Cik maksā kapitālais remonts VOLVO 850 turbo motoram??
tjipa gredzenus nomainit un vel visu ko tur dara..
eļļu laikam pa daudz ēd!!
Cik maksā kapitālais remonts VOLVO 850 turbo motoram??
tjipa gredzenus nomainit un vel visu ko tur dara..
eļļu laikam pa daudz ēd!!
user rakstīja:Cik maksā kapitālais remonts VOLVO 850 turbo motoram??
tjipa gredzenus nomainit un vel visu ko tur dara..
eļļu laikam pa daudz ēd!!
Ja nekljuudos tad taadu ir izveicis ivka. Veel jau pie aarnija var paintereseeties
Crash rakstīja:
user rakstīja:Cik maksā kapitālais remonts VOLVO 850 turbo motoram??
tjipa gredzenus nomainit un vel visu ko tur dara..
eļļu laikam pa daudz ēd!!
Ja nekljuudos tad taadu ir izveicis ivka. Veel jau pie aarnija var paintereseeties
Jā, izveicu gan... Kas bija pirms remonta - eļļas patēriņš ar kārtu 1 litrs uz 1000km, protams atkarīgs no braukšanas režīmiem un tā... Izbraukāju skandināviju - uz 3500km tajā braucienā salēju 3,5l eļļas Tika nodiagnosticēti beigti gredzeni, 3 cilindros kompresija, aizdir$ta turbīna, sacietējuši kalpačoki utt.. Nobraukums autiņam 220Kkm. Par cik autiņš no LV, tad laikam jau reāls.
Kas ir tagad - pēc remonta nobraukti ap 1500km, eļļas zudums pa šo laiku varbūt 100g, bet remontētāji teica, ka tas pirmajos pāris Kkm būšot normāli.. Sūdzību nav, ja nu vienīgi sīkumi, skat. zemāk.
Remonts pats kā tāds ietvēra gredzenu nomaiņu ar visiem izrietošajiem darbiem - tur dažādas blīves, jauni kalpačoki, blīvslēgi, filtri, eļļas, tosols etc.etc... Pie reizes arī turbīnu aizsūtīja uz kaut kurieni remontēt. Ko precīzi viņai darīja - nezinu. Izmaksāja tas prieks kopā 520Ls (par turbīnu 150, kopā par darbu 120, pārējais uz detaļām). Pirms tam piedāvājums no MM bija 600-700Ls tikai par gredzeniem. Noņēmās keksi ~3 nedēļas - pēdējās 4 dienas kaut ko tur baigi testēja un regulēja (vismaz tā stāstīja). Tagad atšķirību braukšanā ja godīgi nejūtu, ja nu vienīgi apziņā Par darbu kvalitāti - nu kā parasti. Ko ievēroju - eļļas ščupu aizmirsuši pie bloka pieskrūvēt, un tosols kaut kur pil ārā pa naktīm. Tagad tosols jālej klāt nevis eļļa
Ja ir interese par vietu kur tas tika darīts, varu iedot kontaktus.
Yonas rakstīja:Vai die.....ja tu saki, ka tie 220 kkm ir patiesi....un vēl pa Latviju, nav katru dienu maukts uz 200 pa bāni....
tad nu galīgus mēslus Volvo liek zem haubes.
Pat Žigulim pēc tāda noskrējiena gredzeni vēl darbojas.
Un es tīri nopietni biju sācis skatīties uz 850tā pusi.....
Paldies par pamācību, paldies!
Yonas,ja tu nopirksi to,kam es ir uzlicis aci,tad būsi nošaujams noziedznieks!
te pat..skaidrs ka nav 220 t km..ir vismaz X 3 vai 4.
un vaarstu blivsleegu tik ljoti arii nebeidzas.... pie 250 t km leeneem pienaak gals,bet ne jau taads...
antireklaama gan ...!
Nu viss ir atkariigs no brauceeja, ja nepaartraukti mauks un lies iekshaa apshaubaamas kvalitaates elju tad matoru var nokaut arii pa 50000tkm... Paskat F1 matoriem resurss ir 1000km un neviens nesaka ka tie suudiigi
Yonas rakstīja:
Crash rakstīja:Nu viss ir atkariigs no brauceeja, ja nepaartraukti mauks un lies iekshaa apshaubaamas kvalitaates elju tad matoru var nokaut arii pa 50000tkm... Paskat F1 matoriem resurss ir 1000km un neviens nesaka ka tie suudiigi
Nestāsti man par eļļu.
Es zinu golfu, kuram pirmos 97 000 km eļļu vispār nemainīja . Un tā ķerra vēl šodien ripo bez kapremonta, nu jau būs kādi 300 kkm.
Viss ir atkariigs no eljas, pie tam vecie chuguna motori ir krietni izturiigaaki par jaunajiem ljumiinija matoriem. Kurus ar suudiigu elju var aizcepinaat ciet taa vien un turbomotori pret eljas kvalitaati ir iipashi juutiigi
Tas, cik ātri motors ar sliktu eļļu atdos galus, ir ļoti lielā mērā atkarīgs arī no motora konstrukcijas. Piemēram, ir motori ar neveiksmīgu konstrukciju, kuros kaut kādu iemeslu eļļai tendencei veidot nosēdumus un aizdambēt eļļas kanālus, kas ātrāk vai vēlāk beidzas ar motora nāvi. Kāpēc tā notiek - neesmu interesējies, pieļauju, ka tas ir saistīts ar termiskajiem režīmiem, kādiem ir pakļauta eļļa, eļļošanas sistēmas konfigurāciju, kā arī ar eļlas kopējo apjomu sistēmā.
Yonas rakstīja: Nestāsti man par eļļu. Es zinu golfu, kuram pirmos 97 000 km eļļu vispār nemainīja . Un tā ķerra vēl šodien ripo bez kapremonta, nu jau būs kādi 300 kkm.
p.s. Nu Volvo dzinējam 220 tūkstoši km nebūt nav standarta resurss - tas ir nedabīgi mazs. Jā, turbīnai gan šis apjoms varētu būt ap 250 tūkst., bet ne jau nu pašam motoram...
Yonas rakstīja:
Es zinu golfu, kuram pirmos 97 000 km eļļu vispār nemainīja . Un tā ķerra vēl šodien ripo bez kapremonta, nu jau būs kādi 300 kkm.
Kādus eļļas kvalitātes parametrus tu tieši domā....?
Crash rakstīja:
Viss ir atkariigs no eljas, pie tam vecie chuguna motori ir krietni izturiigaaki par jaunajiem ljumiinija matoriem. Kurus ar suudiigu elju var aizcepinaat ciet taa vien un turbomotori pret eljas kvalitaati ir iipashi juutiigi
Gunars_V rakstīja.s. Nu Volvo dzinējam 220 tūkstoši km nebūt nav standarta resurss - tas ir nedabīgi mazs. Jā, turbīnai gan šis apjoms varētu būt ap 250 tūkst., bet ne jau nu pašam motoram...
Yonas rakstīja:
Es zinu golfu, kuram pirmos 97 000 km eļļu vispār nemainīja . Un tā ķerra vēl šodien ripo bez kapremonta, nu jau būs kādi 300 kkm.
Turbiiniekam resurss skaitaas 300kkm un bezturbiiniekam laikam ap 400 kkm
Mums ta kas... ne jau mēs tev auto taisāmies pārdot...
Yonas rakstīja: Veči, man šķiet, ka jūs tagad gribat reabilitēt savu marku...
Yonas a kaa tu pats domaa,ko vinji tagad dara
...ja jau pat noniecinaatais audi nesaspringstot brauc virs 400 t km...(pieredze ka 500 t km nav nereaali )
Yonas rakstīja:Veči, man šķiet, ka jūs tagad gribat reabilitēt savu marku...
Paraadi man kaut vienu auto marku kuras automaashiinas matoram vismaz vienaa exemplaaraa naf taisiita kapitalka pie 200kkm?
es tik beigsju spamot un teiksju taa.
ja tam volvo reaalai bija 220 t km...tad vecji kas remonteeja motoru tevi reaali.. - censored- vismaz gredzenu naudu vinji iesnjaapa naasiis
un nevajag ka turbiinai tik mazs resurss!!! arii vinja griezjas ilgi un labi! - te viens ir iekritis...un apcakareets,beedigi bet fakts
Normaali turbiinas apkope ir jaataisa ik peec ~100 tkm, tas protams ja negrib to peec kaada laika remonteet. Turbiina griezhaas ilgi un labi tikai tad kad tiek lietota laba elja. A ja matoraa gaazh tur sinteetiku par latu litraa tad labus rezultaatus nekad nedabuusi.
Demagogjiju nedzenu un jaunas mashiinas matoru(vienalga kaadas) var atkaut arii 20km garaa celja posmaa, vai arii ar pilnu atdevi nobraucot bikjernieku apli...
ursis rakstīja:es tik beigsju spamot un teiksju taa.
ja tam volvo reaalai bija 220 t km...tad vecji kas remonteeja motoru tevi reaali.. - censored- vismaz gredzenu naudu vinji iesnjaapa naasiis
un nevajag ka turbiinai tik mazs resurss!!! arii vinja griezjas ilgi un labi! - te viens ir iekritis...un apcakareets,beedigi bet fakts
Iekritis varbūt - pie pirkšanas motors tiešām netika nopietni pačekots. Bet par apčakarēšanu - kā parasti - "ņe čital, no mņeņija imeju".. veči ir pietiekami pazīstami un lojāli. A par turbīnu - nu gan jau arī bez remonta vēl būtu savus 40Kkm novilkusi un sasniegusi tevis minētos 250km sava resursa, un ja tad viņai kaput pilnīgs būtu iestājies, tad tas vairs nav 150Ls, bet reizes 4 vairāk...
Karoče fleimot te nav pamata. Nepatīk fakti uz sejas - pērciet atmosfēriskos un rullējiet savus 500K kaut vispār bez apkopēm un remontiem - katram savs. Nejūtos ne piekāsts ne bankrotējis, nedz arī nožēloju ka man ir T-5 . Viss.
nu jaaa, ja izlemju par kap rem motoram, tad kur to labak darit? kaut kada servisa? kuraa labaak?
un kas notiks, ja neko nedarisu, bet brauksu talak? motors atri beigsies?
Nu man, piemēram, ir nesen iegādāts 96' 850 dīzelis, pēc MM teiktā reālais noskrējiens turpat 450Kkm. Nu bišķi dūmo (melni dumi) dzinējs, nekādi specifiski trokšņi nav novēroti, vai man gaidīt drīzu dzinēja/turbīnas izbeigšanos? Eļļa zūdamība nav novērota, nobraukti pagaidām pie 2Kkm, patēriņš ~ 6 pa šos, 9-10 pilsēta. Kāds resurss vispār ir dīzelim un vai ir iespējams ka Beļģijā no kurienes šis auto ir nācis kaut kas jau dzinējam/turbīnai ir remontēts? Ceru ka ar sliktām eļļām tas nav barots ...
Protams, ka iespējams ir viss Un atļaušos atgādināt vispārējo patiesību, ka katrai auto pārdošanai (arī Beļģijā) ir savs iemesls, kas parasti ir saistīts tieši ar pašu a/m nevis ar to, ka pēkšņi baigi vajag naudu
Bet, neko nezinot par konkrēto eksemplāru, atļaušos izteikt minējumu, ka drīzāk jau viņam nekādi nopietni remonti nav veikti pēdējā laikā, jo Mūsa Motors dara stundas cenas salīdzinot ar REiropas servisu cenām tāds sīkums vien liekas.. Ja jau dūmo, tad pilnīgi iespējams ka iepr. īpašnieks nav izturējis TA ekoloģiskās prasības, uz megadārgo remontu nav parakstījies, atdevis a/m placim par kapeikām un tā nu šis ir nonācis līdz LV..
Bet nu ja jau viss ok, tad gan jau viss ok. 450Kkm dīzelim nav neko pārspīlēti daudz, bet nav arī maz, protams. To cik ļoti saimnieks savu a/m ir mīlējis, kā remontējis un kādu eļļu lējis jau uz aci un ausi nepateiksi - rezultāts parādās vai nu laika gaitā, vai arī izjaucot motoru.
Paldies ivka par viedokli, fakts ir viens, - jābrauc, tad ju redzēs.
kaspx rakstījaaldies ivka par viedokli, fakts ir viens, - jābrauc, tad ju redzēs.
Redzēs pavisam drīz, Ja pie -10"C no rītiem leks labi, tad tik jāmauc
Dieselim viens no galvenajiem parametriem uz ko buutu jaaskataas ir kompresija, buutiibaa peerkot dieseli taair jaanomeera, taa patrasti ir kaadas 2x augstaaka nekaa benciiniekam un arii jaabuut aptuveni vinaadai pa cilindriem(benciiniekam protams liidziigi:) To vai ir vai nav kompresijas sajutiisi ziemaa peec taa kaa shkjiljaas mators, ja uzsildot sveces viss ir oki un mators pielec tad arii mators ir ok, a ja nelec tad ir tuudi...
Kaspx!
Ja nav āķis paka-ļā, tad var puslīdz teikt, ka kāvienu vari negaidīt. Beļģija nav kalnu zeme. Mārupes Saša ir specs par dīzeļiem.
Mans jau izbijušais 745 2.4td bija vilcis pa Austriju vagonu >>> trešā remonta blīve galvai tātad nevis 245k, bet savi 400k nomizoti. Pēc pirkšanas ~11L patēriņš bija. Iedzinu pie māsteriem, lai sprauslas paskata un nomaina maināmo, pārplūdes šlauciņu maiņa, filtru+eļļas maiņa, drusku paregulēja aizdedzes leņķi. Rezultātā 6.5>7L neatkarīgi kur brauc. Ar visu to ka autiņam bija 16 gadi gāja ok. Dūmoja, kad turbīna ieslēdzās.
Kad piezagās psc bīdelim un izjauca, tad arīdzan redzēja i, blīvi i padilušās vadīklas vārstiem, i galvas dilumu vārstu vietās.
Līdz TA nesatraukājies par dūmiem. Vēl jau var būt, ka skurstenis piekvēpis - iedod autiņam kārtīgu čadu. Tad jau manīs. Bēdīgākais variants > galvu nost un maini vadīklas, blīvslēgus, blīves +vārstu sēžvietu pieslīpēšana un vārstu regulēšana, pie reizes to čuguna gabalu ar var noslīpēt.
Nesatraukājies, sāc ar mazāko >>> izpūt kvēpus no skursteņa.
Volvo 850
Piedāvāju šeit padalīties pieredzē par remontiem u.t.t. tieši šim modelim.