Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...
M77 rakstīja: Manam auto uz 15 tkm aiziet vairāk eļļas nekā pie nomaiņas - regulāri kādu puslitru pieleju - sanāk, ka eļļu vispār var nemainīt, tikai filtru pa laikam.
Sporta kvatrai vajadzēja pieliet litru eļļas uz 1000 km.
Sporta-tas nozīmē,ka bija skaļš (izpuvis) izpūtējs un svītras uz kapota?
P,.s. lielai daļia lētā gala japņāu apdare kavlitāte ir krietni vien augstāka kā analoga līmeņa eiropas auto.
Piem. ja salīdzina kaut vai manu mazdu 626 GD (1987-1992) ar to pašu gadu passātiem, vectrām, mondeo, tad atšķirībā no pēdējiem, diez vai Jums vispār izdosies atrast mazdu ar saplīsušu ātrumkloķa kulisi, ar izdilušiem un saplīsušiem benķiem un nogludinātu stūri. Arī visas plastmasas, drēbes mazdas 626 bāzes kompektācijā ir krietnu līmeni augstāk kā eiropas analogiem auto.
Paga paga, kāds tam piemēram sakars ar kvalitāti? Es gaidīju ka tu pastāstīsi ka tam B3 passātam salons grab [kas ir tiesa], a tu caur puķēm pastāsti ka, lūk, atšķirībā no passāta, kas ir darba zirgs, ar tava modeļa mazdu pamatā [ne]brauc pensionāri, kuri nefiga nebrauc un tāpēc arī salons nenolietojas...
Fāteris jau hvz cik gadus, bet kādi 8 gan jau būs, brauc ar MX-3. Tāds garš, zems musarņiks. Kad kādreiz sanāk aizņemties vai vienkārši pabraukt, principā katru reizi atceros ar kādu lietu audī ir pārāks par to mazdu - gan vienkārša salona ergonomika, gan kvalitāte [no konservbundžu skārda taisīto durvju "pļakš" skaņa par tādu neliecina], gan to, kādas to laiku vācu mašīnām bija "fail-safe" robežas - teiksim, bez īpašām mazdiskām zināšanām kurā virzienā jārauj izļurkāts ātrumkloķis, kurš ir izkabinājies, reiz veikala stāvlaukumā piecas minūtes čikāju līdz dabūju atpakaļrobu - audī vienkārši kloķis tāds neprecīzāks paliek, kas braukšanu nekādīgi neietekmē... Pie plusiem jāmin ka kustas uz priekšu un ka fātera darba īpatnību dēļ gandrīz vienmēr nolaisto pakaļas ķebļu dēļ ir liels grabažnieks Un, tā kā mans fāteris nav pensionārs kurš nebrauc bet pūdē savu mazdu pie žoga, tad diemžēl viņa brīnuma salons neatbilst tavam aprakstam - stūres āda nu jau ir pārdilusi gareniski un nokarājas [es tagad taisni sāku šūt barankas, uztrenēšos uz savām 3 [pirmo drīz pabeigšu], varbūt būs viņam arī jāuzšuj], zeķe arī pusizjukusi, neatceros kādā stāvoklī bija kloķa uzgalis, tas laikam vēl kaut cik lietojams
Zinot kā mazdas pūst, ja tavam brīnumam pat zem buferiem nav rūsa, tas tiešām ir muzeja eksponāts Es neapšaubu ka tava 24 gadus vecā mazda ir labākā stāvoklī par manu 25 gaus veco audī, bet tam ir vienkāršs izskaidrojums - to, ko ar audī mēdz darīt daudzmaz normāli cilvēki, ar mazdām dara tikai puišeļi, kuri to mazdu ir pa lūžņu cenu nopirkuši...
Šitie testi ir diezgan liels fufels. nesen ru līdzināja, kas labāks - Ņiva vai 2. Āmurs. Izrādījās, ka Āmurs ir pēdējais mēsls - vienīgi labāk ieskrienās!!
P,.s. lielai daļia lētā gala japņāu apdare kavlitāte ir krietni vien augstāka kā analoga līmeņa eiropas auto.
