Ir izmaiņas jaunajos CSN:
1. priekšroka ir operatīvajam transportam
2. priekšroka Palaidniex
3. priekšroka – pārējie
Ir izmaiņas jaunajos CSN:
1. priekšroka ir operatīvajam transportam
2. priekšroka Palaidniex
3. priekšroka – pārējie
HIPPY rakstīja: Ir izmaiņas jaunajos CSN:
1. priekšroka ir operatīvajam transportam
2. priekšroka Palaidniex
3. priekšroka – pārējie
pričom tur es????
Es arī ļoti bieži braucu ar velo. Un es neuzskatu, ka vadītāja pienākums ir pamanīt man minam pa trotuāru, lai vai kādām kašpirovska metodēm pielidojam pie krusta, jebkurā virzienā attiecībā pret brauktuvi... Kāda mārrutka pēc no autolvadītāja jāprasa grūti/neiespējami realizējamaz lieta??????
Un kā jāšķērso velopisēdistam krusts? Vai to drīkst darīt pretēji kustības virzienam? Vai visi velopisēdi ir aprīkoti ar obligāto pamanīšnas ekipējumu? Visiem velopisēdistiem ir kaut vai velopisēda vai augstākas kategorijas vadītāja apliecība? Tas vismaz apliecinātu, ka bija iespēja iepazīt CSN.
Es domāju ka tas ir tikai normāli un paša velosipēdistu veselības labad nepārspīlēt ar viņu tiesībām iet bojā...
kā un kāpēc naktī braucošam vadītājam nogriežoties pa labi ir jāpamana hipsteru ar maksimāli atvieglotu fiksīti velkam pa trotuāru pretējā virzienā???
Ne lampas, ne atstarotāji, nedz arī braukšana kā velopisēdam pienākās vienā virzienā ar mašīnām?
Seene rakstīja:
sarashkins rakstīja:
Vadītājs var būt tikai viens, bet otrs vai nu pasažieris vai stūrmanis (kā rallijā) - tā dažkārt arī auto satiksmē notiek, kad līdzbraucējs sāk komandēt.
Jaunībā ir iemēģināts ar diviem vadītājiem... Sēžot pie stūres spaidīju tikai pedāļus. Meitene no blakussēdekļa stūrēja un slēdza ātrumus. Kurš ir vadītājs?
Arī šajā gadījumā viens no abiem attiecīgā momentā ir uzskatāms par vadītāju - tas, kurš komandē otru (lai arī daļu izpilda pats), pretējā gadījumā - nekoordinētas rīcības rezultātā auto var kļūt nevadāms un novest pie ndgadījuma.
Palaidniex rakstīja:
HIPPY rakstīja: Ir izmaiņas jaunajos CSN:
1. priekšroka ir operatīvajam transportam
2. priekšroka Palaidniex
3. priekšroka – pārējie
pričom tur es????
Es arī ļoti bieži braucu ar velo. Un es neuzskatu, ka vadītāja pienākums ir pamanīt man minam pa trotuāru, lai vai kādām kašpirovska metodēm pielidojam pie krusta, jebkurā virzienā attiecībā pret brauktuvi... Kāda mārrutka pēc no autolvadītāja jāprasa grūti/neiespējami realizējamaz lieta??????
Un kā jāšķērso velopisēdistam krusts? Vai to drīkst darīt pretēji kustības virzienam? Vai visi velopisēdi ir aprīkoti ar obligāto pamanīšnas ekipējumu? Visiem velopisēdistiem ir kaut vai velopisēda vai augstākas kategorijas vadītāja apliecība? Tas vismaz apliecinātu, ka bija iespēja iepazīt CSN.
Es domāju ka tas ir tikai normāli un paša velosipēdistu veselības labad nepārspīlēt ar viņu tiesībām iet bojā...
Pēc taviem textiem sanāk ka tu pārsvarā stum velosipēdu
hippy, skaidrs ar Tevi tu velo pilsētā vispār nelieto, ja apgalvo ko šādu.
Ja velopisēdistam ir galva ne tikai priekš ēšanas, saprātīgs pašsaglabāšxanās instinkts tad mierīgi visur var tikt un nekur velo nav jāstumj. Nevienam zem ratiem nav jālec...
Tas ir kā ar braukšanu nav jau tikai divi varianti gāzt nemaņā vai bremzēt ar enkuru...
