Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volvo 850

Volviks Reģ.: 24.07.2003

Piedāvāju šeit padalīties pieredzē par remontiem u.t.t. tieši šim modelim.

 
Gvido28 Reģ.: 19.04.2004
0 0 Atbildēt

Arnijs rakstīja:Gvido 28.... Kas ir treshaa remonta bliive galvai Kur taadas mulkjiibas saklausiijies?

Pirmā razmēra blīve, otrā un trešā. Nāzinu kas kā, bet kad savam pirku biezāka vairs nebija dabūnama. Blīves malā robeļi iegrauzti, lai rodas skaidrība, kas stāv. Ja pareizi sapratu, tad ja norauj bašku nostam, jāliek ir jauna un biku biezāka nekā ir bijuse iepriekšējā.

P.s. Nepajautāju kāpēc, bet tā man teica gan māsters, gan gudrā grāmatā ( katalogā) rakstīc bija.

Yonas! Nevaru pateikt cik viņu kopā, bet kad Sviestcam provēju pasūtīt, jams kā nelabais no krusta baidījās un pātarus skaitīja.

Varbūt aiz tā iemēsla, ka velkot "špiļkas" viņas tomēr staipās un čuguna galva jau arīdzan jokus taisa.

kaspx Reģ.: 08.04.2005
0 0 Atbildēt

curmis; Crash Tagad pie +4/+6 ir tā ka pielekt jau pielec bet ne tā ka tik pagriez atslēgu un ir, drusciņ jāpazāģē (4-5 sek); Piestartējot nogriežas neliels dūms un tad pazūd, bet kā kuru reizi (atkarībā no skursteņa tīrības laikam)

Gvido28 - āķis ir bet baigi maz dilis (melna krāsa virsū), universāliem āķi liekot pie pirkuma vai grib vai nē

Kamēr ies tikmēr braukšu, tad arī sākšu ķēpāties. Laikam jāsāk ar kompresijas mērīšanu un smidzinātāju maiņu, ja būs nepieciešams. Biju MM par zobenes lietām, uzskatīja par vajadzīgu nomainīt tikai 1 rulli un pašu siksnu. Vēl nav mainīti gaisa un degv filtri.

Taisnība ka padūmo tad kad turbīna sāk griezties.

Paldies visiem par komentiem

Gvido28 Reģ.: 19.04.2004
0 0 Atbildēt

kaspx rakstīja:curmis; Crash Tagad pie +4/+6 ir tā ka pielekt jau pielec bet ne tā ka tik pagriez atslēgu un ir, drusciņ jāpazāģē (4-5 sek); Piestartējot nogriežas neliels dūms un tad pazūd, bet kā kuru reizi (atkarībā no skursteņa tīrības laikam)

Gvido28 - āķis ir bet baigi maz dilis (melna krāsa virsū), universāliem āķi liekot pie pirkuma vai grib vai nē

Kamēr ies tikmēr braukšu, tad arī sākšu ķēpāties. Laikam jāsāk ar kompresijas mērīšanu un smidzinātāju maiņu, ja būs nepieciešams. Biju MM par zobenes lietām, uzskatīja par vajadzīgu nomainīt tikai 1 rulli un pašu siksnu. Vēl nav mainīti gaisa un degv filtri.

Taisnība ka padūmo tad kad turbīna sāk griezties.

Paldies visiem par komentiem

Ja uz zāģi velk, sāc ar sprauslu riktēšanu. FILTRUS maini - baltais dūmelis => gaisa par maz un nepareizi degvielu spricē. Sprices man Iecavā sariktēja un kompresiju notestēja >>> pie max 24 min vienā 20 (jaunam +- 3, bet šķīlās labi. Ja nejūti vilkmi pēc šitām opcijām, tad Šmerļa ielā 3 ir lādzīgi veči, kas pieriktē.

P.s. Padzīvojušam dieselītim iesaka uzsildīt sveces, tad izslēgt un sildīt otreiz. Atvieglo piešķilšanu.

Gvido28 Reģ.: 19.04.2004
0 0 Atbildēt

jaunam kompresija 3 8

Nepatīk 8 un ) taisa

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Taaaks Izgliitojoshs texts diizelju galvas bliivees

Gvido... Ja uzraadiisi man gudro graamatu, kaste T no manis (protams autoritatiivu izdevumu, nevis "lasiitaaju pieredze"

Galvas bliives biezums kompensee virzulju augstumu, kursh izbiidaas virs bloka, kad virzulis atrodas AMP, un nav atkariigs no taa, cik reizes tiek sliipeeta galva! Shis biezums(robinji) ir jaaieveero visu laiku , kopsh tiek mainiitas bliives! Skruuves ir jaameera! Un skruuvju garums gan ir atkariigs no galvas sliipeeshanas!!! Jo nosliipeejot galvu, par tikpat lielu veertiibu buus vajadziigas iisaakas skruuves. Protams, ka tur ir rezerves, bet nebuus nekaads briinums, ja peec 5taas sliipeeshanas reizes skruuve atmetiisies blokaa un galvu pievilkt nebuus iespeejams .

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Yonas rakstīja:Arnij,

Galvā nav degkameras? Degkameras virzuļos?

Ir gan taa, gan taa.... Bet kaads tam sakars ar bliivi?

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

Yonas rakstīja:

Arnijs rakstīja:

Yonas rakstīja:Arnij,

Galvā nav degkameras? Degkameras virzuļos?

Ir gan taa, gan taa.... Bet kaads tam sakars ar bliivi?

Ja degkamera galvā, tad tak noslīpējot galvu viņas tilpums samazinās. Un tad biezāka blīve to kompensē.

Teorija pareiza! Bet par visiem 100 zinu, ka ar bliives biezumu kompensee tikai virzulju izbiidi, kas ir nemainiigs lielums... Par to var paarliecinaaties, ja peerk bliivi pie autorizeetajiem. Neviens pat neprasiis, kaadu veelies, bet iedos kaadai jaabuut

Tas jau teoreetiski pat labi, ka palietotam motoram ar sliipeeshanu nedaudz pacelj kompresiju

Gvido28 Reģ.: 19.04.2004
0 0 Atbildēt

Salīdzinoši var teikt ka galvā nav tās kameras, bet nu biķītis ir.

Vārstu / virzuļu satikšanās manam nedraudēja, tāpēc tapa likta tā pati 3 izmēra blīve.

Vārstus un sēžvietas pieslīpēja > tātad vēl biku iekšā ielīda. Pēc tam regulējot vārstus, māsters teica, ka nu tas jau ir viss. Galējā robeža, plānākajām tabletēm vēl slīpēja nost ~0.5mm.

Alex-GT Reģ.: 26.07.2002
0 0 Atbildēt

2 kaspx

nu mans ar jau kops augusta braukaa ar 850 tdi...

par to starteesanu 4-5 sec..man tas pats vien ir...biju aizbraucis liidz servim(man liekas renceenu ielaa...) tur dzeki jau gadiem njeemas ap dieseliem...aprunaajos...un man paskaidroja..kaa ar siem motoriem taa meedz buut un tas nau tragiski un ka nevaidzeetu satrauktis... bet ja masiina starteesies normaali pie +5 liidz -5 graadiem...tad viss ok...jo taaa ir kritiska temp. shim motoram.... nu tas taaa informacijai.

PS

nu ko nobraucu jau 6tkm vareetu teikt tiiri pa riigu...

pagaidam viiss oki doki...paterinsh 8-9 L/100km (ak ja un braucu ar Ru diesel) ikdienas marsruts zolitude - teika... kas veel... nu shonedelj mainiishu termopstatu jo shaja marsrutaa motors negrib nifiga uzsilt....

kaspx Reģ.: 08.04.2005
0 0 Atbildēt

Alex Gt

Man darbā jauns opels lec ureiz , tapec es piekasos , bet opelim ir "atras" kvelsveces kas silst sekundi (ceru ka pareizi izteicos)

Paterinsh man ari apt tads pac ap 9 pilseta, nav kompis lai pateiktu precizak. Uz shosi gan tiesham maz ed braucot ar vienmerigu atrumu (100-105km/h) - ap 6.

kaspx Reģ.: 08.04.2005
0 0 Atbildēt

Alex Gt

Vai Tu lej motora 1/2 sintetiku?

Man pilniba sasilst Sarkandaugava-Akmens tilts (ap 7-8km)

Alex-GT Reģ.: 26.07.2002
0 0 Atbildēt

2 kaspx

uguu ellju leju semi sint.

un masn arii uztraucaas par to starteeshanu, jo bija neliela pieredze ar citu diesekl aparatu un taas ar ruuc uzreiz peec atsleegas pagriesanas.... taapeec ar aizbraucu liidz servim...un veel man ieteica kameer ruuc labaak ieksaa neliist

Alex-GT Reģ.: 26.07.2002
0 0 Atbildēt

par to uzzilsanu

man vispar temp. vairaak par 1/3 neceljaas....vienigi ja nu daudz vizinos pa korkiem.....

kaspx Reģ.: 08.04.2005
0 0 Atbildēt

OK, ta vish ir - nav ko kaski meklet , galvenais - apkopes, filtri utt.

man vienmerigi uzsilst un stav tieshi vidu starp min un max (raditajs atrodas horizontali)

A cik tavs noskrejis neesi interesejies vai ari kompis ari sagrozits?

Alex-GT Reģ.: 26.07.2002
0 0 Atbildēt

2 kaspx... nu hvz to noskreejiennu...uz shiltes bija 189000

2 gnoms

moz vareetu popodrobnej par tiem papildus kveelsveceem.... plz

Gunars_V Reģ.: 13.05.2002
0 0 Atbildēt

Jautājums sekojošs: vai S70 un 850 šofera durvju spoguļi ir vienādi? Un vai kādam ir nācies demontēt spoguli (ar visu bleķa pamatni, nevis tikai spoguļa stikla daļu)?

Gvido28 Reģ.: 19.04.2004
0 0 Atbildēt

Alex-GT rakstījaar to uzzilsanu

man vispar temp. vairaak par 1/3 neceljaas....vienigi ja nu daudz vizinos pa korkiem.....

A tev gadījumā nestāv mazo temperatūru vārsts? Viņš pārāk ātri atrauj vaļā lielo loku.

Man ar izdevās uzbukņīt tādu, bet kad sapratu, kas par xxxxx pagādāju vārstu ar vēršanos pie ~90C'. Ja namaldos.

intuks Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Mans 2.5 TDI lec max pāri sekundēs, ja tik aķis labs. Bet uzsilst arī lēnāk nekā vēlētos - pāris km ir jānobrauc. Ziemā vienreiz mēģināju sasniegt normālu darba temp nebraucot - pagāja vismaz 20 min. Temperatūras rādītājs normālā režīmā pa vidu.

Alex-GT Reģ.: 26.07.2002
0 0 Atbildēt

2 gvido

nu nezinu...par to vaarstu...biju piebrauci pie veciem smerljos...apstijas..pataustija ...un noleema ka termostats...nu tuvaakaas dienas mainiishu tad jau redzees....

intuks Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Yonas rakstīja:

intuks rakstīja:. Bet uzsilst arī lēnāk nekā vēlētos - pāris km ir jānobrauc. .

Dīzelis silst lēnāk nekā bendzīnieks. Tas ir normāli.

Tā tas ir , logi ziemā lēni iegūst normālu stāvokli

kaspx Reģ.: 08.04.2005
0 0 Atbildēt

No rītiem palika pavisam grūti pielaist un kā izrādījās - visas kvēlsveces bija beigtas. Pēc kvēlsveču nomainas pielec ljoti ok.

googoo Reģ.: 01.06.2001
0 0 Atbildēt

man ar savākusies virkne jautājumu - pārsvarā gan att. uz ventilāciju:

1. mežonīgi svīst ciet logi. braucu viens, bet sajūta it kā vestu 5 pohainus tēviņus ar drausmīgu peregaru. aizmugurē logi aš balti paliek. cilvēki te ieminējās, ka jāmaina salona gaisa filtrs - tā varētu būt? ja, jā, ta kur šo meklēt?

2. volvim (vagonam) pie aizmugurējā loga ir gaisa restes - experimentēju ar visādiem settingiem - nu nepūš tur neko. klusums. kā pie partizāniem... nez, kas par štelli?

3. volvim ir klimatkontrole. attiecīgi priekšā ir 2 temperatūras regulētāji. pēc manas saprašanas - katrs savai pusei. tb vadītājam i zaķim, kas sēd blakus. grozu blakussēdētājas ripu no 16 līdz HOT un atpakaļ. nekādu izmaiņu. pagrozu savu (šofera) ripu - temperatūra mainās abās pusēs... WTF? kam ta tas otrs kloķis? jebšu kāds kaut ko ir noīsinājis, salaidis pa tiešo?

ne par ventilāciju: pērkot v850, diagnostikā pie rekomendācijām bija ieraxtīc, ka nepieciešama dzinēja skalošana. 2 gadus neklapēju ausi. tagad pēdējā gadā konstatēju, ka kaut lēni, bet za to neatlaidīgi kāpj vidējais degvielas patēriņš. ta nu padomāju, mok tur tok jāpaskalo iekšas, apdegumus noņemt... whatever. kur to darīt? kādās naudās var izvērsties?

jau iepriekš mega liels paļdies

Flints Reģ.: 06.06.2003
0 0 Atbildēt

googoo rakstīja:man ar savākusies virkne jautājumu - ne par ventilāciju: pērkot v850, diagnostikā pie rekomendācijām bija ieraxtīc, ka nepieciešama dzinēja skalošana. 2 gadus neklapēju ausi. tagad pēdējā gadā konstatēju, ka kaut lēni, bet za to neatlaidīgi kāpj vidējais degvielas patēriņš. ta nu padomāju, mok tur tok jāpaskalo iekšas, apdegumus noņemt... whatever. kur to darīt? kādās naudās var izvērsties?

jau iepriekš mega liels paļdies

Kā esi iedomājies to dzinēja skalošanu un kāds tam sakars ar degvielas patēriņu??

PIVS Reģ.: 02.11.2001
0 0 Atbildēt

to: googoo

Man ir lieks jauns salona filtrs, varētu no tā šķirties par Ls 12 (ap 18 veikalā).

googoo Reģ.: 01.06.2001
0 0 Atbildēt

Flints rakstīja: Kā esi iedomājies to dzinēja skalošanu un kāds tam sakars ar degvielas patēriņu??

nu vispā, to neiedomājos es, bet autostars - tā ir viņu diagnostikas lapele. tas nebija domāc ārējā skalošana a la automazgātuve, bet iekšēja - šamie kāreiz teica, ka dēļ tā i man apgriezieni šūpojas etc.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti