Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Jauns vai vecs auto?

taaneko Reģ.: 30.07.2008

Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...

 
x_rays Reģ.: 22.04.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Tur jau tā lieta, ka tu kā etalonu joprojām uzliec savu šrotaudī un visu mēri pēc 'es to nevaru atļauties' Jaunie KIA ir pietiekami kvalitatīvi izstrādājumi un rūpnīca ir spērusi milzu soli attīstībā. Normāls auto ar labiem dzinējiem ,apdares materiāliem ,komplektāciju,garantiju utt.

Bet nevajag to salīdzināt ar 20 gv šrotaudī vai jaunu BMW.

msh, tev vēl ĻOTI daudz jāaug.

Mašīna ir kaut kas, kam ir domāts kustēties. Tātad pirmā kvalitāte ir uzrāviens, dinamika, vadāmība. A tu man te visu laiku bāz degunā kaut kādus šķībaču brīnumus ar labām šujmašīnām. Huļi tu man te bāz tās pensionāru mašīnas degunā? Saprastu ja tu vēl visu laiku piesauktu 2012. gada S4 vai RS4 kā kaut ko, ko es nevaru atļauties, bet nē, kija viņam par piemēru izvēlēta...

Puisiit, tu pat s2 1992. Gada nevari atljauties, kur nu vel spriest par rs4. Noperc modeliiti un braukaa pa galdu.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Nee, Pirmais, man iedeva 120d.

un? kā bija?

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

Nu labi, nokļūdījos. Kaut gan VW vācu lapā un arī USA lapā neeksistē tāds FOX/ LUPO. Tas tiek ražots tikai vienam tirgum. Nokļūdījos, jo gadi ātri paskrējuši

Starp citu turienes tirgum VW ražo arī autobusus un vilcējus, bet tapēc neviens nerunā par VW kā kravas auto ražotāju.

Un par to tava šrota dinamiku atļauj pasmaidīt, šodien izskrējos ar tādu kā tavs, tik vien atšķirība, ka tas nebija no šrota, bet gan savā laikā pirkts jauns LV, un visu laiku bijis vienas ģimenes īpašumā. Nu mana šujmašiņa ar 1,6 l, 115 zirgiem, 255 nm izrādījās kudiš ņiprāka uzrāvienā nekā tas audis ar 2,3.

Kad man tikpat gadu cik tev man bija 87. gada passats ar 2,2 5 cilindriem, un man ar likās, ka tas ir autobūves labākais sasniegums, un visi tilpumi zem tā ir sūcs.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

audī ūber alles

nu par jaunu ķerru ir runa....

tas tā - līdz brīdim, kamēr jāvelk ārā maciņš un jāsāk maksāt.... a tiklīdz jāsāk maksāt, tā izrādās, ka visādi kuidaji, mazdas un pat toijotas sanāk labākas un lētākas

un arī vadonis var nefļūtīt.... vot kad jams nopirks savu pirmo a8 vai kaut vai rs3.... vooot tad arī parunāsim

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Šobrīd fanoju par šo mazlietoto Juke Diesel:

www.ss.lv/...

Jau sen tur stāv. INteresanti, kāpēc? Ņemot vērā, kā džūkus patlaban pērk.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Tur jau tā lieta, ka tu kā etalonu joprojām uzliec savu šrotaudī un visu mēri pēc 'es to nevaru atļauties' Jaunie KIA ir pietiekami kvalitatīvi izstrādājumi un rūpnīca ir spērusi milzu soli attīstībā. Normāls auto ar labiem dzinējiem ,apdares materiāliem ,komplektāciju,garantiju utt.

Bet nevajag to salīdzināt ar 20 gv šrotaudī vai jaunu BMW.

msh, tev vēl ĻOTI daudz jāaug.

Mašīna ir kaut kas, kam ir domāts kustēties. Tātad pirmā kvalitāte ir uzrāviens, dinamika, vadāmība. A tu man te visu laiku bāz degunā kaut kādus šķībaču brīnumus ar labām šujmašīnām. Huļi tu man te bāz tās pensionāru mašīnas degunā? Saprastu ja tu vēl visu laiku piesauktu 2012. gada S4 vai RS4 kā kaut ko, ko es nevaru atļauties, bet nē, kija viņam par piemēru izvēlēta...

