Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...
kuj viņu zina, ko tu tur \"visu zini\", bet paumņičai te (vēlreiz atkārtoju, ka atšķiras no mūsu izpratnes, viņiem var but gan minimālā stundas likme, gan mēnešalga un katrā nozarē savādāka):
Yetti rakstīja: še, vari iepazīties un izsvied to sūdu no kura tu 'mācies un visu zini ārā:
de.wikipedia.org/...
tabulā par DE ir teikts "in manchen Branchen", kas nozīmē, ka 'tomēr ir nozares ar minimālo likmi, zem kuras darba devējs nevar palīst...
www.boeckler.de/...
cirvis, pļē...
nu kursh te no mums ir cirvis?
citeju no tava pasha minetajiem avotiem:
"In Deutschland ist die Tarifautonomie grundgesetzlich – Art. 9 Abs. 3 GG – garantiert, das heißt die Regelungskompetenz für Löhne liegt bei den Tarifparteien. Einen allgemeinen, für alle Arbeitsverhältnisse gültigen und durch Gesetz verordneten Mindestlohn, wie er seit einigen Jahren von den Gewerkschaften gefordert wird, gibt es nicht"
gibt es nicht - noziimee NAV
ta saucamais Mindestlohn attiecas tikai uz ta saucamajiem Zeitarbeiter. Ceru ka zini atshkjiribu starp Zeitarbeiter und Festangestellt. Nee laikam jau nezini, jo esi kautko sagramstijis googlee pat nesaprotot par ko tur ir runa un tika sauc visus par cirvjiem un blauj ka tiitars uz suduchupas
tak pirmaja teikuma "In Deutschland gibt es noch keinen einheitlichen gesetzlichen Mindestlohn"
kuj gnu, ēzeli, tur teikts, ka De nav vienota minimālā alga, nevis:
Shiirs rakstīja:
nav taada LIKUMA vaacijaa, kas noteiktu kautkadu mistisko minimaalo algu.
Shiirs rakstīja: jedziens "minimala alga" vacijas likumdosana nefiguree, es zinu visu par darba attiecibam vacija, jo atshkjirba no jums man tadas ir
un kas tad manos apgalvojumos ir nepareizs? nav tada likuma, kas noteiktu minimalo algu. tur ir rakstits tieshi tas pats, kas visu laiku, ka NAV!
tu zini kas ir Arbeitgeberverband? Tu zini kas ir Tarifpartei? Kas ir Gewerkschaftsmitglied?
Zini sho jedzienu kopsakaribas?
shis tavs posts patiesam pierada tikai to, ko nojautu pasha sakuma. tev nav pilnigi nekadas sajegas par lietas butibu un par darba attiecibas vacija. piedod, bet tu sevi pataisi par pilnigu mulkji
kā tu saki, es padsmit minūtēs, gūglē grābstoties apgāzu tavus apgalvojumus, par tēmu, kurā tu teicies dikti laps speciālists esam:
Shiirs rakstīja: jedziens \"minimala alga\" vacijas likumdosana nefiguree, es zinu visu par darba attiecibam vacija, jo atshkjirba no jums man tadas ir
pēc tam pats atdzīsti, ka ir, tikai ne uz tiem attiecoties:
Shiirs rakstīja: ta saucamais Mindestlohn attiecas tikai uz ta saucamajiem Zeitarbeiter. Ceru ka zini atshkjiribu starp Zeitarbeiter und Festangestellt.
tas, ka Vācijā likums nenosaka vienu minimālo algu, jā, bet viņu pašu valdības izdotie paragrāfi, akti, vienošanās koplīgums, (da pokuj po boļšomu sauc kaut vai pēc analoģijas par MK noteikumiem, kaut gan viņu pārvaldes struktūra un likumdošana ir krietni sarežģītāka, kā pie mums), nosaka atsevišķas nozares, kurās ir minimālā alga, un tiem sūdainajiem paragrāfiem un aktiem ir likuma spēks...
