BMW X3 2018 / 2019 foto:
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
BMW X3 2018 / 2019 foto:
Liels kā X5, dizains konservatīvs, no skata nepateiksi, ka jauns modelis. Sportiska gaita, laba dinamika - viss, ko sagaidam no BMW.
Jā, tas ir BMW! Interjers nepievils pat pašus prasīgākos..... Piekare - ideāla, bagāžas nodalījuma ietilpība OK, dinamika - nav jautājumu, aizmugurē garus cilvēkus lūdzu nesēdināt.
BMW atkal trāpa tuvu desmitniekam.Perfekta vadāmība, ļoti laba dinamika. Ideāli strādā piekare. Un tagad X3 jau tiešām ne katrs var atšķirt no X5.
Ar vairākiem auto “Gada auto” Turaidas testos nebraucu, jo biju tos mēģinājis un aprakstījis (Latvijas Avīzē) jau iepriekš. X3 turklāt tika testēts daudz sarežģītākos ceļa apstākļos – sniegotos Kangaru kalnos. Te fragmentiņš no toreiz teiktā.
Lieku grupā “dream car”
Tā rakstīju pēc piektās sērijas “BMW” testa pagājušā gadsimta beigās. Un tas tiešām bija laiks, kad šī marka gandrīz vai vienīgā spēja novest līdz ekstāzei (pārspīlēju mazliet, protams) precīzas auto vadāmības gardēžus. “Mercedes” tolaik bija mazliet smagnējs, pārāk akadēmiski komfortabls, “Audi” un citi tikai mācījās tikt galā ar priekšējās piedziņas grēkiem un reakcijām stūresratā. “Bembi” varēja spēlēt kā vijoli.
Šī firma bija neapšaubāms līderis tagad visiem pazīstamo un pierasto elektronisko drošības sistēmu jomā. “BMW” bremžu antibloķēšana bija pirmā, kas mācēja šo spēku dozēt precīzi uz saķeres robežas, nevis pārmēru dzēst. “BMW” radīja diferenciāļa elektronisku bloķēšanu, kas ļāva pārliecinoši braukt sniegotā kalnā. “BMW” konsekventi turējās pie principa – komfortablam braucienam svars ir nepieciešams – un pat mazāko, trešo sēriju, par spīti ekonomijai, būvēja smagāku par pusotru tonnu. Un tā tiešām brauca izcili. Zinu, jo man “BMW Compact” (3. sērijas hečbeks) piederēja vairākus gadus. Un šķīros es no šīs brīnišķīgās rotaļlietas tikai tāpēc, ka secināju – šosejas ātrgaitas potences Latvijā nav realizējamas. Iespēju iebraukt mežā, kas mani vilināja aizvien vairāk, toties pietrūkst.
Ar cieņu un apbrīnu gan jāatzīmē, ka jaunais (2017. g.) “X3” neizskatās ne pārlieku liels, ne smags, ne uzpūtīgs. Tā dizains, manuprāt, ir izdevies rāmi solīds, piemērots cilvēkam, kurš vēlas distancēties no firmas zīmi vajājošām nevalodām. Ne miņas no “X6” vaļībām.
“BMW” allaž bijis askētisku kokpitu karalis. Nekā lieka, nekā uzmanību no ceļa novērsoša. Auto salons nav mājas koncertzāle. Labi, ka šī tradīcija tiek sargāta. Jaunais “X3” nav meties modīgajā cīniņā par “multimediju” pārsātinātību. Viss nepieciešamais te, protams, ir. Bet ar mēru. Neuzbāzīgi. Un vecos, labos (bez ironijas) laikus neaizmirstot (tas par iespēju joprojām spēlēt kompaktdiskus).
Vadāmība joprojām augstāko standartu līmenī. Ar patīkamu pārsteigumu piedevām. Arī “BMW” paveicis to, par ko pērn priecājos “Audi Q2” sakarā. Īsa, pilsētas manevriem piemērota – tikai drusku vairāk par diviem apgriezieniem no atdures līdz atdurei – stūre netraucē relaksēti braukt pa lielceļiem.
