina sadzīvot.

P.S. un tomēr uzskatu ka pa ietvi ja nevari apbraukt gājēju - nefig zvanīties.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

Ļoti bieži gājēji pat skaidrā slāj pa trotuāru neprognozējami. Tāpēc zvaniņš mobilizē kātotāju un ABI var izvairīties no bezjēdzīgas un nevajadzīgas sadursmes.

Šī statistika laikam ir no zila gaisa, vai ne? la.lv/... :velosipdisti-visbiek-gst-traumas-sadursm-ar-gjjiem&Itemid=123

Vai arī Pēc sadursmes ar auto velopisēdists ātri mūk, kad tiek piedāvāts pagaidī miličus...

Zini kapēc ir tāda statistika, ne jau gājējs kādam "uzjājās" bet gan velosipēdists !!! Nav kaut kā dzirdēts ka divi gājēji būtu smagi saskrējušies un traumējuši viens otru. Tā kā tiem kas ir ātrāki ir stipri jādomā ko un kā dara !!!

Arī autovadītājiem taču skaidro par to ka vecāka gadagājuma ļaudis ir neprognozējami uz cēļa un neisaka lietot skaņas signālu, bet uzreiz piebremzēt !!!

Moš bez visiem tiem "man pienākas" var padomāt pāris soļus uz priekšu - vai ja uztesīsi kādam virsū, tu tiksi ātrāk uz priekšu ?!?!?

P.S. arī auto tauri lietoju ļoti reti !!!

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

wala - kaucināt bremzes ir stilīgāk un mazāk aizvainojoši un nomierinošāk?

manuprāt, ja vienreiz uzzvana, lai informētu gājēju, ka tam velopisēdists ir aiz muguras, nekas ļauns un aizvainojošs nenotiek.

Pie mums cilvēki pēdējos divdesmit gadus slimo ar pārprastām tiesībām, to, kas tiem itkā pienākās un ka viņi lūk ir neaizskarami

Informatīvs zvaniņš un nokāpt no pašsvarīguma augstumiem derētu visiem - Gan velopisēdistiem, gan autovadītājiem, gan pašiem gājējiem...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Palaidniex rakstīja:

...

Informatīvs zvaniņš un nokāpt no pašsvarīguma augstumiem derētu visiem - Gan velopisēdistiem, gan autovadītājiem, gan pašiem gājējiem...

Šīm es pilnībā piekrist !!!

Par pārējo tas ir diskutējami, jo tik cik gājējam nav jāstreipuļo pa visu ietves platumu tikpat arī velosipēdistam ir pienākums nebraukt pa ietvi ar 20km/h un tad vēl uzskatīt ka var visus "apzvanīt".

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

priekšroka nenozīmē, ka var citiem speciāli traucēt. Tas pat ir atrunāts atsevišķos CSN punktos, piemēram par gājēju tiesībām dzīvojamā zonā.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: priekšroka nenozīmē, ka var citiem speciāli traucēt. Tas pat ir atrunāts atsevišķos CSN punktos, piemēram par gājēju tiesībām dzīvojamā zonā.

Parādi man to gājēju, kas vienkāºši ejot pa ietvi, speciāli domā, kā pēc iespējas vairāk traucēt velosipēdistiem

Atsevišķiem autovadītājiem gan diemžēl ir kaut kāds naids pret divriteņu transportlīdzekļiem, bet arī tādu ir ļoti maz. Vairāk gan nevērība, kuru novērst necenšas paši "apdalītie". Tā kā pats esmu autovadītājs, braucot ar moto/velo zinu, kur ir labākā redzamības zona spoguļos. Un kā izrādās - pēkšni gandrīz visi vadītāji kļūst ļoti pieklājīgi un labprāt palaiž Izņēmums neapšaubāmi ir RS transports un takši/mikriņi. Starppilsētu un tūristu autobusiem, kā arī fūrēm laikam ir īpašie uzlabotie spoguļi

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: TO Palaidniex

Ļoti bieži gājēji pat skaidrā slāj pa trotuāru neprognozējami. Tāpēc zvaniņš mobilizē kātotāju un ABI var izvairīties no bezjēdzīgas un nevajadzīgas sadursmes.