Palaidniex rakstīja:
Nu redzi - vai nobraucot no trotutuāra uz brauktuvi jebkam ir priekšroka? Vai to izdarot ir priekšroka VISIEM, kas brauc pa brauktuvi?
Velopisēdistam ir norādīa vieta uz brauktuves, aprakstīs kā šķērsot krustojumu.
Kāpēc tā - tāpēc, ka tas ir viņa paša drošībaio - braukt pa brauktuvi, vienā virzienā ar autotransportu, lai to var laikus pamanīt, kā arī lai sadursmes ātrums būtu mazāks...
Arī raidījums Zebra sadala viedokli - ja brauc pa brauktuvi - priekšroka ir, ja brauc pa trotuāru un krustā no tā izbrauc uz brauktuves - priekšroka - TU TŪ!
Te tev sanāk mazliet pretruna - priekšroka VISIEM kas brauc pa brauktuvi nevar būt pēc definīcijas, jo gājējs taču ar pie zināmiem nosacījumiem nonāk uz brauktuves un zināmos gadījumos tam ir priekšroka attiecībā pret jebkuru transportu.
Bet paturpinot tālāk - es teiktu ka īsti neizproti jēgu tam speciālajam gadījumam krustojumā. Tur vienkārši vienā teikumā īpaši neizdalot ir ietverts gadījums kad krustojumā pienāk arī veloceļš, un tad ir tīri loģiski ka tev ar auto nogriežoties ir jādod ceļš lisapēdistam. Tiesa pie mums ir tāda nelaime kā slikti pārredzami veloceļi, kas iet gar mājas stūriem.
Te varētu piekrist. Jo ārpus krustojumiem veloceļa legālajiem lietotajiem NEKAD nav prieksroka... (CSN 226.)
Un jā - veloceļiem mēdz noradīt braukšanas virzienu (mums pagaidām ne gājeji ne velopisēdisti īsti nav pieraduši pie veloceļa un gājēju ceļa apvienojumiem, kur nu vēl pie virziena norādem, kāda virzienā to lietot).
Abos virzienos braucošs veloceļš uz Juglu lielākoties tiek regulēts ar lusoforiem, tik jautājums, vai visās neregulējamajās šķērsielu vietās tas ir jāuzskata par daļu no krustojuma vai tomēr par šķērsojumu ārpus tā...
Tāpēc kamēr velopisēdists (arī es) piebraucu pie krusta pa parastu trotuāru, vēl piedevām pretēji auto kustības virzienam - neredzu nekādas priekšrocības pret automašīnām uz brauktuves.
Ja es braucu pa brauktuvi, iespējami tuvu tās labajai malai, vienā virzirenā ar pārējiem tr. līdzekļiem (tātad esmu pamanāms) man ir priekšroka pret tiem, kas nogriežas...
Palaidniex rakstīja: Te varētu piekrist. Jo ārpus krustojumiem veloceļa legālajiem lietotajiem NEKAD nav prieksroka... (CSN 226.)
Un jā - veloceļiem mēdz noradīt braukšanas virzienu (mums pagaidām ne gājeji ne velopisēdisti īsti nav pieraduši pie veloceļa un gājēju ceļa apvienojumiem, kur nu vēl pie virziena norādem, kāda virzienā to lietot).
Abos virzienos braucošs veloceļš uz Juglu lielākoties tiek regulēts ar lusoforiem, tik jautājums, vai visās neregulējamajās šķērsielu vietās tas ir jāuzskata par daļu no krustojuma vai tomēr par šķērsojumu ārpus tā...
Tāpēc kamēr velopisēdists (arī es) piebraucu pie krusta pa parastu trotuāru, vēl piedevām pretēji auto kustības virzienam - neredzu nekādas priekšrocības pret automašīnām uz brauktuves.
Ja es braucu pa brauktuvi, iespējami tuvu tās labajai malai, vienā virzirenā ar pārējiem tr. līdzekļiem (tātad esmu pamanāms) man ir priekšroka pret tiem, kas nogriežas...
Es vienu tādu ērmu redzējis kas čakarē visu auto satiksmi
HIPPY rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Te varētu piekrist. Jo ārpus krustojumiem veloceļa legālajiem lietotajiem NEKAD nav prieksroka... (CSN 226.)