Un stabilitātes asistenti joprojām ir izcili. Pa baltu līkloču taku – viegli, brīvi, līdz simtam (un prasa šis vēl!), joslu maiņa citus spīdzinošās aizputinātas šosejas špūrēs – eleganti un precīzi. Paradokss – tieši šī pilnība varētu būt lielākais šāda auto mīnuss. Modrības iemidzināšana. Vai kādas meitenes pieradināšana pie pārlieka, citai tehnikai nereāla ātruma slidenos pagriezienos.
Tātad “BMW” vietu grupā “dream car” saglabāju. To novēlu arī jums. Vienīgi, kā jau teicu, manām reālajām vajadzībām “X3” ir par lielu. Atļaušos pasapņot par “X1”. Vai pilnpiedziņas “Audi Q2”, kas ir vēl kompaktāks.
X3 atkal demonstrē BMW vadamības augstos standartus. Automobīlis labi balansēts un precīzs vadamībā.Patīkami, ka viss ir pārdomāts un vērsts brauciena baudīšanai, lai gan arī tehnoloģiju cienītāji nav atstāti novārtā. Tomēr domāju, ka šajā gadījumā priekšroka tiek dota brauciena baudīšanai.
ezis71
Ja atmiņa neviļ tad dzēstais koments bija uzbrauciens auto testētājiem , par apmaksātu bmw slavināšanu . Tikai izteiksmes valoda parupja .
Kāds nu bija tāds bija, saprotu kad taisnība acīs kož .
Ir robežas, jāievēro šis www.iauto.lv/noteikumi/
Konkrēti kurš punkts tika pārkāpts?
Ja atmiņa neviļ, tad teksts bija apmēram šāds:
"Lai arī man BMW patīk, es tā nelaizītu, pat par lielu naudu..."
Es tā arī nesapratu kāpēc tavu komentāru izdzēsa,pilnīgs sviests.Mans bija pa ģēlu,pārāk asi izteicos par dīvānu ekspertiem.
no skata , kaut kā nekā jauna, vai kādu vecu auto atveduši ?
BMW tur savu kanti, augstākas klases tehnoloģijas, bet atpaliek no MB.
sarunu valoda ar auto - žesti. (MB- jau angliski). Visumā labs, ja neskatās uz cenu.
X3 bija izcils ziemas testos uz ledus, ļoti patīkams arī šajā nelielajā izbraucienā. Ar MB nesalīdzinātu - tur bija citām vajadzībām paredzēti, arī izcili automobiļi. BMW ir viens ieildzis trūkums - tie neatbilst manam dzīvesstilam. Bet ar prieku tajā atgriezīšos nākamajos testa braucienos.
BMW vēlarvien nav zaudējis savu šarmu - likt baudīt braucienu. Gana daudz prieka radītu gan tiem kam tehnoloģijas ir galvenais, gan arī BMW klasikas cienītājiem, jo IDrive vēlarvien paliek nepārspēts ērtības ziņā. Ja tomēr IDrive neiet pie sirds tad ekrāns tagad ir kļuvis skārienjūtīgs.
Vadāmība laba, rada sajūtu ka ceļš zem riteņiem nepazudīs arī lielos ātrumos pa nelīdzeniem ceļiem.
Gaitas īpašības priekš krosovera ļoti labas, man pat liekas, ka x3 bija labāks paātrinājums kā MB CLS.
Vizuāli ļoti nav mainijies, bet šoreiz tas pat varbūt ir labi.
Interesanti cik bmw samaksāja tiem - testētājiem?
Tu esi [cenzēts], es tiešām nesaprotu, kādēļ te atrodies? Patīk smirdēt visu laiku, apmierinies ar roku, kad raksti šos komentārus?
