CRDI rakstīja: Msh, Tu esi tikpat atpalicis kā tavs šrots, lupo sen kā neražo
Nu jā, kopš tā laika tā vietā nācis Fox.
CRDI rakstīja: Msh, Tu esi tikpat atpalicis kā tavs šrots, lupo sen kā neražo
Nu jā, kopš tā laika tā vietā nācis Fox.
msh rakstīja:
smaidiigais rakstīja:
līdzīgas koncepcijas auto jau eksistē kopš 1959 gada. To sauc par Mini.
no 2005. gada līdzīgu auto ražo PSA/Toyota. To sauc par Aygo/C1/107.
Tā ka fofāgens ir drusku nokavējis...
Ļaudis, kam mazauto vajag, jau ar tādiem brauc!
Ja cilvēkam tik ļoti vajag kaut ko mikroskopisku un ne pārāk ērtu, pastāsti, ar ko no tiem tevis nosauktajiem brīnumiem atšķiras lupo, kuru ražo jau kādus padsmit gadus?
vai es kaukur pieminēju ka esu nosaucis visus mazauto?
Es vienkārši ne visai saprotu kāpēc to up! tagad ceļ vai debesīs, lai gan tādu un līdzīgu ir samērā daudz un ļoti sen
smaidiigais rakstīja:
vai es kaukur pieminēju ka esu nosaucis visus mazauto?
Es vienkārši ne visai saprotu kāpēc to up! tagad ceļ vai debesīs, lai gan tādu un līdzīgu ir samērā daudz un ļoti sen
Nē, tu apgalvoji ka fofāgens ir atpalicis un piesauci par piemēru oriģinālo mini un kaut kādas mazmašīnas, piemirstot ka vabole, kuru ražo no otrā pasaules kara beigām, nebija diži lielāka par to mini un kopš 70. gadu sākuma fofāgens ražoja polo, kura pirmās paaudzes arī nebija īpaši lielākas par mini.
msh rakstīja:
DekstersFF rakstīja:
Klau, varbūt vienreiz beidz spriedelēt gudri par tev nesniedzamām lietām, attiecīgi, no kurām tu esi ļoti tālu?
Visa tava dzīves pieredze balstās uz no šrota izvilkta audī , bet tēlo baigo ekspertu un tev ir baigais viedoklis,kurš ir suņa sūda vērts.
A huļi man censties sasniegt sūdu? Ērmīga izskata, gan iekšā, gan ārā, korejas brīnumu kas pat ja pircējs to vēlētos, nevar tikt aprīkots ar normāliem motoriem, tb kura topmodelis 2.0 varbūt spētu turēties līdzi "no šrota izvilktam audī" ar vienkāršu un mazjaudīgu motoriņu tikai pateicoties tādām tehnoloģijām kā 16v, maināma vārstu pārsedze, tiešā iesmidze un vēl šim tam... Vecajām škodām vismaz niknākais motors bija 1.8 20vt ar lielāku griezes momentu un tagad, neesmu pētījis, bet gan jau ir kas stiprāks, bet te pat nekā tāda nav... Par to, ko piedāvā fofāgens passātos, pat nav vērts runāt...
P.N. Nevar arī īsti saprast par ko kasinsh tā ģībst pēc tā izbrauciena - nevarētu teikt ka vecajiem kujdajiem būtu saloni ļoti zemā kvalitātē, jaunai mizai tas grabētu un nebūtu skaņas izolācijas. Bet te, paskatoties bildītē kurā redzams tā i40 salons, pirmā reakcija bija skaļi smiekli par to ērmīgo no komiksa izrauto dizainu. Paskatoties uzmanīgāk izskatās ka plastmasa tā pati kas vecajos modeļos. Tad jau laikam kvalitāte = ērmīgs dizains?
Tur jau tā lieta, ka tu kā etalonu joprojām uzliec savu šrotaudī un visu mēri pēc 'es to nevaru atļauties' Jaunie KIA ir pietiekami kvalitatīvi izstrādājumi un rūpnīca ir spērusi milzu soli attīstībā. Normāls auto ar labiem dzinējiem ,apdares materiāliem ,komplektāciju,garantiju utt.
Bet nevajag to salīdzināt ar 20 gv šrotaudī vai jaunu BMW.
msh, tev vēl ĻOTI daudz jāaug.
msh rakstīja:
smaidiigais rakstīja:
vai es kaukur pieminēju ka esu nosaucis visus mazauto?
Es vienkārši ne visai saprotu kāpēc to up! tagad ceļ vai debesīs, lai gan tādu un līdzīgu ir samērā daudz un ļoti sen
Nē, tu apgalvoji ka fofāgens ir atpalicis un piesauci par piemēru oriģinālo mini un kaut kādas mazmašīnas, piemirstot ka vabole, kuru ražo no otrā pasaules kara beigām, nebija diži lielāka par to mini un kopš 70. gadu sākuma fofāgens ražoja polo, kura pirmās paaudzes arī nebija īpaši lielākas par mini.
vabole ir daudz lielāka un smagāka par mini. Mini bija revolucionārs dizains tam laikam. Tie ir nesalīdzināmi lielumi! Vabole svēra ap 900 kg (kas tiem laikiem bija vidējs lielums) bet mini - 600! un sēdekļu un duru skaits tāds pats kā vabolei...
