2 Bambalans
nu mans remonteeja aut. karbu sia VITTRANS
gertrudes 111
talr: 7288038
2 Bambalans
nu mans remonteeja aut. karbu sia VITTRANS
gertrudes 111
talr: 7288038
Alex-GT rakstīja:2 Bambalans
nu mans remonteeja aut. karbu sia VITTRANS
gertrudes 111
talr: 7288038
Kadas tur izmaksas? Un - galvenais - vai paliki apmierinats ar rezultatu?
nu price bija leetaaks nekaa RAAPAaa... ar rezultatu biju apmierinaats...man mainija to solenoidu... darb ja nemaldos izmaksaaja ap 20-25 lvl
AL
Bambalans rakstījaveikini! Varbut kads nojaus kur meklejama vaina ka 850 automatam neiesledzas Winter rezims. Sledzi parbaudiju - liekas ok. ( Varbut kads var ieteikt sakarigu servisu saja joma (nu es te nedomaju MM, smerli un kantora ielu).
Godiigi sakot tas winter rezhiims naf vajadziigs, auto tajaa kustaas kaa taada gruusna govs... uzsaak ar tresho un tad uz ceturto...
Jaa te info ir tik daudz ka ne salasiities, taapee csorry ja atkaartojos
Ir intrese par teerauda diskiem ziemai prieksh 850 volvikja uz 5aam skruuveem!
Kuraa vietaa ieteiktu mekleet ja nav gluzji veelme pirkt jaunus un veikalaa!! Mosh kaadam ir kautkas piedaavaajams, vai kur citi tos ir pirkushi!??
p.s. Ulbrokas riepu servisaa ir beigushies pagaidaam bet citu ideju man nav
www.ss.lv/... . 850-tajam nav nekādi unikālie diski un der arī no citiem līdzīga izmēra volviem, piemēram S/V70. Gan jau ka speciālisti precizēs kādus tur parametrus vajag, bet piedāvājums caur sludinājumiem (lai arī salīdzinoši neliels) tomēr ir. Pats ņēmu komplektu pa 40Ls kādu mēnesi/pusotru atpakaļ.
kobis rakstīja:Jaa te info ir tik daudz ka ne salasiities, taapee csorry ja atkaartojos
Ir intrese par teerauda diskiem ziemai prieksh 850 volvikja uz 5aam skruuveem!
Kuraa vietaa ieteiktu mekleet ja nav gluzji veelme pirkt jaunus un veikalaa!! Mosh kaadam ir kautkas piedaavaajams, vai kur citi tos ir pirkushi!??
p.s. Ulbrokas riepu servisaa ir beigushies pagaidaam bet citu ideju man nav
Topikā par riepu tirdziņu figurēja jaunas NF3 uz 850taa diskiem. Ja vien nav pārdotas, iesp. ka diskus vari sarunāt atsevišķi
sveikas!
sanāca tā, ka ar ziemai noderīgo auto - t.i. volvo 850 - ziemu sagaidīju galīgi nesagatavots. i lai nepārvērstu visu vēl lielākā murgā, man te virkne jautājumu par tēmu: kur, kā, kādās naudās sačiņīt?
1. šofera puses elektriskais spogulis - atņirdzās apsilde. tā kā naktis mans volvo pavada diezgan atklātos laukos, ta pret rītu viss aizpusts, apledojis etc. var jau protams kasīt to visu nost, bet... kāpēc kasīt, ja tam defaultā vajadzēja pašam nokust. ta nu jautājiens - kā šamo var remontēt? vai vispār tur kam tiek klāt? varbūt prātīgāk iepirkt kādu b/u spoguli?
2. lielais / mazais dzesēšanas loks. pirms te izklāstīt savas problēmas pārlasīju te visus volvo forumus (tas aizņēma 1/2 dienu ) i sapratu, ka temperatūras datčikam NORMĀLI būtu jāatrodas uz skalas toč pa vidu. manējais - visulaik 20-30 grādus zem horizonta.... augstāk kāpjam tikai, ja uz valdemārenes kādas 15 min iestrēgstu korķī. laikam jau nav riktīgi??? termostats tu-tū???? jebšu....????
3. dzesēšanas sistēmas skalošana - šito man ierakstīja AS diagnostika pirms 2 gadiem. nesanāca uztaisīt. tagad gribētos. kur to veikt? kādos ciparos? sapratu, ka tai sistēmai ir arī filtrs - cik bieži tas maināms?
4. salona temperatūras datčiki - nojaušu, ka kaut kas gļučī. klimatkontrole to temperatūru gaņī ļooooooti neadekvāti - te karstums, te aukstums. vasarā vispār bi āmen - kondiška dzen patīkamu vēsumu, uzreiz - bljac! un iedzen mani pirtī. pēc izslēgšanas, 15 min pauzes un ieslēgšanas - atkal viss iet ok
5. ne gluži uz ziemas tēmu, bet.... ar sākās vibrēšana bremzējot. mēģināšu pamainīt riepas. bet liekas, ka tomēr lieta būs bremžu diskos - kur ir laba vieta iepirkties un kur laba vieta nomainīt
varianti kā 'tas ir tik elementāri, to var izdarīt pats' nederēs. pirmkārt jau nav kur, otrkārt - dzīvoju ar pārliecību, lai katrs dara to, ko labāk prot. mašīnu remonts nav mana stiprā puse
jau iepriekš tnx
1. Pārliecinies vai strāva pienāk un tad domā par maiņu
2.Izskatās, ka termostats
3.Filtru tur nav un šaubos, ka jāskalo, ja vasarā nekarsa
4.?
5.drīzāk ka ķīlē kāds no cilindrīšiem
Nezinu vai šeit ir īstā vieta vaicāt, bet jautājums ir sekojošs: Ko volvisti domā var 850 (s70) Volvo 2.5TDi motoru. Cik noprotu, šis ir modificēc audi motors, bet kādas īsumā atsauksmes par šo motoru iekš volvo...
Nu googoosanjemies
1.Parasti tiem spoguljie apsilde nojuudzaas sekojoshi - apdeg kantakti starp kontaktspaili un spiraali, viena izeja ir noleest nost spoguliiti un meegjinaat to kontaktspaili pie spiraales pielodeet, vai pieliimeet ar spriegumu vadoshu liimi, vai nopirkt jaunu spoguliiti - tur var nomainiit tikai spoguli ar pamatni, ja nekluudos kaadi kjinieshu razhojumi maxaaja ap 15 Ls
2. Tur tieshaam izskataas peec termostata, iesaku to nomainiit peec iespeejas aatraak jo izskataas ka tas ir nokjiileejis vienaa staavokliii, tikpat labi tas vienaa dienaa var atlekt atpakalj un nokjiileet tikai uz mazo loku un tad buus taa ka karsiisi nepaartaukti un vaariisi dzineeju....
Nomainiit termostatu var pats tur darba ir 15 minuuteem, vajadziigais instruments ir 45 torx. termostats atrodas pie pasha dzineeja bloka aukshpusee tuvaak pie zobenes kur pienaak auksheejaa radiatora truba, atskruubvee nonjem ieliec jauno un pieskruuvee, buus japielej ~1L dzeses shjkjidruma.
3. dzeses sisteemaa filtru naf, ja kaads tef to staastija tad jamais neorienteejas dzineejos vispaar. Dzeses sisteemu skalo sekojoshi - nonjem termostatu un tad atskruuvee kaadu trubu apukshaa nost un tad laizh cauri tekoshu uudeni preteeji parastam teceeshanas virzienam...
4. Klimai pavisam ir 6 temperatuuras deveeji, parasti nekad naf bijis probleemas ar tiem vieniigais ka varbuut virsuu ir puteklji dauc sakraajushies. Defeeji atrodas prieksheejo gaisa izpluudes galos, pie priekshejo braceeju piejershanaas rokturiem (aukshaa) un pie aara temperatuures defeeji...nu kaut kaa taa
5. Ja bremzeejot vibree tad tas parasti noraada uz bremzhu diskiem -parasti priekshaajiem, mode kjiileet ir tikai aizmugureejiem suportiem jo tie ir divcilindru suporti, tos parasti var izjaukt un saremonteet. No diskiem ieteiktu njem Otto Zimmerman diskus tie ir sameeraa leeti un labi diski, labi veel ir Lucas. Teiksim leetos QH,Brembo neieteiktu njemt tie tomeer ir suudi, ja sanaak nauda vari skatiities uz ATE diskiem bet tie buus daargi
Napalms rakstīja:Nezinu vai šeit ir īstā vieta vaicāt, bet jautājums ir sekojošs: Ko volvisti domā var 850 (s70) Volvo 2.5TDi motoru. Cik noprotu, šis ir modificēc audi motors, bet kādas īsumā atsauksmes par šo motoru iekš volvo...
Motors neko naf modificeets, tas taads pats kaads naak ieksh A6. Nedauc modificeeta ir tikai vadiibas sisteema un viss...
Motors ir labs ja dabuun nenobrauktu un nenojaatu. Tomeer pienjemot ka ar dieseljiem visi vairaak vai maazaak tomeer brauc dauc tad nu tas ir sameeraa problemaatiski izdaraams. Ka matoram naf ne vainas tas ir pietiekoshi dinamisks, un ekonomisks.
ir kādas īpašas fiškas uz ko būtu vērts pievērst uzmanību pērkot dīzeļ850-to?
Napalms rakstīja:ir kādas īpašas fiškas uz ko būtu vērts pievērst uzmanību pērkot dīzeļ850-to?
Man domaat ka mators ir tieshi tas uz ko buutu jaapieveersh iipasha uzmaniiba. Vislabaak jamo aizdziit pie diizeljspeciem, lai nomeera kompresijas, apstaas sprauslas, nomeera turbospiedienu utt utt. Elektroniku un piekari vari testeet ieks MM
Kāds tam dīzelim resurs (apm.)? Vai puļimonu izvelk?
benziinnieks toke izvelk, zinu dzheku, kursh joprojaam braukaa ar 1997.g. 850to benziinnieku, uz odometra jau 520000km
klanos, Crash, tavā priekšā! tik izsmeļošu atbildi pat nebiju gaidījis. taču kā jau minēju - teksts, ka to var izdarīt pats elementāri, uz mani neattiecas. zinu, ka sajēgas pietiks to izdarīt - kādreiz drauga garāžā savam ex-300am i motoru cēlu laukā saimnieciskā kārtā i karteri mainīju, bet tagad..... ne instrumentu, ne laika
tāpēc gribētos zināt - pie kā var griezties ar visiem saviem 5 defektu punktiem? kur sataisīs pa normālām cenām un nebūs tā ka uzgriežņi un citas detaļas pēc remonta paliek pāri?
otrs jautājums, kur iesaki detaļas pirkt? kaktu kantori un noname tā kā neinteresē. tik traki ar to rocību nav...
vēlreiz paldies
personiigi man ljoti patiik, kaa un par cik straadaa viiri Volvo servisaa Shmerlii.
mx_black rakstījaersoniigi man ljoti patiik, kaa un par cik straadaa viiri Volvo servisaa Shmerlii.
Shmerlii nekad neesmu autinjiu remonteeis, tikai daljas pircis. Savulaik Kirils teica ka shie tur jamajam esmot paaris lazhas uztaisiijushi. Es personiigi taadas vienkarshas lietas taisu pats a sareezgjiitaakas parasti uz MM.
ja šmerlis ir tas box, kas aiz kinostudijas, ta nu tā.... divejādas emocijas. iebraucu mainīt priekšējos dubļu sargus (a to man viens kaut kur bi nozudis) - it kā uzlika pat feinākus (lielos no xc70), it kā naudiņu paņēma smieklīgu, bet.... darbu veica čubriks, kurš nekad kniedētāju rokās nebija turējis i tāpēc otrs čubriks stāvēja aiz muguras i deva norādījumus. ok, dubļusrags i figņa, tur ko sapūdelēt grūti, bet nu ja šitā apmāca kādu uz manu auto kā tur teiksim motors regulējams.......
kur 850taa motoram var redzeet motora kodu?
Motora kodu var noteikt peec autinja shasijas nummura, a motora nummuru var redzeet uz uzliimes kas ir zobsiksnas vaaka. veel ir kaut kur uz matora ieklapeets bet to vietu veel neesmu atradis
googoo rakstīja: ja šmerlis ir tas box, kas aiz kinostudijas, ta nu tā.... divejādas emocijas. iebraucu mainīt priekšējos dubļu sargus (a to man viens kaut kur bi nozudis) - it kā uzlika pat feinākus (lielos no xc70), it kā naudiņu paņēma smieklīgu, bet.... darbu veica čubriks, kurš nekad kniedētāju rokās nebija turējis i tāpēc otrs čubriks stāvēja aiz muguras i deva norādījumus. ok, dubļusrags i figņa, tur ko sapūdelēt grūti, bet nu ja šitā apmāca kādu uz manu auto kā tur teiksim motors regulējams.......
var jau buut, bet nu vismaz man ar vinjiem 2 gadu laikaa vieniigais chakaris ir bijis, kad peec motora remonta dzheki aizmirsa siltumu piesleegt, peec tam uzreiz piesleedza un dabuuju noklausiities garu sorry runu paareejais ir ok!
mx_black rakstīja: kur 850taa motoram var redzeet motora kodu?
Četru katlu bīdelim (ziemeļamerikas tirgum) ir skatoties no motora priekšas zem pirmās sveces uz bloka ~1cm zemāk par galvas blīvi.
Piecu un sešu katlu bīdeļiem ir uz siksnas vāka un tas pats uz korpusa, ja skatās no priekšas (siksnas puses) kreisajā pusē, pie paša siksnas sarga drusku ~2>3 cm zem kolektora pieskrūvēšanas vietas. Tam numuram vajadzētu būt uz horizontālas virsmas un it kā izvirzītam uz āru. ( ne tā ka uz bloka, bet tāda kā plauktiņa gar siksnas sargu)
Ja neatrodi, pārsūtīšu to bildi. Raksti gvido28sunsinbokspunkts elvē
Tūdīga rīdera bilde man, un nav agregātu pie motora.
Laikam šitā vajadzētu būt.
Vai spied Galerija un lūkojies, ko var saskatīt!
Volvo 850
Piedāvāju šeit padalīties pieredzē par remontiem u.t.t. tieši šim modelim.