Piem. ja salīdzina kaut vai manu mazdu 626 GD (1987-1992) ar to pašu gadu passātiem, vectrām, mondeo, tad atšķirībā no pēdējiem, diez vai Jums vispār izdosies atrast mazdu ar saplīsušu ātrumkloķa kulisi, ar izdilušiem un saplīsušiem benķiem un nogludinātu stūri. Arī visas plastmasas, drēbes mazdas 626 bāzes kompektācijā ir krietnu līmeni augstāk kā eiropas analogiem auto.
Paga paga, kāds tam piemēram sakars ar kvalitāti? Es gaidīju ka tu pastāstīsi ka tam B3 passātam salons grab [kas ir tiesa], a tu caur puķēm pastāsti ka, lūk, atšķirībā no passāta, kas ir darba zirgs, ar tava modeļa mazdu pamatā [ne]brauc pensionāri, kuri nefiga nebrauc un tāpēc arī salons nenolietojas...
Fāteris jau hvz cik gadus, bet kādi 8 gan jau būs, brauc ar MX-3. Tāds garš, zems musarņiks. Kad kādreiz sanāk aizņemties vai vienkārši pabraukt, principā katru reizi atceros ar kādu lietu audī ir pārāks par to mazdu - gan vienkārša salona ergonomika, gan kvalitāte [no konservbundžu skārda taisīto durvju "pļakš" skaņa par tādu neliecina], gan to, kādas to laiku vācu mašīnām bija "fail-safe" robežas - teiksim, bez īpašām mazdiskām zināšanām kurā virzienā jārauj izļurkāts ātrumkloķis, kurš ir izkabinājies, reiz veikala stāvlaukumā piecas minūtes čikāju līdz dabūju atpakaļrobu - audī vienkārši kloķis tāds neprecīzāks paliek, kas braukšanu nekādīgi neietekmē... Pie plusiem jāmin ka kustas uz priekšu un ka fātera darba īpatnību dēļ gandrīz vienmēr nolaisto pakaļas ķebļu dēļ ir liels grabažnieks Un, tā kā mans fāteris nav pensionārs kurš nebrauc bet pūdē savu mazdu pie žoga, tad diemžēl viņa brīnuma salons neatbilst tavam aprakstam - stūres āda nu jau ir pārdilusi gareniski un nokarājas [es tagad taisni sāku šūt barankas, uztrenēšos uz savām 3 [pirmo drīz pabeigšu], varbūt būs viņam arī jāuzšuj], zeķe arī pusizjukusi, neatceros kādā stāvoklī bija kloķa uzgalis, tas laikam vēl kaut cik lietojams
Zinot kā mazdas pūst, ja tavam brīnumam pat zem buferiem nav rūsa, tas tiešām ir muzeja eksponāts Es neapšaubu ka tava 24 gadus vecā mazda ir labākā stāvoklī par manu 25 gaus veco audī, bet tam ir vienkāršs izskaidrojums - to, ko ar audī mēdz darīt daudzmaz normāli cilvēki, ar mazdām dara tikai puišeļi, kuri to mazdu ir pa lūžņu cenu nopirkuši...
Tu dzīvo "mežā un aizspriedumos"
Tu tā arī nespēji saprast mana teksta būtība, ja jau sāc pilnā garā salīdzināt Mazda MX-3 ar Audo 80 (tu vispār kaut ko citu zinu, kā Audi 80)???
MX-3 ir svētdienas auto blondīnei ar ko braukt pa pilsētu šopingā vai uz pludmali.
MX-3 ar galvu domājošs cilvēks salīdzinās ar opel tigra, ford Ka, fiat barchetta (nu tāds 2vietīgs kabriolets), volvo 480, ne jau ar passātiem vai audi 80.
p.s. ar mx-3 braukājis esmu . man tas auto nepatika. tas nav ikdienas auto un tāpēc nav arī tā projektēts, ne pēc gaitas, ne salona komforta.'
