Nopērc pildītāju un pildi kaut mājās.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nopērc pildītāju un pildi kaut mājās.
Galīgi nav variants. cenas sastāda 4 ciparus un ar auto plānoju ripināties mēnešus 6-12. (pēctam citu no vācijas varbūt jau ar normālo gāzi)
Nu tad instalē nost iekārtu un pārdod. Vēl var meklēt galus RS.
kas domāts ar RS? (rīgas siltums?) Huh. galīgi nav plānots ņemt nost / pārdot / mainīt / likt vietā. Tās visas ir izmaksas. topika mērķis ir noskaidrot kur var uzpildīt. nu 100% nav tikai 1 unikālā izredzētā super vieta Latvijā (Rīgā) kur to var izdarīt. paši viņi jau ar nesaka (Jēga reklamēt konkurentus?)
CNG Latvijā nav kur uzpildīt. Viss. Uz nekad nav bijis vairāk par 4-5 vietām. 2010 gadā slēdza visas ārpus Rīgas.
Jā, variantu tev nav. Bet satraukumam nav pamata - benzīna bāka tak tam auto ir. Un tur degvielu jebkurā uzpildes stacijā var dabūt.
tiesa gan, tikko izzvanijos visu ko var izzvanīt varot Bauskā & Rīgā uzpildīt. nekur citur neesot. bet nu ,ja ir gāze un laba gāze, gribas braukt ar to. Ar 2.4 motoru - benzīnu liet iekšā uz 20L(?) bāku ar nav prātīgi. tālu nekur netikšu un izmaksas ar palielas.
P.s Joprojām ceru ,ka kāds kautkādu info pados. varbūt kāds privāts fanātiķis ir ticis pie kompresora un piepelnās piepildot gribētājus. Esmu atvērts visam, jo daudz sanāk braukāt.
Kas ir vai nav prātīgi jau pats te komentēt negribi. Konkrētā auto izvēle ir bijusi tik prātīga, cik pats braucējs.
Ja ir privātmāja ar dabasgāzes peislēgumu, tad ir iespējams izbūvēt kompresoru automašīnas uzpildei. Tas ir dārgi un domāju, ka arī braukšana īsti lētāka kā ar benzīnu nesanāks, jo dabasgāzei, kuru izmanto par degvielu, ir ļoti augsta akcīzes nodokļa likme.
Ja ir plāns ar šo auto braukt 6-12 mēnešus, visticamāk jāpaciešas ar biežajām benzīna uzpildīšanas reizēm. Tie, kas ikdienā brauc ar LPG, pie tā ir pieraduši, tā kā nekas traģisks.
Bet piekrītu anonimikim par to, ka Lauris9112 nebija diez cik prātīga. Ja nu vienīgi tā cena bija tik salda, ka nevarēja neņemt. Bet nu tad ar neērtībām bija jārēķinās.
Plāns ir laba lieta, tikai varētu būt ievērojamas problēmas Latvijā tādu auto pārdot.
Tam kuram ir darbs tāds kur pa ceļam var iebrukt (Man diemžēl nav) Arī pirks tādu auto. kautkur izraku ka ap 12 000 tādiem auto ir LV. bet nu visi pildās kā māk.
Tam kuram ir darbs tāds kur pa ceļam var iebrukt (Man diemžēl nav) Arī pirks tādu auto. kautkur izraku ka ap 12 000 tādiem auto ir LV. bet nu visi pildās kā māk.
Pirms kādiem 10 gadiem paziņam bija "600.mersis", kam ielika dabasgāzi. Tajā laikā LV bija 4 uzpildes vietas, viņš pildījās kaut kur Krasta ielā aiz LIDO, ja nemaldos, SOS benzīntankā. Tā kā ar pilniem baloniem pietika kādiem 200km, tad pārsvarā tāpat braukāja ar benzīnu.
Diezgan bezjēdzīgs pasākums LV apstākļos.
es ar pilnu !pa pilsētu un nedaudz šoseja! nobraucu 256km, tik meklēju vietas ,jo galīgi nesanāk darba diena rītos agri celties un braukt pildīties. nebūtu žēl tās 15 min kautkur braukt ja 24/7 būtu pumpis, kur pašam pieslēgties.
Ja ar naudu švaki, tad var izlīdzēties ar pāris degvielas kannām bagažniekā. Vēl kautkādu papildus bāku ielikt.
Jēga taupīt eiriķus uz gāzi, ja jātērē ievērojams laiks kaut kur braukt pildīties?