Polo pirmā paaudze ienāca kad Citroen un Reno jau ilgi ražoja 2CV un 4.
Lupo ir - Pārņemts no Seat Arosa, kas savukārt aizsākās no ... Fiat Panda! Tāpēc tos pepelacus nepieminēju, pieminēju tikai firmu pašu izstrādātus aparātus.
PN - tak atmosties reiz, un paskaties apkārt, bez aužiem un VW grupas ir samērā daudz citu auto ražotāju!
msh, ieej KIA salonā un palūdz testa braucienu ar kādu no tur esošajiem testa auto, kaut to pašu i40.
BMW salonā tu testu nedabūsi, bet KIA, iespējams, tev būs tā iespēja. Un tad parunā par to 'briesmīgo' salona apdari.
DekstersFF rakstīja: msh, ieej KIA salonā un palūdz testa braucienu ar kādu no tur esošajiem testa auto, kaut to pašu i40.
BMW salonā tu testu nedabūsi, bet KIA, iespējams, tev būs tā iespēja. Un tad parunā par to 'briesmīgo' salona apdari.
Tfu, pats sačakarējos, ne jau KIA salonā. Bet var arī tur, nav būtiski, kurā no abiem.
DekstersFF rakstīja: msh, ieej KIA salonā un palūdz testa braucienu ar kādu no tur esošajiem testa auto, kaut to pašu i40.
BMW salonā tu testu nedabūsi, bet KIA, iespējams, tev būs tā iespēja. Un tad parunā par to 'briesmīgo' salona apdari.
vini neparakstisies, netiriem bomziem uz testu jaunus kia nedod
msh rakstīja: "no šrota izvilktam audī" ar vienkāršu un mazjaudīgu motoriņu tikai pateicoties tādām tehnoloģijām kā 16v, maināma vārstu pārsedze, tiešā iesmidze un vēl šim tam...
kāda "tiešā iesmidze" tavam šrotaudī????
renaulc IDE motorus sāka likt 1999gadā, ja nemaldos, tad fofāgens savu FSI sāka likt 2000 gadā un tieši (fanam patiktu) kautkādā lētāmikromašīnītē, lupo laikam.... audī sērijā fofāgenkoncerns atvēzējās kautko tamlīdzīgu likt kautkādā 2003 gadā
kopš kura laika tev ir 2003+ gada šrotaudī?
Shiirs rakstīja:
DekstersFF rakstīja: msh, ieej KIA salonā un palūdz testa braucienu ar kādu no tur esošajiem testa auto, kaut to pašu i40.
BMW salonā tu testu nedabūsi, bet KIA, iespējams, tev būs tā iespēja. Un tad parunā par to 'briesmīgo' salona apdari.
vini neparakstisies, netiriem bomziem uz testu jaunus kia nedod
Redz, bet pirmajam reno tomēr iedeva...
DekstersFF rakstīja: msh, ieej KIA salonā un palūdz testa braucienu ar kādu no tur esošajiem testa auto, kaut to pašu i40.
BMW salonā tu testu nedabūsi, bet KIA, iespējams, tev būs tā iespēja. Un tad parunā par to 'briesmīgo' salona apdari.
No maija iekš KIJU salona varēs notestēt i40 dvīņu brāli (māsu) OPTIMA, kurš dizainiski man labāk tīk, tik manai saprašanai nepareizā virsbūve- sedāns.
Tā OPTIMA, jaunir savākusies diezgan daudz pozitīvas atsauksmes un prīzes, t.sk. arī par price/ performance attiecību. Un cik zinu tajā mašiņā vienīgā lieta no Korejas ir aizdedzes atslēga.
Bet nu jā galvenajam autoekspertam viedokli nepajautāja.
msh rakstīja:
CRDI rakstīja: Msh, Tu esi tikpat atpalicis kā tavs šrots, lupo sen kā neražo
Nu jā, kopš tā laika tā vietā nācis Fox.
Galīgi atpalicis un neizglītots, un vēl ar to lielās.
Vispirms bija FOX, kuru sākotnēji ražoja D. Amerikā tikai turienes un Meksikas tirgum. Pēc tam to drusku pārdizainēja, nokristīja par LUPO un mēģināja tirgot Airõpā.
Abus vairs neražo, man liekas gadus desmit.
Man BMW autosalonaa Daarzciema ielaa jauno 1.seerijas bembi iedeva notesteet... Taapat kaa Hyundai salonaa lielisko dzhipu Hyundai-ix35.
VWfans rakstīja: Man BMW autosalonaa Daarzciema ielaa jauno 1.seerijas bembi iedeva notesteet... Taapat kaa Hyundai salonaa lielisko dzhipu Hyundai-ix35.