Un jā - veloceļiem mēdz noradīt braukšanas virzienu (mums pagaidām ne gājeji ne velopisēdisti īsti nav pieraduši pie veloceļa un gājēju ceļa apvienojumiem, kur nu vēl pie virziena norādem, kāda virzienā to lietot).
Abos virzienos braucošs veloceļš uz Juglu lielākoties tiek regulēts ar lusoforiem, tik jautājums, vai visās neregulējamajās šķērsielu vietās tas ir jāuzskata par daļu no krustojuma vai tomēr par šķērsojumu ārpus tā...
Tāpēc kamēr velopisēdists (arī es) piebraucu pie krusta pa parastu trotuāru, vēl piedevām pretēji auto kustības virzienam - neredzu nekādas priekšrocības pret automašīnām uz brauktuves.
Ja es braucu pa brauktuvi, iespējami tuvu tās labajai malai, vienā virzirenā ar pārējiem tr. līdzekļiem (tātad esmu pamanāms) man ir priekšroka pret tiem, kas nogriežas...
Es vienu tādu ērmu redzējis kas čakarē visu auto satiksmi
Nu ka tad šādi "ēzeļi" čakarē auto satiksmi?
Nu tā konkrēti ar aprakstu! Lai nav tukša iršana...
Palaidniex rakstīja:
Ja es braucu pa brauktuvi, iespējami tuvu tās labajai malai, vienā virzirenā ar pārējiem tr. līdzekļiem (tātad esmu pamanāms) man ir priekšroka pret tiem, kas nogriežas...
Nu nekad neesmu sapratis kādēļ... Pašam braucot ar velo nenāk prātā izmantot savu "priekšroku" un līst blakus mašīnai vai vēl vairāk autobusam, kam jau ir ieslēgts pagrieziens. Manuprāt tas ir līdzvērtīgi kā ar mašīnu apdzīt citu, kas jau ir ieslēgusi kreiso pagriezienu. Tad gan nez kādēļ CSN ir aizliegts!
Seene rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Ja es braucu pa brauktuvi, iespējami tuvu tās labajai malai, vienā virzirenā ar pārējiem tr. līdzekļiem (tātad esmu pamanāms) man ir priekšroka pret tiem, kas nogriežas...
Nu nekad neesmu sapratis kādēļ... Pašam braucot ar velo nenāk prātā izmantot savu "priekšroku" un līst blakus mašīnai vai vēl vairāk autobusam, kam jau ir ieslēgts pagrieziens. Manuprāt tas ir līdzvērtīgi kā ar mašīnu apdzīt citu, kas jau ir ieslēgusi kreiso pagriezienu. Tad gan nez kādēļ CSN ir aizliegts!
Tas arī vairāk kā skaidrs. Bet ir daži kamikadzes, kas tā neuzskata un speciāli lec zem ratiem, lai no makoņa malas vēlak sludinātu savu taisnību.
CSN ir atrunāts, ja auto ir ieņēmis maksimālo pozīciju pa labi - nav vairs sķirbas, lisopēdists drīkst apsteigt/apdzīt auto pa kreiso pusi.
Domāju ka vienīgais kad ir jārespektē velosipēdists, ja tam esi atstājis vietu un tas jau reāli ir blakus. Vai uzsakot kustību pie zaļās gaismas, tad velopisēdistam, kurš ir blakus tā priekšroka ir...
Palaidniex rakstīja:
Seene rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Ja es braucu pa brauktuvi, iespējami tuvu tās labajai malai, vienā virzirenā ar pārējiem tr. līdzekļiem (tātad esmu pamanāms) man ir priekšroka pret tiem, kas nogriežas...
Nu nekad neesmu sapratis kādēļ... Pašam braucot ar velo nenāk prātā izmantot savu "priekšroku" un līst blakus mašīnai vai vēl vairāk autobusam, kam jau ir ieslēgts pagrieziens. Manuprāt tas ir līdzvērtīgi kā ar mašīnu apdzīt citu, kas jau ir ieslēgusi kreiso pagriezienu. Tad gan nez kādēļ CSN ir aizliegts!
Tas arī vairāk kā skaidrs. Bet ir daži kamikadzes, kas tā neuzskata un speciāli lec zem ratiem, lai no makoņa malas vēlak sludinātu savu taisnību.
CSN ir atrunāts, ja auto ir ieņēmis maksimālo pozīciju pa labi - nav vairs sķirbas, lisopēdists drīkst apsteigt/apdzīt auto pa kreiso pusi.
