velo un gājēju pārejas - kuram taisnība

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
 
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Seene rakstīja:

Hmm... Stāvlaukums tev automātiski ir blakusteritorija. Sporta kompleksa teritorijā žogu redzi. Pat nezinu kā lai tev paskaidro, kas industriālo ēku kompleksa iekšējo stāvlaukumu tavās acīs padara savādāku...

Par ELKOR- ja atmiņa neviļ ( bet sen neesmu bijis) tur bija P zīme. Taču "strīda" vietā es neredzu zīmes, jā frmāli šim vietām nav doti nosaukumi, kas kaut kādā mērā var liecināt ka tā nav iela, taču tā "neiela" tur neved tikai uz stāvlaukumu, tā ved tur uz veselu lērumu "iekšpagalmu" ceļu, kas principā aizvijas līdz pat Dominai.

Tieši tā - šajā vietā tu neredzi zīmes, kas liecinātu par krustojuma esamību, jo tādu tur nav. Un "lērums" iekšpagalmu ceļu, kas savieno apkārtējās ielas ir sastopams daudz daudzdzīvokļu namu iekšpagalmos, kur piedevām vēl ir spēkā dzīvojamās zonas nosacījumi pat tad, ja nav uzstādīta attiecīgā zīme.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Rīgā ir tā – ja ir iela – krustojums…

Nav iela – blakusteritorija…

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso.

Kā tad tu tulko šo punktu? Te nav atrunāts, ka jālaiž tikai velobraucēji, kas brauc pa brauktuvi, bet gan jālaiž visi velobraucēji, kuru ceļu varu aizšķērsot. Arī tos, kas brauc pa trotuāru vai krustojumam piekļautu veloceļu. Tā lūk. Šinī gadījumā IR jālaiž, jo veloceliņš ir krustojuma sastāvdaļa.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja:

WALA rakstīja:

138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso.

Kā tad tu tulko šo punktu? Te nav atrunāts, ka jālaiž tikai velobraucēji, kas brauc pa brauktuvi, bet gan jālaiž visi velobraucēji, kuru ceļu varu aizšķērsot. Arī tos, kas brauc pa trotuāru vai krustojumam piekļautu veloceļu. Tā lūk. Šinī gadījumā IR jālaiž, jo veloceliņš ir krustojuma sastāvdaļa.

Vispābā jau daži putro krustojumu ar brauktuvi un ceļu ar brauktuvi.

Kāds var man paskaidrot:

Vai velosipēdists var braukt Ķīpsalā pa ielu, jeb viņam ir jābrauc pa trotuāru paralēli Valdemārenei vai kā tur viņu sauc?

sarashkins Reģ.: 01.08.2009
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Kāds var man paskaidrot:

Vai velosipēdists var braukt Ķīpsalā pa ielu, jeb viņam ir jābrauc pa trotuāru paralēli Valdemārenei vai kā tur viņu sauc?

Tas viss ir rakstīts CSN. www.likumi.lv/...

22. Papildu prasības velosipēdu un mopēdu vadītājiem

...

230. Velosipēdu vai mopēdu vadītājiem aizliegts:

..

230.6. braukt pa ceļu, ja tam blakus atrodas velosipēdu ceļš;

Attiecīgi atkarīgs no tā, kurš no abiem zemākminētajiem tur ir.

1.51. velosipēdu ceļš — ceļš, kas paredzēts braukšanai ar velosipēdiem un mopēdiem (var būt apzīmēts ar 413.ceļa zīmi vai 932. vai 941.ceļa apzīmējumu);

1.22. gājēju un velosipēdu ceļš — ceļš, kas apzīmēts ar 415., 416. vai 417.ceļa zīmi un paredzēts gājējiem un braukšanai ar velosipēdu;

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja:

WALA rakstīja:

138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas, un velosipēdu vadītājiem, kuru ceļu viņš šķērso.