man vienkarshi apnika skaidrot. tu man neko jaunu neparadiji, tas viss sen ir zinams. principa viss ir atkarigs no darba liiguma. tikpat labi darba liguma uz nenoteiktu laiku buvfirma var but kautvai 5 eiro stundas likme. es tam visam esmu izgajis jau cauri, tapec tu mani vari nemacit.
tapec velreiz saku. minimalas algas vacija tada izpratne ka citas eiropas valstis nav.
principa AEntG ir domats nevis lai ieviestu minimalo algu, bet gan lai neljautu firmam pienjemt leto darbaspeku no austrumeiropas uz isu laiku, tadejadi izkonkurejot vietejos.
šīri, es tevi nemācu, nav ne laika, ne patikas, nedz arī pietiekami to visu pārzinu... vienkārši nepiekritu dažiem taviem visai kategoriskajiem apgalvojumiem...
un to tavu darba līgumu NEVAR noslēgt ar mazāku likmi kā tas ir noteikts arodbiedrības un darba devēja koplīgumā (atsevišķās nozarēs) un ja nemaldos tas attiecas arī uz būvniecību, tikai neiedziļinājos vai atsevišķām profesijām vai visai nozarei kopumā...
var noslegt ar mazaku likmi, es jau rakstiju, ka viss ir atkarigs no darba liguma satura. bet ta vispar apnika diskutet ar teoretikji un googles operatoru
var noslegt ar mazaku likmi, es jau rakstiju, ka viss ir atkarigs no darba liguma satura. bet ta vispar apnika diskutet ar teoretikji un googles operatoru
===================
Nu jau vairs nevar, īpaši ar šī gada 01. janvāri Pat
pagaidu darbā strādājošiem vairs nedrīkst maksāt mazāk par 7.50 EUR stundā, tāpat, kā nepilnu darba laiku strādājošiem. Ir nozares, piemēram autobūve, kur minimālās darba algas nosaka attiecīgā arodbiedrība līgumā ar darba devēju. Vēl 1990. sākumā, kad EUR nebija ieviests, tās pašas Vācijas autobūvē minimālā stundas samaksa, piemēram darbā uz montāžas konveijera, bija no 14 - 18 DEM, atkarībā no izpildāmās operācijas un ...strādājošā izglītības līmeņa Cik ir tagad, slinkums meklēt, bet to algu es atminu no Ingolštates Audi rūpnīcas apmeklējuma laikam 1990. gadā... Un tā ir visās nozarēs - visur ir apvienības / arodbiedrības, kuras stingri seko minimālā atalgojuma ievērošanai. Mans labs paziņa (viņa firma) jau sen ceļ
vācvalodīgajās zemēs guļbaļķu mājas, arī krīzes laikos Tad nu, kā viņš saka, visbiežākie viesi būvlaukumā nav vis būvinspektori vai "dabas draugi", bet tieši darba inspekcijas un "strādnieku organizāciju" okšķeri. Un stingri seko, lai strādnieku atalgojums nebūtu zemāks par nozarē dažādām specialitātēm noteikto!
līdzīgas koncepcijas auto jau eksistē kopš 1959 gada. To sauc par Mini.
no 2005. gada līdzīgu auto ražo PSA/Toyota. To sauc par Aygo/C1/107.
Tā ka fofāgens ir drusku nokavējis...
Ļaudis, kam mazauto vajag, jau ar tādiem brauc!
Ja cilvēkam tik ļoti vajag kaut ko mikroskopisku un ne pārāk ērtu, pastāsti, ar ko no tiem tevis nosauktajiem brīnumiem atšķiras lupo, kuru ražo jau kādus padsmit gadus?
Klau, varbūt vienreiz beidz spriedelēt gudri par tev nesniedzamām lietām, attiecīgi, no kurām tu esi ļoti tālu?
Visa tava dzīves pieredze balstās uz no šrota izvilkta audī , bet tēlo baigo ekspertu un tev ir baigais viedoklis,kurš ir suņa sūda vērts.
