Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...
Vai tagad korejieši un vēlāk Ķīna izraks bedri arī vāciešiem?
Kamēr eiropiešiem būs dziļš pokujs par kvalitāti, šāds rezultāts ir garantēts. Vācietis nekādīgi nevar sacensties lētas misenes uzražošanā ar korejieti vai ķīnieti - jo vācijā likumi nosaka minimālo algu un tamlīdzīgus parametrus, nezinu vai ķīnā maz nosaka, bet ja nosaka, tad kaut ko smieklīgu.
Atceros lasītu rakstu par vienas ražotnes likvidāciju liepājā - tāda firma International Greetings drukāja liepājā apsveikumu kartītes. Tad šie to drukātavu pārcēla uz ķīnu, jo izdevīgāk. Viens strādnieks, kurš palīdzēja ar pārcelšanos un ķīniešu apmācīšanu, bija pieminējis vienu interesantu lietu - kur latvijā pie mašīnas bija viens strādnieks, tur ķīnā trīs. Tad tu padomā - trīsreiz vairāk ķīniešu nekā latviešu, lielāks attālums no kurienes vest gatavo produkciju - un izdevīgāk. Nav šaubu ka līdzīga situācija ir autobūvē.
Protams, hujdajam un tamlīdzīgiem ražotājiem līdz prestiža modeļiem ir vēl vismaz 20 gadi priekšā, bet veikalinga speciālisti ir labi piestrādājuši lai mietpilsoņi pirktu dajebko, nevis kruta ražotāja krutu modeļu ne tik krutas versijas...
Ja šrotmīlis beigtu sapņot slapjos sapņus par to ka šamam reiz būs ūberaudi, tad būtu pamanījis, ka gan hundais, gan kija jau pāris gadus tiek dizainēta un ražota Airopas savienībā. Nezinu kas dizainē hjundajus, bet kijas dizainē bijušais Audi dizaineris, tas kurš dizainēja TT, pirmos A4, A6 utt.
Esmu sapratis, ka tie jaunie Hyundai ir tiešām līmenī.
Palasiet jauno TOP GEAR žurnālu, ai, kā vācu ražotāji tieši no Hyundai raustās
Jaunais i40 - izbraucu pie abiem dīleriem ar i40, notestēju, viss patika, izņemot cenu. Dīzelis ņiprs un ekonomisks, automāts slēdzas perfekti, skaņas izolācija arī līmenī - par ekstrām pat nerunāsim
Reāls auto bez markas zīmoga no pagātnes, kad uz Hyundai virsū neskatījos. Domāju, ka tas ir laika jautājums, kad vairs neuzskatīsim vāciešus par etalonu autobūvē. Pilnīgi reāli ticams, ka tam pašam Hyundai pievērsīsies kaudze jaunu klientu (esošie citu marku fani).
msh rakstīja: Kā jau mēs esam noskaidrojuši, kujdajs nebūs vai nu par sakarīgām naudām vai sakarīgs
Ja runā par šeit pieminēto i40, tad tas ir sakarīgs visās jomās. Passat klases auto par golfa cenu.
Piekrītu, daudz lasu par autobūvi un tendencēm, visi (pilnīgi visi) bez izņēmuma Hyundai uzskata par nopietnāko konkurentu Jā, arī AUDI, VW, varbūt jau pat BMW. Tas ir nopietni, ja reiz tādi milži noraustījušies.
Nu nepirks cilvēks KIA, kurš vienmēr braucis ar BMW. ( tas par Vāciju)
Kasiņ,paņem un vienlaicīgi patestē i40 un BMW attiecīgo modeli.
Man parasti izraisa smaidu pirmveidīgā diskusijas, ka ' visiem ir 4 riteņi,stūre un tas rūc'. Pilnīgi bezjēdzīgi ar tādiem diskutēt. Santīmpisējs vienmēr skatīsies,kas lētāks, cilvēks, kurš neskaita santīmu, pirks to,kas labāk patīk dēļ n-tajiem iemesliem. Un tādam būs pajāt uz KIA, ja vien būs pieejams, piemēram, BMW un pajāt, cik tas maksās. Visi nav 'pirmie' un msh.