Nešaubos ne mirkli pat nevaru iedomāties no Tevis dzirdēt vārdu salikumu........neiedeva testa auto .
Kasinsh nebūt neģībst no jaunā Hyundai i40, bet gan veseli un adekvāti novērtē ražotāja saniegto. Ak jā, varu atļauties ne tikai spriedelēt, bet arī iegādāties
P.S. Galvenais teiktais bija tas, ka Hyundai, Toyota, Honda, varbūt pat KIA jau ir ļoti tuvu (ja ne priekšā) vāciešiem.
kasinsh79 rakstīja:
P.S. Galvenais teiktais bija tas, ka Hyundai, Toyota, Honda, varbūt pat KIA jau ir ļoti tuvu (ja ne priekšā) vāciešiem.
Kā no kuras puses skatās. Es tā gan nedomāju un ne visi pērk lētāko-labāko-ekonomiskāko utt. Un ko gan nozīmē 'ir priekšā' ? Kā to izmērīt, noteikt? Kas ir tas , kurš petiks patiesību? Jo patiesības ir daudzas, kā no kuras puses skatās un kā ko uztver un saprot.
Tas,ka korejieši ir gājuši uz priekšu ,nav noliedzams. Bet arī vācieši uz vietas nestāv,ja kas.
DekstersFF rakstīja:
Shiirs rakstīja:
DekstersFF rakstīja: msh, ieej KIA salonā un palūdz testa braucienu ar kādu no tur esošajiem testa auto, kaut to pašu i40.
BMW salonā tu testu nedabūsi, bet KIA, iespējams, tev būs tā iespēja. Un tad parunā par to 'briesmīgo' salona apdari.
vini neparakstisies, netiriem bomziem uz testu jaunus kia nedod
Redz, bet pirmajam reno tomēr iedeva...
Tāpēc, ka vienu vai divus jau bija ņēmis.
Pirmais rakstīja:
kāda "tiešā iesmidze" tavam šrotaudī????
renaulc IDE motorus sāka likt 1999gadā, ja nemaldos, tad fofāgens savu FSI sāka likt 2000 gadā un tieši (fanam patiktu) kautkādā lētāmikromašīnītē, lupo laikam.... audī sērijā fofāgenkoncerns atvēzējās kautko tamlīdzīgu likt kautkādā 2003 gadā
kopš kura laika tev ir 2003+ gada šrotaudī?
Izlasi divreiz, DIVREIZ!!
DekstersFF rakstīja:
Tur jau tā lieta, ka tu kā etalonu joprojām uzliec savu šrotaudī un visu mēri pēc 'es to nevaru atļauties' Jaunie KIA ir pietiekami kvalitatīvi izstrādājumi un rūpnīca ir spērusi milzu soli attīstībā. Normāls auto ar labiem dzinējiem ,apdares materiāliem ,komplektāciju,garantiju utt.
Bet nevajag to salīdzināt ar 20 gv šrotaudī vai jaunu BMW.
msh, tev vēl ĻOTI daudz jāaug.
Mašīna ir kaut kas, kam ir domāts kustēties. Tātad pirmā kvalitāte ir uzrāviens, dinamika, vadāmība. A tu man te visu laiku bāz degunā kaut kādus šķībaču brīnumus ar labām šujmašīnām. Huļi tu man te bāz tās pensionāru mašīnas degunā? Saprastu ja tu vēl visu laiku piesauktu 2012. gada S4 vai RS4 kā kaut ko, ko es nevaru atļauties, bet nē, kija viņam par piemēru izvēlēta...
CRDI rakstīja:
Galīgi atpalicis un neizglītots, un vēl ar to lielās.
Vispirms bija FOX, kuru sākotnēji ražoja D. Amerikā tikai turienes un Meksikas tirgum. Pēc tam to drusku pārdizainēja, nokristīja par LUPO un mēģināja tirgot Airõpā.
Abus vairs neražo, man liekas gadus desmit.
Izklausās ka tu, izglītotais, runā par to mizu, kas bija bāzēts uz B2 passāta un ko par vw fox sauca amūrikā... en.wikipedia.org/... Vārdiņš \"present\" nozīmē \"patreiz\"
msh rakstīja:
Mašīna ir kaut kas, kam ir domāts kustēties. Tātad pirmā kvalitāte ir uzrāviens, dinamika, vadāmība.
Ne visiem gribās skriet pa ceļu kā piesvilušiem un "uzraut" no krustojumiem. Ir bariem auto kam nav ne uzrāviena ne vadāmības, bet tauta tos pērk un izmanto citiem mērķiem, ne skriešanai pa ielu.
Šobrīd fanoju par šo mazlietoto Juke Diesel:
VWfans rakstīja: Šobrīd fanoju par šo mazlietoto Juke Diesel:
www.ss.lv/...
tikai nesaki to bemēvē dīlerim, kas tev iedeva izgāzt ar 116to bemberasu
Nee, Pirmais, man iedeva 120d.
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...