Daudz noderiga info ir atrodams saja topika tikai daudz jalasa Tagad diselja pirksanai istais laiks - var labi notestet kaa auksts pielec.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Daudz noderiga info ir atrodams saja topika tikai daudz jalasa Tagad diselja pirksanai istais laiks - var labi notestet kaa auksts pielec.
Varbūt kāds ir saskāries. 850 sedanam aizmugurē kad pašūpo autiņu ir tāds paskaļš metālisks klikšķis kaut kur no piekares, pie tam nevar saprast, no kurienes viņš īsti nāk - no augšas, no apakšas.. Kreisajā pusē tas viss notiek. Visi sailenti ir tipa kārtībā, atsperes veselas.. Meistari groza galvu un ar lomiku neko nodiagnosticēt nevar. Tiesa gan amīšu augšu neviens nav skatījies.. Laikam jau nevarētu būt, ka pats amītis tādu skaņu taisa, ne? Tas tā - jautājums pirms es esmu aizdevies uz MM Ā un vēl ir braucot uz nelīdzenumiem neliela graboņa - arī no pakaļas, un uz ausi šķiet ka kaut kur no aizmugurējo tumbu rajona. Pačekoju ka nekas tur neļurgājas - atliek laikam tikai amīšu augšas....?
moz aukseeie amortu stirprinajumi??
Neesmu vēl tikusi līdz sevisam, bet man jau kādu nedēļu deg lambda zondes lampiņa. Lielāks degvielas patēriņš vai kādas citas izmaiņas nav piefiksētas! Ko tas varētu nozīmēt
ivka rakstīja:Varbūt kāds ir saskāries. 850 sedanam aizmugurē kad pašūpo autiņu ir tāds paskaļš metālisks klikšķis kaut kur no piekares, pie tam nevar saprast, no kurienes viņš īsti nāk - no augšas, no apakšas.. Kreisajā pusē tas viss notiek. Visi sailenti ir tipa kārtībā, atsperes veselas.. Meistari groza galvu un ar lomiku neko nodiagnosticēt nevar. Tiesa gan amīšu augšu neviens nav skatījies.. Laikam jau nevarētu būt, ka pats amītis tādu skaņu taisa, ne? Tas tā - jautājums pirms es esmu aizdevies uz MM Ā un vēl ir braucot uz nelīdzenumiem neliela graboņa - arī no pakaļas, un uz ausi šķiet ka kaut kur no aizmugurējo tumbu rajona. Pačekoju ka nekas tur neļurgājas - atliek laikam tikai amīšu augšas....?
man liekas ka zinu kur joks paskaties vai taa vieta kur stiprinaas atspere klaat pie pakaljaajaa tilta ir kaartiigi pievilkta. Vobshem tur atspere apakshaa pieskruuceejas ar taadu luelu shabu kurai skruuve piemetinaata. un kad tur palauzhas valjaa tad taa pati shaiba neganti grab un arii atspere nedaudz staigaa.
Man tas paraadiijaas peec atsperu nomainjas kad meistars nepievilka normaali to uzgriezni...
Jā ja tīri no skaņas būtu jāpasaka, es arī teiktu ka atspere staigā nevis bukse kaut kāda. Ok, vakarā celsim un skatīsimies...
Labvakar!
Jautājums Volvo spečukiem. Lēnām briestu Volvo 850, 2.5.l 10v, 96.g. ātrumkārbas maiņai ( sāk zvērīgi trokšņot). Vai manuālās kārbas ir vairāki veidi?
1996
850 GLE; 850 Base/GLT; 850 Turbo; 850 R
M56
5 gaņģi manuālā; Koping Engineering, AB Volvo
Robi: (1) 3.38:1 (2) 1.90:1 (3) 1.19:1 (4) 0.87:1 (5) 0.70:1
un
AW42
4 gaņģu automāts; Aisin-Warner (Japan)
Robi: (1) 3.61:1 (2) 2.06:1 (3) 1.37:1 (4) 0.98:1
P.s. Šitās likās visiem 850, S/V70 no 1993>2000 ieskaitot ( M56 līdz 2003).
Ņem par labu. Citas ( vismaz pēc ofic info nekabināja).
Ja ir savienojamas, bet to jāprasa prātīgākiem > 6 robu mehāniskā no S/V 70 un 5 robu automaitc ; 5 robu autostick. Vērojot to, ka paralēli M56 un 5 autostick kabināja - varētu iet iekšā arī tie.
Paldies par info. Es te skatījos vienu Volvo manuāli krievu val. tur rādās, ka ir divas manuālās kārbas M56H turbo motoriem un M56L ne turbo motoriem.
Juze rakstījaaldies par info. Es te skatījos vienu Volvo manuāli krievu val. tur rādās, ka ir divas manuālās kārbas M56H turbo motoriem un M56L ne turbo motoriem.
Atšķiras pārnesumi pirmajam un otrajam robam.
Pagaidi Crash. Tas mums ir prātīgāks šajā modelī.
H / L VARĒTU BŪT
UPS! dažādi metāla sastāvi, bet tā, kā atsevišķas pozīcijas nenorādās.
Tīri teorētiski > ja M56 liek arī AWD autiņam, varētu būt ka kāds mezgls ir ar papildu izturības apgriedu.
Rīts gudrāks par vakaru. Man ir tik daudz, par jauno galu. It kā M55 parādās, bet tā kā nebija 100% infas neliku. Šītās divas ir noteikti.
M55 varētu būt M56L un M56 => M56H, bet tas ir mans pieņēmums.
Varbūt atšķiras sajūgu diski un kurvji. 760 izrādās ir nevis 2 dažādi bet vēl trešais kaut kāds. Redzēšu, kad atnāks infa.
Varbūt kāds ielicis pirms tam ne to.
Gvido28 rakstīja:Varbūt atšķiras sajūgu diski un kurvji. 760 izrādās ir nevis 2 dažādi bet vēl trešais kaut kāds. Redzēšu, kad atnāks infa.
Varbūt kāds ielicis pirms tam ne to.
Gudrajā krievu grāmatā rādās, ka Turbo mot. sajūga diam. 240, ne turbo 228 mm.
Un te arīdzan burtu skaidrojums!
Pagaidīsim.
Kā dziesmiņā : Podožģom maju mamu, podožģom tvaju ma..!
Mozj kāds zin iemeslu par lambdas lampeli 850 dīzelim ('96), iedegas uz šosejas kad apgriezieni lielāki, nedeg pielsētā. Dažreiz iedegas aukstam dzinējam arī tukšgaitā. Lielas šaizes gaidāmas?
Šķiet topikā bija apspriesta. Alex-Gt rakstīja.
Juze rakstījaaldies par info. Es te skatījos vienu Volvo manuāli krievu val. tur rādās, ka ir divas manuālās kārbas M56H turbo motoriem un M56L ne turbo motoriem.
Pag pag tur jaaskataas kaarba ta it kaa viena bet atskjiraas paarnesumu skaitlji. Buutiibaa taa arii ir ka peec nosaukumiem ir taas divas kaarbas kuraam atshkjiraas tikai pirmo divu robu un atpakaljgaitas attieciibas, Bet ir veel taads joks kaa gala paarnesums tad tur tas ir atkariiga no motora un tie L kaarbai ir triis varianti ....4,45:1, 4:1, 3,77:1
Juze rakstīja:
Gvido28 rakstīja:Varbūt atšķiras sajūgu diski un kurvji. 760 izrādās ir nevis 2 dažādi bet vēl trešais kaut kāds. Redzēšu, kad atnāks infa.
Varbūt kāds ielicis pirms tam ne to.
Gudrajā krievu grāmatā rādās, ka Turbo mot. sajūga diam. 240, ne turbo 228 mm.
Tieshi taa turbinieka sajuugs ir krietni lielaaks peec izmeera un 2x daargaaks arii
kaspx rakstīja:Mozj kāds zin iemeslu par lambdas lampeli 850 dīzelim ('96), iedegas uz šosejas kad apgriezieni lielāki, nedeg pielsētā. Dažreiz iedegas aukstam dzinējam arī tukšgaitā. Lielas šaizes gaidāmas?
Lambda zondes lampas iedekshanaas var indiceet vismaz ap kaadiem 100 dazhaadiem defektiem. Visvienkaarshaak ir piesleegties pie kompja un nolasiit kodus un noskaidrot kas tas ir par defektu. Tas var buut gan nepareizs degmaisiijums tukshgaitaa gan arii sprieguma samazinaajums...
Juze rakstīja:Labvakar!
Jautājums Volvo spečukiem. Lēnām briestu Volvo 850, 2.5.l 10v, 96.g. ātrumkārbas maiņai ( sāk zvērīgi trokšņot). Vai manuālās kārbas ir vairāki veidi?
Aa un izskataas ka tafaa variantaa kaarba ir M56H gala paarnesuma skaitlis 4:1
Noteikti buus probleema ar elju kaarbai , jo nekur naf uzraadiita specifikaacija - rakstiits ka jaalej Volvo gear oil. Buutiibaa elja ir parastaa motorelja 5w-40, bet labaak ir liet iekshaa pašķidru sinteetisko (tieshi) aatrumkaarbas elju 75w-80
Paldies, bez diagnostikas tad jau neiztiks. Man ir tadas aizdomas ka katalizators aizgajis ciet, bet iespējams jau ir viskautkas. Odnako negribas auto aiztikt jo skiet ka viss darbojas OK.
Crash rakstīja:
Juze rakstīja:Labvakar!
Jautājums Volvo spečukiem. Lēnām briestu Volvo 850, 2.5.l 10v, 96.g. ātrumkārbas maiņai ( sāk zvērīgi trokšņot). Vai manuālās kārbas ir vairāki veidi?
Aa un izskataas ka tafaa variantaa kaarba ir M56H gala paarnesuma skaitlis 4:1
Iepriekšējo reiz es eļļu kārbai ņēmu Ape Motors. Vismaz viņiem vienīgajiem bija speciālā Motul eļļa Volvo kārbām.
Noteikti buus probleema ar elju kaarbai , jo nekur naf uzraadiita specifikaacija - rakstiits ka jaalej Volvo gear oil. Buutiibaa elja ir parastaa motorelja 5w-40, bet labaak ir liet iekshaa pašķidru sinteetisko (tieshi) aatrumkaarbas elju 75w-80
Sveikini! Varbut kads nojaus kur meklejama vaina ka 850 automatam neiesledzas Winter rezims. Sledzi parbaudiju - liekas ok. ( Varbut kads var ieteikt sakarigu servisu saja joma (nu es te nedomaju MM, smerli un kantora ielu).
Volvo 850
Piedāvāju šeit padalīties pieredzē par remontiem u.t.t. tieši šim modelim.