DekstersFF rakstīja: Nu nepirks cilvēks KIA, kurš vienmēr braucis ar BMW. ( tas par Vāciju)
Kasiņ,paņem un vienlaicīgi patestē i40 un BMW attiecīgo modeli.
Man parasti izraisa smaidu pirmveidīgā diskusijas, ka ' visiem ir 4 riteņi,stūre un tas rūc'. Pilnīgi bezjēdzīgi ar tādiem diskutēt. Santīmpisējs vienmēr skatīsies,kas lētāks, cilvēks, kurš neskaita santīmu, pirks to,kas labāk patīk dēļ n-tajiem iemesliem. Un tādam būs pajāt uz KIA, ja vien būs pieejams, piemēram, BMW un pajāt, cik tas maksās. Visi nav 'pirmie' un msh.
Varbūt Vācijā, tur baigais patriotisms saviem autoražotājiem. Bet nu citur - domāju, ka tauta pirkšanas ieradumus tomēr mainīs.
Vismaz par masu auto runājot, ekskluzīvie modeļi noteikti nebūs Hyundai realitāte, bet nu masu - viennozīmīgi būs.
BMW jau nu nav gluži masu modeļu ražotājs pasaules tirgū.
Un nav jau tā,ka BMW sēž rokas klēpī salikuši un gaida,kad kaut kāds korejietis šos apsteigs.. Pabraucu es ar jauno Spostage un ar Mini Countryman ( BMW) , nu ir tur starpība, ir.
Man paziņa jau 6. gadu ar Getzu brauc... Un nesūdzas...
Nesen viens cits paziņa stāstīja, ka viņam tur kaut kāds čoms, savā autoparkā izmēģinājies visādus mazauto, beigās izsecinājis, ka no visiem, ko nācies lietot, Getz ar dīzeli esot bijis visizturīgākais. Pirms tam bijuši gan reņi, gan fordi...
Nu hvz, kā ir īstenībā, man paziņam (automehāniķim) ir sievai LV pirkts jauns Getz, viņš jau atrunā no Hyundai kā tāda Bet nu tur ir variants uzskatos pilnīgi vienvirziena, "Škoda - sūds", "VW" - kvalitāte
Es jau negrasos slavēt korejiešus, tikai saku, ka jāieklausās, ko raksta apkārt teju vai visa Eiropa.
Vai tagad korejieši un vēlāk Ķīna izraks bedri arī vāciešiem?
Kamēr eiropiešiem būs dziļš pokujs par kvalitāti, šāds rezultāts ir garantēts. Vācietis nekādīgi nevar sacensties lētas misenes uzražošanā ar korejieti vai ķīnieti - jo vācijā likumi nosaka minimālo algu un tamlīdzīgus parametrus, nezinu vai ķīnā maz nosaka, bet ja nosaka, tad kaut ko smieklīgu.
Atceros lasītu rakstu par vienas ražotnes likvidāciju liepājā - tāda firma International Greetings drukāja liepājā apsveikumu kartītes. Tad šie to drukātavu pārcēla uz ķīnu, jo izdevīgāk. Viens strādnieks, kurš palīdzēja ar pārcelšanos un ķīniešu apmācīšanu, bija pieminējis vienu interesantu lietu - kur latvijā pie mašīnas bija viens strādnieks, tur ķīnā trīs. Tad tu padomā - trīsreiz vairāk ķīniešu nekā latviešu, lielāks attālums no kurienes vest gatavo produkciju - un izdevīgāk. Nav šaubu ka līdzīga situācija ir autobūvē.