Šis topiks ir arī izveidots tipisku BMW fanu stilā. Atsauksmes tukšas un pārāk labi redzams, kas tās ir apmaksājis. Tādu pamuļķīšu līmenī. Bet šī auto mērķauditorija arī ir bidli, pamuļķi, gopņiki, bandīti un citi krievi.
iAuto rakstīja: Ir robežas, jāievēro šis www.iauto.lv/noteikumi/
nu jā, bet pirmais punkts aka:
1. Portāla lietotājam, veidojot lietotāja kontu un sniedzot informāciju lietotāja kontā, ir jānorāda patiesa informācija,...
PATIESA informācija
Es nesaprotu, kā var slavināt auto, kurš bez nenozīmīgām tehniskām ķibelēm spēj nobraukt vien pāris simtu kilometru, vidējās kļūmes atradīsies vēl pirms būsi ticis līdz tūkstotim, un evakuātora telefona nr nāksies lietot biežāk nekā plānveidā mainīt eļļu šim auto. Kā var džinkstēt par kādu izcilību, un sportiskumu ja šai automātiski nav nekādu kaut cik vērā ņemamu sasniegumu nevienā no starptautiski atzītām sporta disciplīnām vai autobūves sasniegumiem.
Domāts nevis "automātiski" bet automarkas.
Lielākā daļa slavina tāpēc, ka priekšā redz to emblēmu. Slepus aizklātu visu BMW raksturīgo, uzliktu priekšā KIA, FORD vai Citroen zīmi priekšā, tad auto uzreiz nebūtu "ideāli"vadāms, u.tt. Bet kaut kadam mēslam uzliktu zīmi BMW tas uzreiz tas kļūtu lielisks auto. Ta tas ir.
Palasīt pārējos testus rodas subjektīvā sajūta par absolūtu titula " gada auto" bezjēdzīgumu. Ko dod šā gada tituls, ja praksē esi pārliecinājies, ka aizpagājušā gada auto ir labāks, patīkamāks, gaidāmās? Aizpagājušogad torte, pagājušogad- šprotmaize, šogad baranka. Nu vinnēs starp citām barankām, bet ar torti tāpat nevar salīdzināt. Tikpat bezjēdzīgs tituls kā " gada graudainākais biezpiens" vai " gada mīkstākais tualetes papīrs".
Kā izskatītos tests, ja tajā piedalītos arī pēdējo trīs vai piecu gadu uzvarētāji?
Nevis " gaidāmās" bet baudāmāks
Prieks, ka esi erudīts! Pamāci šajā pašā jautājumā Vācijas, ASV vai Japānas utt. Gada auto žūrijas
Jūs jau Māri varat čupoties un vērtēt, vērtēt, vērtēt. Tikai starp mums ir tāda atšķirība, ka es auto izmantoju lai brauktu. Iekāptu, iedarbinātu un brauktu. Dienām, nedēļām mēnešiem. Gada auto žūrijas, neatkarīgi no valsts, tiem piedāvātos auto izmanto lai uzbudinātos. ( Ja gribās pieklājīgi- fetišam). Man nav svarīgi vai izdevās beigt, vai neizdevās
Redz kur piemērs
VW ražojums, par kuru visādu valstu gada auto žūrijas neskopojās ar vērtējumiem un uzslavām. Daudz jūsmīgu vārdu, bet tas sūds nemaz tā īsti par auto nav uzskatāms, jo viņš viekārši var izdomāt nebraukt. Var iekāpt, pajūsmot par salonu, iedarbināt un beigt no baudas ( varbūt pat vairākkārtīgi) ko sagādā podziņu spaidīšana un displeju vērošana. Bet ja vēlies garantēti braukt-esi laipns pārsēdies kādā padsmit gadus vecā lamatā.
Ja Tu nesaproti Gada auto konkursa konceptu, tad pa daļām mēģināšu skaidrot. Tajos nenotiek ne 10 000 km, ne 100 000 km testa braucieni. Ja vari nodrošināt šādus testus 30+ automobiļiem katru gadu un gada termiņā, varu tad tikai apsveikt un izteikt sajūsmu.
Par Tavu piemēru, būtu interesanti Bentayga tests Gada auto ietvaros, taču tas nepiedalījās konkursā.
