Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

velo un gājēju pārejas - kuram taisnība

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
 
Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

labs aņuks, bet nepatiess

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tad nu sanāca pabraukt ar velo pa Brīvībenes velo ceļu pilnā garumā. īsumā ir forši kamēr neatduries pret luksaforiem un gājejiem kas slāj pofigā pa velo ceļu, pie pieturām jo īpaši , tas nekas ka ceļš ir ar sarkanu iezīmēts.

Rezumējums ir tāds ka mums vēl jāaug visos virzienos, gan ar velo ceļu veidošanu ( tās pašas Unijas ielas sķērsojums un strīdus objekts "izbrauktuve no pagalma") gan ar pašu velo brauceju kultūras un sapratnes līmeni, gan āri gājēji ir stipri jāaudzina. Teiksim tā velo "pastaigu režīmam" velo ceļs ir OK, bet normāla līmeņa braukšanai - galīgi garām - ir jābrauc pa ielu kopā ar auto - citāk ar drošību ir sūdīgāk kā uz ielas.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Tad nu sanāca pabraukt ar velo pa Brīvībenes velo ceļu pilnā garumā. īsumā ir forši kamēr neatduries pret luksaforiem un gājejiem kas slāj pofigā pa velo ceļu, pie pieturām jo īpaši , tas nekas ka ceļš ir ar sarkanu iezīmēts.

Rezumējums ir tāds ka mums vēl jāaug visos virzienos, gan ar velo ceļu veidošanu ( tās pašas Unijas ielas sķērsojums un strīdus objekts "izbrauktuve no pagalma") gan ar pašu velo brauceju kultūras un sapratnes līmeni, gan āri gājēji ir stipri jāaudzina. Teiksim tā velo "pastaigu režīmam" velo ceļs ir OK, bet normāla līmeņa braukšanai - galīgi garām - ir jābrauc pa ielu kopā ar auto - citāk ar drošību ir sūdīgāk kā uz ielas.

Piekrītu , uz Jelgava--- Ozolnieki velo/gājēju celiņa, tas pats . Visvairāk jau gājēji traucē , protams arī liela daļa velo braucēju uzvedas neadekvāti . Plus daudzi tumsā nelieto lampiņas .

Palaidniex Reģ.: 19.11.2002
0 0 Atbildēt

Teorētiski pastāv veloceliņš Ādažu virzienā, bet...

Tas ir ļoti "loģiski" izplānots ar ļoti pārdomātām norādēm jau kopš jaunizbūvēta Juglas ielas/Brīvības gatves divlīmeņu krusta.

1. Pirmās maldinošās zīmes par ceļa turpinājuma izvēli, kur tas sadalās

2. Tad no Berģu kalniņa līdz gājēju/velopisēdistu pārvadam starp Depo Un Statoilu nav veloceļa VAŠE!

3. Tad pa veloceļu tiekot līdz Apvedceļa/Tallinas šosejas pārvadam pār Dzelzceļu ar nav saprotams, kur braukt - pa augšu pa apakšu.

4. Nobraucot no tā pārvada atkal nav saprotams - kurp doties - pāri šosejai vai palikt ceļa kreisajā pusē, kur kā izrādās vietām ir veloceļš ar zīmēm, kur nākamo nav iespējams saskatīt, no iepriekšējā posma beigām...

5. Tad Kurā vieta tikt uz ceļa labo pusi arī jāzīlē... Stumt pāriu pārejai vai izmantot tuneli pirms Baltezera robežas...

Vēlāk jau viss vairāk vai mazāk ir izdomājams arī nezinātājam, kas brauc turp pirmo reizi...

Gauss Reģ.: 15.09.2010
0 0 Atbildēt

Kuram tad ir taisnība?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Visus velosipēdus vajag aprīkot ar skaņas signāliem – lai velosipēdam visur būtu priekšroka!

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Vispār jau apvienot veloceliņus ar gājējiem nav īsti pareizi – n reizes palielinās sadursmes un traumu iespēja.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Vispār jau apvienot veloceliņus ar gājējiem nav īsti pareizi – n reizes palielinās sadursmes un traumu iespēja.

Dīvains teikums !!! Normāli cilvēki šāda gadījumā ar velo nenesas ar 30+km/h, taču tajā pat laikā ja reiz ir atsevišķs velo ceļš tad sagaida ka visādi "pensionāri" kājāmgājēji ies pa gājēju ceļu, nevis velo-ceļu.