Tak brauc ar benzīnu un viss, īpaši, ja brauksi tikai pusgadu-gadu.
Un cik vēl elektrību tāda rij? Latvijā vairs nav neviena CNG uzpilde.
Otrais teikums neatbilst patiesībai
Ok nav neviena publiskā CNG uzpilde.
Pēdējā tika slēgta 2015.gadā - ritvars.wordpress.com/2017/07/28/amolat-pardaugava-nekadas-cng-rosibas/
Žēl, ka CNG nav populāra pie mums. Ukrainā Ļvovā taksi bija ar oriģinālo CNG iekārtu, sapratu, ka vienreizēji ekonomiska braukšana Viņiem uzpildes vietu pietiekami.
Kanibaals rakstīja: Ok nav neviena publiskā CNG uzpilde.
Pēdējā tika slēgta 2015.gadā - ritvars.wordpress.com/2017/07/28/amolat-pardaugava-nekadas-cng-rosibas/
Ritvaru pazīsti ?
Šite jau bija specializējušies pārveidot CNG uz LPG
www.autogaze.lv/index.php/item/deglava-autocentrs.html
Ieguvums - vairāk vietas balonam un motors labāk piemērots gāzei.
"LPG balons ar 70l tilpumu lieliski ieguļas vecā balona vietā, un to pārklāj oriģinālais Volvo pārsegs, kurš pasargās viņu no netīrumiem un akmeņiem. Reduktors un degvielas maģistrāļu caurules arī neder. Pozitīvais ir tas, ka dabasgāzes automobiļi ir izgatavoti rūpnīcā un viņu dzinēji ( virzuļu grupa, dzinēja galva) ir piemēroti autogāzei. Noslēgumā pārbūvi jāreģistrē CSDD un jābrauc. Mums pārbūvē ir bijuši VW, Volvo, Fiat, Opel un Mercedes automobiļi."
Interesanti, kādas pārbūves izmaksas?
Dīvaini ka balons kas tur lielāku spiedienu neder LPG pārbūvei. Koroč apčakarē divreiz vienreiz kad iesmērēja CNG otreiz kad pārbūvēja. Vienīgais labums iespējams atstāj oriģinālo kompi ar divām degvielas kartēm.
Ja tev tas liekas dīvaini un tu redzi kaut kādu apčakarēšanu, tas tikai parāda ka tu par gāzi neko nejēdz LPG un CNG ir divas atšķirīgas degvielas - pirmā ir šķidra, otrā ir saspiesta. Kāda ir starpība? Pirmās daudzumu balonā parāda rādītājs, savienots ar pludiņu - otrās daudzumu parāda balonam pieslēgts manometrs. Regula nosaka ka balonu drīkst uzpildīt līdz noteiktai ietilpībai, pēc kuras multivārstam jāpārtrauc uzpilde. Tātad, kā tu tehniski to izveiksi balonam, kura kontrole darbojas to pildot līdz noteiktiem bāriem, pildot tajā degvielu, kuras uzpildi jāpārtrauc pie noteiktiem litriem? Pareizi, nekā.
Un no CNG degvielas kartes pēc pārbūves uz LPG arī būs bezjēdzīgas - tomēr citas sprauslas, un degviela kas jāpadod citā attiecībā, tā ka tiktāl gāzes bloks ar savām korekcijām darbosies kā parasta motora gadījumā - vienīgie plusi būs savādāka aizdedzes karte, un savādāks uzsilšanas trekninājums.
Sprauslas jau var piemeklēt tā, lai nav jāmaina kompis.
raimondsm rakstīja: Šite jau bija specializējušies pārveidot CNG uz LPG
www.autogaze.lv/index.php/item/deglava-autocentrs.html
Ieguvums - vairāk vietas balonam un motors labāk piemērots gāzei.
"LPG balons ar 70l tilpumu lieliski ieguļas vecā balona vietā, un to pārklāj oriģinālais Volvo pārsegs, kurš pasargās viņu no netīrumiem un akmeņiem. Reduktors un degvielas maģistrāļu caurules arī neder. Pozitīvais ir tas, ka dabasgāzes automobiļi ir izgatavoti rūpnīcā un viņu dzinēji ( virzuļu grupa, dzinēja galva) ir piemēroti autogāzei. Noslēgumā pārbūvi jāreģistrē CSDD un jābrauc. Mums pārbūvē ir bijuši VW, Volvo, Fiat, Opel un Mercedes automobiļi."
Kas tas par bomžu kantori?
Paskatities "galerija" viņiem pat nav kauna citiem rādīt to savu putru, ko viņi tur uzmeistarojuši, pilnīgi nekādas darba ētikas, pus puse no tiem lūžniem izskataš jau sabrukuši, kāda jega tur vēl lpg likt?
kasinsh79 rakstīja: Žēl, ka CNG nav populāra pie mums. Ukrainā Ļvovā taksi bija ar oriģinālo CNG iekārtu, sapratu, ka vienreizēji ekonomiska braukšana Viņiem uzpildes vietu pietiekami.
Vispār jau labi, nevis žēl. Ukrainā ar CNG ir ekonomija, jo gāze lēta, tikmēr benzīna cenā ietilpstošā naftas cenas daļa ir tāda pati kā citur, vienīgi akcīze mazāka - baidos ka mums dabasgāze ir stipri dārgāka nekā ukrainā. Bet dabasgāzes iekārtām ir vairāk tehnisku ierobežojumu nekā propāna iekārtām - teiksim, propānam stipri zemākā spiediena dēļ ir trīs veidu baloni - cilindriskie, toroidālie, un plakanie [mūsu gāzeri tādus vēl nav atklājuši] - dabasgāzei tikmēr ir tikai cilindriskie, jo tiem ir jātur augsti spiedieni - ja tev passātā būtu jāliek dabasgāzes iekārta, kurā grabažnieka stūrī liksi cilindrisko balonu?
Kanibaals rakstīja: Nē a kas? Tas blogs ir publisks nav pat jāpazīst.
Es viņu personiski pazīstu . Tik tā pat pajautāju
Kā uz šodienu ar cng uzpildi LV?
Mājās uzstādīt kompresoru nepiedāvāt
Kkur Jēkabpilī esot stacija, bet par Rīgu nav dzirdēts?
Tā mistiskā uzpilde VEF teritorija 3x nedēļā ir mīts vai ir tāda?
jekabpilslaiks.lv/index.php?mod=1&op=out&id=26233&r=Jekabpils
Redzēs kā būs tālāk
Viens otrs baumo ,ka veicināšot auto aprīkošanu ar dabasgāzi , paralēli attīstot uzpildes tīklu .
2010. gada rakstelis, kur viss par šo valsteli ir pateikts...
Jēkabpilī Virši-A stacija jau strādā.
Cena aizvakar 0,98Eur litrā.
Prasīju vai mēra litros, ka parasti esot kiligramos, teica, ka nezinot, droši vien kases sistēma nav piemērota.
Igaunijā, laikam, 0.86Eur/kg tagad.
Galvenais, ka CNG videi un klimatam ir draudzīgāka opcija par benzīnu/dīzeli/LPG, bet akcīze augsta... Nja... LPG toties pa lēto.
Izrādās arī Rīgas satiksmei ir bijuši plāni braukt ar CNG , esot uzbūvēta stacija Vienības gatvē .
Laikam jāsāk ar to, ka auto ar CNG, kas uzstādīta rūpnīcā (AUDI A3, A4, A5, VW Golf TGI, Volvo, u.t.t.) ripo stipri labāk nekā, tie kam uzstādīta LPG iekārta vietējā kaktu servisā.
Otra lieta Latvijā šādu mašīnu, kas strādā izmantojot CNG nav daudz, bet ir, un šie šoferi visi pildās pa "kluso", jo tā ir lētāk:
1) pirmais variants ir uzstādīta mājās maza uzpildes stacija, un šo gāzi uzskaita kā apkuri mājai, tad tā neskaitās auto degviela, un tiešām sanāk lētāk nekā ar benzīnu vai dīzeli;
2) otrs variants apkurinot lielas platības uzņēmuma noliktavām gāze maksā vēl lētāk, un tur atkal ir maza uzpildes stacija, kur var uzpildīties.
Savukārt, ja gribas visu darīt pareizi, tad jārēķinās, ka 1m3 cena (ar PVN un akcīzi) sanāk EUR 0,56. Un ja to pārvēšam vienā kilogramā, tad sanāk EUR 0,56*1,3= EUR 0,728 plus vēl jāpierēķina elektrības izmaksas par gāzes saspiešanu un iepildi automašīnā, tad vēl EUR 0,10 jāpieskaita pie 1 kg cenas un tas jau ir savi EUR 0,828 par vienu kg, un tas viss ir neskaitot uzpildes ierīces amortizāciju.
Tā kā legālās stacijās negaidiet lētu CNG gāzi.