Ceru, ka saproti, ka ražošanā no tik daudz detaļām var gadīties un gadās brāķi. Tāpēc ļoti svarīgi ir pārdevējiem atbilstoši reaģēt un uzņemties atbildību.
Man personīgi Bentayga liekas viens no pārmaksātajiem modeļiem, maigi sakot man tas nepatīk un neredzu tur 200 000 eur +
Par Uruss uz tās pašas Audi Q7 bāzes maksā 150 000+
PS: ja nepamanīji, tad šajā tēmā diskusija ir par BMW X3
Te būtu atbilstošā tēma šai diskusijai www.iauto.lv/forums/topic/27517-latvijas-gada-auto-2019
Pēc vispārcilvēciskiem standartiem to x3 nāktos salīdzināt ar xc,q,crv,,cx vai visnaz ar to plaši reklamēto vē60krosskauntrī.Citādi nudien izliekas, ka cilvēks pēc kaitinoši/nogurdinošas testa dienas beidzot vienīgajā normālajā auto iekāpis.Tāds gauži neliels ir tas mierinājums attiecībā pret tiešajiem konkurentiem- tik vien skaidrs, ka jaguāra džips iekšā smird pēc lētuma un ka micubiši līdzīgs 36k vērts izstrādājums izskatās pēc kolhoza un lēkā kā vecs āzis pa ropažu šosejas mūsdienīgo segumu...
Ar bmw nav nācies braukt . Vienmēr nākas dzirdēt ..izcila..... la lla ko jau te rakstīja ...
Un te atceramies blakus topiku par LEAF , cik rakstošie spalvas mestari bija apdziedājuši šo ( un vispār elektro ) klusums , klusums . un vēlraiz klusus . Kā iekāpu tajā leefaa tā visas manas ilūzijas sabruka . Akustiskiskais šoks .
Un kaut kā nelabas aizdomas ,ka ar šiem premium izcilo ,klusumu ,vadāmību .... būs tas pats .
Es nesen teicu ,ka nekad ar premium neav braukts . Tomēr ir braukts . Pirms 10 gadiem kādas 3-4 nedēļas ar lexus IS D kaķi gan vasarā , gan decembrī . Pēc kura pārsēdos ravā .. acīm redzami tas premium neuzrunāja . Cena bija līdzīga
650 rakstīja: Pēc vispārcilvēciskiem standartiem to x3 nāktos salīdzināt ar xc,q,crv,,cx vai visnaz ar to plaši reklamēto vē60krosskauntrī.Citādi nudien izliekas, ka cilvēks pēc kaitinoši/nogurdinošas testa dienas beidzot vienīgajā normālajā auto iekāpis.Tāds gauži neliels ir tas mierinājums attiecībā pret tiešajiem konkurentiem- tik vien skaidrs, ka jaguāra džips iekšā smird pēc lētuma un ka micubiši līdzīgs 36k vērts izstrādājums izskatās pēc kolhoza un lēkā kā vecs āzis pa ropažu šosejas mūsdienīgo segumu...
Nu paga paga - šitam vismaz ķīselis ir ar sešiem katliem, kamēr pārējajiem četri, izņemto vēl lolvo, kam ir četri un viens iedomu katls...
viencexperc rakstīja: Lielākā daļa slavina tāpēc, ka priekšā redz to emblēmu. Slepus aizklātu visu BMW raksturīgo, uzliktu priekšā KIA, FORD vai Citroen zīmi priekšā, tad auto uzreiz nebūtu "ideāli"vadāms, u.tt. Bet kaut kadam mēslam uzliktu zīmi BMW tas uzreiz tas kļūtu lielisks auto. Ta tas ir.
Nē tur ir cita fiška - tas demo auto ir toptop modelis, kuram toptopošanas rezultātā cena ir tāda, ka neviens nepirks. Nekad! Savukārt nopērkamais auto ir demo auto rezultātā smagi pārvērtēts draņķis. Principā ja KIA vai FORD piedarbinātu savu R&D komandu uz viltošanu, būtu tāds pats rezultāts. Resp ja Stingrey ieskrūvētu Ceed, visi eksperti aiz sajūsmas lauztu krēslus. Bet nu pārdot to nevarētu nekad.