It kā tu varētu jaun u KIA atļauties... par to jau ir stāsts, ka cilvēks, kurš knapi var atļauties auto pa 300-500 latiem, noliek līdz ar zemi normālas mašīnas. Principā jebkurš jauns kia cērt pušu tavu šrotu,ja kas. Bet tu tik fano,pajoliņ, par savu sapuveni.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

un arī vadonis var nefļūtīt.... vot kad jams nopirks savu pirmo a8 vai kaut vai rs3.... vooot tad arī parunāsim

Hmm, nu A8 man nesanāk , rs3 jaunu pirkt...tad jābūt Pirmajam Man būs jaunais Ford Ranger, ja nu izlemšu ko tādu pirkt jaunu.

Patlaban baudu jauno Ford Fiesta 1.6 TDCI pa UK ceļiem.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Slinkais, 120d man patika. Tajaa bija izcili eerta, zema seedeeshanas poziicija pie stuures, un arii gaitaa auto bija baudaams.

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Šobrīd fanoju par šo mazlietoto Juke Diesel:

www.ss.lv/...

nu un laikam sūds, ja pa 10štukkm nobraucienu - 5 štukēiro kritums cenā

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Uz Lieldienu brīvdienām Nippon Auto iedeva man lietošanā - testēšanā jauno Honda Civic. Kas ir vispatīkamākais - ar pilnu degvielas bāku, kuru varu tērēt pēc sirds patikas, atpakaļ to nepiepildot.

Iedeva ar 2,2 l dīzeļdzinēju un max aprīkojumā. Šis auto īsts spridzeklis, bet ir superekonomisks. Vismaz man tā liekas. Priekš VWfana mērogiem gan jau, ka nav. Braucot pa pilsētu vidējo patēriņu rādīja 5,4 l/100 km, bet pa šoseju (ātrums aptuveni vidēji +20 km/h virds atļautā) - 5 l/100 km. Tie, protams, ir datora rādījumi, jo pildījis degvielu nesmu un to nedarīšu.

Biju aizšāvis gandrīz līdz Valkai. Šobrīd nobraucu ar Civic jau kādus 650 km.

Secinājumi īsumā tādi, ka, lai arī jaunais Civic ar 2,2 l dīzelīti ir patiešām aizraujošs auto, tomēr par tādu naudu (cik saprotu no mājas lapā pieejamās cenu listes aptuveni 22 tūkst.LVL) šādu auto nepirktu. Noteikti tad tas būtu vienkāršākā komplektācijā - bez ādas salona, bez navigācija un bez "start and go" sistēmas, ar 16 nevis 17 collu riteņiem.

Braucot pa Vidzemes šoseju, izteikti varēja just šosejas nelīdzenumus - iespējams dēļ 17 collu riteņiem un ziemas riepām. Nepatika, ka atpakaļskatu būtiski ierobežo spoliers bagažnieka loga vidū, tāpat arī t.s. stoikas priekšā būtiski ierobežo pārredzamību pirms pagrieziena veikšanas. Sēdēšana gan jāatzīst par ļoti ērtu, bet es, kurš esmu vidēja auguma, ja būtu mazliet garāks, tad ar galvu griestos atspiestos. Garāka auguma šoferis var krēslu nolaist zemākā sēdpozīcijā, bet šādā gadījumā krasi samazinās vieta aizmugurē sēdošā pasažiera kājām. Stūres reakcija ir ļoti asa un braukšana līkumos sagādā lielu baudu.

Pārsteidza lielais baiagžnieks. Ja kāds iegādāsies benzīna Civic un izlems tajā ielikt gāzi, tad bagažniekama apakšējais nodalījums ir ļoti liels, lai tajā ievietotu ļoti ietilpīgu gāzes balonu, neatņemot vietu bagažniekam.

Likās interesanta lieta, ka tālās gaismas ieslēdzas pašas, kad priekšā neviens nebrauc, kā arī pašas izslēdzas, kad priekšā parādās pretimbraucošas mašīnas gaismas jeb, kā žurnaļugas raksta - starmeši.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Nomik, apraksts labs, bet nu ziemas riepas gan ir mīkstākas par vasaras un ne jau to dēļ jūti ceļa segumu.

