Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...
neko patikamu es tada fiesta nesaskatu. ari man bija no europcar ka nomas darba mashina uz paris diena vina, ari anglija. vispar acgaarnaja republika viniem fordi ir lielaa cienjaa.
nu es nekada staraa par to mashinu nebiju. teiksim taa - budzhetklases miskaste. es tadu jaunu nepirktu. bet mazlietota vina jau buus luuznis.
es tomer esmu nonacis pie secinajuma, ka pie musu servisa cenam gudraks pirkums ir tomer 10-15 gadus vecs auto. tiri no finansiala viedokla. protams, pastav zinams risks perkot taadu, bet taa kopumaa jaatrod ir laba kartiba uzturets eksemplars, kura iesakuma ir jainveste parsimt latu, un tad var mierigi 2 gadus braukt.
pietam vertibas kritums shitiem mazajiem luzniem ir vienkarsi tragjisks, it sevishkji fordam. kaut vai njemt par piemeru 2 paaudzes focusu, kuram cena 5 gadu laika ir nokritusi aptuveni 3,5 reizes.
un teiksim audi a4 vai a6, vai tas pats bmw e46 un e39 ari 15 gadu vecuma ir ka saka amerikani "rock solid". turpreti 5-6 gadus vecs focus, lai man piedod jauno auto slavinataji, tomer ir leta gala shirpatrebs, buvets no nekvalitativiem materialiem ar domu ka kapeikfisejiem prasibas ir zemas, galvenais ka cena atbilst.
Shiirs rakstīja: neko patikamu es tada fiesta nesaskatu. ari man bija no europcar ka nomas darba mashina uz paris diena vina, ari anglija. vispar acgaarnaja republika viniem fordi ir lielaa cienjaa.
nu es nekada staraa par to mashinu nebiju. teiksim taa - budzhetklases miskaste. es tadu jaunu nepirktu. bet mazlietota vina jau buus luuznis.
es tomer esmu nonacis pie secinajuma, ka pie musu servisa cenam gudraks pirkums ir tomer 10-15 gadus vecs auto. tiri no finansiala viedokla. protams, pastav zinams risks perkot taadu, bet taa kopumaa jaatrod ir laba kartiba uzturets eksemplars, kura iesakuma ir jainveste parsimt latu, un tad var mierigi 2 gadus braukt.
pietam vertibas kritums shitiem mazajiem luzniem ir vienkarsi tragjisks, it sevishkji fordam. kaut vai njemt par piemeru 2 paaudzes focusu, kuram cena 5 gadu laika ir nokritusi aptuveni 3,5 reizes.
un teiksim audi a4 vai a6, vai tas pats bmw e46 un e39 ari 15 gadu vecuma ir ka saka amerikani "rock solid". turpreti 5-6 gadus vecs focus, lai man piedod jauno auto slavinataji, tomer ir leta gala shirpatrebs, buvets no nekvalitativiem materialiem ar domu ka kapeikfisejiem prasibas ir zemas, galvenais ka cena atbilst.
par fokusu īsti nepiekritīšu. nezinu, kā pirms feislifta modelim, bet aizvakar sanāca notestēt drauga darba feisliftēto. Lai nu par ko, bet par apdari sūdzēties nu galīgi nevar. Plus mīnus nostrādāts OK. Dzinējs arī kluss, nekas mašīnā negrab, bedres ņem tīri normāli. 1.6 benzīnnieks gan tāds gurdens, bet var jau kurināmo paņemt un, ja kāds meklē pārvietošanās līdzekli par saprātīgu cenu un puslīdz jēdzīgu kvalitāti, tad Focus varētu būt tīri jēdzīgs braucamais.
Šīri, es taču nesaku,ka es pirkšu fiestu. Es vienkārši saku, ka tas auto,salīdzinājumā ar vecu audi ir pavisam kas cits. Ir pagājuši 20 gadi un autobūve iet uz priekšu.
Bet,ja nu man būtu jāizvēlas starp msh veco audi un šito fiestu, es izvēlētos fiestu, pofig,ka dārgāka. Bļin, beidziet vienreiz visu naudā mērīt.
Priekš šejienes ( UK ) ceļiem arī tā fiesta ir laba. Vietas salonā maniem 1,89 cm ir pietiekami, salona apdare atbilst auto klasei, vadamība laba pietiekami , ergonomika ok utt. Izskatās arī mūsdienīgi ( gaumes jautājums)
Bet nu šīri, toč, visu laiku izpeld tikai viens aspekts no tevis- pie servisa cenām, vērtības kritums utt. Bet ja cilvēku tas nesatrauc un grib jaunu? Un kas tad mūsu servisa cenām tāds ?
Esmu uz šejieni braukājot, hertz nomā dabūjis visādus pepelacus, pirms pāris mēnešiem bija max piepakots Ford Galaxy, tad bija Focus, visi tie jaunie fordi ir pietiekami kvalitatīvi un labi braucamie. Ja vien neesi Sers.
DekstersFF rakstīja: Priekš šejienes ( UK ) ceļiem arī tā fiesta ir laba. Vietas salonā maniem 1,89 cm ir pietiekami, salona apdare atbilst auto klasei, vadamība laba pietiekami , ergonomika ok utt. Izskatās arī mūsdienīgi ( gaumes jautājums)
Bet nu šīri, toč, visu laiku izpeld tikai viens aspekts no tevis- pie servisa cenām, vērtības kritums utt. Bet ja cilvēku tas nesatrauc un grib jaunu? Un kas tad mūsu servisa cenām tāds ?
Esmu uz šejieni braukājot, hertz nomā dabūjis visādus pepelacus, pirms pāris mēnešiem bija max piepakots Ford Galaxy, tad bija Focus, visi tie jaunie fordi ir pietiekami kvalitatīvi un labi braucamie. Ja vien neesi Sers.
a ka tad tu esi iedomajies, ka finansialais aspekts ir nesvarigs? tjipa pofig cik kas maksa? un tikai nedirs, ka tipisko tada mazbudzheta suda ipasnieku nesatrauc servisa izmaksas utt. parsvara cenas kritums vinus gan nesatrauc, jo vini tik talu nespej aizdomaties. pietam tipiskais shada superauto pircejs ir latvietis praktiskais krediteetais. ja vel pieskaita cik naakas parmaksat bankai par lizingu...
es izgaju visam shim cauri. izmegjinaju visus shitos budzhetklases sudus sakot no chevrolet aveo un beidzot ar polo.
beigas nonacu pie secinajuma, ka es neesmu mazohists un tomer to naudu ko esmu nopelnijis, gribu izteret citur, nevis ieguldot tada parodija par mashiinu. tad doma ka vina ir jauna tomer tik daudz nav veerta.
ja runa ir par to msh audi, tad man tur vispar nav ko komentet. man pasham ari ir viens tads luznis ka otrs auto un es tadas mashinas lietoju tikai vienam merkjim - braukt uz mezhu un uz copi, jaat pa dublliem, bedreem un kruumiem, kapt vina ar dublainiem zabakiem un ja izbirst zivju spainis pa bagaznieku, tad ari ir vienalga. un vienigais pozitivais taja visa ir ka ir pajat. neko citu es neredzu tur pozitivu, jo ta mashina izskatas pec luzna, rij daudz degvielu, neiet, ir skalja un ir salidzinosi biezi jaremontee.
un Dekster, cilveks izvelas auto lielakoties pec savam finansem. ko tu gribi dzirdet no msh, ja vins labak brauc no savas derevnas ar autobusu, neka ar mashinu, jo tas ir dargi.
Es gar zemi.... nav vēl nobeidzis ar vienu lūzni, jau sapņo par nākamo
Tuvākajos gados tas tips ar SAVU auto uz ceļa nebūs, guliet mierīgi pilsoņi, jo:
a) patreizējo lūzni finansiālo apstākļu dēļ (mamma nedod pienācīgu kabatas naudu) nevar novest līdz TA kondīcijai;
b) to pašu apstākļu dēļ pāris gadus stutēs tajā lūznī megagāzi, jo tikai ar benzīnu braukt nevar atļauties (skat. punktu a par finanšu līdzekļiem);
c) tad kad tas viss būs sastutēts, tad nebūs naudas par ko uzpildīt to megagāzi, jo visi finanšu līdzekļi tiks guldīti nākamajā lamatā, slapji sapņojot par to, kā tā reiz rūks un ar to varēs "izkost" Dekša Mini
Slinkais rakstīja: lielīties ka dragā pa uk ar nomas auto, pie tam kompakt klasi ir manuprāt stūlbi
kur tu redzi lieliisanos? vins vienkarsi parada ka vins ar tadu ir braucis, apmeram taka VWfans
nomas ja kas nav vecu auto. nu normalas nomas, europcar, avis utt. es ari esmu izmegjinajis viskautko pedejo 3 gadu laika jo diezgan daudz sanak braukt arzemes ar nomas auto.
Es gar zemi.... nav vēl nobeidzis ar vienu lūzni, jau sapņo par nākamo
Tuvākajos gados tas tips ar SAVU auto uz ceļa nebūs, guliet mierīgi pilsoņi, jo:
a) patreizējo lūzni finansiālo apstākļu dēļ (mamma nedod pienācīgu kabatas naudu) nevar novest līdz TA kondīcijai;
b) to pašu apstākļu dēļ pāris gadus stutēs tajā lūznī megagāzi, jo tikai ar benzīnu braukt nevar atļauties (skat. punktu a par finanšu līdzekļiem);
c) tad kad tas viss būs sastutēts, tad nebūs naudas par ko uzpildīt to megagāzi, jo visi finanšu līdzekļi tiks guldīti nākamajā lamatā, slapji sapņojot par to, kā tā reiz rūks un ar to varēs "izkost" Dekša Mini
deksim nav nekāda minī....
jamajam ir b3 audī, lambordžīni, kauktāda dubļaina mazda, opelii arī ir (fanam par prieku).. uttt bet minī nav
varbūt kādreiz jamais atvēzēsies un nopirks arī miņuku
Slinkais rakstīja: lielīties ka dragā pa uk ar nomas auto, pie tam kompakt klasi ir manuprāt stūlbi
kur tu redzi lieliisanos? vins vienkarsi parada ka vins ar tadu ir braucis, apmeram taka VWfans
nomas ja kas nav vecu auto. nu normalas nomas, europcar, avis utt. es ari esmu izmegjinajis viskautko pedejo 3 gadu laika jo diezgan daudz sanak braukt arzemes ar nomas auto.
stulbi ir nosist gulbi.
man radi nesen bija amurikā viesoties pie citiem radiem. ilgi rēcu kad uzzinaju ka nomā bija paņēmuši toyotas corollu nosaucu jamos par muļķiem. visticamāk ka vienu reizi mūžā aizkratīties uz amuriku un nepabraukt īstā amerikas degvielas kapsētā vienu nedēļu ir gaužām aplami un nožēlojami. tapat arī par to UK, noma uz laiku es labāk ņēmtu ko tādu, kas ir būtiski labāks par ikdienas auto, nu noteikti ne kompakt klases blusu
Slinkais, manupraat, jaaiiree ir taadu auto, par kuru ir jautaajums - veerts taadu pirkt vai nee. Man nesen bija 40 gadu jubileja un es tai par godu uz nedeeljas nogali iireeju Skoda-Fabia universaalu. Tagad man ir skaidrs viedoklis, ka Skodu-Fabiu var pirkt - taa ir pietiekami baudaama.
Slinkais rakstīja: lielīties ka dragā pa uk ar nomas auto, pie tam kompakt klasi ir manuprāt stūlbi
kur tu redzi lieliisanos? vins vienkarsi parada ka vins ar tadu ir braucis, apmeram taka VWfans
nomas ja kas nav vecu auto. nu normalas nomas, europcar, avis utt. es ari esmu izmegjinajis viskautko pedejo 3 gadu laika jo diezgan daudz sanak braukt arzemes ar nomas auto.
stulbi ir nosist gulbi.
man radi nesen bija amurikā viesoties pie citiem radiem. ilgi rēcu kad uzzinaju ka nomā bija paņēmuši toyotas corollu nosaucu jamos par muļķiem. visticamāk ka vienu reizi mūžā aizkratīties uz amuriku un nepabraukt īstā amerikas degvielas kapsētā vienu nedēļu ir gaužām aplami un nožēlojami. tapat arī par to UK, noma uz laiku es labāk ņēmtu ko tādu, kas ir būtiski labāks par ikdienas auto, nu noteikti ne kompakt klases blusu
Visu nosaka cena. Ja nomā auto, tas ceļojuma budžetā ir diezgan liels % un ja naudas nav pārlieku daudz, kāpēc nepamīcīties ar mazu blusu?
Visu nosaka cena. Ja nomā auto, tas ceļojuma budžetā ir diezgan liels % un ja naudas nav pārlieku daudz, kāpēc nepamīcīties ar mazu blusu?