Pie mums vispār ir sviests - jo ar galvu domāt jau laikam nav populāri. Bieži redzu ka pa ietvi braucošs lisapēdists zvana gājējiem kas "noseguši" visu ietvi - zin nereti gribas noķert un degunā iedot - nu kas tajos CSN nav saprotams NETRAUCĒJOT GĀJĒJIEM ir atļauts pārvietoties pa ietvi !!!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

P.S. es lielus gabalus pārvietojos gan kājām, gan velo, gan auto.(Ar velo retāk, bet pārējos ikdienā)

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Gauss rakstīja: Kuram tad ir taisnība?

Nevienam - tādēļ ka daudzi brauc pilnīgā pofigā, un tas ir īsākais ceļš uz kapsētu vieniem un "rūtotu sauli" citiem !!!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

HIPPY rakstīja: Visus velosipēdus vajag aprīkot ar skaņas signāliem – lai velosipēdam visur būtu priekšroka!

vajag var velosipēdistu zvaniņiem aprīkot šito mersedesu

atvadas.lv/...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

uupis rakstīja: Vispār jau apvienot veloceliņus ar gājējiem nav īsti pareizi – n reizes palielinās sadursmes un traumu iespēja.

Dīvains teikums !!! Normāli cilvēki šāda gadījumā ar velo nenesas ar 30+km/h, taču tajā pat laikā ja reiz ir atsevišķs velo ceļš tad sagaida ka visādi "pensionāri" kājāmgājēji ies pa gājēju ceļu, nevis velo-ceļu.

Pie mums vispār ir sviests - jo ar galvu domāt jau laikam nav populāri. Bieži redzu ka pa ietvi braucošs lisapēdists zvana gājējiem kas "noseguši" visu ietvi - zin nereti gribas noķert un degunā iedot - nu kas tajos CSN nav saprotams NETRAUCĒJOT GĀJĒJIEM ir atļauts pārvietoties pa ietvi !!!

man reizēm sanāk ar plecu paņemt tādus gājējus pašam kā gājējam. jo slāj varza visā platumā un nesaprot, ka ietve nav vienvirziena kustībai un pretimnācējiem ar vieta pienākas. tad baisi apvainojas.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja:

man reizēm sanāk ar plecu paņemt tādus gājējus pašam kā gājējam. jo slāj varza visā platumā un nesaprot, ka ietve nav vienvirziena kustībai un pretimnācējiem ar vieta pienākas. tad baisi apvainojas.

Khm to man ir grūti saprast, jo nu vai nu apeju pa ielu, vai arī pāreju uz otru ielas pusi, ja tas tāpat ir pa ceļam. Kaut kā neesmu sevišķi piegriezis vērību šādiem kadriem. Bet protams par to velo zvanīšanu es pārspīleju - runa parasti ir par "nespējnieku" velobraucēju kas nespēj apbraukt pa ietvi ejošu vienu/augstākais divus cilvēkus bez "ausu piezvanšanas".

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

anonimikis rakstīja:

man reizēm sanāk ar plecu paņemt tādus gājējus pašam kā gājējam. jo slāj varza visā platumā un nesaprot, ka ietve nav vienvirziena kustībai un pretimnācējiem ar vieta pienākas. tad baisi apvainojas.

Khm to man ir grūti saprast, jo nu vai nu apeju pa ielu, vai arī pāreju uz otru ielas pusi, ja tas tāpat ir pa ceļam. Kaut kā neesmu sevišķi piegriezis vērību šādiem kadriem. Bet protams par to velo zvanīšanu es pārspīleju - runa parasti ir par "nespējnieku" velobraucēju kas nespēj apbraukt pa ietvi ejošu vienu/augstākais divus cilvēkus bez "ausu piezvanšanas".

Būtība jau skaisti aprakstīji tipiskā latvieša uzvedības modeli... Diemžēl visā, ne tikai uz ietves

Man jau nekas nepienākas... Labāk pāriešu uz otru ielas pusi... Un vēl ar savu kautrīgumu lepojamies! Esot tajā pa...ā, kādā esam tieši dēļ tā, ka ne par ko nevēlamies cīnīties.