Un speciāli izbraukāt tukšu bāku, ja tev dīleris uzticas, nav labais tonis,manuprāt.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

CRDI

Nu labi, nokļūdījos. Kaut gan VW vācu lapā un arī USA lapā neeksistē tāds FOX/ LUPO. Tas tiek ražots tikai vienam tirgum. Nokļūdījos, jo gadi ātri paskrējuši

Starp citu turienes tirgum VW ražo arī autobusus un vilcējus, bet tapēc neviens nerunā par VW kā kravas auto ražotāju.

=====================

Vispār jau nu runā gan kā par kravas auto un autobusu ražotāju - īpaši sekojošās valstīs bez Brazīlijas:

Abu Dhabi Angola Argentina Bahamas Benin

Cameroon Cape Verde Chile China Colombia

Costa Rica Cuba Curaçao Dominican Republic

Egypt El Salvador Ecuador Equatorial Guinea

Ethiopia Gambia Ghana GuatemalaGuinea

Haiti Ivory Coast Jordan Kuwait Mexico Morocco

Mozambique Netherlands Antilles Nicaragua

Nigeria Oman Panama Jau kopš VW pirms

gadiem ~20 sāka sadarbību ar M.A.N., vēl jo vairāk

kopš VW "pievāca" M.A.N

Un tie Fox/Lupo ir sastopami arī Eiropā, vien ražo/ ražoja Eiropas versiju Brazīlijā / Meksikā, kā vēl vienu otru VW vieglo modeli. Tagad IMHO viņa vietā tiek

pozicionēts "Up!"... jeb es maldos?

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

DekstersFF

Nomik, apraksts labs, bet nu ziemas riepas gan ir mīkstākas par vasaras un ne jau to dēļ jūti ceļa segumu.

====================

Nu, nezinu , nezinu, ir čamdītas vienāda izmēra vasaras

un ziemas riepas (viena ražotāja), ziemas riepām "borti"

allaž likās jūtami "cietāki"...Protams, protektora daļas gumija ziemas riepām , loģiski, būs mīkstāka krievu presē bija testi, kuros mērīja arī gumijas cietību protektora daļā - tur arī bija starpība labi redzama starp ziemas un vasaras riepām ...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Nezinu gan, man parasti visi auto uz ziemenēm ir bijuši ar mīkstāku gaitu. Ziemai paredzētās riepas ir mīkstākas ,jo -20,30 grādos kas notiks ar jau tā cietu gumiju? Un kas notiks ar mīksto vasareni + 30 grādos?

Var jau būt,ka es kaut ko nesaprotu.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

es rakstīju, ka, iespējams, vainīgas ziemas riepas. Neesmu tik liels speciālists šajā jomā, lai izteiktu absolūti pareizu verdiktu.

Dekster! Te nav runa par uzticēšanos. Bija pasākums, kurā galvenā balva bija nedēļas nogale ar jauno Civic ar pilnu degvielas bāku. Tā kā balva tika nopelnīta (izlozēta), tad tā arī pilnībā var tikt izmantota.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Tad skaidrs par degvielu, atvainojos.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

x_rays rakstīja:

Puisiit, tu pat s2 1992. Gada nevari atljauties, kur nu vel spriest par rs4. Noperc modeliiti un braukaa pa galdu.

Paga paga - es nevarot atļauties S2 - bet tu hoķ to i40 vari atļauties tādā pašā uzskatā kā es nevaru atļauties S2 - proti, izvilkt no kabatas un noskaitīt to summu, bez jebkāda līzinga? Ja to ikmēneša summu, kas man aiziet detaļās, es noliktu priekš S2, es baidos ka mana spēja atļauties S2 būtu vismaz kādas 4 reizes lielāka nekā tava spēja atļauties i40, lai arī mans tēriņš būtu vairākas reizes mazāks

CRDI rakstīja:

Un par to tava šrota dinamiku atļauj pasmaidīt, šodien izskrējos ar tādu kā tavs, tik vien atšķirība, ka tas nebija no šrota, bet gan savā laikā pirkts jauns LV, un visu laiku bijis vienas ģimenes īpašumā. Nu mana šujmašiņa ar 1,6 l, 115 zirgiem, 255 nm izrādījās kudiš ņiprāka uzrāvienā nekā tas audis ar 2,3.