Domāju ka vienīgais kad ir jārespektē velosipēdists, ja tam esi atstājis vietu un tas jau reāli ir blakus. Vai uzsakot kustību pie zaļās gaismas, tad velopisēdistam, kurš ir blakus tā priekšroka ir...
Nu un tagad pasaki ar kādu auto un kā ir jābrauc, lai arī velokurjeri neiedomātos, ka tur IR šķirba?
Uzsākot pie zaļās gaismas... Nu stulbs tas velosipēdists, kas tusēs "aklajā" zonā. Nav arī tādi manīti - tomēr praktiski visi divriteņi izbrauc priekšā mašīnām, jau nedaudz aiz stoplīnijas. Un kurjeri (lasi - kamikadzes) pie zaļā jau sen ir aizbraukuši.
Seene rakstīja: Un kurjeri (lasi - kamikadzes) pie zaļā jau sen ir aizbraukuši.
Šitais: www.apollo.lv/...
es vakar uzšāvu pa pakaļriteni lisapēdistam uz gāju pārbrauktuves....
jams pukstēja kauko par iebūvētu lisapēdista priekšroku un salocīto ratu.
es pateicu lai ātri pazūd miglā vai sauc mentus ja ir tik pārliecināts par savu taisnību, jo man ir noskrāpēts buferis
Seene rakstīja:
Nu un tagad pasaki ar kādu auto un kā ir jābrauc, lai arī velokurjeri neiedomātos, ka tur IR šķirba?
šim piekrītu - daži domā, ka tie ir papīra lapas biezumā...
Uzsākot pie zaļās gaismas... Nu stulbs tas velosipēdists, kas tusēs "aklajā" zonā. Nav arī tādi manīti - tomēr praktiski visi divriteņi izbrauc priekšā mašīnām, jau nedaudz aiz stoplīnijas. Un kurjeri (lasi - kamikadzes) pie zaļā jau sen ir aizbraukuši.
Velokurjeri vaše īpaša suga...
Palaidniex rakstīja:
Seene rakstīja:
Nu un tagad pasaki ar kādu auto un kā ir jābrauc, lai arī velokurjeri neiedomātos, ka tur IR šķirba?
šim piekrītu - daži domā, ka tie ir papīra lapas biezumā...
Uzsākot pie zaļās gaismas... Nu stulbs tas velosipēdists, kas tusēs "aklajā" zonā. Nav arī tādi manīti - tomēr praktiski visi divriteņi izbrauc priekšā mašīnām, jau nedaudz aiz stoplīnijas. Un kurjeri (lasi - kamikadzes) pie zaļā jau sen ir aizbraukuši.
Velokurjeri vaše īpaša suga...
Ar ko tad viņi ir tik īpaši? Es neesmu redzējis ka viņi kādam traucētu.
HIPPY rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Seene rakstīja:
Nu un tagad pasaki ar kādu auto un kā ir jābrauc, lai arī velokurjeri neiedomātos, ka tur IR šķirba?
šim piekrītu - daži domā, ka tie ir papīra lapas biezumā...
Uzsākot pie zaļās gaismas... Nu stulbs tas velosipēdists, kas tusēs "aklajā" zonā. Nav arī tādi manīti - tomēr praktiski visi divriteņi izbrauc priekšā mašīnām, jau nedaudz aiz stoplīnijas. Un kurjeri (lasi - kamikadzes) pie zaļā jau sen ir aizbraukuši.
Velokurjeri vaše īpaša suga...
Ar ko tad viņi ir tik īpaši? Es neesmu redzējis ka viņi kādam traucētu.
Kas teica, ka viņi traucē?
HIPPY rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Seene rakstīja:
Nu un tagad pasaki ar kādu auto un kā ir jābrauc, lai arī velokurjeri neiedomātos, ka tur IR šķirba?
šim piekrītu - daži domā, ka tie ir papīra lapas biezumā...
Uzsākot pie zaļās gaismas... Nu stulbs tas velosipēdists, kas tusēs \"aklajā\" zonā. Nav arī tādi manīti - tomēr praktiski visi divriteņi izbrauc priekšā mašīnām, jau nedaudz aiz stoplīnijas. Un kurjeri (lasi - kamikadzes) pie zaļā jau sen ir aizbraukuši.
Velokurjeri vaše īpaša suga...
Ar ko tad viņi ir tik īpaši? Es neesmu redzējis ka viņi kādam traucētu.