======================================

Manam velo aizmugurējā bremze čīkst . Tad to arī izmantoju . Lai gan ir arī zvaniņš ,kuru "histēriski "izmantoju lai pakaitinātu kādu paziņu ,kuru taisos apdzīt . Kautkā psiholoģiski jūties komfortablāk , jo redz nevis ar zvadu nodzen to gājēju . Bet šamais pats nomūk dzirdot " ekstrēmu" bremzēšanu .

Ieeļo bremzes – nečīkstēs ar garantiju

Velomens Reģ.: 21.10.2007
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja:

rudens68 rakstīja: TO Palaidniex

Ļoti bieži gājēji pat skaidrā slāj pa trotuāru neprognozējami. Tāpēc zvaniņš mobilizē kātotāju un ABI var izvairīties no bezjēdzīgas un nevajadzīgas sadursmes.

======================================

Manam velo aizmugurējā bremze čīkst . Tad to arī izmantoju . Lai gan ir arī zvaniņš ,kuru "histēriski "izmantoju lai pakaitinātu kādu paziņu ,kuru taisos apdzīt . Kautkā psiholoģiski jūties komfortablāk , jo redz nevis ar zvadu nodzen to gājēju . Bet šamais pats nomūk dzirdot " ekstrēmu" bremzēšanu .

Ieeļo bremzes – nečīkstēs ar garantiju

Gadsimta ieteikums

Nebremzēs ar vairs nekad !

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

Velomens rakstīja:

HIPPY rakstīja:

rudens68 rakstīja: TO Palaidniex

Ļoti bieži gājēji pat skaidrā slāj pa trotuāru neprognozējami. Tāpēc zvaniņš mobilizē kātotāju un ABI var izvairīties no bezjēdzīgas un nevajadzīgas sadursmes.

======================================

Manam velo aizmugurējā bremze čīkst . Tad to arī izmantoju . Lai gan ir arī zvaniņš ,kuru "histēriski "izmantoju lai pakaitinātu kādu paziņu ,kuru taisos apdzīt . Kautkā psiholoģiski jūties komfortablāk , jo redz nevis ar zvadu nodzen to gājēju . Bet šamais pats nomūk dzirdot " ekstrēmu" bremzēšanu .

Ieeļo bremzes – nečīkstēs ar garantiju

Gadsimta ieteikums

Nebremzēs ar vairs nekad !

Kāds iemesls varētu būt tai čīkstēšanai , sākās kautkā pēkšņi .... iespējams iepriekšējā dienā iebraucu drusku dubļos . Bet kapēc tik aizmugutējās ,..... lai gan vakar šķita ,ka salīdzinošī drusku lielāks čikstulis arī priekšai parādījies .

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja:

Velomens rakstīja:

HIPPY rakstīja:

rudens68 rakstīja: TO Palaidniex

Ļoti bieži gājēji pat skaidrā slāj pa trotuāru neprognozējami. Tāpēc zvaniņš mobilizē kātotāju un ABI var izvairīties no bezjēdzīgas un nevajadzīgas sadursmes.

======================================

Manam velo aizmugurējā bremze čīkst . Tad to arī izmantoju . Lai gan ir arī zvaniņš ,kuru "histēriski "izmantoju lai pakaitinātu kādu paziņu ,kuru taisos apdzīt . Kautkā psiholoģiski jūties komfortablāk , jo redz nevis ar zvadu nodzen to gājēju . Bet šamais pats nomūk dzirdot " ekstrēmu" bremzēšanu .

Ieeļo bremzes – nečīkstēs ar garantiju

Gadsimta ieteikums

Nebremzēs ar vairs nekad !

Kāds iemesls varētu būt tai čīkstēšanai , sākās kautkā pēkšņi .... iespējams iepriekšējā dienā iebraucu drusku dubļos . Bet kapēc tik aizmugutējās ,..... lai gan vakar šķita ,ka salīdzinošī drusku lielāks čikstulis arī priekšai parādījies .