Kad man tikpat gadu cik tev man bija 87. gada passats ar 2,2 5 cilindriem, un man ar likās, ka tas ir autobūves labākais sasniegums, un visi tilpumi zem tā ir sūcs.

Audī traktoru fani arī izmanto šādu pirksta salīdzinājumu ar krānu lai visiem stāstītu cik, lūk, traktors esot laba izvēle - maz patērējot bet baigi labi ejot, kaut kā piemirstot ka atmosfēru tā kā vajadzētu salīdzināt ar atmosfēru, nevis blatot ka ļurbomotors izceļ atmosfēru Gan diemžēl ja pieliek tam 2.5 TDI blakus adekvātu salīdzināmo - veco 10vt, bilde mainās, bet ja pieliek blakus tā TDI laikabiedru 20vt, tad dīzelis smagi iesūkā.

Varēji skrieties sēžot kādā mizā ko uz priekšu kustina 1.6 atmosfērisks benzīnnieks un tad stāstīt kā šis pogā ārā audī piecu katlu atmosfēru un ka četru katlu šujmašīnās arī esot spēks

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vai arī tam savam 1.6 klikšķītim pirms skriešanās savienot wastegate trubeles tā lai ļurba nedabū iegriezties

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

P.N. Kur tu esi izrāvis tādu brīnumu kā latvijā jauns pirkts B3? Tādi labi ja ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Vai arī tam savam 1.6 klikšķītim pirms skriešanās savienot wastegate trubeles tā lai ļurba nedabū iegriezties

blā blā blā -

un

A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk..

alwiezzz ir da best

CRDI Reģ.: 10.01.2008
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: P.N. Kur tu esi izrāvis tādu brīnumu kā latvijā jauns pirkts B3? Tādi labi ja ir uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi.

Nepateikšu vai tieši LV ir pirkts jauns, bet ka LV īpašnieku rokās nonāca jauns toč zinu. Tas audi pieder ģimenei, kura bija/ ir saistīta ar tāljūras braucieniem.

Kapēc nevar salīdzināt? Tam audi, sekojot taviem vārdiem, viss ir labāk un superīgāk- lielāks motors, zs vairāk, vieglāks.... Nu labi griezes moments kā zālespļāvējam

Bet nu pieņem to domu, ka jebkura iauto jūzera braucamais, pat indženera skorpis, ir būtiski pārāki par tavu šrotu, jo.... Tie visi ir braucami, un lietotājiem nav jāgaida algas diena, lai nopirktu sauju ar uzgriežņiem, ar domu ka kaut kad tā izrūsējusī skrūvju bundža brauks pa koplietošanas ceļiem.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tad kā ir, kas labāks - jauns vai vecs auto?

Man būs domāt, ka viss atkarīgs no maka biezuma, ja pirkums (visticamāk, ka līzings) sirdi nespiež, tad jauns autiņš ir atbalstāma štelle (ar visu to, ka te dažs labs izteikti noliek jaunos "šķībaicanos brīnumus"), turpretī, ja makā svilpo vējš - labāk paņemt vecu un to savest kondīcijā, garantēti, ka tas veicais ripos kādu laiku

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: rs3 jaunu pirkt...tad jābūt Pirmajam Man būs jaunais Ford Ranger

a huļiš tad fano par audī

(lasīt ko iepriekš rakstīju)

tobiš nahuj tad jābrauc virsū emeshā, ka šis nepērk jaunu rs3, ja tomēr pakaļa par kārnu lai atļautos nopirkt audī

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nu daži pērk vecus sābus un tad ķīlē tos. pēcēk tusiņoš visiem stāsta, ka esot baigā bauda ar tādu braukt uttttt.

emeshā katru mēnesi no mammas dotās kabatas naudas un bišķi arī no Ômas penzijas atlicina un nopērk SFEC firmas jaunas rezerves daļas

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

SFEC oridžinal

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti