Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...
GB12 rakstīja: Fan, ko tu saki par Bentley Muslane? Ir baudāms? Iesaki tādu iegādāties?
Mulsanne ir radīts, lai izbaudītu ikvienu mirkli. Ikvienu ceļa līkumu un ikvienu brauciena kilometru. Mulsanne ir pirmšķirīgs Bentley Grand Touring automašīnas paraugs: tajā apvienota izcila kvalitāte, roku darba meistarība un augstākais braukšanas līmenis.
Kad VWfans izbrauks testa braucienu, tad noteikti arī pateiks verdiktu
Bentley Riga saturās!
Es kaut kā pieņēmu, ka Bentley Riga jau saturējās un fans šos jau uz ausīm nolicis.
GB12, nesatraucies, es parasti testeeju taadus auto, ko potenciaali vareetu kaut kad pirkt. Mums gjimenee ir viens auto uz seshiem cilveekiem, taapeec, ja steidzami vajadzeetu pirkt jaunu, tad man nebuutu laika dazhaas dienaas apskriet desmitiem salonu un aatri notesteet vairaakus desmitus auto.
VWfans rakstīja: GB12, nesatraucies, es parasti testeeju taadus auto, ko potenciaali vareetu kaut kad pirkt. Mums gjimenee ir viens auto uz seshiem cilveekiem, taapeec, ja steidzami vajadzeetu pirkt jaunu, tad man nebuutu laika dazhaas dienaas apskriet desmitiem salonu un aatri notesteet vairaakus desmitus auto.
1 auto uz 6? tad vel labak. mums ar sievu ir 3 auto uz 2 cilvekiem kopsummā tā pati meriva sanāk. tik vien kā katrs var braukt cik un kur grib, un daaaaudz baudamāk par mikro opeļa sniegumu
Fan, tu tā arī neatbildēji-ja nu kas dzīvē, citu sievu jau esi iemēģinājis? VArbūt iesaki kādam, piemēram,Pirmjam, viņam tas sāpīgs jautājums. Vai Šīrim kādu blondīni. Patestē un iesaki,nekautrējies.
Pirmais savā laikā ir dažādas sievas izmēģinājies.... bet fana ieteikumus noteikti uzklausīs ar prieku....
vispār, purva āzi, davaj brauc šurpu, šoreiz izpildīšu tavu lūgumu un iedošu pasūkāt...
tiem, kas nezina - pirms dažiem gadiem Pirmajam trāpījās dzīvē tāds gadījums, kad jamais ar vadoni koda (tiem, kas domā, ka vadonis nekož... tā nav taisnība, patiesībā jams ja noraujas, tad kož konkrēti un pēc pilnas programmas)... toreiz vadoņkorķis bija veltīts apstāklim, ka kāds malacis bija "piededzinājis katliņu" vienai meitenei ar ko vadonis tolaik dzīvoja.... un kad nu kodiens jau bija pilnās burās, tad nu nāca īstais pārsteigums.... vispirms tas pediņš līda pie Pirmā bučoties... vēlāk mēģināja līst biksēs.... un prasīja, ja Pirmais nedos šim paturēt mutē, tad varbūt vismaz rokā....
tagad, kad atceros liekas jautri.... toreiz bija skumji
VWfans rakstīja: Pirmais, teema ir ,,Jauns vai vecs auto,, !!! Taapeec nenovirzies no teemas un pastaasti, kaa Tev kalpo Renault-Megane Grandtour 1,9 dCi !
oriģinālais akumulators nosprāga ziemā, tagad ir izdegusi kreisā tuvās gaismas lampa, reizēm gļučī aizvēršanas pogas... nu tās, ar kurām var no ārpuses aiztaisīt mašīnu lai nav jāspiež poga uz pults. dažas citreiz strādā, citreiz nē... labā priekšējā nestrādā, jo tur ir sapuvis mikroslēdzis, bagažnieka poga strādā, jo tā ir zem gumijas... tā bija problēma jau no paša sākuma, tur ir tāda sistēma ar parastu mikroslēdzīti, kas iemontēts durvju ručkā, jamām tur vienkārši satek iekšā sālsūdens un šamās saiet uz īso ... pirmo reizi mainīja vēl garantijas laikā... ģenerators bija nosprādzis - lai tiktu klāt tur jānoņem priekša, buferis un vēl pāris sūdi.
kvēlsveces esmu mainījis, pēc grāmatas šamās jāmaina kautkādās tur regulārās apkopēs, es mainīju, jo pagājušajā (ne šajā) ziemā neleca.
ko vēl? eļļu un bremžu klučus mainu... motora siksnu vienu reizi... kautkad sen pret mūsas trases bortu salauzu amortizatoru... reizēm priekšējās atbalsta šaras nobrūk - kādas reizes 3 esmu mainījis
nobraukumu neatceros, ir pāri par 100, bet nav vēl 200k
uz tāfeles rādās vidējais patēriņš 7.1 par pēdējiem ~4000 km
Pirmais, man arii tagad bagaazhnieks nenaak valjaa. Preciizaak, dazhreiz naak, bet citas dienas nee. Buus jaalabo. Akjiitis veel origjinaalais, ziemaa pie miinus 20 leca ideaali. Nobraukums maneejai 147.737 km, shonedeelj jaaiet apskati. Redzees, izdraaziis vai nee... Pateerinsh gan manai mazaaks - 2012.gadaa videeji 5,5 litri uz 100 km.
VWfans rakstīja: Pirmais, man arii tagad bagaazhnieks nenaak valjaa. Preciizaak, dazhreiz naak, bet citas dienas nee. Buus jaalabo. Akjiitis veel origjinaalais, ziemaa pie miinus 20 leca ideaali. Nobraukums maneejai 147.737 km, shonedeelj jaaiet apskati. Redzees, izdraaziis vai nee... Pateerinsh gan manai mazaaks - 2012.gadaa videeji 5,5 litri uz 100 km.
nav bazara par to, ka kautkas nenāk vaļā - vaļā slēdzas, neslēdzas ciet
renaultam ir bezroku atslēga izskatās šitā img.diytrade.com/... , tu pienāc pie mašīnas ar \"čipu\" kabatā (apmēram kredītkartes lieluma plastmasas gabals~5mm biezumā) kad pieliec roku pie durvju roktura (tur starp ručku un durvīm ir speciāls sensors, kas pazīst, ka tur ir roka), tad mašīna atslēdzas, tu pavelc ručku un durvis attaisās (esmu mēģinājis ar diedziņu taisīt vaļā - tad ja tu pirmo reizi pavelc ručku, tad mašīna atslēdzas, palaid vaļā un pavelc otrreiz, tad attaisās), iekāp mašīnā, nospied sajūgu un nospied start/stop pogu (atslēga joprojām ir tavā kabatā)
mašīna uzsilda sveces un piestartējas...
aizbrauc līdz kurieni vajag, nospied start/stop pogu (noslāpē) un izkāp ārā. otra atslēga var arī palikt mašīnā iekšā (piemēram somā). ja atslēga nav ārpusē, tad mašīnu aizslēgt/atslēgt nevar...
ja motors strādā un \"čips\" izkāp ārā, tad viņa pīkst... braukt var arī bez čipa, nost neslāpst... lai noslāpētu braucot vai arī stāvot, kad čipa nav ir 2reiz jāspiež poga...
tu nospied pogu uz durvīm (no ārpuses) ja mašīna nodetektē, ka ārpusē noteiktā zonā ir \"čips\", tad mašīna aizslēdzas.... ja pogu nospiež 2reiz, tad mašīna papildus arī aizver logus...
tad lūk tās no ārpuses spiežamās pogas gļučī....
bagažniekam ir 2 pogas - viena lai aizslēgtu mašīnu (atrodas renaultzīmes centrā) un otra, kas elektriski attaisa bagažnieku (atrodas ērti saņemamā vietā, sanāk, ka tu ņem un vienkārši taisi vaļā bagažnieku un tur arī tā poga ir pa rokai)
par patēriņu - esmu speciāli mēģinājis nobraukt 100km zem 5 litriem, jā, to var izdarīt.... mazākais ko esmu dabūjis aizbraucot no veikala \"dole\" līdz aizkrauklei ir 4.6... bet var arī iet kājām
normāli vasarā patērinš ir ~6 litri, tagad 7 rāda tāpēc, ka es parasti no rītiem iedarbināju mašīnu lai atkūst aizsalušie logu un gāju mājās ēst brokastis
par tavu bagāžnieku - renaultam tur ir specifiska sistēma izpildmehānismā - poga ir elektriska, bet izpildmehānisms tiek iedarbināts tikai tad, ja jamais ir aiztaisīts. tobiš, ja mašīna uzskata, ka bagažnieks nav aiztaisīts, tad var spaidīt cik vēlies pogu, mehānisms nestrādā - pieļauju, ka žopelim ir līdzīgi - tad tur varētu problēma ar kontaktiem vai arī ar vadiem - man vecajam opelkadetam tā bija - no vāka virināšanas nolocījās vadi
Normāls patēriņš. Neapskaužu tos, kam jābrauc tev no muguras bez iespējas tevi apdzīt...
Braukšanas stilam tiešām ir nozīme - bet ja ar tik lielu kasti kā džeris vidējo patēriņu dabū 6-7 litros, ar to nebrauc, bet izveic savādākas darbības. Paspaidi gāzes pedāli, atklāsi ka ierobežotājs atrodas kur citur, nevis pie divām štukām, kā esi iedomājies
msh rakstīja: Normāls patēriņš. Neapskaužu tos, kam jābrauc tev no muguras bez iespējas tevi apdzīt...
Braukšanas stilam tiešām ir nozīme - bet ja ar tik lielu kasti kā džeris vidējo patēriņu dabū 6-7 litros, ar to nebrauc, bet izveic savādākas darbības. Paspaidi gāzes pedāli, atklāsi ka ierobežotājs atrodas kur citur, nevis pie divām štukām, kā esi iedomājies
aizej nomierinies.
nevis 6, bet 7! Un ar džeri lai dabūtu tādu patēriņu galvenais ir nevis vilkties, bet braukt VIENMĒRĪGI, var arī uz 100.
Kad pirku jaunu Avensi, mašīna nepievīla pilnīgi nevienu reizi. OK, vienu reizi bija jāierodas servisā uz plānotu rūpnīcas atsaukumu kādam devējam, toties kalpoja auto perfekti, tik vien kā apkopes.
Tas man liek secināt, ka autobūvē revolūciju kvalitātē uztaisījuši japāņi, korejieši, bet pamatīgu regresu elektronisku ķibeļu dēļ - visi vācieši.
Kur tiem japāņiem ir revolūcija? Labs jautājums vai tagadējie japāņu brīnumi savus pirmos desmit gadus izturēs tik labi kā to patlaban divdesmitgadīgie priekšgājēji. A tev - "revolūcija", kur pat evolūcijas nav
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...