P.s 2 un ādas stūre nav paredzēta darba mašīnām, kurām pie stūres sēstas ar netīrām ar dubļiem, eļļu un cementu aplipušām rokām... to jau tā kā būtu jāsaprot un pateikt ka mx3 ar nolaistiem benķiem ir liels bagāžnieks var pateikt tikai cilvēks kurš ir virinājis audi 80 vai golf3 bagāžnieku
Nē, es salīdzinu mazdu pret audī, varētu arī pret trešo golfu. Jeb šķībači caur tirsu domā ne tikai projektējot mašīnas, bet arī lielākos mērogos - tb tam MX-3 nav pilnīgi tehniski nekā kopēja ar, teiksim, 323F? MX-3 ir kategorijā "športiska kupeja", audī tajos laikos tāda bija B3/B4 kupeja, kura tehniski ir ļoooti tuvos rados ar savas paaudzes sedaniem, hoķ tiem pašiem B3 A80, ar kuriem joprojām ir pilnas ielas. Nē nu var jau būt ka mazdai bija tāda pozicionēšana, ķipa kaut kādi 323 un 626 krutajiem, a MX-3 idiotiem, attiecīgi tur iekšā surogātmotori, surogātpiekares utt utjpr un nekā kopīga ar sedaniem, kupejas jūk ārā, sedani tikmēr ir mūžīgi utt utjpr...
Tātad, tu saki ka športiska kupeja = svētdienas auto? Hm. Es piekristu ka mērķauditorija ir jaunieši, bet ne par svētdienas auto. Bet neiet runa par to, bet par kvalitāti - kuras divdesmitgadīgai mazdai nav, un jaunai ir pateicoties tam, kādi tagad ir vācu ražotie aparāti.
Ja tu strādā par celtnieku, tas nenozīmē ka visi ir celtnieki - un tas jau arī būtu jāsaprot Pat ja mans fāteris braukātu ar netīrām rokām, uz tām būtu vienīgi kādas krāsas vai līmes atliekas - šaubos ka kas tāds veicina ādas nodilšanu. Par grabažnieku - izklausās pēc sēnes, bet es baidos ka mazda 626 nelīdzinās sābam...
P.N. Kuri tad ir tie aizspriedumi - savām acīm redzēts kāds no nedaudziem vēl uz ceļa palikušajiem tava modeļa mazduļiem, kam noņemot buferus, ziem tiem atklājas kapsēta? Vai pieņēmums ka ar tādām mazdām īpaši daudzi cilvēki pa ziemu nemēģina slidināties pa ezeriem un lēkāt pa tramplīniem?
P,.s. lielai daļia lētā gala japņāu apdare kavlitāte ir krietni vien augstāka kā analoga līmeņa eiropas auto.
Piem. ja salīdzina kaut vai manu mazdu 626 GD (1987-1992) ar to pašu gadu passātiem, vectrām, mondeo, tad atšķirībā no pēdējiem, diez vai Jums vispār izdosies atrast mazdu ar saplīsušu ātrumkloķa kulisi, ar izdilušiem un saplīsušiem benķiem un nogludinātu stūri. Arī visas plastmasas, drēbes mazdas 626 bāzes kompektācijā ir krietnu līmeni augstāk kā eiropas analogiem auto.
Paga paga, kāds tam piemēram sakars ar kvalitāti? Es gaidīju ka tu pastāstīsi ka tam B3 passātam salons grab [kas ir tiesa], a tu caur puķēm pastāsti ka, lūk, atšķirībā no passāta, kas ir darba zirgs, ar tava modeļa mazdu pamatā [ne]brauc pensionāri, kuri nefiga nebrauc un tāpēc arī salons nenolietojas...