A huļi man censties sasniegt sūdu? Ērmīga izskata, gan iekšā, gan ārā, korejas brīnumu kas pat ja pircējs to vēlētos, nevar tikt aprīkots ar normāliem motoriem, tb kura topmodelis 2.0 varbūt spētu turēties līdzi "no šrota izvilktam audī" ar vienkāršu un mazjaudīgu motoriņu tikai pateicoties tādām tehnoloģijām kā 16v, maināma vārstu pārsedze, tiešā iesmidze un vēl šim tam... Vecajām škodām vismaz niknākais motors bija 1.8 20vt ar lielāku griezes momentu un tagad, neesmu pētījis, bet gan jau ir kas stiprāks, bet te pat nekā tāda nav... Par to, ko piedāvā fofāgens passātos, pat nav vērts runāt...
P.N. Nevar arī īsti saprast par ko kasinsh tā ģībst pēc tā izbrauciena - nevarētu teikt ka vecajiem kujdajiem būtu saloni ļoti zemā kvalitātē, jaunai mizai tas grabētu un nebūtu skaņas izolācijas. Bet te, paskatoties bildītē kurā redzams tā i40 salons, pirmā reakcija bija skaļi smiekli par to ērmīgo no komiksa izrauto dizainu. Paskatoties uzmanīgāk izskatās ka plastmasa tā pati kas vecajos modeļos. Tad jau laikam kvalitāte = ērmīgs dizains?
Shiirs rakstīja: var noslegt ar mazaku likmi, es jau rakstiju, ka viss ir atkarigs no darba liguma satura. bet ta vispar apnika diskutet ar teoretikji un googles operatoru
neliekas, ka tavās fundamentālajās praktiskajās zināšanās ir robs vismaz 16 tonnīgā atkrituma konteinera izmērā?
P.S. Varbūt varu dot, par mazu bet taisnīgu atlīdzību, kādu kursiņu teorijā un google teorijā? Sertifikātu (smuku) uzzīmēšu, a ta tāds nedamācījies izklausies...
afigetj eksperti novakusies, davai panjemat aizejat ka gasterbeiteri uz kadu celtniecibas firmeli kuri nodarbina tadus un pieprasiet 11 eiro stunda, kaa ir tjipa noteikts
par jums pirmkart panirgasies, un otrkart jums piedavas parakstit ligumu kura bus 8-9 eiro par stundu.
11 eiro stunda ta ir normala alga vacija, par tadu algu pashi vaciesi strada.
velreiz atkartoju. viss ir atkarigs no liiguma. ja jus domajat, ka var ta prosta kachat pravas caur arodbiedribam, tad nav tas viss tik vienkarsi, shajas regulas ir parak daudz caurumu un tas reali nestrada.
Shiirs rakstīja: var noslegt ar mazaku likmi, es jau rakstiju, ka viss ir atkarigs no darba liguma satura. bet ta vispar apnika diskutet ar teoretikji un googles operatoru
neliekas, ka tavās fundamentālajās praktiskajās zināšanās ir robs vismaz 16 tonnīgā atkrituma konteinera izmērā?
P.S. Varbūt varu dot, par mazu bet taisnīgu atlīdzību, kādu kursiņu teorijā un google teorijā? Sertifikātu (smuku) uzzīmēšu, a ta tāds nedamācījies izklausies...
cik ilgi esi nodarbinats vacija jau ja drikst uzjautat?
līdzīgas koncepcijas auto jau eksistē kopš 1959 gada. To sauc par Mini.
no 2005. gada līdzīgu auto ražo PSA/Toyota. To sauc par Aygo/C1/107.
Tā ka fofāgens ir drusku nokavējis...
Ļaudis, kam mazauto vajag, jau ar tādiem brauc!
Ja cilvēkam tik ļoti vajag kaut ko mikroskopisku un ne pārāk ērtu, pastāsti, ar ko no tiem tevis nosauktajiem brīnumiem atšķiras lupo, kuru ražo jau kādus padsmit gadus?
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...