Kā tad tu tulko šo punktu? Te nav atrunāts, ka jālaiž tikai velobraucēji, kas brauc pa brauktuvi, bet gan jālaiž visi velobraucēji, kuru ceļu varu aizšķērsot. Arī tos, kas brauc pa trotuāru vai krustojumam piekļautu veloceļu. Tā lūk. Šinī gadījumā IR jālaiž, jo veloceliņš ir krustojuma sastāvdaļa.

Kā jums ar latviešu valodu cienītais ???

Tas ir stipri sarežģīts teikums pēc savas uzbūves taču, ja izmetam "paskaidrojošo" tekstu tad šis teikums skan:

138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem un velosipēdu vadītājiem.

Pārējais teksts ir lai izslēgtu divdomības.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Grr respektīvi mans teksts :

Kā jums ar latviešu valodu cienītais ???

Tas ir stipri sarežģīts teikums pēc savas uzbūves taču, ja izmetam "paskaidrojošo" tekstu tad šis teikums skan:

138. Nogriežoties pa labi vai pa kreisi, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem un velosipēdu vadītājiem.

Pārējais teksts ir lai izslēgtu divdomības.

Ceru ka tagad ir saprotami ?!?!?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

sarashkins rakstīja: 1.22. gājēju un velosipēdu ceļš — ceļš, kas apzīmēts ar 415., 416. vai 417.ceļa zīmi un paredzēts gājējiem un braukšanai ar velosipēdu;

Nu tad lūk tur ir gājēju un velosipēdu ceļš.

Tātad drīkst mīties pa brauktuvi?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

sarashkins rakstīja: 1.22. gājēju un velosipēdu ceļš — ceļš, kas apzīmēts ar 415., 416. vai 417.ceļa zīmi un paredzēts gājējiem un braukšanai ar velosipēdu;

Nu tad lūk tur ir gājēju un velosipēdu ceļš.

Tātad drīkst mīties pa brauktuvi?

Drīkst mīties pa brauktuvi, jo gājēju un velosipēdu ceļš nav tas pats kas velosipēdu ceļš !!!

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Kā jums ar latviešu valodu cienītais ???

Kā tev pašam umņik? Izmetot paskaidrojošo daļu tu vēl vairāk visu sačakarēji. Kur palika TO brauktuvi.

jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas

Ja es braucu pa Ūnijas ielu un nogriežos uz Brīvības ielas, tad TĀ brauktuve kurā nogriežos ir Brīvības iela un man būtu jālaiž tikai tie gājēji, kas šķērso Brīvības ielu(kur tas gan aizliegts).

Palasi nodaļu par gājēju pienākumiem un kad gājēji drīkst šķērsot brauktuvi, ja nav regulēts krustojums un nav gājēju pārejas.

Gājējiem NAV priekšroka tādā gadījumā, bet par velo, kas brauc pa trotuāru vai veloceliņu uz trotuāra jautājums joprojām strīdīgs.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja:

Kā tev pašam umņik? Izmetot paskaidrojošo daļu tu vēl vairāk visu sačakarēji. Kur palika TO brauktuvi.

jādod ceļš gājējiem, kas šķērso to brauktuvi, kurā viņš nogriežas

uhh un tomēr tev ar valodu ir grūtības.

Pa daļām:

1) šī skaidrojoša daļa attiecas TIKAI uz gājējiem

2) runa par TO brauktuvi (kuru šķērso gājēji, kurus potenciāli tr-ta līdzekļa vadītājam ir jāpalaiž) uz kuras tr-ta līdzekļa vadītājs nonāks veicot manevru - pagriešanos pa labi vai pa kreisi.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja:

Ja es braucu pa Ūnijas ielu un nogriežos uz Brīvības ielas, tad TĀ brauktuve kurā nogriežos ir Brīvības iela un man būtu jālaiž tikai tie gājēji, kas šķērso Brīvības ielu(kur tas gan aizliegts).

Palasi nodaļu par gājēju pienākumiem un kad gājēji drīkst šķērsot brauktuvi, ja nav regulēts krustojums un nav gājēju pārejas.

Gājējiem NAV priekšroka tādā gadījumā, bet par velo, kas brauc pa trotuāru vai veloceliņu uz trotuāra jautājums joprojām strīdīgs.