Fāteris jau hvz cik gadus, bet kādi 8 gan jau būs, brauc ar MX-3. Tāds garš, zems musarņiks. Kad kādreiz sanāk aizņemties vai vienkārši pabraukt, principā katru reizi atceros ar kādu lietu audī ir pārāks par to mazdu - gan vienkārša salona ergonomika, gan kvalitāte [no konservbundžu skārda taisīto durvju "pļakš" skaņa par tādu neliecina], gan to, kādas to laiku vācu mašīnām bija "fail-safe" robežas - teiksim, bez īpašām mazdiskām zināšanām kurā virzienā jārauj izļurkāts ātrumkloķis, kurš ir izkabinājies, reiz veikala stāvlaukumā piecas minūtes čikāju līdz dabūju atpakaļrobu - audī vienkārši kloķis tāds neprecīzāks paliek, kas braukšanu nekādīgi neietekmē... Pie plusiem jāmin ka kustas uz priekšu un ka fātera darba īpatnību dēļ gandrīz vienmēr nolaisto pakaļas ķebļu dēļ ir liels grabažnieks Un, tā kā mans fāteris nav pensionārs kurš nebrauc bet pūdē savu mazdu pie žoga, tad diemžēl viņa brīnuma salons neatbilst tavam aprakstam - stūres āda nu jau ir pārdilusi gareniski un nokarājas [es tagad taisni sāku šūt barankas, uztrenēšos uz savām 3 [pirmo drīz pabeigšu], varbūt būs viņam arī jāuzšuj], zeķe arī pusizjukusi, neatceros kādā stāvoklī bija kloķa uzgalis, tas laikam vēl kaut cik lietojams
Zinot kā mazdas pūst, ja tavam brīnumam pat zem buferiem nav rūsa, tas tiešām ir muzeja eksponāts Es neapšaubu ka tava 24 gadus vecā mazda ir labākā stāvoklī par manu 25 gaus veco audī, bet tam ir vienkāršs izskaidrojums - to, ko ar audī mēdz darīt daudzmaz normāli cilvēki, ar mazdām dara tikai puišeļi, kuri to mazdu ir pa lūžņu cenu nopirkuši...
p.s. statistikas protams nav, taču daudzmaz droši var apgalvot, ka:
1. vidējā statistiskā 1988.g mazda 626 universāls benzīns pa savu dzīvi ir nobraukusi +/- tik pat cik 1988 gada passāts universāls benzīns un +/- tik pat cik 1988.gada mb W124 universāls benzīns un tik pat cik 1988.g mbw 5 universāls benzīns.
tāda pati analoģija attiecināma uz jebkuriem citiem vienādas klases, izmēra, virsbūves tipa, degvielas tipa un dzinēja tilpuma un ražošanas gada auto.
mans auto pa pēdējiem 9 gadiem iekš LV noripojis ir 265000 km, pirms tam 14 gadus bija braukts pa vāciju -savi 400 000 - 500 000 km pa vāciju gan jau tika pieveikti. Kopējais reālais nobraukums uz doto brīdi varētu būt +/- 700 000km. Benķi nedilst un nav saplīsuši, stūre nav nogludināta, kulise nav saplīsusi, durvju rokturi salonā arī nav nodiluši, velūra elkoņbalsts uz durvīm arī nav nodilis. Pa šiem 9 gadiem iekš LV salona nolietojums vispār nav radies. vispār nekāds.
Cits stāsts ir nākamās paaudzes mazda 626. Sakarā ar japānas 90-to gadu krīzi, apdares kvalitātes līmenis tika nolaists (pietuvināts passātiem). Kā rezultātā lielai daļai šo mazdu jau ir nepieciešami sēdekļu pārvalki, ir gludas stūres un izplīsušas kulises, un viegli plīstoši trausli bamperi un ļoti lielas korozijas problēmas.
Tu tikai pateici, ka tie normālākie audi vadītāji ir ne kas vairāk kā kaut kādi prasti puišeļi-dauņi
Tāpat kā piecu katlu motors tā vien prasa lai izgriež pilnu pulksteni ar otro robu, tā arī mašīna ar quattro ziemā prasa lai ar to šķērē - nu kā var lasīt manā parakstā Es domāju ka to tev būtu jāzina. Bet ar to mazdu ko?
Ā, man vēl ienāca prātā tavs senais stāsts ka tavas mazdas 2.0, to mocot uz zemiem apgriezieniem, pie pusotras - divām štukām jāpārslēdzas, jo šis sāk baigi raut uz priekšu - tātad visām vecajām mazdām ir kaut kādas ačgārnas droseles? Ar fātera mazdu ir jāizbrauc cauri visai liepājai lai sāktu pierast pie tā, ka sajūgs jālaiž vaļā stipri ātrāk, ja nē, tas tiks slidināts... Kaut kad vajadzētu uzmest aci, kas tad tur ar to droseli darās...
msh rakstīja: Ā, man vēl ienāca prātā tavs senais stāsts ka tavas mazdas 2.0, to mocot uz zemiem apgriezieniem, pie pusotras - divām štukām jāpārslēdzas, jo šis sāk baigi raut uz priekšu - tātad visām vecajām mazdām ir kaut kādas ačgārnas droseles? Ar fātera mazdu ir jāizbrauc cauri visai liepājai lai sāktu pierast pie tā, ka sajūgs jālaiž vaļā stipri ātrāk, ja nē, tas tiks slidināts... Kaut kad vajadzētu uzmest aci, kas tad tur ar to droseli darās...
uz nākamo robu pie 1.5 -2.0 tk apgriezieniem ir jāpārslēdzas, jo rīgā priekšā braucošie nejēdz dinamiski uzsākt braukšanu , kā rezultātā man nav jēgas griezt lielākus apgriezienus, es labāk laicīgi metu nākamajā robā.
Un dzinējs man nav jāmoka. Viņš lieliski strādā jebkurā robā ar 900 apgr. minūtē, arī pret kalnu (ja vien auto es braucu viens pats). Piem. braucot no no slāvu apļa augšā pa uzbraukuvi uz Dienvidu tiltu korķu laikā pie lēnas satiksmes var mierīgi ielikt 2.robā , noņemt ķāju no gāzes pedāļa un dzinējs mierīgi, klusi, bez mocīšanās ripina auto augšā pa uzbrauktuvi. Vienkārši tas ir tāds dzinējs - zemapgriezienu
Kad es biju 18 gadus vecs un uzskatīju ka jo zemāki apgriezieni, jo motoram labāk, ar muteres golfmašīnas 1.4 kaut kad pabraucu taisnus gabalus arī ar piekto gāzes pedāli neizmantojot - bet tas jau motoru nepadara par zemapgriezienu...
msh rakstīja: Kad es biju 18 gadus vecs un uzskatīju ka jo zemāki apgriezieni, jo motoram labāk, ar muteres golfmašīnas 1.4 kaut kad pabraucu taisnus gabalus arī ar piekto gāzes pedāli neizmantojot - bet tas jau motoru nepadara par zemapgriezienu...
Tavam shoreizeejam oponentam tieshaam taisniiba - tas ir unikaals dzineejs! Esmu peetiijis vinja apgriezienu-griezes momenta liikni - gandriiz nemainiigi maksimaala, saakot no nedaudz virs 1000rpm. Nezinu, kam veel taada, parasti maksimaalais moments ir pie diezgan maza apgriezienu intervaala. Bija 626 mazda ar 2.5l dzineeju. Super mashiina, pa Riigu mieriigi vareeja braukt ar 5-to aatrumu, ieveerojot noteikumus un neuztraucoties par dinamiku. Ja kas - tie pashi motori bija fordprobeem, MX5.
Man sievasmaatei no Ziemeljvidzemes ir saliidzinoshi pasvaigs 1997.gada Golfs. Nobraukums 201 tuukst.km - sajuuta, ka tas pat vareetu buut patiess, jo auto atstaaj nenojaata auto iespaidu. Truukums - nav kondicioniera. Sievasmaate, buudama pensionaare, ar auto pusotra gada laikaa ir nobraukusi 12 tuukst.km.
Tavam shoreizeejam oponentam tieshaam taisniiba - tas ir unikaals dzineejs! Esmu peetiijis vinja apgriezienu-griezes momenta liikni - gandriiz nemainiigi maksimaala, saakot no nedaudz virs 1000rpm. Nezinu, kam veel taada, parasti maksimaalais moments ir pie diezgan maza apgriezienu intervaala. Bija 626 mazda ar 2.5l dzineeju. Super mashiina, pa Riigu mieriigi vareeja braukt ar 5-to aatrumu, ieveerojot noteikumus un neuztraucoties par dinamiku. Ja kas - tie pashi motori bija fordprobeem, MX5.
Manējais ir gandrīz tikpat \"unikāls\" www.coupetyp89.de/... , bet tas kaut kā nerada vēlmi to mocīt.