Parasti visi ražotāju demo auto ir top komplektācijās arī Ford, Kia, pat Dacia
Tikai atšķrība tā, ka Dacia top komplektācijas ir pilnas ielas, X3 neviena. Resp Dacia top komplektācija ir normāls auto par normālu cenu, X3 top komplektācija ir lielisks auto par nenormālu cenu. Ielienot cenu zonā, kuru pircējs ir gatavs maksāt, izlien ārā āža kāja - ar roku skrūvējami logi, krēsli bez sānu atbalstiem, 13" riteņi, etc
Kā reiz premium auto un, it sevišķi, BMW braucēji savus jaunos auto Latvijā nokomplektē diezgan pilnus vai arī ņem tā saukto business edition ap 59 000 eur.
LVM Dusteri braukā diezgan pliki.
Eidi, tu smejies vai kā? Ja tādas labi aprīkotas dacītes eksistē, tad tikai tajos gadījumos, kur vai nu dīleris rīkoja akciju/atlaidi, vai arī ja pirmais īpašnieks bija tev līdzīgi domājošs indivīds, jo, kā jau tu pats apraksti - par labi aprīkotas dacītes cenu sanāk pliks fofāgens, un līdz ar to tiek paņemts tas, un nevis dacīte. Vēl tāds mazs sīkums ka dacīte ar motoru nav nokomplektējama - var ieķeksēt aprīkojumā knibuļus, bet motoru nāksies šrotā celt ārā no kādas maksts, vai arī esošo borēt un čipsot.
Nu lab. Par Dacītēm es neko īsti nezinu. Bet VAG premiumu ar ietaupītu komplektāciju esmu redzējis atliku likām (t.sk. skrūvējamus logus aizmugurē). Ir nožēlojami. Bet daži alternatīvi apdāvinātie ar to lepojas - esot apčakarējuši pārējos idiotus, kas esot samaksājuši par nevajadzīgām lietām. Un attiecīgi līzinga laikā sanāk ne tikai kāposti, bet arī kartupeļi.
Tad labāk tomēr adekvāts auto. Visās nozīmēs adekvāts.
Tu, iespējams, neesi pamanījis, bet pēdējos 20 gadus lielākoties tādas mašīnas nāk nokomplektētas ar kondišu. Cik bieži tu, sēžot pie stūres, mašīnā ar kondišu, virini aizmugures logus? Pat var iztikt bez kondiša, tāpat ir gadījies redzēt mašīnas kam no nelietošanas aizmugures elektriskie pacēlāji nedarbojas... Un ja mašīna ir uz dažiem gadiem, nevis uz nenosakāmu bet ilgu laikaposmu - kāpēc maksāt par nevajadzīgām lietām?
Un vispār ironiski - tu, jūsmiņ, šad un tad mēdz par hondām jūsmot - vai nav savādi ka to pašu kiviču, kura ķebļus tu nesen vienā tofikā apjūsmoji, vismaz 95% pircēju nopērk ietaupītā, neadekvātā komplektācijā? Uz tā fona jauns golfs kam aizmugurē ir airi pastāv maliņā...
Par dacīti - nedēļas nogalē sanāca nobraukt 150 km ar mana mācītāja 10 gadus veco septiņvietīgo logana universāli. Aprīkojums - stūres pastiprinātājs, centrālā atslēga, vadītāja gaisa spilvens [biju pārsteigts ka 2008. gada mašīnai varēja nebūt pasažiera spilvens], mehāniski lukturu korektori, pelnu trauks. Maģis ir necils JVC disku maģis, tātad no salona tā miza izbrauca bez tā. Motors 1.6, nezinu vai niknākais vai nē - pieņemu ka tā komplektācija bija bāzīte priekš vēlāka universāļa, jo puse to lietu ietilpst otrajā aprīkojuma līmenī. Pelnu trauks varēja būt aprīkojums, es savulaik sen, apskatoties tā modeļa komplektācijas lapu, par to ierēcu, tagad sapratu, kā tas tā nākas - tai mašīnai pie ātrumkloķa ir piepīpētājs un divi padziļinājumi glāzēm - pelnutrauks ir melnas plastmasas trauciņš glāzes formā, ar vāciņu uz atsperi un iekšā metāla gabaliņu, pret kuru ļuļķi nodzēst - ja nepaņēmi pietiekami krutu komplektāciju, no salona izbraucot mašīnu, tas trauciņš nebija mašīnā ielikts...
Šodien gan jau bāzītē tās visas lietas nāk...
Par tām plikajām mašīnām un ekstrām jau tīri gaumes lieta. Cits brauc ar papīra karti, cits no aliexpress pasūta telefona turētāju, bet cits tomēr grib vismaz android/apple savienojamību info sistēmai (ja ne iebūvēto navigāciju).
Tur jau tas ir, ka diezin vai kāds pirks "ideālu" un "nokomplektētu" jaunu x3 par 60k.Iespējams ka daži atsevišķi bmw cienītāji viņu nopirks tikai dēļ tā, ka viņi to var "atļauties".Varbūt uzdāvinās savai sievietei vai tamlīdzīgi- tā, lai jauns un pašam mazāk rūpju, kad lietotais uz servisu jāved. Jebkurš cits uz "ērtībām" vai "iegribām" orientēts viduvēji turīgs potenciālo 60k "turētājs" nopirks labāk pāris g vecu lietotu x5 vai x6 pa 35k.Kā arī, viņš nekad nepirks jaunu neko no tiem te vairumā izreklamētajiem bezmotora un bezsalona draņķiem par cenu "sākot no 15", kā te lai daži Diplomēti Demagoogi necenstos to fufeli pierādīt.
Es domājutu par zemu tēmē. "žurnālistu" komplektācijas x3 IMO mierīgi sasniedz 110k. Un te jau pat BMW jūsmiņam viss nošļūk. Tāpēc tiek pie'ņemts lēmums drusku ietaupīt un "sava sieviete" saņem "vairumā izreklamētajiem bezmotora un bezsalona draņķiem" par 35 k, bet ar BMW riņķi.
Ap 50 000 eur tās cenas parasti grozās, ap 100 000 eur pirms gada bija BMW 5.sērija nokomplektēta, kuru gan LV visticamāk nepirks.
Bet ar kādu biznesa veidu ir jānodarbojas vai cik ļoti nodrošinātam ir jābūt, lai par 100k atļautos iegādāt auto, kurš jau pēc 2 gadiem un praktiski neatkarīgi no nobraukuma maksās labi ja 45k ???
Iedodiet Luuudzu prognozi- cik maksās 3 gadus vecs x3 ,tas sākotnēji 55k vērtais, kad būs "pienācis laiks" no viņa tikt vaļā.Nu tā godīgi un vaļsirdīgi- kādi ir atlikušās vērtības vai reālās vaļā/tikšanas naudiskie varianti ??
šādus auto nepērk bet nomā, un pēc 1-2 gadiem atdod atpakaļ un ņem nākamo nullīti, bez apstājas maksājot konstantu mēneša summu, vienmēr braucot ar jaunāko premiumu un neiespringstot par remontiem vai uzturēšanu
ja cilvēkam ir 100k un smadzenes tad mašīnai viņš atvēlēs kādus 20k un pārējos 80k ieguldīs biznesā un ar tiem nopelnīs vēl 80k
Aaa, tad redz kaaa.Tu labāk pastāsti ,cik Tavupraat maksā noma 100 k vērtam auto pie noskrējiena tāda kkur viduveeji statistiskaa 30k gadā.Protams, ka viņš atvēlēs 20 vai 30 vai 40 vai,pareizāk , tik,cik viņš grib, bet neba jau jauna bezmotorbezsalona suuuda iegādei par 20k sākumcenu, ko viņam visapkārt cenšas iestumt pa visiem galiem un iestāstīt cik tas esot smuki un labi.
Kurš runā par mazmotora sūda iegādi? 20k ir ko cilvēks ir gatavs atvēlēt premium auto iegādei gadā vai divos, tad ņem nākamo un tam atvēl tik pat. Tāda ir pamatdoma. 20k piecos gados nosedz 100k auto vērtību, bet tiem cilvēkiem nav interesanti pat 5 gadus braukt ar auto, ja var paņemt katru gadu jaunu, maksājot drusku vairāk par nomu.
Ā, tātad tas "cilvēks" var atvēlēt 20-30k par 1mo lietošanas gadu, otrs cilvēks vēl 20 par otro gadu, abet "trešais" cilvēks, kas to 3g vecu un turīgās rokās pabijušu, garantijā dāsni apkalpotu paņem pa 40, tas jau ir galīgs lochs, vai ne ? Attiecīgi, no tiem arī "mācās" mazturīgākie viņu "draugi"- tie paņem pa 20k sev domāto bezmotoru, 3 gadus "pacieš jauna auto ērtības" un rezultātā atdod par 8k.Acīmredzama "ekonomija".Pat ja nevis atdod bet gudri "iznomā".Derētu gan paskatīties, cik tad maksā tāds te "iznomāšanas prieks", ja cilvēks gatavojas gadā nobraukt piem 40kkm...
Tads pasivi agresivs izklausies, tev viss kartiba? Piedod ja kaut ka aizskaru tevi, ej drosi perc trisgadigu auto pa 40k un tad brauc ar vinu 40kkm gada un priecajies par ekonomiju vai kas tev tur sanak, veiksmi
Es tak "atkal" netaisos ar tevi strīdēties, vnk naivi pajautāju viedokli.Man te visapkārt ir pilna iela ar +/- trīsgadīgiem auto aptuveni +/- šādā cenā.Un neviens nav ne nosprādzis nedz uzsprādzis.
Te ir atbilstoša tēma šai diskusijai www.iauto.lv/forums/topic/27539-jauns-auto-lidz-60-500-eur-kurs-tos-perk
viencexperc rakstīja: Lielākā daļa slavina tāpēc, ka priekšā redz to emblēmu. Slepus aizklātu visu BMW raksturīgo, uzliktu priekšā KIA, FORD vai Citroen zīmi priekšā, tad auto uzreiz nebūtu "ideāli"vadāms, u.tt. Bet kaut kadam mēslam uzliktu zīmi BMW tas uzreiz tas kļūtu lielisks auto. Ta tas ir.
ar taviemnosauktajiem iekāpjot iekšā kis, ford nemūžam nesajauktu, tiem ir loti salona kvalitates atskiriiba ,kur bmw ir galvastiesas paraaks, varbuut vareetu sajaukt ja iekaptu audi, vai mb, un tapeec Tavi nosuktie nekad nebuus lieliski auto, bet lai uztaisiitu kvalitatiivusalonu tad tiem cena arii paugtu ,
Vīri, ko tur diskutēt, piesakieties un izbrauciet! Tādā salīdzinošā testā ātri rodas izpratne lielajās līnijās. Nākošais testa brauciens 22.septembrī!
viencexperc rakstīja: Šis topiks ir arī izveidots tipisku BMW fanu stilā. Atsauksmes tukšas un pārāk labi redzams, kas tās ir apmaksājis. Tādu pamuļķīšu līmenī. Bet šī auto mērķauditorija arī ir bidli, pamuļķi, gopņiki, bandīti un citi krievi.
Kārtējais gudrais komentārs no "eksperta", likās, ka tas postpadomju stereotips par mērķauditoriju ir pārvarēts, bet nē. Nekas, vismaz jaunu vārdu iemācījos - bidls
BMW-X3 ar 3 litru 265 zirgspēku turbodīzeli... Ar šo auto braucu posmā Iecava-Ceraukste... Brauciens radīja vienkārši sajūsmu... Ja man no testa dienas auto būtu jāizvēlas vienu braucienam uz Horvātiju, tad tas būtu BMW-X3, bet Mercedes-CLS 350d paliktu otrajā vietā.
Ja,teiksim, tev šodien piederētu šāds 4g vecs x3 ar tiem 625 zirgspēkiem un ja tev (šodien)nebūtu pie rokas akurāt lieku 65ke šādam jaunam x3, PRET KO no tiem sevis iepriekš te apjūsmotajiem 1,0litr tu viņu mainītu? Kuru no tiem Tu būtu ar mieru "paciest" turpmākos savus 6 gadus, ikdienā katru dienu atceroties kā "bija", kad tu (kādreiz) brauci uz Horvātiju ar savu bijušo x3 ?
Pirktu košas krāsas Hyundai-Kona ar 1 litra 120 zirgspēku turbomotoru.
Tur jau tā lieta - ja apkārt mētājas 50-100 pakas, tad jau nav problēmas nopirkt tiešām patīkamu auto. Cits drusku lētāks, cits drusku dārgāks. Bet vai šādās cenu kategorijās vispār ir auto par kuriem varētu teikt, ka slikts, pliks, nav patīkami braukt vai kā tā? Nu varbūt vienīgi neinteresants (garlaicīgs).
Es ikdienā braucu ar parastu piekto golfu - man pat nevajadzētu iesēsties pie bagātīgi aprīkota x3 stūres, lai būtu sajūsmā, pietiktu ar 3x lētāku jaunu auto, kam jau visādas labas fīčas būtu utt. Domāju, ka VWfanam arī varētu būt līdzīgi pārsēžoties no vāji aprīkotas un salīdzinoši mazjaudīgas ikdienas fabia/jazz uz jaudīgu un bagātīgi aprīkotu bmw x3.
taaneko rakstīja: Es nesaprotu, kā var slavināt auto, kurš bez nenozīmīgām tehniskām ķibelēm spēj nobraukt vien pāris simtu kilometru, vidējās kļūmes atradīsies vēl pirms būsi ticis līdz tūkstotim, un evakuātora telefona nr nāksies lietot biežāk nekā plānveidā mainīt eļļu šim auto. Kā var džinkstēt par kādu izcilību, un sportiskumu ja šai automātiski nav nekādu kaut cik vērā ņemamu sasniegumu nevienā no starptautiski atzītām sporta disciplīnām vai autobūves sasniegumiem.
Tev vispār ir bijis BMW?
Vot šos plānprātiņues es nesaprotu.
Ar 2013 gada 5. sēriju esmu nobraucis virs 80k, bez neviena defekta, kad auto pirku tam noskrējiens bija zem 100k, ko Tu šeit murgo par kaut, kādiem tehniskiem defektiem?
Tur jau tā lieta, ka no šejieniešiem praktiski neviens nebrauc ar pēdējas desmitgades bmw, bet muldēt prot visi, lai gan aiz ta visa slēpjas pavisam, kas cits!
Skaidrs, ka cilvēkam, kurš nekad nav redzējis bāni, vai arī pa to ir vilcies pa labo malējo, nekad neieskaidrosi atsķirību starp vācu trijnieku un visādiem tur mazda, fordiem, hondām utt, tas ir vnk bezcerīgi. Bet pirms dirst, varbūt vajag padomāt, kā ir ar konkrēta viedokļa pamatošanu! Nu ar, ko tad pats brauc?
Sāls ir iekš tā, ka "vajag" ieradīt cilvēkā nemieru un likt viņam "domāt" par neatliekamu vajadzību aiznest savus tos 19k uz to Kundaju vai (jo lielākiem lohiem) 35k uz Micubiši, lai ieķert to hlamu ar 11l patēriņu un 12sek ieskrējienu.Tajā pat laikā, ja tiešām "nebūtu kur likt" pēcgarantijas 5er, tas Bmw sen būtu bankrotējis, pie kam kopā ar visiem saviem dīleriem un klientiem.
BMW X3 tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019
Jaunais BMW X3 2018 / 2019, kāda pieredze?