Un šeit nav nekā strīdīga - tieši tikpat loģiski kā ar gājējiem - ja tu ar savu auto pagriezies pa labi vai pa kreisi - tu dod ceļu visiem kas šķērso to brauktuvi uz kuras tu ar auto mēģini uzgriezties.

Ja tu tajā pašā vietā sanāk ka brauc taisni pāri krustam ( un tajā skaitā pār veloceļam un gājēju "kustības virzienam", bez gājēju pārejas) to nevienam ceļu nedod.

Tādēl ir kā es teicu ja no Brīvībenes griezies uz Ūnijas - auto dod ceļu, ja griezies no Ūnijas uz Brīvībenes - velo un gājēji gaida/dod ceļu ( jo šķērsām Brīvībenei gājējiem/velobraucējiem taču nav ļauts šaj vietā soļot).

To vārdiski (tev saprotami, ja reiz neasprotui to CSN punktu) ir grūtāk aprakstīt nekā to uzzīmēt.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Nu un kur vārdiski ir rakstīts, ka velo gaida? Tieši otrādi ir tajā teikumā ir, ka velo nekas nav jāgaida neatkarīgi pa kurieni brauc un kuru brauktuvi šķērso. Par to jau cepiens, tas pats vecais, par to kā velo brauc pa trotuāru un kā šķērsot krustojumus.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja: Nu un kur vārdiski ir rakstīts, ka velo gaida? Tieši otrādi ir tajā teikumā ir, ka velo nekas nav jāgaida neatkarīgi pa kurieni brauc un kuru brauktuvi šķērso. Par to jau cepiens, tas pats vecais, par to kā velo brauc pa trotuāru un kā šķērsot krustojumus.

Nē nu protams cepiens ir relatīvi vietā, jo zemu lidojošos lisapēdistus tiešam ir liels risks paķert uz kapota, taču tā priekšrocība ir tikai gadījumā ja nogriežoties konkrētajā ielā tu šķērso lisapēdista ceļu, nevis ja tu izgriezies no ielas kuru šķērso velo ceļš.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Velosipēdam vienmēr ir priekšroka!!

Ir izņēmuma gadījumi uz brīvībenes: ja brauc andža, sēne vai menti.

Pat ātrie un pažarnieki laiž velo uz brīvībenes

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Velosipēdam vienmēr ir priekšroka!!

Ir izņēmuma gadījumi uz brīvībenes: ja brauc andža, sēne vai menti.

Pat ātrie un pažarnieki laiž velo uz brīvībenes

Izlasi jau nu CSN - nebūt nav vienmēr priekšroka.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

pļā, izrādās tas lisapēdists man ir salauzis buferi

nākamreiz, kad noķeršu kādu lisapēdistu uz gājēju pārejas, atņemšu viņam maku

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: pļā, izrādās tas lisapēdists man ir salauzis buferi

nākamreiz, kad noķeršu kādu lisapēdistu uz gājēju pārejas, atņemšu viņam maku

Tad jau ķer tā lai nāk pa taisno salonā iekšā, dabūsi gan riteni gan maku.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: pļā, izrādās tas lisapēdists man ir salauzis buferi

nākamreiz, kad noķeršu kādu lisapēdistu uz gājēju pārejas, atņemšu viņam maku

Palūko vai nav vēl kāds ar naglu švīku ievilcis. Auto ir vieglāk indentificējams ka čello, jo autombīlim ir numurzīmes. Līdz ar to, loģiski, palielinās iespēja, ka atriebīgāks subjekts var sagādāt vairāk pārsteigumus nekā sākumā cerēts…

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

kas tur nav skaidrs?

gājēju pāreja ir brauktuves daļa (nevis trotuāra, kā te daži mēģina iestāstīt).

1.21. gājēju pāreja — brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 530. un 531.ceļa zīmi un (vai) 931.ceļa apzīmējumu un paredzēta gājēju pāriešanai pāri brauktuvei;

kas vēl nav skaidrs?

lisapēdists drīkst mīties pa trotuāru, nav bazara, bet ja lisapēds izbrauc uz gājēju pārejas, tātad jams izbrauc uz brauktuves

un tad spēkā ir brauktuves noteikumi....

un ja lisapēdists vēlas uz brauktuves pārkārtoties, tad jamam ir viennozīmīgi jālaiž tie, kas pa savu joslu brauc nepārkārtojoties

takšto par to naglu vari neirst - lai tie bojābraucēji padomā vispirms ar galvu

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Pirmais rakstīja: pļā, izrādās tas lisapēdists man ir salauzis buferi

nākamreiz, kad noķeršu kādu lisapēdistu uz gājēju pārejas, atņemšu viņam maku

Palūko vai nav vēl kāds ar naglu švīku ievilcis. Auto ir vieglāk indentificējams ka čello, jo autombīlim ir numurzīmes. Līdz ar to, loģiski, palielinās iespēja, ka atriebīgāks subjekts var sagādāt vairāk pārsteigumus nekā sākumā cerēts…

Nu ar to naglu tā īsti jau vairs neviens neriskē uzdarboties... Vienīgi cilvji, kam viss pofig. Pieķeršana nozīmē krimināllietu un attiecīgi sabojātu dzīvi - vai arī adekvāti dārgu samaksu cietušajam par lietas neierosināšanu. Tas vairs nav administratīvs pārkāpums - lūk KL fragmentiņš:

"185.pants. Mantas tīša iznīcināšana un bojāšana

(1) Par svešas mantas tīšu iznīcināšanu vai bojāšanu —

soda ar brīvības atņemšanu uz laiku līdz četriem gadiem vai ar arestu, vai ar piespiedu darbu, vai ar naudas sodu līdz sešdesmit minimālajām mēnešalgām. "

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

kāpēc tīša bojāšana? kabatā bija nagla un šis nobrauca pārāk tuvu. kabatā tak naglu nēsāt drīkst?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: kāpēc tīša bojāšana? kabatā bija nagla un šis nobrauca pārāk tuvu. kabatā tak naglu nēsāt drīkst?

tas no sērijas a tas m..aks ar auto noskrāpēja manu naglu

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Nu ar to naglu tā īsti jau vairs neviens neriskē uzdarboties... Vienīgi cilvji, kam viss pofig.

Lasīt te: www.apollo.lv/...

Kā aculiecinieki stāsta tad skats ir bijis bēdīgs. Gar trijām daudzstāvenēm vizuāli pamanāmo bojāto autosu skaits bija robežās starp 20 un 30…

x_rays Reģ.: 22.04.2003
0 0 Atbildēt

Par naglas temu:

У моего друга была мечта, и эта мечта черный BMW. К осуществлению своей

мечты он шел очень долго, и вот наконец, на всем экономя, и благодаря

помощи родственников, автомобиль был приобретен. Но не прошло и месяца,

как на двери его автомобиля, со стороны водителя, кем-то ночью была

нацарапана надпись "Вадик, отдай долг!" Кто такой Вадик, Костя даже не

мог предположить, он с ужасом смотрел на дверь своего автомобиля,

проклиная того, кто это сделал вместе с тем, кому это предназначалось.

Через пару дней, утром, ниже предыдущей надписи появилась еще одна

"Вадик сволочь, отдай долг!!!" Костя был взбешен! Что делать он не знал,

поставить автомобиль в другое место возможности не было, всю ночь

сторожить тоже не выход. Написав на листке бумаги "Я не Вадик, а

Константин! И это моя машина!", Костя скотчем начал клеить на ночь

записку к двери своего автомобиля. Через три дня выйдя с подъезда, Костя

увидел мужика бегающего вокруг черного Мерседеса, при этом орущего: - Да

отдам я, отдам! Костя облегченно вздохнул: - Похоже наконец сообщение

было доставлено тому кому предназначалось. Но подойдя к своему

автомобилю, Костя чуть не заплакал, ниже первых двух надписей было

выцарапано "ИЗВИНИ МУЖИК, Я МАШИНОЙ ОШИБСЯ..."

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti