Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...
Es arī domāju agrāk, ka nafig spiediena kontrole, nafig parktroniks. Bet tad, kad reiz palika mīksta riepa un uzreiz iedegās signāls, sapratu,ka ir ok. Tāpat parkingsensors, pierasts un ir krietni vieglāk grozīties.
Jā, apsildi redz...ja uz to skatās speciāli. Tumsā, kad nāk auto pretī,var manīt. Pa dienu netraucē. Bet ,kad jānokausē stikls, super lieta. Vēl ir laba lieta-signalizēšana par izdegušām spuldzēm. Tas gan nav jaunums, bet patīkams.
es ilgi šodien domaju par tevi, pastigajoties gar jūru ar sīko te bija diskusijas par to, ko nevar iebāzt mucā no origināl aprīkojuma. mucai nekad nebija logu aizskari, kas man piemēram ir svarīgi, fetiš man tāds, un vienmēr cenšos tos dabūt uzreiz perkot auto, vai uzlikt pēc tam, originalos. pat c3 aizskarus visus 3 atradu savam 200, e39 arī nesen uzliku.
mucai nekad nav bijuši pasaptušojamie spoguļi, kas ir mega fīča, tagadējam e39 ir, iesaku visiem. nebija arī elektriski salokamie spoguļi, arī ļoti kruta ksenons ar nebija, nebūs un vispār rekaro ādas salona arī nebija, pat eletrisko ķebļu vispār. stikla lūkas nebija. bez šitā visa, auto nemaz nav auto nu fanam protams būs iebildumi.
Elektriski nolokāmi spoguļi neatceros kad audī parādījās, bet laikam pat vecajiem C sērijas aparātiem nebija.
Pusaptumšojoši spoguļi - ja vajadzēs, ieliks
Elektriski ādas recaro nebija?! Un kā vēl bija, tas, ka vācieši savas mizas ar tādiem ļoooti reti nokomplektēja, ir cita lieta. Paskaties hoķ motorgeek'ā, cik jeņķiem daudzas CQ ir ar tādiem aprīkotas - elektriskiem ādas recaro ķebļiem. Tā kā vāciešiem tas bija retums, man patlaban ir procesā C3 elektriskie recaro - baigais murgs, nebijuši B sērijas elektriskie ķebļi tāds retums, nedarītu.
Stikla lūka - jā, nebija. Nezinu cik lielas modifikācijas būtu jādara lai ieliktu mk3 golfa stikla lūku - ja man nākotnē gribēsies likt lūku, tad tā kā man nav vispār, varēšu likt ar visu mk3 golfa mehānismu
Un jā, hrenons, tas vienīgi - bet nevienam no vecajiem audī tāds nebija, ja neskaita megareto UrS6 plus.
Kas tad B3 ir ? El logi skaitās baigais krutums un stūres pastipriinātājs
Tā kā mans eksemplārs ir pirmā izlaiduma, tad diemžēl oriģināli bija diezgan pliki aprīkots... Bet nu - stūres pastiprinātājs visiem A90 ir bāzītē un elektriskie logi arī jau bija
DekstersFF rakstīja: Jā, stūre regulējama ir obligāti un kruīzs arī.
Regulējama stūre ir vajadzīga mazāka auguma cilvēkiem
Cik cilveki, tik atskirigas gaumes. Man ari ir bijis savulaik b3 90 kvatra ipashumaa. Normals aparats, bet nenormali mazs grabazhnieks un aiz manis neviens iesesties nevareja. Bet tas bija ljooti sen atpakalj. Tagad neko mazaku par a6/ 5-seriju/ e klasi sev negribu, pie tam obligati universalja izpildijumaa. Subars outbaks/legaacis ar labs variants, ja laba komplektacija.
es ilgi šodien domaju par tevi, pastigajoties gar jūru ar sīko te bija diskusijas par to, ko nevar iebāzt mucā no origināl aprīkojuma. mucai nekad nebija logu aizskari, kas man piemēram ir svarīgi, fetiš man tāds, un vienmēr cenšos tos dabūt uzreiz perkot auto, vai uzlikt pēc tam, originalos. pat c3 aizskarus visus 3 atradu savam 200, e39 arī nesen uzliku.
mucai nekad nav bijuši pasaptušojamie spoguļi, kas ir mega fīča, tagadējam e39 ir, iesaku visiem. nebija arī elektriski salokamie spoguļi, arī ļoti kruta ksenons ar nebija, nebūs un vispār rekaro ādas salona arī nebija, pat eletrisko ķebļu vispār. stikla lūkas nebija. bez šitā visa, auto nemaz nav auto nu fanam protams būs iebildumi.
Elektriski nolokāmi spoguļi neatceros kad audī parādījās, bet laikam pat vecajiem C sērijas aparātiem nebija.
Pusaptumšojoši spoguļi - ja vajadzēs, ieliks
Elektriski ādas recaro nebija?! Un kā vēl bija, tas, ka vācieši savas mizas ar tādiem ļoooti reti nokomplektēja, ir cita lieta. Paskaties hoķ motorgeek'ā, cik jeņķiem daudzas CQ ir ar tādiem aprīkotas - elektriskiem ādas recaro ķebļiem. Tā kā vāciešiem tas bija retums, man patlaban ir procesā C3 elektriskie recaro - baigais murgs, nebijuši B sērijas elektriskie ķebļi tāds retums, nedarītu.
Stikla lūka - jā, nebija. Nezinu cik lielas modifikācijas būtu jādara lai ieliktu mk3 golfa stikla lūku - ja man nākotnē gribēsies likt lūku, tad tā kā man nav vispār, varēšu likt ar visu mk3 golfa mehānismu
Un jā, hrenons, tas vienīgi - bet nevienam no vecajiem audī tāds nebija, ja neskaita megareto UrS6 plus.
parastam A6 C4 96-97 bija orig. ksenons, ne tikai plusam. tam pašam C4 bija nolokamie spoguļi. parsvarā gan Itālijas tirgū sastopami. pakaļas štorku var ielikt arī ķīnas ja gribas. bet sānu štorkas ir mega labums manuprāt.. nez kapēc cigaram tās lika jau no 86gada. bet nabaga B tā arī nedabija manuprāt līdz pat B6... vismaz nav redzēti. vel plānoju e39 ielikt dubultos logus, jāsagaida bezdarbnieka pabalsts pa 160ls piedavā pilnu komplektu
x_rays rakstīja: Cik cilveki, tik atskirigas gaumes. Man ari ir bijis savulaik b3 90 kvatra ipashumaa. Normals aparats, bet nenormali mazs grabazhnieks un aiz manis neviens iesesties nevareja. Bet tas bija ljooti sen atpakalj. Tagad neko mazaku par a6/ 5-seriju/ e klasi sev negribu, pie tam obligati universalja izpildijumaa. Subars outbaks/legaacis ar labs variants, ja laba komplektacija.
Par grabažnieku piekrītu, par aizmugurē sēdošajiem - +/- tikpat "daudz" vietas tur ir citu ražotāju tā paša segmenta modeļiem, hoķ iesēdies E46 būmerī, kas ir padsmit gadus jaunāks modelis - tas pats vien ir. Bet apsēsties nevar tad, ja vadītājs ir egoists, aiz manis ir sēdējis tikpat garš [nepilni divi metri] cilvēks kā es, aizbraucu savu ķebli līdz galam uz priekšu un atklāju ka vācieši ir to mašīnu uzprojektējuši apbrīnojami labi - vadīt īpašas problēmas nebija, izkāpt gan nevarēja...
Slinkais rakstīja:
parastam A6 C4 96-97 bija orig. ksenons, ne tikai plusam. tam pašam C4 bija nolokamie spoguļi. parsvarā gan Itālijas tirgū sastopami. pakaļas štorku var ielikt arī ķīnas ja gribas. bet sānu štorkas ir mega labums manuprāt.. nez kapēc cigaram tās lika jau no 86gada. bet nabaga B tā arī nedabija manuprāt līdz pat B6... vismaz nav redzēti. vel plānoju e39 ielikt dubultos logus, jāsagaida bezdarbnieka pabalsts pa 160ls piedavā pilnu komplektu
Kopš kura laika parastam C4 bija ksenons? Neesi nejauši sastapies ar eksemplāru, kuram ir kāds ielicis, vai arī esi palaidis stiliņā garām aprakstu par to, kāds sekss ir iziet TA ar C4, kuram tiešām ir bijis?
Nolokāmie spoguļi, labi, laikam biju piemirsis ka C4 bija. Nav aktuāli un visdrīzāk iztikšu bez tādiem. C4 A6 elektrisko spoguļu mehānismi ar potenciometriem priekš atmiņas gan varētu būt jauka un droši vien 1:1 ieliekama lieta Aizkari principā neinteresē, nav bijusi vajadzība pēc tādiem. A80 bija savulaik aizmugurē stikli notonēti bet es visus, izņemot aizmugurējo, nokasīju, šitentajam A90q atkal ir notonēti, šoreiz nolēmu atstāt, mošk iepatīkas.
x_rays rakstīja: Cik cilveki, tik atskirigas gaumes. Man ari ir bijis savulaik b3 90 kvatra ipashumaa. Normals aparats, bet nenormali mazs grabazhnieks un aiz manis neviens iesesties nevareja. Bet tas bija ljooti sen atpakalj. Tagad neko mazaku par a6/ 5-seriju/ e klasi sev negribu, pie tam obligati universalja izpildijumaa. Subars outbaks/legaacis ar labs variants, ja laba komplektacija.
Par grabažnieku piekrītu, par aizmugurē sēdošajiem - +/- tikpat "daudz" vietas tur ir citu ražotāju tā paša segmenta modeļiem, hoķ iesēdies E46 būmerī, kas ir padsmit gadus jaunāks modelis - tas pats vien ir. Bet apsēsties nevar tad, ja vadītājs ir egoists, aiz manis ir sēdējis tikpat garš [nepilni divi metri] cilvēks kā es, aizbraucu savu ķebli līdz galam uz priekšu un atklāju ka vācieši ir to mašīnu uzprojektējuši apbrīnojami labi - vadīt īpašas problēmas nebija, izkāpt gan nevarēja...
Slinkais rakstīja:
parastam A6 C4 96-97 bija orig. ksenons, ne tikai plusam. tam pašam C4 bija nolokamie spoguļi. parsvarā gan Itālijas tirgū sastopami. pakaļas štorku var ielikt arī ķīnas ja gribas. bet sānu štorkas ir mega labums manuprāt.. nez kapēc cigaram tās lika jau no 86gada. bet nabaga B tā arī nedabija manuprāt līdz pat B6... vismaz nav redzēti. vel plānoju e39 ielikt dubultos logus, jāsagaida bezdarbnieka pabalsts pa 160ls piedavā pilnu komplektu
Kopš kura laika parastam C4 bija ksenons? Neesi nejauši sastapies ar eksemplāru, kuram ir kāds ielicis, vai arī esi palaidis stiliņā garām aprakstu par to, kāds sekss ir iziet TA ar C4, kuram tiešām ir bijis?
Nolokāmie spoguļi, labi, laikam biju piemirsis ka C4 bija. Nav aktuāli un visdrīzāk iztikšu bez tādiem. C4 A6 elektrisko spoguļu mehānismi ar potenciometriem priekš atmiņas gan varētu būt jauka un droši vien 1:1 ieliekama lieta Aizkari principā neinteresē, nav bijusi vajadzība pēc tādiem. A80 bija savulaik aizmugurē stikli notonēti bet es visus, izņemot aizmugurējo, nokasīju, šitentajam A90q atkal ir notonēti, šoreiz nolēmu atstāt, mošk iepatīkas.
zinu 2 auto kam ir ksenons, un veiksmīgi iet TA, stiliņa diskusijas man sen vairs nav aktuālas
Man prieks ka šiem diviem cilvēkiem ir paveicies, stiliņā gan vairāki, pamatā bijušie UrS6 plus īpašnieki ir rakstījuši par to procesu - aizbrauc uz TA, tur TA ļoļiks zvana uz AR un prasa attiecīgās tačkas oriģinālo aprīkojumu, ja ksenons tur ir, izlaiž.
Par grabažnieku piekrītu, par aizmugurē sēdošajiem - +/- tikpat "daudz" vietas tur ir citu ražotāju tā paša segmenta modeļiem, hoķ iesēdies E46 būmerī, kas ir padsmit gadus jaunāks modelis - tas pats vien ir. Bet apsēsties nevar tad, ja vadītājs ir egoists, aiz manis ir sēdējis tikpat garš [nepilni divi metri] cilvēks kā es, aizbraucu savu ķebli līdz galam uz priekšu un atklāju ka vācieši ir to mašīnu uzprojektējuši apbrīnojami labi - vadīt īpašas problēmas nebija,
Nu niicaa tak nemaaca lasiit . Nu tad velreiz speciali msh: nu neinteresee man prieksh sevis nekas mazaaks kaa a6 izmeeros. Sedekli bidit vari pats, ja tev tas kaifu sagaadaa sedet kaa jautajuma zimei pie stures.
Nu tak PTZ, es vienkārši atgādinu ka tas vietas trūkums aizmugurē nav nekas īpašs Man toties diez vai kaut kas lielāks par B sēriju būs aktuālāks tuvākajā desmitgadē - ikdienā pilnu aizmuguri ar pieaugušajiem nekad nav nācies vadāt.
Slinkais rakstīja: kam vel bez bumave, un S klases ir dubultie logi vispār? kia? hujdajam?
Šauras tev zināšanas par autobūvi. Varētu daudz nosaukt... Bet īpaši priekš tevis pietiks ar vienu - tāda ekstra ir arī vecajam labajam tautmobīlim VW Vai amurikāņu tautmobīlim Buick... Nemaz jau nerunājot par kārtīgiem luksusautiņiem.
msh rakstīja: Nu tak PTZ, es vienkārši atgādinu ka tas vietas trūkums aizmugurē nav nekas īpašs Man toties diez vai kaut kas lielāks par B sēriju būs aktuālāks tuvākajā desmitgadē - ikdienā pilnu aizmuguri ar pieaugušajiem nekad nav nācies vadāt.
msh rakstīja: Nu tak PTZ, es vienkārši atgādinu ka tas vietas trūkums aizmugurē nav nekas īpašs Man toties diez vai kaut kas lielāks par B sēriju būs aktuālāks tuvākajā desmitgadē - ikdienā pilnu aizmuguri ar pieaugušajiem nekad nav nācies vadāt.
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...