Savukārt, valstīs, kur akcīzes uz CNG kā autodegvielu nav, tur vadītāji var pamatīgi uzgavilēt, jo mūsu LV kompānija Hygen Group (https://www.hygengroup.com/), ir izveidojusi nebijušu mājas gāzes uzpildes iekārtu, kas gāzi pilda mašinā nevis visu nakti, bet tikai dažās minūtēs.
Prezentācija pieejama--> www.hygengroup.com/wp-content/uploads/2018/02/HYGEN_Web_presentation.pdf
Papildus vēl var piebilst, ka Zviedrijā 90% autogāzes tirgus aizņem biogāze ( bioenergyinternational.com/markets-finance/biomethane-reaches-90-share-in-swedish-vehicle-gas ), bet pie mums biogāze pārvēršas ļōti dārgā elektrībā.
Burkinafaso ir tāda apdzīvota vieta, kā Tiebele, kurā cilvēki dzīvo biomājās, taisītās no sūdiem.
Bet mēs sūdus raujam kanalizācijā. Vajadzētu pārņemt praksi dzīvot biomājās.
Nav jau runa par kāda arhitektoniskajām prasmēs no sūdiem taisīt savrupmājas, bet ir runa par to, ka šobrīd kā beidzas valsts atbalsts tā biogāzes stacija, kas ražo elektrību taisās ciet, tātad, biogāzes stacijas, nav rentablas, bez valsts atbalsta.
Līdz ar to biogāzes staciju nerentablitāti un pie viena OIK, kā arī CNG autouzpildes staciju neesamību var atrisināt ar, to ka tiek padarīts CNG gāzes auto nodoklis mazāks un tas izbeigs apburto loku, kas patlaban ir:
- nav tur uzpildīt CNG automobīlim,
- OIK (tā teikt, kur visi sametās miljonāriem),
- nerentablas biogāzes stacijas.
Zviedri to zin tāpēc viņiem 90%. Lēnie igauņi arī jau to saprata - www.gaas.ee/en/eesti-gaas-was-the-first-to-launch-biomethane-sales-in-estonia/
Kāpēc jātaisa kaut kas tāds, kas nav rentabls?
Ja grib dzīvot ekoloģiski, jādzīvo kā Tiebelē.
Viss pārējais ir cirks un naudas izšķērdēšana.
Ir valstis, kurām naudu nav kur likt. Ir budžeta pārpalikums un ir jādomā - dzīvot zaļi, vai nopirkt bomzim bikses. Bet pie mums ir jārada infrastruktūra, jālabo medicīna, utt.
Biogāzes ražošanai ir vēl viens aspekts - ekoloģiskais. Metāns, kas rodas, sadaloties sūdiem, augu atliekām un speciāli audzētai biomasai, piemēram, kukurūzai, ir 20 reizes kaitīgāka SEG gāze, nekā CO2. Tāpēc ir labi to sadedzināt, nevis palaist gaisā.
Tikai , atšķirībā no CO2, kurš var dzīvot atmosfērā tūkstošiem gadu, metāna molekulas vidējais dzīves ilgums atmosfērā ir 12 gadu. Un vēl: daudz metāna nāk no liellopu aizmugures gala, tikai to būtu pagrūti savākt.
Pirmkārt - nejauc divas atšķirīgas lietas - izmantot to metānu, kas kādā citā procesā rodas kā blakusprodukts un speciāli ražot metānu dagvielas vajadzībām. Otrkārt - par tām 20x kaut ko ļoti muldi - lai tās pamatotu, tev pašam būtu jānorauj podā sava iepriekšējā sludināšāna par vienatomu un divatomu gāzu atšķirībām.
"Biogas is a gas released as a result of fermentation processes that consists mainly of methane and carbon dioxide "--
Re, biometānam kā balasts nāk līdzi arī oglekļa dioksīds, interesanti, cik % metāna tajā maisījumā vispār ir. Vispār, visjēdzīgākās biodegvielas varētu būt metilspirts un etilspirts.
CNG Gāze kur?
Labdien, atdzinu auto no Vācijas ar CNG - bio-gāzi ,jeb debasgāzi (kā kurš sauc.. nu tā krutā.. x200 saspiestā)
Jautājums vienkāršs kur LV var uzpildīt? Kādi ir kontakti? dzirdēju nav daudz vietu.. atradu pagaidām vienu pie VEF. bet tur tik no rīta un x3 nedēļā... galīgi neder.. Kāds var pateikt kur var uzpildīt?
P.s auto nopirkts, mainīt netaisos. varat nekomentēt izvēli.
Braucu ar Volvo