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Khm to man ir grūti saprast, jo nu vai nu apeju pa ielu, vai arī pāreju uz otru ielas pusi, ja tas tāpat ir pa ceļam. Kaut kā neesmu sevišķi piegriezis vērību šādiem kadriem. Bet protams par to velo zvanīšanu es pārspīleju - runa parasti ir par "nespējnieku" velobraucēju kas nespēj apbraukt pa ietvi ejošu vienu/augstākais divus cilvēkus bez "ausu piezvanšanas".

Starp citu - zvanīšana var noderēt, lai informētu gājēju par savu esamību aiz viņa, lai viņš neveiktu straujus, neprognozējamus manevrus.

Tikai nez kāpēc vietējie gājēji zvaniņu uztver kā "pavācies malā"...

P.S. Un tiem gājējiem, kuri slāj barā kā govis pa olnīcu, arī kā kājāmgājējam iekšēji gribas kraut.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Būtība jau skaisti aprakstīji tipiskā latvieša uzvedības modeli... Diemžēl visā, ne tikai uz ietves

Man jau nekas nepienākas... Labāk pāriešu uz otru ielas pusi... Un vēl ar savu kautrīgumu lepojamies! Esot tajā pa...ā, kādā esam tieši dēļ tā, ka ne par ko nevēlamies cīnīties.

Tātad tavuprāt labāk ir būt "otrā pusē", un tad teiksim ziemā kāda netīrītā Rīgas ieliņā braukt taisni purnā vēl vienam tādam pašam, kuram šķiet ka viss uz pasaules pienākas, vai tā ja ??? Un tad kā aunam pus stundu bolīt acis vicināt rokas un bļaut - pļe es te kavēju, da ko tu uzdrošinies, tas nekas ka kāds cits tajā pašā laikā pa blakus ielu vabūt minūti patēºja lai padotu atpakaļ un apbrauktu "āžus".

Bet nu domā principā ko gribi ... ne tu mani pazīsti nekā.

P.S. Adrenalīnu ķeru sportojot, tādēļ man nav jāmēģina tas ķert uz ielām par katru cenu.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

scope rakstīja:

WALA rakstīja: Khm to man ir grūti saprast, jo nu vai nu apeju pa ielu, vai arī pāreju uz otru ielas pusi, ja tas tāpat ir pa ceļam. Kaut kā neesmu sevišķi piegriezis vērību šādiem kadriem. Bet protams par to velo zvanīšanu es pārspīleju - runa parasti ir par "nespējnieku" velobraucēju kas nespēj apbraukt pa ietvi ejošu vienu/augstākais divus cilvēkus bez "ausu piezvanšanas".

Starp citu - zvanīšana var noderēt, lai informētu gājēju par savu esamību aiz viņa, lai viņš neveiktu straujus, neprognozējamus manevrus.

Tikai nez kāpēc vietējie gājēji zvaniņu uztver kā "pavācies malā"...

P.S. Un tiem gājējiem, kuri slāj barā kā govis pa olnīcu, arī kā kājāmgājējam iekšēji gribas kraut.

izbrauc uz gājēju pārejas un izbaudi kā autobraucējiem gribas kraut tev

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:....Bieži redzu ka pa ietvi braucošs lisapēdists zvana gājējiem kas "noseguši" visu ietvi - zin nereti gribas noķert un degunā iedot - nu kas tajos CSN nav saprotams NETRAUCĒJOT GĀJĒJIEM ir atļauts pārvietoties pa ietvi !!!

Pats Tu gaudies par braukšanas/iešanas kultūru un te "degunā iedot"... ja lisapēdists "uzdzindzina" informējot, ka viņš ir aiz muguras, kāda problēma būtu pavākties malā un palaist?

A to tas teksts, it kā par kaut ko abstraktu - savstarpējo sapratni, kultūru, audzināšanu - tajā pašā laikā MANI NETRAUCĒT, ES I GĀJĒJS!

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: izbrauc uz gājēju pārejas un izbaudi kā autobraucējiem gribas kraut tev

Tikai nevajag te ļaļa.

Pāri pārejām braucu tikai tad, kad tuvumā nav auto. Nereti, gaidot nostāk no pārejas, kad auto aizbrauks, kāds auto apstājas un tad nāks mahāties, lai brauc tālāk - nevajag laist

Jā, un dažreiz, sēžot pie auto stūres, gribās krāmēt lisapēdistu un rolleru braucējiem, kuri CSN vispār nekad dzīvē nav redzējuši.

