Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...
Kad pirku jaunu Avensi, mašīna nepievīla pilnīgi nevienu reizi. OK, vienu reizi bija jāierodas servisā uz plānotu rūpnīcas atsaukumu kādam devējam, toties kalpoja auto perfekti, tik vien kā apkopes.
Tas man liek secināt, ka autobūvē revolūciju kvalitātē uztaisījuši japāņi, korejieši, bet pamatīgu regresu elektronisku ķibeļu dēļ - visi vācieši.
nevar nepiekrist, japoskas tehniski ir baigi pardomāti un kvalitatīvi, bet braukšanas ziņā un salonu apdares kvalitate joprojām kā spainim.
nobraukumu neatceros, ir pāri par 100, bet nav vēl 200k
uz tāfeles rādās vidējais patēriņš 7.1 par pēdējiem ~4000 km
Degvielas pateriņ vidēji lielāks kā manam rav4 , man tā tik ziemā pie lieliem saliem .
Par nobraukumu ? ! Nu labi ,tik precīzi kā vwfans reti kurš atceras , bet Tevis norādītais diapazons ...pēc kā vadies kad apkopes veic ?
Intreses pēc domās uzmetu cik manam uz odo , tā kā tiko biju veicis apkopi tad apskatot odo vismaz uz tūkstošiem nekļūdījos . Parasti domāju ar kādu 2-3 tūkst km kļudu vienmēr varu savu nobraukumu nosaukt .
TO >Pirmais nobraukumu neatceros, ir pāri par 100, bet nav vēl 200k
uz tāfeles rādās vidējais patēriņš 7.1 par pēdējiem ~4000 km
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Degvielas pateriņ vidēji lielāks kā manam rav4 , man tā tik ziemā pie lieliem saliem .
Par nobraukumu ? ! Nu labi ,tik precīzi kā vwfans reti kurš atceras , bet Tevis norādītais diapazons ...pēc kā vadies kad apkopes veic ?
Intreses pēc domās uzmetu cik manam uz odo , tā kā tiko biju veicis apkopi tad apskatot odo vismaz uz tūkstošiem nekļūdījos . Parasti domāju ar kādu 2-3 tūkst km kļudu vienmēr varu savu nobraukumu nosaukt .
Chankaishi rakstīja: Pazinja maina eljlju, kad saak klabeet vaarstu kompensaatori, uzgaazeejot pie slodzes. Sameeraa preciizs raadiitaajs Mashiinai ap 10 gadi.
Auģikam šādā gadījumā pietika ar eļļas pieliešanu un tie kompensatori apklusa.
Manam auto uz 15 tkm aiziet vairāk eļļas nekā pie nomaiņas - regulāri kādu puslitru pieleju - sanāk, ka eļļu vispār var nemainīt, tikai filtru pa laikam.
M77 rakstīja: Manam auto uz 15 tkm aiziet vairāk eļļas nekā pie nomaiņas - regulāri kādu puslitru pieleju - sanāk, ka eļļu vispār var nemainīt, tikai filtru pa laikam.
Sporta kvatrai vajadzēja pieliet litru eļļas uz 1000 km.
Kā mēdz teikt - visiem mīnusiem ir savi plusi, un otrādi - nav jāmaksā par eļļas maiņu, filtra elementu var vienkārši nomainīt, atskrūvējot plastmasas korpusa vāciņu, izlietoto eļļu auto utilizē pats utt, varēja autoražotāji paši šitādu fīču uzkonstruēt - ka eļļa tik nedaudz patērēta, ka tā pati "nomainās" +eļļas rezervuāru piebūvēt, kas automātiski uztur vajadzīgo līmeni!
Kad pirku jaunu Avensi, mašīna nepievīla pilnīgi nevienu reizi. OK, vienu reizi bija jāierodas servisā uz plānotu rūpnīcas atsaukumu kādam devējam, toties kalpoja auto perfekti, tik vien kā apkopes.
Tas man liek secināt, ka autobūvē revolūciju kvalitātē uztaisījuši japāņi, korejieši, bet pamatīgu regresu elektronisku ķibeļu dēļ - visi vācieši.
nevar nepiekrist, japoskas tehniski ir baigi pardomāti un kvalitatīvi, bet braukšanas ziņā un salonu apdares kvalitate joprojām kā spainim.
nu re atkal sākās
manuprāt liela daļa cilvēku jorpojām neapzinās, ka nav jāsalīdzina Toyota Avensis un mazda 6 ar Volvo V70, MB C un Audi A4.
Japāņi pārsvarā ražo lētā galā funkcionālus neuzkrītošus auto ar uzsvaru uz tehnisko izturību (un šie auto būtu jāsalīdzina ar Fiatiem, fordiem, opeļiem, vw, renaultiem) un nedaudz arī luksu klasi Lexus, Infinity ko drīkst salīdzināt ar MB, BMW.
japāni neražo neko ko būtu prāta darbs salīdzināt ar audi, vovlo, saab, u..t.t.
P,.s. lielai daļia lētā gala japņāu apdare kavlitāte ir krietni vien augstāka kā analoga līmeņa eiropas auto.
Piem. ja salīdzina kaut vai manu mazdu 626 GD (1987-1992) ar to pašu gadu passātiem, vectrām, mondeo, tad atšķirībā no pēdējiem, diez vai Jums vispār izdosies atrast mazdu ar saplīsušu ātrumkloķa kulisi, ar izdilušiem un saplīsušiem benķiem un nogludinātu stūri. Arī visas plastmasas, drēbes mazdas 626 bāzes kompektācijā ir krietnu līmeni augstāk kā eiropas analogiem auto.
Ps. atšķirībā no msh, es esmu kā vadītājs esmu lietojis pāri 40 dažādiem auto (vecākais 1985.g, jaunākais - 2007.gada) un neapgalobju ka mazda 626 tas ir kruta.. vienkārši tas auto nelūzt, kalpo perfekti, neskatoties pat uz vairāk kā 30 tk km ikgadējo bobaukumu jau gandrīz 10-to gadu no vietas, tāpēc'kamēr man nav auto problēmas, es viņas speciāli arī nemeklēju
P.s.s msh reiz teica, ka 23.gadus veca mazda ir muzeja vērts eksponāts. Aicinu msh ciemos uz rīgu apskatīt manu jau vāirāk kā 24 gadus veco auto
Redzēju uz ielas jauno Volkswagen-up! Interesants auto. Apskatījos cenu lapu www.volkswagen.lv un secināju, ka bāzes komplektācijā, piepērkot klāt kondicionieri un komforta paketi, kurā ietilpst vadītāja sēdekļa augstuma regulēšana, auto cena ir 9602 EUR.
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...