Chankaishi rakstīja:
Nee, taveejais atpaliek! Tam mazdas verkjiitim sarkanaa liinija peec tava grafika bija praktiski horizontaala! saku tachu - briinums, ne motors!
Brīnums? Vai nu mainīga garuma ieplūde un/vai maināmas sadales fāzes, vai arī motors vienkārši uztaisīts zemu apgriezienu griezei un attiecīgi augšas ir tirsā... Fizikas likumi attiecas uz jebkuru motoru, vai tas ražots ingolštatē vai fukušimā Es dodu priekšroku tādam kompromisam, kāds tas ir - vienīgi stipri tālākā nākotnē varētu padomāt par pārtaisīšanu uz 2.6.
Shiirs rakstīja:
JAajaa, tas konkretais mazdas 2.5 ir labs kamer nenospraagst sadaliitaajs, kursh maksaa kautkadu kosmosu. Ta ir standarta vaina viniem, pazvanies pa shrotiem, dabut nevar un prasa kautkadus gagarina cienigus ciparus, a jauns maksa 400 latus
Kad strādāju servisā, taisni ar šito parādību sanāca saskarties Normāli šķībači uztaisījuši - V6 ar sadalītāju [VAG izmantoja trīs spoles un wasted spark] un kaut kādu triperisku spoli tajā un tam sadalītājam taisni tā spole bija nokūrusies. Toreiz servisa vadītājs samedīja kaut kur, hvz, kuldīgā vai uz to pusi kaut kādu veci, kurš tos sadalītājus restaurē - vecais sadalītājs un piemaksa, hvz, kādi 80 laši.
CRDI rakstīja:
Tak vismaz 1/3 no tiem zirgiem tev nosprāgusi... Zirgi nedzīvo 25 gadus
Jā, viena tante teica ka tā esot. Realitātē gan zirgi dzīvo tik ilgi, kamēr tiem ir gaiss, degviela, dzirkstele pareizajā momentā un kompresija, bet ar gadiem nekāda sakara...
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...