Sūdīga gumija bremžu klučiem. Sausā laikā nečīkst, bet kā tiek slapjums tā čīkst.

aizvermuti Reģ.: 07.06.2011
0 0 Atbildēt

Iesmērē tās gumijas ar silikonu!

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

aizvermuti rakstīja: Iesmērē tās gumijas ar silikonu!

Nafig silikons – solidols labāks. Aizsargā pie reizes disku pret koroziju.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Līdz cik grādiem vasaras veloriepas tur saķeri ar ceļu? Līdz +5, +7 vai +10?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Principā tas jautājums ir ļoti filozofisks…

Kā priekš piektdienas vakara…

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Līdz cik grādiem vasaras veloriepas tur saķeri ar ceļu? Līdz +5, +7 vai +10?

riepas saķeri nezaudē, tas ir "žoperīša nopelns" !!!

Ir savulaik ar satandarta riepām uz padomju "Tūrista" braukts (izklaidējos - slidinājos) pa ledu kur autosiem bija problēmas uzrāpties nelielā uzkalniņā pie -15 vai vairāk.

Tā kā tas ir tiešām dziļi filozofisks jautājums

Bet nu eksistē ziemas braucējiem speciāli arī dzelkšņu riepas.

aizvermuti Reģ.: 07.06.2011
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

HIPPY rakstīja: Līdz cik grādiem vasaras veloriepas tur saķeri ar ceļu? Līdz +5, +7 vai +10?

riepas saķeri nezaudē, tas ir "žoperīša nopelns" !!!

Ir savulaik ar satandarta riepām uz padomju "Tūrista" braukts (izklaidējos - slidinājos) pa ledu kur autosiem bija problēmas uzrāpties nelielā uzkalniņā pie -15 vai vairāk.

Tā kā tas ir tiešām dziļi filozofisks jautājums

Bet nu eksistē ziemas braucējiem speciāli arī dzelkšņu riepas.

Uz riepas pa perimetru uzmauc velo ķēdi, sapūš gaisu un mauc pa ziemu, vot visa formula!

x_rays Reģ.: 22.04.2003
0 0 Atbildēt

Vel viens \'taisnibas mekletajs\' - www.delfi.lv/...

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

velodzigiti ar parprastajam tiesibam

aizvakar pa tumsu Deglava ielā min sportists ar spoooorta felleri PA IELU, protams sporta fellerim nav NEVENA atastarotāja...

Vakar Brivibas iela, posma Brivdabas muzejs - Jugla. Pa ceļu - pa pašu pirmās joslas vidu (neskatoties, ka blakus veloceļš) nesatricinami min opis ar savu "erenpreisu" labi ka ir vismaz pakaļlampiņa

Sovakar, jau krēslo - Deglava iela - uz braucamas daļas izmin džigits, nekādu atstarotāju vai gaismiņu (īsti džigiti tak nelieto). Izmin slipi arā uz 2 joslas kreiso pusi ar ceribu kaut kā škersot tikko no ieprieksējā krusta parauto papravo plūsmu. Tūliņ arī paša virzienā parauj vaļā lusafors zaļo... Kādi mārrutki jāmeklē otras joslas kreisaja malā šādā situacijā?

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Līdz cik grādiem vasaras veloriepas tur saķeri ar ceļu? Līdz +5, +7 vai +10?

kaut kādus gadus atpakaļ, pavasarī, pa TV runāja kaut kāds LV visai augsta līmeņa šosejas motobraucējs par moča riepām un jamais visai pārliecinoši runāja, ka kaut kād saķere sākas no + 10.

Ja maks atļauj, tad fellim var dabūt riepas ar radzēm, bet kas mēģinājuši, nav pārākā sajūsmā (šie sūta arī uz LV):

www.bike24.com/... ;navigation=1;mid=0;pgc=0;menu=1000,2,103,104

Te vari pats skrūvēt, iespējams, ka ebay arī ir:

www.best-grip.com/...

izplatītāji LV:

www.best-grip.com/...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti