Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...
ne visiem patīk traktora tarkšķis, un vibrācijas. ka arī zagt nav labi.
Manai sievai arī nepatīk, bet tikko iegādājās dīzeli. DUS apmeklējumi pārliecināja...
man gan labāk patīk lielā benzīna klusums un jauda par to pašu naudu.
Klusums ir jauks, bet kur tev jauda par to pašu naudu? Nosapņoji?
šī brīža viens no auto ir e39 2.8 193hp 280Nm ar patēriņu līdz 6ls uz 100. salonā ir klusums, nav ne turbo, ne dārgu sprauslu, ne augstspiediena sūkņa, uzsilst momentā, apkopes kapeikas, jo zobenes nav. tik vien kā jāpildas ik pa 450km, un bagažnieka mētajas 15cm biezs rezerves rats.
šī brīža viens no auto ir e39 2.8 193hp 280Nm ar patēriņu līdz 6ls uz 100. salonā ir klusums, nav ne turbo, ne dārgu sprauslu, ne augstspiediena sūkņa, uzsilst momentā, apkopes kapeikas, jo zobenes nav. tik vien kā jāpildas ik pa 450km, un bagažnieka mētajas 15cm biezs rezerves rats.
šī brīža viens no auto ir e39 2.8 193hp 280Nm ar patēriņu līdz 6ls uz 100. salonā ir klusums, nav ne turbo, ne dārgu sprauslu, ne augstspiediena sūkņa, uzsilst momentā, apkopes kapeikas, jo zobenes nav. tik vien kā jāpildas ik pa 450km, un bagažnieka mētajas 15cm biezs rezerves rats.
Benzīns?! Vai tomēr aizmirsi pieminēt, ka gāze?
a kada starpība? tas viss kopā tā pat maksā lētāk par vidusmēra dīzeli. aizved sievu uz Lpg tanku, uzsitīs tev zilu aci par dīzeļa iesmerēšanu
Atbildot uz Dekstera jautaajumu - par 30 tuukstoshiem latu es pirktu Skoda-Superb universaalu ar 2,0 TDI 140 zirgspeeku motoru un bagaatiigu papildapriikojumu.
šī brīža viens no auto ir e39 2.8 193hp 280Nm ar patēriņu līdz 6ls uz 100. salonā ir klusums, nav ne turbo, ne dārgu sprauslu, ne augstspiediena sūkņa, uzsilst momentā, apkopes kapeikas, jo zobenes nav. tik vien kā jāpildas ik pa 450km, un bagažnieka mētajas 15cm biezs rezerves rats.
Benzīns?! Vai tomēr aizmirsi pieminēt, ka gāze?
a kada starpība? tas viss kopā tā pat maksā lētāk par vidusmēra dīzeli. aizved sievu uz Lpg tanku, uzsitīs tev zilu aci par dīzeļa iesmerēšanu
Ir starpība. Ja tev patīk gāze, tad lieto, bet nevajag kaut ko tukši runāt par benzīnu.
Un ja iedomāsies manu sievu aizvest uz LPG tanku, pats tiksi pie zilas acs. Man vēl ir puslīdz pielaidīgs viedoklis pret šo degvielas veidu. Viņai ne. Un auto spēj izvēlēties pati - es neko nevarētu "iesmērēt" pat ja gribētu.
Man personīgi ir svarīgi, lai auto noskrējiens starp uzpildēm būtu vismaz 800 km. Līdz ar to gāze atkrīt.
Atkal Tev "ir jau" samisējās! Es uzrakstu, ka man saimniecībā traktors, un subsidētais un tā, un tu man stāsti uzreiz par liešanu iekš auto! Kur tad es leju?
šī brīža viens no auto ir e39 2.8 193hp 280Nm ar patēriņu līdz 6ls uz 100. salonā ir klusums, nav ne turbo, ne dārgu sprauslu, ne augstspiediena sūkņa, uzsilst momentā, apkopes kapeikas, jo zobenes nav. tik vien kā jāpildas ik pa 450km, un bagažnieka mētajas 15cm biezs rezerves rats.
Benzīns?! Vai tomēr aizmirsi pieminēt, ka gāze?
a kada starpība? tas viss kopā tā pat maksā lētāk par vidusmēra dīzeli. aizved sievu uz Lpg tanku, uzsitīs tev zilu aci par dīzeļa iesmerēšanu
Ir starpība. Ja tev patīk gāze, tad lieto, bet nevajag kaut ko tukši runāt par benzīnu.
Un ja iedomāsies manu sievu aizvest uz LPG tanku, pats tiksi pie zilas acs. Man vēl ir puslīdz pielaidīgs viedoklis pret šo degvielas veidu. Viņai ne. Un auto spēj izvēlēties pati - es neko nevarētu "iesmērēt" pat ja gribētu.
Man personīgi ir svarīgi, lai auto noskrējiens starp uzpildēm būtu vismaz 800 km. Līdz ar to gāze atkrīt.
tieši tāds pats viedoklis daudziem ir par dīzeļiem
sievas aprobežotību vajag izskaust priekš kam vajag 800km???
DekstersFF rakstīja: msh, tev jautājums. Pieņemsim situāciju,ka tev iedod 30 000 Ls citas mašīnas iegādei. To naudu tu vari iztērēt TIKAI vienai mašīnai, ja kaut kas paliks pāri,to tu nedabūsi.
Kāda būtu tava izvēle?
Tā kā nekas tāds nekad nenotiks, slinkums lauzīt galvu par detaļām, vispārējos vilcienos - kaut kas ideālā stāvoklī esošs, ar labumiem piebāzts un baudāms no vecajiem audī
DekstersFF rakstīja: msh, tev jautājums. Pieņemsim situāciju,ka tev iedod 30 000 Ls citas mašīnas iegādei. To naudu tu vari iztērēt TIKAI vienai mašīnai, ja kaut kas paliks pāri,to tu nedabūsi.
Kāda būtu tava izvēle?
Tā kā nekas tāds nekad nenotiks, slinkums lauzīt galvu par detaļām, vispārējos vilcienos - kaut kas ideālā stāvoklī esošs, ar labumiem piebāzts un baudāms no vecajiem audī
Ir starpība. Ja tev patīk gāze, tad lieto, bet nevajag kaut ko tukši runāt par benzīnu.
Un ja iedomāsies manu sievu aizvest uz LPG tanku, pats tiksi pie zilas acs. Man vēl ir puslīdz pielaidīgs viedoklis pret šo degvielas veidu. Viņai ne. Un auto spēj izvēlēties pati - es neko nevarētu "iesmērēt" pat ja gribētu.
Man personīgi ir svarīgi, lai auto noskrējiens starp uzpildēm būtu vismaz 800 km. Līdz ar to gāze atkrīt.
Tātad izlepusi sieva ka var atļauties raukt degunu.
Es arī labprāt brauktu ar benzīnu, bet man vajag ekonomiju. Kad nonākam pie ekonomijas motoriem, tb traktors vai gāzes plīts, sanāk ļoti interesanti - gazifikācija sanāk pāris reizes lētāk nekā ielikt kuļmašīnu un tai atbilstošu kārbu, bet naudas patēriņš, pie noteikuma ka mīzeļdegvielu, tāpat kā gāzi, pilda tankā, sanāk vismaz pusotras reizes lielāks, bet pie patreizējās cenu attiecības pat braucot ar -30 saņu zagtu soļķi tā dīzeļa ekonomija manā gadījumā sanāktu uz kādiem 50 saņiem, kurus es esmu ar mieru piemaksāt par iespēju neklausīties tarkšķēšanu un iespēju neslēgāt tik daudz robu Par remontu izmaksām nerunājot.
Un tie tavi 800 km - vai tad benzīna bāku kāds tev liek izņemt?
DekstersFF rakstīja: msh, tev jautājums. Pieņemsim situāciju,ka tev iedod 30 000 Ls citas mašīnas iegādei. To naudu tu vari iztērēt TIKAI vienai mašīnai, ja kaut kas paliks pāri,to tu nedabūsi.
Kāda būtu tava izvēle?
Tā kā nekas tāds nekad nenotiks, slinkums lauzīt galvu par detaļām, vispārējos vilcienos - kaut kas ideālā stāvoklī esošs, ar labumiem piebāzts un baudāms no vecajiem audī
es ilgi šodien domaju par tevi, pastigajoties gar jūru ar sīko te bija diskusijas par to, ko nevar iebāzt mucā no origināl aprīkojuma. mucai nekad nebija logu aizskari, kas man piemēram ir svarīgi, fetiš man tāds, un vienmēr cenšos tos dabūt uzreiz perkot auto, vai uzlikt pēc tam, originalos. pat c3 aizskarus visus 3 atradu savam 200, e39 arī nesen uzliku.
mucai nekad nav bijuši pasaptušojamie spoguļi, kas ir mega fīča, tagadējam e39 ir, iesaku visiem. nebija arī elektriski salokamie spoguļi, arī ļoti kruta ksenons ar nebija, nebūs un vispār rekaro ādas salona arī nebija, pat eletrisko ķebļu vispār. stikla lūkas nebija. bez šitā visa, auto nemaz nav auto nu fanam protams būs iebildumi.
šī brīža viens no auto ir e39 2.8 193hp 280Nm ar patēriņu līdz 6ls uz 100. salonā ir klusums, nav ne turbo, ne dārgu sprauslu, ne augstspiediena sūkņa, uzsilst momentā, apkopes kapeikas, jo zobenes nav. tik vien kā jāpildas ik pa 450km, un bagažnieka mētajas 15cm biezs rezerves rats.
Benzīns?! Vai tomēr aizmirsi pieminēt, ka gāze?
a kada starpība? tas viss kopā tā pat maksā lētāk par vidusmēra dīzeli. aizved sievu uz Lpg tanku, uzsitīs tev zilu aci par dīzeļa iesmerēšanu
Ir starpība. Ja tev patīk gāze, tad lieto, bet nevajag kaut ko tukši runāt par benzīnu.
Un ja iedomāsies manu sievu aizvest uz LPG tanku, pats tiksi pie zilas acs. Man vēl ir puslīdz pielaidīgs viedoklis pret šo degvielas veidu. Viņai ne. Un auto spēj izvēlēties pati - es neko nevarētu "iesmērēt" pat ja gribētu.
Man personīgi ir svarīgi, lai auto noskrējiens starp uzpildēm būtu vismaz 800 km. Līdz ar to gāze atkrīt.
Smieklīgi Mēs ģimenē rūdīti dīzelisti jau vairākus gadus. Brauc sieva, jo man darba auto, respektīvi, katram savs.
Pieraduši liet nevis pilnu bāku, bet gan ~ pa 20 lvl.
Tagad pieņemts lēmums pārsēsties uz nopakotu un svaigu gāzmašīnu. Reāli tie 350-400km ar vienu uzpildi (mazais balons, jo rezerves ritenis arī šaurais - vienīgais mīnuss, ko varu secināt) tomēr ir paciešami.
Par kādu lekšanos te vispār var iet runa? Ģimene izvērtē plusus un mīnusus un PIECIEŠ to sīkumu, ka ar gāzi jāpildās biežāk. Tas nu tā, offtopic par sievām
P.S. Bija viens labs sakāmais, iespundē bagāžniekā sievu un suni, ver vaļā pēc 2h un secini, kurš tevi gaidīs ar patiesu sajūsmu
mucai nekad nav bijuši pasaptušojamie spoguļi, kas ir mega fīča, tagadējam e39 ir, iesaku visiem. nebija arī elektriski salokamie spoguļi, arī ļoti kruta ksenons ar nebija, nebūs un vispār rekaro ādas salona arī nebija, pat eletrisko ķebļu vispār. stikla lūkas nebija. bez šitā visa, auto nemaz nav auto nu fanam protams būs iebildumi.
Jā, man būs iebildumi. Pietiek ar kondicionieri un ērtu sēdēšanu pie stūres, kam parasti nepieciešams, lai stūre būtu regulējama dziļumā un augstumā un sēdeklis būtu regulējams uz augšu un leju pietiekamos diapazonos.
Atcerējos, ka par 30 tūkstošiem latu labākā izvēle ir Volvo-XC70 D3.
pilnu bāku vispār ir nelietderīgi liet, jo lieks smagums jāvadā. ir vērts tik kad drassē pāri ojropaj. savulaik bija A6C4 dīzelis, tad varēja pāri pus ojropaj tikt ar LV pirkto, ap 1100km varēja nobraukt bez apstājas. mugura stīva, pūslis sprāgst tagad ceļojumos braucu ar town&country tam vajag tanku ik pa 270-300km visi priecīgi, atpūtušies, ik pa 3 stundām grib negrib izstaipa kājas, kafijas un tt.
mucai nekad nav bijuši pasaptušojamie spoguļi, kas ir mega fīča, tagadējam e39 ir, iesaku visiem. nebija arī elektriski salokamie spoguļi, arī ļoti kruta ksenons ar nebija, nebūs un vispār rekaro ādas salona arī nebija, pat eletrisko ķebļu vispār. stikla lūkas nebija. bez šitā visa, auto nemaz nav auto nu fanam protams būs iebildumi.
Jā, man būs iebildumi. Pietiek ar kondicionieri un ērtu sēdēšanu pie stūres, kam parasti nepieciešams, lai stūre būtu regulējama dziļumā un augstumā un sēdeklis būtu regulējams uz augšu un leju pietiekamos diapazonos.
Atcerējos, ka par 30 tūkstošiem latu labākā izvēle ir Volvo-XC70 D3.
nemīli tu sevi Fan, kā īsts komunists neko lieku nevajag, gatavs gulēt uz dzelzs gultas, ka tik izdevīgi
ZInu, ko gribu savam auto obligāti. Klimats, parktroniks ir obligāti. Tālāk jau biksenons oriģ., priekšējā stikla apsilde ir forši, nolokāmie spoguļi arī, apsildāmie beņķi, ar pulti atveramais bagažnieks ir ok, lietus sensors, riepu spiediena kontrole.
Laba fīča esot pagriežamie pr lukturi, neesmu mēģinājis. Un vēl jau šis tas.
Kas tad B3 ir ? El logi skaitās baigais krutums un stūres pastipriinātājs
DekstersFF rakstīja: ZInu, ko gribu savam auto obligāti. Klimats, parktroniks ir obligāti. Tālāk jau biksenons oriģ., priekšējā stikla apsilde ir forši, nolokāmie spoguļi arī, apsildāmie beņķi, ar pulti atveramais bagažnieks ir ok, lietus sensors, riepu spiediena kontrole.
Laba fīča esot pagriežamie pr lukturi, neesmu mēģinājis. Un vēl jau šis tas.
Reāli piekrītu, vēl jo vairāk, ja ir mēģināts, pēc tam uz vecu mizu BEZ normāla aprīkojuma nu nē un nē vairs.
riepu spiediens nafig nav vajadzīgs, partroniks arī, man patīk tik atpaakļskata kameras, daudz drošāk un uzskatamāk. stikla apsilde arī nafig, redzēju vienam fordam, apsildes diegus var manīt, nepatīk. lietus sensors ir OK, patīk. biksenons nav obligats, mūsdienās jau tāda satiksme ka tālos reti vajag. stūres elektriskais lifts ļoti patīk, kad stūre aizbrauc iekāpjot un izkapjot.
var var iekāpt arī vecā mizā ik pa laikam, lai atsvaidzinātos iespaidi, ka progress tomēr ir. tapēc forši ja ģimenē ir vairaki auto. stulbi tik tas, ka mana gadijumā visi trīs auto ir citas piedziņas, un ir ļoti grūti izkopt vienlaikus labas iemaņas uz visām trīs piedziņām. bet arvien vairām pārliecinos ka fwd ir kaka galīgakā
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...