Neesi redzējis? īpaši sapņu pasaulē dzīvojošiem links, kas jau šajā dsikusijā ir atrodams pāris lappuses iepriekš www.apollo.lv/...
Seene rakstīja:
HIPPY rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Seene rakstīja:
Nu un tagad pasaki ar kādu auto un kā ir jābrauc, lai arī velokurjeri neiedomātos, ka tur IR šķirba?
šim piekrītu - daži domā, ka tie ir papīra lapas biezumā...
Uzsākot pie zaļās gaismas... Nu stulbs tas velosipēdists, kas tusēs "aklajā" zonā. Nav arī tādi manīti - tomēr praktiski visi divriteņi izbrauc priekšā mašīnām, jau nedaudz aiz stoplīnijas. Un kurjeri (lasi - kamikadzes) pie zaļā jau sen ir aizbraukuši.
Velokurjeri vaše īpaša suga...
Ar ko tad viņi ir tik īpaši? Es neesmu redzējis ka viņi kādam traucētu.
Neesi redzējis? īpaši sapņu pasaulē dzīvojošiem links, kas jau šajā dsikusijā ir atrodams pāris lappuses iepriekš www.apollo.lv/...
Un kas tad tur tāds notika? Labāk paskaties un baikiem – tie toč čakarē visus – gan gājējus gan autovadītājus.
Pirmais rakstīja: es vakar uzšāvu pa pakaļriteni lisapēdistam uz gājēju pārbrauktuves....
Njā – no coments…
Kāds no tā labums, ja lisapēdists nokāpj no ričuka un lēnā garā klibodams stumjās pāri gājēju pārejai, un ja vēl pārplīst kuļķene ar tās saturu pa zebru, tad vari slāpēt nost dzinēju un aizpīpēt cigāru – tev to vajaga???
Ja pamanīji lisapēdistu pie gājēju pārejas – sadzēsies un palaid lai aizminās – būs labi i tev i viņam.
Iesi uz principu – tad saliec kājas lotosa pozā un lasi avīzi kamēr šams pārklibo…
HIPPY rakstīja:
Un kas tad tur tāds notika? Labāk paskaties un baikiem – tie toč čakarē visus – gan gājējus gan autovadītājus.
Kā tieši?! Ja neskaita atsevišķus atsaldeņus, kas ir sastopami pie jebkura TL tūres?
Seene rakstīja:
HIPPY rakstīja:
Un kas tad tur tāds notika? Labāk paskaties un baikiem – tie toč čakarē visus – gan gājējus gan autovadītājus.
Kā tieši?! Ja neskaita atsevišķus atsaldeņus, kas ir sastopami pie jebkura TL tūres?
Venkārši čakarē Piemērām brauc pa trotuāriem.
Šodien kā gājējs no malas novēroju avārijas situāciju pie VEF, kur ir iebrauktuve teritorijā(bet ar krustojuma elementiem) uz tipa Godvil. Riteņbraucējs neskatoties mauca pa savu veloceliņu un teju pakļuva zem riteņiem aut kas brauca ārā. Šis sulīgi nolamājās ka vadītājs esot pī..pī, bet kad šis atradās jau man blakus uzsaucu, ka pats \"balvan\", nesaprata ko tā. Tad kā ekspertiem liekas kuram ir priekšroka?
uupis rakstīja:
Pirmais rakstīja: es vakar uzšāvu pa pakaļriteni lisapēdistam uz gājēju pārbrauktuves....
Njā – no coments…
Kāds no tā labums, ja lisapēdists nokāpj no ričuka un lēnā garā klibodams stumjās pāri gājēju pārejai, un ja vēl pārplīst kuļķene ar tās saturu pa zebru, tad vari slāpēt nost dzinēju un aizpīpēt cigāru – tev to vajaga???
Ja pamanīji lisapēdistu pie gājēju pārejas – sadzēsies un palaid lai aizminās – būs labi i tev i viņam.
Iesi uz principu – tad saliec kājas lotosa pozā un lasi avīzi kamēr šams pārklibo…
kāpēc man jādzēšās????
tad jauman jādzēšas arī pie katra zaļā luksafora un jāskatās vai tur godmanis nebrauc
kur ir teikts, ka man ir jālaiž pa gājēju pāreju pāri braucošie transporta līdzekļi?
velo un gājēju pārejas - kuram taisnība