Protams, hujdajam un tamlīdzīgiem ražotājiem līdz prestiža modeļiem ir vēl vismaz 20 gadi priekšā, bet veikalinga speciālisti ir labi piestrādājuši lai mietpilsoņi pirktu dajebko, nevis kruta ražotāja krutu modeļu ne tik krutas versijas...
saaksim jau ar to, ka vaacijaa NAV tadas noteiktasas minimaalaas algas. vacijaa ir brivais darba tirgus un par savu algu katrs ar darbadeveju vienojas pec saviem ieskatiem.
bet kaa gan tu savos dziljajos paakjos dzivojot vareetu zinaat. aktuaalaa info laikam naak no vieteejaa "veikala", kur vietejie viedie prati satiekas pie bamshlja tuksosanas
saaksim jau ar to, ka vaacijaa NAV tadas noteiktasas minimaalaas algas. vacijaa ir brivais darba tirgus un par savu algu katrs ar darbadeveju vienojas pec saviem ieskatiem.
bet kaa gan tu savos dziljajos paakjos dzivojot vareetu zinaat. aktuaalaa info laikam naak no vieteejaa "veikala", kur vietejie viedie prati satiekas pie bamshlja tuksosanas
Nu baigi labi - tavuprāt, vācijā kāds strādās rūpnīcā par pāris eirām dienā?
Ja no tevis piesauktajām kompānijām nāk kāda aktuāla infa, mani tā nesasniedz - no aprijušāmies kompānijām cenšos turēties pa gabalu. Nāksies tevi apbēdināt
DekstersFF rakstīja: Nu nepirks cilvēks KIA, kurš vienmēr braucis ar BMW. ( tas par Vāciju)
Kasiņ,paņem un vienlaicīgi patestē i40 un BMW attiecīgo modeli.
Man parasti izraisa smaidu pirmveidīgā diskusijas, ka ' visiem ir 4 riteņi,stūre un tas rūc'. Pilnīgi bezjēdzīgi ar tādiem diskutēt. Santīmpisējs vienmēr skatīsies,kas lētāks, cilvēks, kurš neskaita santīmu, pirks to,kas labāk patīk dēļ n-tajiem iemesliem. Un tādam būs pajāt uz KIA, ja vien būs pieejams, piemēram, BMW un pajāt, cik tas maksās. Visi nav 'pirmie' un msh.
Paga paga, tu kaut ko esi sajaucis - ja visi būtu emeshā, tad tādus kujdajus vispār neviens neražotu...
saaksim jau ar to, ka vaacijaa NAV tadas noteiktasas minimaalaas algas. vacijaa ir brivais darba tirgus un par savu algu katrs ar darbadeveju vienojas pec saviem ieskatiem.
bet kaa gan tu savos dziljajos paakjos dzivojot vareetu zinaat. aktuaalaa info laikam naak no vieteejaa "veikala", kur vietejie viedie prati satiekas pie bamshlja tuksosanas
Nu baigi labi - tavuprāt, vācijā kāds strādās rūpnīcā par pāris eirām dienā?
Ja no tevis piesauktajām kompānijām nāk kāda aktuāla infa, mani tā nesasniedz - no aprijušāmies kompānijām cenšos turēties pa gabalu. Nāksies tevi apbēdināt
tu jau pats sevi noreklame ka nejeegu
nav taada LIKUMA vaacijaa, kas noteiktu kautkadu mistisko minimaalo algu.
palasi ekonomikas pamatus, tad sapratisi kas regule preces cenu.
bet vispar es skatos ka esi bijis ciema veikalaa un saklausiijies ko "tauta runaa", tapec viedoklis ir!
auto piemīt arī aura, vēsture, sajūtas tajā, galu gala iedomātais status. tas, ka hujdais ir strauji progresējis kvalitātē, un varbūt dizainā, neapgāzīs vienā dienā visu pasauli. es kā cilvēks taupīgs, jaunu auto nekad nepirkšu, bet atvēlēto naudu labprāt atdodu par lietotu vācijas premium.
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...