Tavam shoreizeejam oponentam tieshaam taisniiba - tas ir unikaals dzineejs! Esmu peetiijis vinja apgriezienu-griezes momenta liikni - gandriiz nemainiigi maksimaala, saakot no nedaudz virs 1000rpm. Nezinu, kam veel taada, parasti maksimaalais moments ir pie diezgan maza apgriezienu intervaala. Bija 626 mazda ar 2.5l dzineeju. Super mashiina, pa Riigu mieriigi vareeja braukt ar 5-to aatrumu, ieveerojot noteikumus un neuztraucoties par dinamiku. Ja kas - tie pashi motori bija fordprobeem, MX5.
Manējais ir gandrīz tikpat "unikāls" www.coupetyp89.de/... , bet tas kaut kā nerada vēlmi to mocīt.
Tak vismaz 1/3 no tiem zirgiem tev nosprāgusi... Zirgi nedzīvo 25 gadus
Tavam shoreizeejam oponentam tieshaam taisniiba - tas ir unikaals dzineejs! Esmu peetiijis vinja apgriezienu-griezes momenta liikni - gandriiz nemainiigi maksimaala, saakot no nedaudz virs 1000rpm. Nezinu, kam veel taada, parasti maksimaalais moments ir pie diezgan maza apgriezienu intervaala. Bija 626 mazda ar 2.5l dzineeju. Super mashiina, pa Riigu mieriigi vareeja braukt ar 5-to aatrumu, ieveerojot noteikumus un neuztraucoties par dinamiku. Ja kas - tie pashi motori bija fordprobeem, MX5.
Manējais ir gandrīz tikpat "unikāls" www.coupetyp89.de/... , bet tas kaut kā nerada vēlmi to mocīt.
Nee, taveejais atpaliek! Tam mazdas verkjiitim sarkanaa liinija peec tava grafika bija praktiski horizontaala! saku tachu - briinums, ne motors!
Tavam shoreizeejam oponentam tieshaam taisniiba - tas ir unikaals dzineejs! Esmu peetiijis vinja apgriezienu-griezes momenta liikni - gandriiz nemainiigi maksimaala, saakot no nedaudz virs 1000rpm. Nezinu, kam veel taada, parasti maksimaalais moments ir pie diezgan maza apgriezienu intervaala. Bija 626 mazda ar 2.5l dzineeju. Super mashiina, pa Riigu mieriigi vareeja braukt ar 5-to aatrumu, ieveerojot noteikumus un neuztraucoties par dinamiku. Ja kas - tie pashi motori bija fordprobeem, MX5.
Manējais ir gandrīz tikpat "unikāls" www.coupetyp89.de/... , bet tas kaut kā nerada vēlmi to mocīt.
Nee, taveejais atpaliek! Tam mazdas verkjiitim sarkanaa liinija peec tava grafika bija praktiski horizontaala! saku tachu - briinums, ne motors!
Nu kā var būt kaut kas labāks par oooo un muteres golfu?
Tak by default visi braucamie, ja nav 25 gadīgs āudī, vai muteres guļfmašīn ir tūds
msh rakstīja: Kad es biju 18 gadus vecs un uzskatīju ka jo zemāki apgriezieni, jo motoram labāk, ar muteres golfmašīnas 1.4 kaut kad pabraucu taisnus gabalus arī ar piekto gāzes pedāli neizmantojot - bet tas jau motoru nepadara par zemapgriezienu...
Tavam shoreizeejam oponentam tieshaam taisniiba - tas ir unikaals dzineejs! Esmu peetiijis vinja apgriezienu-griezes momenta liikni - gandriiz nemainiigi maksimaala, saakot no nedaudz virs 1000rpm. Nezinu, kam veel taada, parasti maksimaalais moments ir pie diezgan maza apgriezienu intervaala. Bija 626 mazda ar 2.5l dzineeju. Super mashiina, pa Riigu mieriigi vareeja braukt ar 5-to aatrumu, ieveerojot noteikumus un neuztraucoties par dinamiku. Ja kas - tie pashi motori bija fordprobeem, MX5.
JAajaa, tas konkretais mazdas 2.5 ir labs kamer nenospraagst sadaliitaajs, kursh maksaa kautkadu kosmosu. Ta ir standarta vaina viniem, pazvanies pa shrotiem, dabut nevar un prasa kautkadus gagarina cienigus ciparus, a jauns maksa 400 latus
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...