Visu nosaka vajadziibas. Ja brauc viens, pie tam darishanas ir pamataa pilsetaas, kur ar parkoshanu medz but problemas, blusa ir ideala. Ja brauc garakaa celjojumaa ar famiiliju, vajadzibas un kriteriji nomai pavisam citi.
noma uz laiku es labāk ņēmtu ko tādu, kas ir būtiski labāks par ikdienas auto, nu noteikti ne kompakt klases blusu
Kad es braucu t.s. šopinga tūrē vai vienkārši ceļojumā kopā ar sievu un bez bērniem, tad arī nomā ņemu t.s. VW Polo or similar. Man šādos gadījumos ir būtiski iejāt kapeiku nevis testēt kādu konkrētu auto. Ja man ir vēlme notestēt kādu konkrētu auto, tad to es tikpat labi varu izdarīt tepat Latvijā.
Pēdējā reizē, kad nomāju auto Frankfurtes lidostā, biju pasūtījis jeb rezervējis VW Polo or similar, bet šamējiem uz vietas viņš nebija, tāpēc par to pašu cenu man vietā iedeva jauno Ford Galaxy ar jaudīgo dīzeļdzinēju un maksimālo aprīkojumu. Protams, ka biju priecīgāks braukt ar šo auto nevis pasūtināto VW Polo, bet nebūtu priecīgs, ja man par šo Galaxy būtu jāmaksā standarta cena, kas būtu vismaz 2 reizes augstāka kā par VW Polo.
Slinkais rakstīja: lielīties ka dragā pa uk ar nomas auto, pie tam kompakt klasi ir manuprāt stūlbi
kur tu redzi lieliisanos? vins vienkarsi parada ka vins ar tadu ir braucis, apmeram taka VWfans
nomas ja kas nav vecu auto. nu normalas nomas, europcar, avis utt. es ari esmu izmegjinajis viskautko pedejo 3 gadu laika jo diezgan daudz sanak braukt arzemes ar nomas auto.
stulbi ir nosist gulbi.
man radi nesen bija amurikā viesoties pie citiem radiem. ilgi rēcu kad uzzinaju ka nomā bija paņēmuši toyotas corollu nosaucu jamos par muļķiem. visticamāk ka vienu reizi mūžā aizkratīties uz amuriku un nepabraukt īstā amerikas degvielas kapsētā vienu nedēļu ir gaužām aplami un nožēlojami. tapat arī par to UK, noma uz laiku es labāk ņēmtu ko tādu, kas ir būtiski labāks par ikdienas auto, nu noteikti ne kompakt klases blusu
Viss atkarīgs no brauciena mērķa - ja brauc tūrisma nolūkos, varbūt, tad arī var ņemt kādu īpašāku, lokālās autobūves auto tādejādi bagātinot gūtos iespaidus, bet ja brauciena mērķis ir lietišķs darījums, tad auto, iespējams, vajadzīgs tikai kā transportlīdzeklis no A uz B un atpakaļ.
nu sacepušies. Man tas auto vajadzīgs, lai nedēļu aizbrauktu no viesnīcas līdz izsoles placim un vakarā atpakaļ. Nu jā, un no lidostas līdz viesnīcai un atpakaļ pēc tam. Neredzu jēgu pārmaksāt 3x un braukt ar,piemēram, MB vai ko tamlīdzīgu.
da beidzat. amurikā ir tādi auto nomās, kadus LV un ojropā nedabūsi. ta ka man tie radi tādi visai aprobežoti, nekādas kultūras programmas šamiem nebija, no lidostas pie tās tantes aizbraukt. un vienu dienu uz Maiami aizšāva. nekadu mega attālumu nav. varēja paņemt kaut vai kādu vietejo cadilaku vaj tml v8 monstru, vai lielo kabri, da vienalga. bet ne jau corollu. finansiālu grūtību nebija. uz 3 cilvēkiem uzmest bik naudiņu pa virsu nebūtu problēmu.
Kā lai pasaka... es par tiem msh tekstiem. Un par lietas būtību. Nevajag lekt augstāk par savu pakaļu un,ja neizdodas palekties, nevajag runāt muļķības. Es,piemēram, pasaku, ka man ir tik naudas,cik man ir, tāpēc braucu ar Fiestu un lidoju ar Ryanair.
Es taču neapgalvoju,ka Fiesta ir viskrutākais auto un ka visi tie,kuri ir dārgāki, ir vienkārši mēsli un maksā vairāk tikai tāpēc,ka tiem ir virsū citādākas emblēmas. Tāpat par Ryanairu.
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...