Piemēram, braukšana ar velo 2 rindās - sevišķi forši ārpus apdzīvotas vietas aiz līkuma, ja vēl kāds pretī brauc.

Tāda lieta kā apgaismes ierīces - kam tās vajadzīgas...

Rolleristu līšana garām un pēc tam nespēja uzsākt normāli braukt - sajutušies kā baikeri, tik uzrāviena pietrūkst.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Pats Tu gaudies par braukšanas/iešanas kultūru un te "degunā iedot"... ja lisapēdists "uzdzindzina" informējot, ka viņš ir aiz muguras, kāda problēma būtu pavākties malā un palaist?

A to tas teksts, it kā par kaut ko abstraktu - savstarpējo sapratni, kultūru, audzināšanu - tajā pašā laikā MANI NETRAUCĒT, ES I GĀJĒJS!

Zvanīt no aizmugures - uz ietves kā ir reizi ir absolūts kultūras un takts trūkums (!!!)- normālās valstīs cilvēki pabļauj ka apbrauks pa vienu vai pa citu pusi (zvans cilvēkus nobiedē jo īpaši ja piebrauc "pie dibena" un zvana) !!!

Tu taču ar auto pirms apdzīšanas rādi pagriezienu nevis notaurē to kuru apdzen !!!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

scope rakstīja:

Pirmais rakstīja: izbrauc uz gājēju pārejas un izbaudi kā autobraucējiem gribas kraut tev

Tikai nevajag te ļaļa.

Pāri pārejām braucu tikai tad, kad tuvumā nav auto. Nereti, gaidot nostāk no pārejas, kad auto aizbrauks, kāds auto apstājas un tad nāks mahāties, lai brauc tālāk - nevajag laist

Jā, un dažreiz, sēžot pie auto stūres, gribās krāmēt lisapēdistu un rolleru braucējiem, kuri CSN vispār nekad dzīvē nav redzējuši.

Piemēram, braukšana ar velo 2 rindās - sevišķi forši ārpus apdzīvotas vietas aiz līkuma, ja vēl kāds pretī brauc.

Tāda lieta kā apgaismes ierīces - kam tās vajadzīgas...

Rolleristu līšana garām un pēc tam nespēja uzsākt normāli braukt - sajutušies kā baikeri, tik uzrāviena pietrūkst.

vo nevajag te ļa-ļa...

kā negruzīt uz lisapēdistiem, ja lisapēdists man izlec priekšā un man tāpēc ir aplauzts buferis, tiesa viņam pakaļritenis nav lietojams

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: vo nevajag te ļa-ļa...

kā negruzīt uz lisapēdistiem, ja lisapēdists man izlec priekšā un man tāpēc ir aplauzts buferis, tiesa viņam pakaļritenis nav lietojams

Kā saka - Ņe semji bez uroda, ko var attiecināt uz visām šajā diskusijā apspriestajām ceļu satiksmes dalībnieku grupām.

Bet vispār, kopā ar velo privilēģiju palielināšanu, būtu jāseko arī stingrākai CP kontrolei(kaut vai uz vadītāja apliecības esamību) gan lisapēdistiem, gan rolleristiem.

Jo pašlaik, kā izskatās, CP koncentrējušies tikai uz "dzērājlisapēdistiem".

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: ...Zvanīt no aizmugures - uz ietves kā ir reizi ir absolūts kultūras un takts trūkums (!!!)- normālās valstīs cilvēki pabļauj ka apbrauks pa vienu vai pa citu pusi (zvans cilvēkus nobiedē jo īpaši ja piebrauc "pie dibena" un zvana) !!!

Tu taču ar auto pirms apdzīšanas rādi pagriezienu nevis notaurē to kuru apdzen !!!

Var jau būt... tik "nekulturāli" man ir zvanījuši gan pašu mājās, gan DE, gan Skandināvijā, kaut kā nesanāca nobīties... un zvanīja visai laicīgi, nevis "pie dibena"...

Pats taču kaut kur par Persiju vandījies, kādā valodā viņiem bļāvi?

Un kā tūrists uztvers kaut kāda vietējā bļaustīšanos sev aiz muguras?

x_rays Reģ.: 22.04.2003
0 0 Atbildēt

Normali vellapedistam ir iegadaties matjugaljniku. Un ar textu: Eu pisaties nost nah no celja es te kings braucu.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti